 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 12 22, 19:53. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Įvairūs » didziulis krovinys
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 4 iš 4 Pereiti prie Atgal 1, 2, 3, 4 |
|
 |
didziulis krovinys |
Parašytas: 2008 08 09, 18:30 |
|
|
|
|
| Aš jau buvau rašęs anksčiau, kad kuras turi sudegti per nustatytą laiką, kad kai alkūninis velenas nuo VRT pasisukęs 90 laipsnių, būtu didžiausia temperatūra ir slėgis, tik tada gausime didžiausią sukamą momentą (nes tada būna didžiausias jėgos petys) ir didžiausią NK. Jei mišinys sprogsta tada, kai jėgos petys lygus nuliui, tai tik laužo varikli, bet jo nesuka. Esi teoretikas, todėl nesunkiai apskaičiuosi stūmoklio judėjimo greitį, įvairių kuro rūšių degimo greičius gali rasti jų charakteristikose, taigi, nesunku suprasti, koks kuras kam tinka (čia dėl laivų variklių kūrenimo anglies suspensija). |
|
|
|
|
|
 |
 |
didziulis krovinys |
Parašytas: 2008 08 09, 19:29 |
|
|
|
|
nesamone, praeildai viena momenta, kad slegis turi labai pasikeisti nuo virsutinio iki apatinio tasko
ir kad mums butent ir reikia kad jega butu didesne virsutiniame taske nes ten jegos petys nedidelis todel norint sukurti daugiau stabilu sukimo momenta reikia butent daugiausia jegos ten kur tu manai kad nereikia.
jei tu kaip nors sureguliuotum varikli ant usdegimo prie 90 laipsniu kaip kinejai tai ko gero jis pasiutusiai draskytusi nes sukimas vyktu stipriais silpnejanciais impulsais. o ne tolygiai
kuo didesnis selgis tuo geriau svarbu kad jis butu daugmaz stabilus, nes jei bus detonacija tai varikli kratys. jei tu degintum kai stumoklis jau per puse nuslinks zemyn tai turesi ne varikli o krosni
del terorijos tai teroretikai megsta nepriklausomas sistemas, ir dyzelis labai geras pavyzdys, nes ten kuras dega tokiu grecius kaip ir paduodamas, todel tinka betkas, detonacija neivyks niekada, jei kas nors netaip galima suletinti arba pavelinti ipurskima taip ka procesas bus 100% valdomas, kuro degimo gretis cia turi nuli itakos nebent jis dega taip letai kad reikia ipursksti anskciau nei reikia.
zinoma jei i variklis sureguliuota soliarkai pripilsiu aviacinio benzino jis veiks netinkamai, bet manau nedidelis ipuskimo pavelinimas iskart visa sutvarkys. |
|
|
|
|
|
 |
 |
didziulis krovinys |
Parašytas: 2008 08 09, 21:06 |
|
|
|
|
| Prirašei nepagalvojęs, ar ne taip? Nesiruošiu čia dėstyti visos variklių teorijos, tai įmanoma tik tiesiogiai kalbantis, nes neturint pakankamai žinių, galima prieiti va iki tokių išvadų. Na, pamąstymui- optimalus degalų degimo variklyje greitis yra 2,xxx stūmoklio judejimo greičio. Jei jis kitoks, tavo variklis gana greitai nusibarškės, arba suksis, kaip padvėsęs, be jėgos, be NK. Netinkant degalams, bet kuriuo atveju prarasi NK, o pirmuoju atveju ir variklį. Jei pasidomėtum variklių konstrukcijos skaičiavimu, pagal reikiamus parametrus ir kurą, taip negalvotum. Aišku, galima pagaminti variklį ir varoma kokiu nors marmalu, bet tada žymiai skirsis jo konstrukcija; stūmoklių eiga, suspaudimo laipsnis ir daug kitų dalykų, ir be reikalo manai, kad mechanika- tai dėmesio nevertas mokslas ir galima viską daryti bet kaip. Kad teisingai padaryti, reikia ne manyti, o žinoti. |
|
|
|
|
|
 |
 |
didziulis krovinys |
Parašytas: 2008 08 09, 22:07 |
|
|
|
|
nu negaliu daug pasigirti praktinemis ziniomis paie variklius,
bet teoriskai pasakyk man kaip sakykime tu sugebetuimei detonuoti kad ir nitroglicerina jei i cilindra ji purksi letai?
o jug dyzelis tai tik paprastas liepsnosvaidis kuris ne sprogdina o degina kura. purskdamas ji i karsta ora.
lugiai taip pat sekmingai gaisi toki pat resultata jei per purkstuka ji ispurstum i lauza.
nemanau kad butu didelis skirtumas koki kura panauosi |
|
|
|
|
|
 |
didziulis krovinys |
Parašytas: 2008 08 10, 07:58 |
|
|
|
|
| Lėtai purkšti..?.. įdomi mintis, deja, to nedaroma dėl nemažai priežasčių. Kuras yra tiesiog įšaunamas per labai trumpą laiką ir labai staigiai nutraukiamas jo padavimas, kad purkštukas išliktu sausas. Kuro įpurškimo greitis yra didesnis už jo degimo greitį, todėl degimas vyksta toliau nuo purkštuko. |
|
|
|
|
|
 |
didziulis krovinys |
Parašytas: 2008 08 18, 00:34 |
|
|
|
|
Jei islaistai puse, tai labai uzjauciu tave Digix, pabandyk isilasint keliasdesimt lasu acetono i benzinines masinos baka. Butent jei sroves greitis bus mazesnis uz kuro degimo greiti, ugnis gali but itraukta i purstuka. NG nereiktu detonuot, jis savaime detonuotu purskiamas Ne i tema, Digix, tiki Dievu, bei Kristumi? |
|
|
|
|
|
 |
 |
didziulis krovinys |
Parašytas: 2008 08 18, 00:57 |
|
|
|
|
| rezistorius rašo: |
Jei islaistai puse, tai labai uzjauciu tave Digix, pabandyk isilasint keliasdesimt lasu acetono i benzinines masinos baka. Butent jei sroves greitis bus mazesnis uz kuro degimo greiti, ugnis gali but itraukta i purstuka. NG nereiktu detonuot, jis savaime detonuotu purskiamas Ne i tema, Digix, tiki Dievu, bei Kristumi? |
kazkokia nesamones sakai,prie ko cia tas islaistymas su varikliu susijes?
i dyzelio purkstuka ugnie negali buti itraukta, nekalbek nesamoniu.
gal dar ir i soliarkos baka per vamzdius itrauks ugni ir tada visas automobilis babah kaip filme
Prie ko cia dievas?
juo tiki tik visiski kvailiai pagal pasauline statistika. |
|
|
|
|
|
 |
 |
didziulis krovinys |
Parašytas: 2008 08 18, 07:46 |
|
|
|
|
| Citata: |
i dyzelio purkstuka ugnie negali buti itraukta, nekalbek nesamoniu. |
Ne dėl ugnies įtraukimo... degimo metu purkštuko galas turi būti tuščias tam, kad purkštukas nepridegtu (neapsikoksuotu), kaip tai padaroma- išsinagrinėk purkštuko konstrukciją ir veikimą, tada suprasi, kam reikalinga nukrovimo juostelė ir pan. . |
|
|
|
|
|
 |
didziulis krovinys |
Parašytas: 2008 08 19, 21:33 |
|
|
|
|
As ne apie varykli kalbejau, o apie sakykim kad ir autogene, zinoma ten apsaugota nuo to. O del islaystymo, pats sakei kad chemijoj, labai daug yra islaistoma, paskaityk ka pats anksciau rasei  |
|
|
|
|
|
 |
 |
didziulis krovinys |
Parašytas: 2008 08 19, 21:41 |
|
|
|
|
| rezistorius rašo: |
| As ne apie varykli kalbejau, o apie sakykim kad ir autogene, zinoma ten apsaugota nuo to. |
autogenas turbut zinai kad paduoda deganti misimi per purkstuka, tai ten teoriskai ugnis gali ir buna itraukiama.
i varikli ipurskiamas grynas kuras, kuris be oro nedega.
| Citata: |
O del islaystymo, pats sakei kad chemijoj, labai daug yra islaistoma, paskaityk ka pats anksciau rasei  |
as rasiau is savo praktikos del islaistymo. zinai pamegink sumaisyti 1g sidabro nitrato su tiklsiai 0.7g natrio chlorido, ir surink nuosedas. pamatysi kad tu labai jau daug praradai. ir nelabai jau pavyks net tokiu tikslumu kazka ipilti, didelis kiekis tirpalo liks prikibes prie kolbos sieneliu kur tu jo nenukrapstysi
tiesiog gaminant mazais kiekais viskas baisiai negerai gaunasi.
ji maisai didesnius kiekius tai reikalas jau kitoks, galima tiksliaus pasverti medziagas, ir gana lengva isdetiliuoti ar kitaip isgryninti gautus rezultatus |
|
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |