 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 12 23, 00:53. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Įvairūs » Fizkos klausimas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 11, 23:07 |
|
|
|
|
Ne, tada reikia žiūrėti kitaip. Kadangi variklio apsukos yra apribotos tarkim iki 7000 RPM, tai su labai labai mažais ratais net ir ant maksimalių apsukų 50 km/h greitis gali būti nepasiektas. Reikia didinti ratus tol, kol prie tokių apsukų mašina galės važiuoti 50 km/h greičiu (ne greičiau). Tada bus didžiausias sukimo momentas ir įsibėgėjimas bus greičiausias. Jei ratus vėl didinsim, sukimo momentas mažės, įsibėgėjimo laikas didės.
Tai įsibėgės greičiausiai su tokiais ratais, su kuriais galima bus prie 7000 RPM važiuoti 50 km/h greičiu. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 11, 23:41 |
|
|
|
|
taip, galima ir taip sakyti, bet klausimas manau apie tai kas bus nedaug pakeitus ratu diametra.
ivertinant kad automobiliai vazineja toli nuo savo maksimalaus greicio ratu sumazinimas padidins variklio apsukas tuo paciu ir galinguma, bet ko gero kartu padidins ir benzino sanaudas.
o variklio grecio jug niekas neriboja, tiesiog jis tiek nekaukinamas del to kad reikia daug kuro ir greitesnis susidevejimas.
mazdaug panasus klausimas butu kokia lempute svies ryskiau pajungta prie
tokio maitinimo bloko ant kurio nustatyta 12v ir 1A(nedaugiau kaip 1a)
http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=46449
6v,1a ar 8v,1a lempute |
|
|
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 12, 09:00 |
|
|
|
|
Tai vadinasi tada geriau vazinet su ratais ratais kuriu diametras 18  |
|
|
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 12, 10:10 |
|
|
|
|
geriausia vazinet su tokiais kokius gamitojas rekomenduoja
o siaip isibegetu vienodai su belekokiais ratais jei masinos galia ir apsukos butu begalinės, kadangi praktikoje to niekad nebuna ir nebus tai faktas kaip blynas kad greiciau isibeges su mazesniais ratais..gi tas pac buna kai po ziemos lietnykus uzdedi..nors skirtumas nedidelis bet jaucias kad sipniau valina.. |
|
|
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 12, 10:15 |
|
|
|
|
blin, pabandykit masinoj vietoj 15" uzdeti 13" ratus, iskart pajausit kame skirtumas ir nereikes sukti galvos su visomis fizikos plonybemis  |
|
|
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 12, 11:13 |
|
|
|
|
| Ir jausis, kad startuos greičiau, bet maksimalus greitis bus mažesnis. |
|
|
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 12, 11:43 |
|
|
|
|
su mažesniais ratais greičiau variklio sūkiai užkils, bet su didesniais lėčiau, bet sumoj bus vienodai.... (a ir V bus vienodi, per vienodus laiko tarpus) |
|
_________________ Experience is the simply the name we give our mistakes |
|
|
|
 |
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 14, 03:07 |
|
|
|
|
Ot diskusija issivyste, net smagu pasidare... Auksine taisykle - kiek laimime jegos, tiek pralaimime kelio... Palikim teorija ramybeje, dabar praktika. Paimkime kaip pavyzdi koki liaudovezi golf. 2 kartos, oj, jau dauguma prarudije, 3kartos. tarkim ratai 14". isibegeja 0-100 per "x" s.
Uzmaunam jam R18 ratus, ir jis isibegeja per "x"+"y" s. su svylancios sankabos kvapu salone. Kad ir su didesniais ratais, nelabai jis ka ir ispaus, t.y. didesni maksimalu greiti, nes sumazes sukimo momentas, ir tiesiog variklis negales isisukt iki maksimaliu apsuku. Nekalbu apie >150kW variklius, nes tie 4" ne taip ir jausis. Jei uzdeti mazesnius ratus nei rekomenduoja gamintojas, apie 1" skirtuma nesneku, tai begesis vis tiek leciau, nes nebus pilnai isnaudojama pavara ir sumazes maksimalus greitis, nes variklio apsukos apribotos ribotuvu (nors realiai, didziausia problema max apsukoms iki 11krpm kelia variklio judanciu detaliu balansavimas), skysciu slegis. Sorry, kad taip issipleciau. Teoriskai begetusi taip pat, nes jei ne, tai uzmauk automobiliui labai mazus ratus ir gausi didziuli pagreiti, bet kad tai duotu naudos, reikia mazint pavaru dezes perdavimo skaiciu. Trumpiau tariant, ten pridejai, ten atemei. O didesni ratai dazniausiai montuojami del pakabos konstrukciniu ipatumu, estetinio vaizdo, didesnis ratlankis+zemesne padanga= rato dydis tas pats, bet padanga maziau deformuojasi. Bla Bla Bla, alus daro savo... |
|
|
|
|
|
 |
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 14, 03:13 |
|
|
|
|
| P.S. Jei imt linijinio greicio ir sukimo momento santyki, tai mano manymu puikiausiai galiotu auksine mechanikos taisykle... Alus alutis |
|
|
|
|
|
 |
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 14, 12:53 |
|
|
|
|
| taskas rašo: |
| kiek laimime jegos, tiek pralaimime kelio... |
mes čia deja turim pastovų sukimo momenta.
| Citata: |
| Kad ir su didesniais ratais, nelabai jis ka ir ispaus, t.y. didesni maksimalu greiti, nes sumazes sukimo momentas, |
kiek gazo spausi, toks ir sukimo momentas, dėl ratų dydžio jis nemažėja. Automobilis kaip tik turės didesnį maks. greitį, nes ir prie 150km/h jis važiuos mažom variklio apsukom - variklis atiduos maksimalią savo galią (prie didelių apsukų jis jos nebespėja atiduoti dėl tokių priežasčių, kaip kad kuras nespėja sudegti).
| Citata: |
| Jei uzdeti mazesnius ratus nei rekomenduoja gamintojas, apie 1" skirtuma nesneku, tai begesis vis tiek leciau, nes nebus pilnai isnaudojama pavara ir sumazes maksimalus greitis, nes variklio apsukos apribotos ribotuvu <...> Teoriskai begetusi taip pat, nes jei ne, tai uzmauk automobiliui labai mazus ratus ir gausi didziuli pagreiti, bet kad tai duotu naudos, reikia mazint pavaru dezes perdavimo skaiciu. |
deja mes galim perjugt didesnę pavarą, tad kaip tik, bėgejimasis pagreitės (čia mes kalbėjom apie įsibėgėjimą iki 50km/h, o ne iki 200). Nors žiūrint bendrai, mašinos įsibėgėjimas bus greitesnis iki to greičio, kuomet ji važiuoja paskutine pavara ant optimalių apsukų. Paskui normali mašina ims atsitiesti
| Citata: |
| O didesni ratai dazniausiai montuojami del pakabos konstrukciniu ipatumu, estetinio vaizdo, didesnis ratlankis+zemesne padanga= rato dydis tas pats, bet padanga maziau deformuojasi. |
na čia tikrai galiu pasakyti, kad esi neteisus, Didesni ratai montuojami tose mašinose, kurios gali labai greitai įsibėgėti. Taip daroma dėl to, kad jei galima greitai įsibėgėti, tai turi būti galimybė tokiu pat greičiu stabdyti. Mažuose ratlankiuose esantys diskiniai stabdžiai tam dalykui pasidaro per maži. Lieka vienintelis būdas - didinti ratlankį + dėti žemesnio profilio padangas. Ir viskas tam, kad būtų galima įdėt didesnius diskus  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 14, 13:09 |
|
|
|
|
O kodel f1 boliduose ratai ne R20? Nors ir begejasi, ir stabdo labai greitai. A?  |
|
|
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 14, 13:39 |
|
|
|
|
| taskas rašo: |
O kodel f1 boliduose ratai ne R20? Nors ir begejasi, ir stabdo labai greitai. A?  |
Pasižiūrėk, kurioj vietoj bolide sumontuoti stabdžiai  |
|
|
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 14, 13:40 |
|
|
|
|
kad būtų lengvi, dėl to tokie platūs  |
|
_________________ Experience is the simply the name we give our mistakes |
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 14, 13:45 |
|
|
|
|
| Linas.k rašo: |
kad būtų lengvi, dėl to tokie platūs  |
platūs dėl geresnio sukibimo. Žinoma fizikos dėsniai teigia, kad koks skirtumas, bet realybė yra sudėtingesnė - čiuožiant padanga bus mažiau slegiama prie asfalto, dėl to susiformuos mažiau gumos ritinėliu - bus geresnis sukibimas čiuožimo atveju.
be to bolidas praplatėja, dėl ko virtimo galibybė sumažėja iki apvalaus 0. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 14, 14:41 |
|
|
|
|
1) didesnis ratai tikrai nepadės greičiau įsįbėgėt, reiks galingesniuo variklio, su didesniais ratais pasiekiamas didesnis komfortas, pažiūrėkit kaip švelniai persiverčia fura ir kaip šokteli golpas II perlėkdamas per gulinti policininką. T.y. išlošiame mažesnes reakcijas į smulkius kelio nelygumus + geresnė estetinė išvaizda.
2) variklio sukimo momentas maksimalus yra tik tam tikrame sūkių diapazone
3) variklio maksimali pasiekiama galia nėra jo maksimalių sūkių diapazone
4) kas netiki pastudijuokit variklio kreives.
5) Tad su mažesniais ratais tikrai greičiau įsibėgėsime, tik reiks čiut čiut labiau pasišvaistyt pavarų svirtimi. ( t.y. perjungt 1u kartu daugiau( nors tai labiau priklausys nuo auto charakteristiku)) |
|
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |