|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 02 06, 04:52. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autoelektronika » Duju irangos pajungimas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
|
|
Duju irangos pajungimas |
Parašytas: 2008 04 14, 07:46 |
|
|
|
nezinau ,buvo biski sugede ,tai teko nagrineti elektrine schema . Duju yranga paprasta ,paduodamos dujos vaakuminiu budu(neipuskiamos) Neaptikau jiokios elektronikos ,tik jungikli ,2 duju paleidimo voztuvus ir viena rele . Reles funkcija ijungus dujas atjungia viena laida benzo purkstukui. Duju voztuvai isviso 2 ,pas kitus buna tik vienas ,kodel taip (vienas stovi ant reduktoriaus ,kitas ant duju vamzdelio )? Pora laidu pajungra nuo babinos (paskusta izoliacija ir priviniota ) Ar taip turi buti? Ar ten kokia nesamone padaryta ? o duju siurbliukas yra koks ? Ar kokia elektronika turetu buti ?
P.S. mano parasymas ,kazkam atrodo nerimtas ,bet man tik reikia paprasciausios duju irangos pajungimo schemos ,kad galeciau pasitikrinti ,koks profas ja idejo ,nes man kazkaip keistai atrodo toks jungimas (pajungta nuo babinos ,kas del liambda zondo ,nieko neideta ) ir dar pastoviai yra nedidelis trumpinimas (del duju irangos pajungimo) .Ka tokiems pasakyt ? nemoki ,geriau nedek ,nes paskui reikia vargti ,vistiek reiks atsiieskoti ,kas negerai yra ir perjungti. |
|
Paskutinį kartą redagavo Maxxas, 2008 04 15, 12:29. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
Duju irangos pajungimas |
Parašytas: 2008 04 14, 10:06 |
|
|
|
viskas tvarkoj, nuo babinos pajungta tam kad kai nesisuka variklis kad atjungtu dujas. dujom siurbliuko nereik, jos del slegio pacios eina. ir du voztuvai duju irgi normalu, buna kartais net trys (ant duju bako vienas) |
|
|
|
|
|
Duju irangos pajungimas |
Parašytas: 2008 04 14, 12:44 |
|
|
|
Ant babinos tai ant babinos ,bet buvo galima pajungti ir kitur . Ten tai ne 12 voltu Manau ,kad ten gryniausai nesamone ,nes patikrinus duju irangos laidus ,kai ir degimas isjungtas kazkoks rysis yra su pliusine klema(apkrova) Tai reiskai ,kad man vartoja energija kai masina stovi ,kuo jinai ilgiau stovi nevaziuota ,tuo greiciau suvalgo akumuliatoriu. Jei nieko kito nepadarysiu ,teks detis papildoma + isjungeja ,grynai ,kad nereiketu nuimineti pliusines klemos. |
|
|
|
|
|
|
Duju irangos pajungimas |
Parašytas: 2008 04 19, 19:22 |
|
|
|
Maxxas rašo: |
Ant babinos tai ant babinos ,bet buvo galima pajungti ir kitur . Ten tai ne 12 voltu Manau ,kad ten gryniausai nesamone ,nes patikrinus duju irangos laidus ,kai ir degimas isjungtas kazkoks rysis yra su pliusine klema(apkrova) Tai reiskai ,kad man vartoja energija kai masina stovi ,kuo jinai ilgiau stovi nevaziuota ,tuo greiciau suvalgo akumuliatoriu. Jei nieko kito nepadarysiu ,teks detis papildoma + isjungeja ,grynai ,kad nereiketu nuimineti pliusines klemos. |
viskas ten taip ir turi buti, jei variklis nesisuka nera kibirksties ir jungtukas uzdaro duju voztuva.
vienas is voztuvu dazniausiai yra su filtru kuris neleidzia patekti visokiom siukslem i reduktoriu.
kaip supratau pas tave mono ipurskimas, tai perjungus ant duju turi issijungti ir variklio kompas. |
|
|
|
|
|
|
Duju irangos pajungimas |
Parašytas: 2008 04 20, 08:17 |
|
|
|
as isvis nedejau to kvailo jungtuko pastaciau rusiska PKN ir viskas ok tik reikai nelaikyti ijungto degimo ir neuzvesto variklio, nes tada eina dujos . |
|
|
|
|
|
Duju irangos pajungimas |
Parašytas: 2008 04 20, 08:26 |
|
|
|
vytas rašo: |
as isvis nedejau to kvailo jungtuko pastaciau rusiska PKN ir viskas ok tik reikai nelaikyti ijungto degimo ir neuzvesto variklio, nes tada eina dujos . |
Šiaip vaziuoti galima ir be jo, bet isivaizduok, kad palikai uzkurta, kad pasiltu, pats iejai i kambari, o del kokiu nors priezasciu variklis uzgeso... degimas ijungtas, dujos eina... Kuriant is naujo gali kapotas atsirast ant namo stogo, na,... supranti, jis reikalingas. Rusiskai irangai duju padavimas isijungia nuo vakuumo, tai, uzgesus varikliui, dujos nebeis. |
|
|
|
|
|
|
Duju irangos pajungimas |
Parašytas: 2008 04 20, 19:40 |
|
|
|
Ant a.įtampos laido vyniojamos 5-7 vijos tam, kad būtų, tipo, saugiau, kai srovė indukuojasi, o neturi tiesioginio kontakto. Prie babinis gnybto, atsileidus kontaktui, gali gautis kibirkštėlė, kas visiškai nereikalinga po kapotu, esant dujinei įrangai.
Kėdainiuose buvo nel. atsitikimas, kai sprogimo metu išlėkė kapotas, sudužo pr stiklas. Ačių dievui- aukų ir sužeistų nebuvo. Vairuotojas padavė "dujininkus" į teismą, kur, tyrimo metu, ekspertai nustatė būtent tą priežastį |
|
_________________ grishiukas, senasis |
|
|
|
|
Duju irangos pajungimas |
Parašytas: 2008 04 20, 22:21 |
|
|
|
Zinoma, juk sprogimo metu po kapotu nesėdėjo, o išsisukt reikėjo iš padėties. Jei jau sprogo, tai buvo ir daugiau netvarkos |
|
|
|
|
|
|
Duju irangos pajungimas |
Parašytas: 2008 04 21, 08:09 |
|
|
|
xina rašo: |
vytas rašo: |
as isvis nedejau to kvailo jungtuko pastaciau rusiska PKN ir viskas ok tik reikai nelaikyti ijungto degimo ir neuzvesto variklio, nes tada eina dujos . |
Šiaip vaziuoti galima ir be jo, bet isivaizduok, kad palikai uzkurta, kad pasiltu, pats iejai i kambari, o del kokiu nors priezasciu variklis uzgeso... degimas ijungtas, dujos eina... Kuriant is naujo gali kapotas atsirast ant namo stogo, na,... supranti, jis reikalingas. Rusiskai irangai duju padavimas isijungia nuo vakuumo, tai, uzgesus varikliui, dujos nebeis. |
aisku kaip pats zinai tai niekada nepalikineji masinos uzkurtos be prieziuros, bet viena karta teko palikti servize, tai po to teko gryzti ir viska meistram paaiskinti, aciu dievui nieko neatsitiko. Aisku niekam nerekomenduoju taip daryti cia is skubejimo ka rankoj turejau ta ir sumeciau, bet sekmingai su ta masina pravazinejau 4m |
|
|
|
|
|
|
Duju irangos pajungimas |
Parašytas: 2008 05 06, 09:33 |
|
|
|
Pas mane jokiu apviju nera ant zvaklaidzio ,o prapjauta pora laidu izoliacija ateinanciu i babina .prie ju privinioti tie laidai ir uzizoliuota. Tai reiskia blogai ? O kaip su ta apvija padaryt ? Ant pagrindinio zvaklaidzio turi buti uzviniojta ,kuris eina is babinos i dangteli ? |
|
|
|
|
|
|
Duju irangos pajungimas |
Parašytas: 2008 05 06, 10:39 |
|
|
|
vytas rašo: |
as isvis nedejau to kvailo jungtuko pastaciau rusiska PKN ir viskas ok tik reikai nelaikyti ijungto degimo ir neuzvesto variklio, nes tada eina dujos . |
Bet kaip tu TA praeisi ? juk tikrina ir dujas ir benzina . As TA kai eijau ,su benzu viskas tvarkoj , su duvomis piski virsija norma ,nedaug ,praleido. sake nuvaziuot susireguliuot. bet ,ar reikia ,jei masina gerai vaziuoja (jei man sumazins duju padvima ,gali pradeti trukinet greiciau vaziuojant),o duju sanaudos betkokiu atveju bus didesnes ,nei benzino ,nes paprastas padavimas ,,jei butu duju ipurskimas ,maziau ju sunaudotu. |
|
|
|
|
|
|
Duju irangos pajungimas |
Parašytas: 2008 05 20, 21:00 |
|
|
|
įdomiai čia postringaujat ..
apie apsukų laidą, tai jis ne tik dėl vožtuvų uždarymo, bet ir dėl dujų persijungimo ties tam tikrais sūkiais naudojamas. ir taip, anksčiau juo vyniodavo ant žvaklaidžių. dabar segama prie babinos minuso. laidai lituojami, tad kibirkščių galimybė žymiai sumažėja.
o dabar apie mišinius ir normas. jei sakė, kad viršyja normą, reiškia CO yra virš 3. tokiu atveju važinėji riebiu mišiniu ir be reikalo degini dujas. optimalus mišinys visada reiškia realiausią variklio trauką ir minimaliausias sąnaudas.
jei kam kils daugiau klausimų apie dujines įrangas, galite rašyti į mail |
|
_________________ Nepykit ant nežinančio - noras sužinoti yra pagirtinas. |
|
|
|
|
|
Duju irangos pajungimas |
Parašytas: 2008 05 21, 11:03 |
|
|
|
taip ,duju man vartoja perdaug ,bet ir benzo ryjo nemazai ,nes buvo sugedusi visiskai rele stovinti ant liambda zondo. praktiskai visa laika buvo atjungtas vienas laidas vakar pakeiciau nauja ,rusu gamybos ,nes kitokios negavau pirkti . veikia . tik nezinau ,reikes ja kazkaip aptaisyti ,kad negautu dregmes. |
|
|
|
|
|
Duju irangos pajungimas |
Parašytas: 2008 05 21, 11:24 |
|
|
|
nesąmonės ten pas tave pridarytos, jei atvirai. ypač jei dar lambda per rėlę nukirpta. po tokių nesąmonių benzu gali būt normaliai taip ir nebevažiuos. reikia kirpt ne lambdą, o kompo resetinimą daryt.
ir ar tik nemašai kartais emuliatoriaus su paprasta rėle. |
|
_________________ Nepykit ant nežinančio - noras sužinoti yra pagirtinas. |
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
KCD2 Mods
Installing KCD 2 Mods,
KCD 2 Guides,
KCD 2 Cheats |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Wiki
GTA 6 Map,
GTA 6 Characters,
GTA 6 News |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|