Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 11, 18:17. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki. Ford Galaxy, 1998; 2,3 Doch. Zodziu buvo maza (apie kompresija 4ajame cilindre. Isarde radome pradegusi voztuva. Ji pakeiteme, bet dabar nauja problema: degina tepala 1l/100km. Pries voztuvo keitima pravaziavome 5000km ir nei laso nedegino.
Noreciau isgirsti kur ieskot bedos arba suzinot kontaktus motoristu.
Pirmiausia reiktu nuplaut varikli ir pavaziavus paziuret,ar kur nesisunkia tepalas
Nes jei toki kieki varytu i cilindrus,turetu stipriai dumyti,butu ir per galinio veidrodeli gerai matyti
Pirmiausia reiktu nuplaut varikli ir pavaziavus paziuret,ar kur nesisunkia tepalas
Nes jei toki kieki varytu i cilindrus,turetu stipriai dumyti,butu ir per galinio veidrodeli gerai matyti
Na tai issuk zvake, jei ketvirto cilindro bus labai juoda, tepalu uznesta, tai reiskias pridirbo kazko meistras ar nedadirbo. Susirandi kuriam cilindre taip yra ir tada vel ardyt ir apziurinet. As manau kad 95% rieboksliu kalte. Kad tepalinis ziedas suejo tai abejoju, jei taip staigiai tokia beda tai cia jis gal truko ir iskrito kaip, kas mazai realu ir tai jau butu pasireiske kitom problemom. Gal kur tarpine po galva pramuse? Paziurek pro alsuokli ar tepalo uzpylimo dangti ar nedumyja.
Na tai issuk zvake, jei ketvirto cilindro bus labai juoda, tepalu uznesta, tai reiskias pridirbo kazko meistras ar nedadirbo. Susirandi kuriam cilindre taip yra ir tada vel ardyt ir apziurinet. As manau kad 95% rieboksliu kalte. Kad tepalinis ziedas suejo tai abejoju, jei taip staigiai tokia beda tai cia jis gal truko ir iskrito kaip, kas mazai realu ir tai jau butu pasireiske kitom problemom. Gal kur tarpine po galva pramuse? Paziurek pro alsuokli ar tepalo uzpylimo dangti ar nedumyja.
Zvakes visu cilindru juodos. O rieboksliai pakeisti. Savo akimis maciau kaip keite, o beto senieji buvo puikus. O pro tepalo ipilimo anga nedumija.
Nu sake, kad veze galva slifuot. O tarpine taippat nauja dejo. Na mano spejimas, kad galejo siek tiek netokia idet.
Zinai,man ko tai rodos,kad pagrindine sito viso priezastis-"meistrai" dirbo nespeje padaryti "pochmielo" ir ne tavo variklio galvos slifavimas,tarpines tipas ar kokie ten salnykai jiems buvo galvoj
O ar nebuvo kad tuos 5000 važiavai su senais tepalais?Pakeitei vožtuvą1.likusius pritrynei?Pakeitei naujus tepalus iš pradžiu buvo gerai,o paskui ir prasidėjo.Jei tepalu nekeitei bet trynei vožtuvus-tai problema tik galvoje.Patarčiau žiurėti;ar neper giliai užkaltos gumelės,ar nekliba vožtuvas įvorėje ar teisingai surinkote metkes ? Jeigu galva OK,lieka žiedai.
P.S Prie karterio jūs nekišot nagų?
O ar nebuvo kad tuos 5000 važiavai su senais tepalais?Pakeitei vožtuvą1.likusius pritrynei?Pakeitei naujus tepalus iš pradžiu buvo gerai,o paskui ir prasidėjo.Jei tepalu nekeitei bet trynei vožtuvus-tai problema tik galvoje.Patarčiau žiurėti;ar neper giliai užkaltos gumelės,ar nekliba vožtuvas įvorėje ar teisingai surinkote metkes ? Jeigu galva OK,lieka žiedai.
P.S Prie karterio jūs nekišot nagų?
Ne, tepalai nekeisti iki siol. Voztuvus sake tryne visus. Maciau kaip keite gumeles ir sakyciau nera ten ka netaip padaryt, nes labai elementaru viskas. O kas su metkem gali but?
tas motoristas taiippat sako, kad ziedai, bet juk pries voztuvo keitima viskas buvo ok.
O karteris sake buvo nuemes, nes degima reikejo nustatyt is naujo surinkus. (tam varikliui stovi grandine). O ka jis karteri nuemes galejo pridirbt?
Pradesiu nuo galo.Nuėmes karteri galėjo ir stumokli sugalvot ištraukti.Geras meistras sugeba gumytes užkalti pergiliai.Ju ir kalti nereikia-užtenka gerai užmauti.O kaip su vožtuvų laisvumu įvorėse?Itariu kad galvą teks imti dar karta.Kažinkurio forumiečio devizas pasitvirtina-"KUO DAUGIAU MEISTRŲ-TUO DAUGIAU DARBO!''