 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 12 22, 08:35. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Įvairūs » Fizkos klausimas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 10, 22:53 |
|
|
|
|
| circuit rašo: |
| Normaliuose automobiliuose yra diferencialas, kuris abiems ratams paskirsto vienodą jėgą. Įsibėgės per tiek pat laiko. |
As cia suprantu,kad kalbama apie varianta,kai tas pats automobilis apaunamas vienu atveju didesniais ratais,ir antru-mazesniais
Jei ant vienos asies skirtingi - tada nezinau
p.s - as tai normaliom vadinu masinas,kurios turi diferencialo blokavimo galimybe
kitos-masinis sirpotriebas... |
|
|
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 10, 23:54 |
|
|
|
|
Fizikoje yra darbo formulė. Kadangi darbas = jėga x kelias. Susidėkit dydžius ir pamatysit, kad abiem atvejais bus tas pats. Ir dar yra toks energijos tvermės dėsnis. Jei abiejų automobilių NK bus vienodas, tai su tuo pačiu energijos kiekiu automobilis negalės nuvažiuoti toliau.
Atsakymas: Taip, įsibėgės per tą patį laiką.
Bet čia žiūrint iš fizikinės pusės. Tikrovėje bus kitaip, nes mašinos ims iš benzino ne vienodą energijos kiekį. |
|
|
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 11, 00:28 |
|
|
|
|
na mano manymu
su mazom padangom isibėgės greiciau, bet vaziuos kazkiek tai lėciau
su didelėm - isibėgės lėciau (ilgiau truks isibėgėjimas iki tokio pat greicio kaip ir su mazom) bet vazius greiciau |
|
|
|
|
|
 |
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 11, 00:47 |
|
|
|
|
| Iernius rašo: |
Fizikoje yra darbo formulė. Kadangi darbas = jėga x kelias. Susidėkit dydžius ir pamatysit, kad abiem atvejais bus tas pats. Ir dar yra toks energijos tvermės dėsnis. Jei abiejų automobilių NK bus vienodas, tai su tuo pačiu energijos kiekiu automobilis negalės nuvažiuoti toliau.
Atsakymas: Taip, įsibėgės per tą patį laiką.
Bet čia žiūrint iš fizikinės pusės. Tikrovėje bus kitaip, nes mašinos ims iš benzino ne vienodą energijos kiekį. |
cia darbas ne prie ko.
cia pei isbegejima kalbama.
tesiog kaip sakiau jei nori aplenkti 600 mersedesa su senu trandulietu ka tada darai?
tada jungi 4 begi ir ant jo spaudi nors ant 120km/h kad padangos ruksta.
pamegink ta pati padaryti su 5 begiu. tu gali net 100km/h nepasiekti, jei variklis silpnas.
zinoma cia nereikia i ekstremalius atvejus eiti, bet mazesni ratai = didesnis variklio gretis = didesnis galingumas kuris salygoja gretesni isbegejima.ir bendrai didesni greiti. o to galio padidejimo kaina bus varilio optimalaus rezimo isderinimas, kas salygos didesni kuro sunaudojima ar gretesni suisdevejima.(nors zinoma toks menkas pasiketimas nieko realiai neitakos) |
|
|
|
|
|
 |
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 11, 11:38 |
|
|
|
|
Na taip, ratai suksis greičiau, bet vienu apsisukimu nuvažiuos mažesni atstumą. Čia juk fizikos uždavinys. Reikia tiesiog atsižvelgi į petį. Kas iš to kad laimėsi jėgos ir prarasi kelio ?
Tik sakau, praktikoje taip nebūtų. Įsivaizduok, uždedam 1" padangas. Ir ant kitos mašinos 15". Manau ir taip aišku, kad įsibėgės greičiau su 15". Bet dabar vietoje 1" padangų dedam 1000". Ir čia aišku, kad įsibėgės greičiau 15". Ant mašinų yra tas vidurys, kada bus geriausias rezultatas. Taip yra dėl to, kad tikroje mašinoje yra apribotos apsukos.
Ir be to darbas čia prie ko. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 11, 12:42 |
|
|
|
|
| gnt73 rašo: |
| circuit rašo: |
| Normaliuose automobiliuose yra diferencialas, kuris abiems ratams paskirsto vienodą jėgą. Įsibėgės per tiek pat laiko. |
As cia suprantu,kad kalbama apie varianta,kai tas pats automobilis apaunamas vienu atveju didesniais ratais,ir antru-mazesniais
Jei ant vienos asies skirtingi - tada nezinau
p.s - as tai normaliom vadinu masinas,kurios turi diferencialo blokavimo galimybe
kitos-masinis sirpotriebas... |
Tada tau kaip tik su traktoriu ir vazinet  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 11, 12:47 |
|
|
|
|
| Iernius rašo: |
Na taip, ratai suksis greičiau, bet vienu apsisukimu nuvažiuos mažesni atstumą. Čia juk fizikos uždavinys. Reikia tiesiog atsižvelgi į petį. Kas iš to kad laimėsi jėgos ir prarasi kelio ?
Tik sakau, praktikoje taip nebūtų. Įsivaizduok, uždedam 1" padangas. Ir ant kitos mašinos 15". Manau ir taip aišku, kad įsibėgės greičiau su 15". Bet dabar vietoje 1" padangų dedam 1000". Ir čia aišku, kad įsibėgės greičiau 15". Ant mašinų yra tas vidurys, kada bus geriausias rezultatas. Taip yra dėl to, kad tikroje mašinoje yra apribotos apsukos.
Ir be to darbas čia prie ko. |
Nejau neskaitai visų postų?
Darbas ne prie ko, nes variklis atiduoda sukimo momenta, o ne darbą (zinoma, didejant sukiams tas sukimo momentas kiek mažėja, bet dėl kitų priežasčių - kuras nespeja sudegt ir pan..).
O su sukimo momentu lengvai gali pasiskaičiuot, kad mažesni ratai geriau |
|
|
|
|
|
 |
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 11, 13:00 |
|
|
|
|
| Taip, sutinku su eXec ir siūlau pagalvoti kitaip; Imkim vieną variklio darbo taktą, dirbant max galia, paskui suskaičiuokim taktų skaičių kelio atkarpai, pamatysim, kad su mažomis padangomis- taktų bus daugiau, tai reiškia, kad bus daugiau mechaninės energijos tai kelio atkarpai, tai yra didesnis pagreitis. Kadangi apie automobilio technines charakteristikas nekalbama, apie prabuksavimus taip pat, reiškia, kad su mažesnėmis padangomis įsibėgės greičiau. |
|
|
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 11, 13:01 |
|
|
|
|
| pagreitis a=V*V/r .. o toliau jau pats |
|
_________________ 860346985
Kai kurių dėsningumų supratimas neatleidžia nuo daugelio faktų žinojimo. |
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 11, 18:26 |
|
|
|
|
| Osas rašo: |
Tada tau kaip tik su traktoriu ir vazinet  |
Pasitaupyk bulkuciu saskaita-gal iki pensijos tada surinksi normaliam dzipui ir suzinosi,kuom jis nuo traktoriaus skiriasi  |
|
|
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 11, 18:31 |
|
|
|
|
ia dar virnas atvejis liko pamirstas;
jei isibegejima riboja variklio galingumas tada mazesni ratai isibegejima pagretins.
bet jei variklis pakankamai galingas, tai isibegejima apribos trintis nes ratai prasisuks todel tuo atveju nebus skirtumo kokio jie dydzio.
jei isibegejimas jau prie maksimalaus grecio tada gali buti ir su didesniais ratais kad jis bus geresnis jei oro pasipriesinimas mazesnis nei variklio ir kitu uoliu trintis.
nors manau taip nebuna |
|
|
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 11, 19:08 |
|
|
|
|
| gnt73 rašo: |
| Osas rašo: |
Tada tau kaip tik su traktoriu ir vazinet  |
Pasitaupyk bulkuciu saskaita-gal iki pensijos tada surinksi normaliam dzipui ir suzinosi,kuom jis nuo traktoriaus skiriasi  |
Ir kuo gi jis skirias? Abu beveik vienodi... |
|
|
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 11, 20:14 |
|
|
|
|
| Osas rašo: |
| gnt73 rašo: |
| Osas rašo: |
Tada tau kaip tik su traktoriu ir vazinet  |
Pasitaupyk bulkuciu saskaita-gal iki pensijos tada surinksi normaliam dzipui ir suzinosi,kuom jis nuo traktoriaus skiriasi  |
Ir kuo gi jis skirias? Abu beveik vienodi... |
na taip, su tokiu poziuriu galima ir uzduoti kalusima kuom jis nuo mopedo skyrias, o gi atakymas- iekuom, abu vaziuoja, abu atlieka jiems pabvestas funkcijas... o gi viskas priklauso nuo tavo pasirinkto atramos tasko, taip kad.... |
|
_________________ 860346985
Kai kurių dėsningumų supratimas neatleidžia nuo daugelio faktų žinojimo. |
|
|
|
 |
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 11, 20:47 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
jei isibegejimas jau prie maksimalaus grecio tada gali buti ir su didesniais ratais kad jis bus geresnis jei oro pasipriesinimas mazesnis nei variklio ir kitu uoliu trintis.
nors manau taip nebuna |
Jei isibėgėjimas prie maksimalaus nesumažintais ratais mašinos greičio, tai ta su mažesniais ratais pralaimės... nes nepasieks reikalingo greičio. Nebent turėtų daugiau pavarų. O tada tas siekiamas greitis vėlgi padidėja, nes nepamazinta masina turi daugiau pavaru
Ratu pamažinimas tinka, kai reikia visą įsibėgėjimo (= pavarų jungimo) schemą pastumti link mažesnių greičių. Ties maksimaliais greičiais tai netinka. |
|
|
|
|
|
 |
Fizkos klausimas |
Parašytas: 2008 06 11, 21:04 |
|
|
|
|
Šitam uždavinyj tinka, nes prabuksavimo nėra, variklis gali laiduotis iki begalybės, Tik vienas dalykas- ta pati mašina, su kitais ratais  |
|
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |