Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 01, 17:09. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Taip, tai yra pats paprasciausias golfukas kuriame dazniausiai nebuna net vairo stiprintuvo...
O del ekonomijos norit tikekit norit ne bet su benzininiu varikliu + TURBO vaziuoju bveik ant oro nes turbinos nuostolius lagus ir tt kompensuojajos sukuriamas oro srautas i cilindrus kuris ir suka mano amzina varikli...
Nebus tos ekonomijos benzininiam variklyne nors tu ka ! ! !
Nepykit labai ant manes (ir nemuskit per veido sriti ) uz toki issisokima, siaip labai nasekminga diena.
Gal veliau jei noresit galesiu issamiau paaiskinti.
nu siaip tikrai malonu butu isgirsti argumentuota nuomone, tai Ghost turedamas nuotaikos ir laiko parasyk. ir gerai butu kad tuo paciu parasytum kodel diesel tu turbo yra ta ekonomika.
Gal nesu didelis asas bet pritarsiu ir Ghost ir Krestui. Nesitikek is benzo ekonomikos idejes turbina. Ant betkokiu abarotu ji veiks. Ant mazhu silpnai pus, ant dideliu pus smarkiai, aishku. Ir ka tu sau manai... reikes daugiau benzo. Tu aisku galvoji kad isgausi daugiau galios prie tu paciu rpm, todel tau reikes maziau spaust gaza kad gaut ta pati kaip su atmosferke. Nesamone. Nuo galios padidejimo tau pasikeis max greitis ir pagreitis. Be to, negalvok kad turbinos varymas dujom atidirbusiom yra nenuostolingas. Kaip elektronikoj, betkoks shudas grandinej turi varzha. Taip ir turbina tavo vamzdyne bus varzha ishmetimui, tai stabdys varikli. Nori maziau spaust - keisk pavaru dezhe. Kainuos, aishku. Be to. Tu pamastyk. Kazkas gerai sake kad ne be reikalo uzh turbinu statyma yra imami dideli pinigai. Cia yra visas mokslas. Kad tu greiciau sudroshi varikli tai cia dar nieko baisaus. Vat kai gerai numynus gaza tau turba pripus daugiau nei nori, nebus nei wastegate'o nei blowoff valve'o ir tavo kuras vietoj normalaus degimo prades sproginet.. Ir ne tada kai turetu - nuo zhvakes, o nuo spaudzhiant ishsiskyrusios shilumos, kai stumoklis dar spaudzia. tada su Dievu pasisveikins vozhtuvai, stumokliai, negeru atveju shvaistikliai, o dar blogesniu per ilga laika pareis sankaba arba transmisija. Daugiau galios - didesni patvarumo poreikiai. Kuro padavimo sistema, tepimas, purkshtukai, gal net papildomu purkshtuku statymas. Gali aisku purkshtuku skyles praplatint kad chiurkshles tau laistytu i cilindra o ne kuro dulkes. Mashinas daro be rezervo, viskas atitaikyta pagal dabartini varikli ir norint smagiau vaziuot gali tekt keist LABAI DAUG detaliu. Laisvesnis ishmetimas, laisvesnis intake'as, kaip jau ne tik ash minejau kitos detales gali but nepakankamai patvarios. Tai yra didziuuuulis vargas. GEriau kaip elektronikas pasidaryk uzhdegimo kampo keitima (jeigu jis valdomas kompu). Atrodo tos mashinos paprastos, grubios detales, jokiu pn sanduru, bet ir ten ta pati fizika. Gerai gerai pagalvojes gal nuspresi kad pigiau isheitu nusipirkt ishkart turbine mashina arba gerokai smagesne atmosferine nei planuoji. Aishku visishkai pritariu tavo poziuriui kad viskas ka padarai pats yra super, tai yra kazkoks pasiekimas ir igauni ziniu. Jei nusiteikes mashina pastatyt ilgam laikui garaze, turi kantrybes ir reikalingos irangos... nepavyks su pirmu varikliu, gal pavyks su antru ;] vat ir man tas pats su elektronika... labai noriu ka nors pats daryt, bet ziniu net minimaliem darbam neuztenka. Ir dar kaip kazkas sake visam sitam topic'e nera ne 5 % reikalingos info kad bent nusipirkt turbina. Jeigu labai idomu - www.eng-tips.com bet gali pasirodyt ten viskas kaip ir man situose forumuose diskusijos apie stipriako ar metalo ieskiklio gamyba ;]
Nu nesupranta zmogus kad su turbina masina NIEKADA ekonomiskesne nebus
Siulyciau taip garsiai nenusisneketi. Argumentuoju: raskit du skirtumus tarp 2 golfu modeliu: GTD ir CL.
Abu vienodi, abu dizeliai, tik vienas be turbinos ir vairo stiprintuvo. Su abiems vazinejau, teoriskai ir praktiskai isitikinau ekonomiskumu. Turbininio dizelio ekonomika pagrysta greitesniu variklio sukiu (su apkrovimu) pasiekimu. Ypac tai jauciasi vaziuojan 5 pavara apie 90km/h ir "uzmynus ant gazo": joks tokios klases benzininis motoras penktu begiu nesugeba isvystyti tokio pagreicio. Taip uzspaudus neturbinini - tenka kantriai laukti, kol jis isisvankuos iki reikiamu sukiu, ko pasekoje nuvaziuoto kelio atkarpa gerokai pailgeja. Net tenka truputi atleisti akseleratoriu del oro trukumo: nezymiai padideja trauka. Ir pagal popierinius techninius parametrus turbodizelis ekonomiskesnis ir galingesnis. Tik neraso, kiek laiko galesi su juo taip lakstyti
tai dabar uzduosiu toki klausimeli.
kiek isivaizduojat kad ekonomiskai turetu ryti Opel Omega 1.8l purskalas, 85KW, su elekros turbina, viskas valdoma kompo, jetronic. kokias kuro sanaudas galima laikyti ekonomiskas siam atvejui mieste uzmiestyje.
tai dabar uzduosiu toki klausimeli.
kiek isivaizduojat kad ekonomiskai turetu ryti Opel Omega 1.8l purskalas, 85KW, su elekros turbina, viskas valdoma kompo, jetronic. kokias kuro sanaudas galima laikyti ekonomiskas siam atvejui mieste uzmiestyje.
Apie kokia elektros turbina tu cia sneki?
As tau galiu tik kaip pavyzdi pasakyti: Opel Omega MV6 (V6 3L 24V, 155kW) uzmiesti vaziojant 100-120 tarp 8-9 litru, o mieste tai jau priklauso kokiom salygom vaziuoji, taip paprastai pasakyt neina, buvo dakile ir iki 18-19 litru
elektros turbina tai tokia turbina kuri yra varoma elektra o ne ismetamosiomis dujomis. ja suka variklis kuri kontroliuoja kompas. siaip apie toki tipa turbinu jau buvo uzsiminta siame poste.
tai va galiu pasakyti tiek kad ta transporto priemone yra 87m ir dabar valgo 7/7.2l/100Km uzmiestis/miestas. tai kaip tokiu metu masinai ir su tokia galia(jei 85KW galima vadinti galia)tai tikrai yra palyginti ekonomiska, o joje vistik yra turbina, tai va idomu kiek tu paciu metu aparatai be turbinu ryja, atitinkamai kokia galia.
tai va metu skirtumas nera kazkox(1m), ryja beveik tiek pat, bet galia skiriasi tikrai pakankamai 60AG ir 85KW(115AG), savaime suprantama kad didziaja visko dali sudaro ne turbina bet kompas bet faktas tas kad be turbinos 115AG tikrai nebutu.
elektros turbina tai tokia turbina kuri yra varoma elektra o ne ismetamosiomis dujomis. ja suka variklis kuri kontroliuoja kompas. siaip apie toki tipa turbinu jau buvo uzsiminta siame poste.
tai va galiu pasakyti tiek kad ta transporto priemone yra 87m ir dabar valgo 7/7.2l/100Km uzmiestis/miestas. tai kaip tokiu metu masinai ir su tokia galia(jei 85KW galima vadinti galia)tai tikrai yra palyginti ekonomiska, o joje vistik yra turbina, tai va idomu kiek tu paciu metu aparatai be turbinu ryja, atitinkamai kokia galia.
Ir ta turbina tikriausiai apiputineja langus, kad nerasotu
Nepyk Lauri, bet neteko matyti opelio su elektrine turbina, o jei isidejai pats tai tikrai butu idomu suzinoti kiek galios ji prideda, nors esu 100% isitikines kad ji tik trugdo.