 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 12 22, 13:02. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Įvairūs » Apie turbodyzelinius variklius
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 26, 11:56 |
|
|
|
|
turi omeny turbokompresorini ar kompresorini varikli? Beje, paziurel i SAAB bus tau turbokompresoriniu benzinyciu. Eiliniam vartotojui turbodyzelio i valias pakanka. Isivaziavom jau cia |
|
|
|
|
|
 |
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 26, 13:51 |
|
|
|
|
| taskas rašo: |
turi omeny turbokompresorini ar kompresorini varikli? Beje, paziurel i SAAB bus tau turbokompresoriniu benzinyciu. Eiliniam vartotojui turbodyzelio i valias pakanka. Isivaziavom jau cia |
turbokompresorinis tai cia norejau pasakyti toks kuris be stumokliu ir cilindru. kaip lektuve. gal jis kaip nord kitaip turi vadintis dabar nebezinau
kadangi degimo kameroje tas sprogimas vyksta ne periodiskai o tiesiog istisai tai tokio variklio galingumas nepalyginamai didesnis uz visokius cilindrinius |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 26, 14:15 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
iki detonacijos dyzelyje kuras neisgyvena, vos patekes i cilindra jis uszidega ir sudega greciau nei spesi ji ispurksti.
todel ten galima naudoti absoliuciai betka kas dega
nu zinoma realiame variklyje del kokiu nors sumetimu gali sumastyti koki nors ipurskima is anksto tai gal tada ir dyzelis galetu detonuoti.
del savaiminio uzdidegimo benzininiame bvariklyje tai manau jis visada baigsis daugiau ar maziau detonacija, nes jei misinys vienalytis temperatura irgi daugmaz vienoda tai jei jau degimas prasides tai visame turyje vienu metu o tas ir vadinama detonacija. |
As tau siuliau pasidometi ir netgi aprasiau kaip ir kas, bet, jei tu gyveni vien savo nuomone, tai pilk i dyzeli nitroglicerina. Nors nereikia nei to; uztenka benzino, arba su oru isiurbti NH3 |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 26, 14:38 |
|
|
|
|
tu irgi nelabai ka aparasei, irgi tik savo nuomone.
zinoma jei variklis nustatytas ant paamkstinto ipurskimo tai i ji ipurskus kokio greito kuro sprogimas ivyks per anksti. bet pareguliavus dyzelis turetu veikti ant betko.
jei manai kad ne tai papabdyk paiaikinti kodel manai kad i cilindra purskiant sakytime nitroglicerina gali ivykti kasnors netaip kaip priklauso.
(zinoma jei manYsime kad ta darant mums nesprogs kuro siurblys )
isvis koks skirtumas ar kura purkstuku purksti i cilindra ar tiesiog i ora lauke ir grozetis didele leipsna. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 26, 14:54 |
|
|
|
|
| Citata: |
| tu irgi nelabai ka aparasei, irgi tik savo nuomone. Wink |
Ta nuomone- ne vieni metai teorijos grauzimas, laboratoriniai, gamybines praktikos, diplominis darbas. Taip pat ta pacia nuomone rasi bet kuriame mechanizacijos vadovelije. Kad variklis normaliai dirbtu, jega turi stumokli stumti per visa jo eiga, o ne kazkuriuo tai momentu trenkti per ji. Smagracio inercija, medziagu atsparumas, viskas turi buti suderinta. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 26, 15:03 |
|
|
|
|
tada tavo teorija ir diplominaiai nesutaria su logika. mane nelabai itikintu net paties dievo pasakyta nuomone jei ji neparemta teroriskai arba TINKAMAIS eksperinetais nors kol nera teorinio pagrindo beveik visada galima visus ekperimentus istraktuoti kaip netinkamus kur kas nors atlikta negerai.
| Citata: |
| Kad variklis normaliai dirbtu, jega turi stumokli stumti per visa jo eiga, o ne kazkuriuo tai momentu trenkti per ji. |
pats to vadovelio neskaites turbut esi
kai mokiausi destytojas aiskino atbulai, kad butent kuras turi sudegti kuo greciau kad gautusi geresnis NK
is tuo vistiek tu neparemei nieko, nes as jug istisai sakiau kad degimo gretis priklasuo nuo ipurskimo greicio. kai kuras petenka i beveik 1000C karscio ora tai jis neabejotinai iskart uzsidega. todel dyzeliui net noredamas detonacijos nepadarysi, nebent labai paankstindamas ipurskima |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 26, 15:21 |
|
|
|
|
| Pats negalvoji ka rasai. Kuras sudega, o ikaite dujos slegia stumokli. O jei kuras ne sudegs, o sprogs, tai sprogimo banga trenks per stumokli, o tai jau blogai. Beje, ar nera teke matyti, kai perkrautam dyzeliui per ismetima pasirodo liepsna? Normaliai dirbanciam, kuras baigia degt, kol stumoklis nusileidzia, bet yra megeju paforsuot, padidina kuro kieki ir jis ismetamas dar nebeiges degti. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 26, 15:56 |
|
|
|
|
Man destytojas universitete aiskino kitaip nei tu. ir jo isaiskinimas manau labiau logiskas. kad kuras turi dudegti tol kol tumoklis tebera virsutiniame taske. ar netoli nuo jo
jei kitas degtu iki pat stumokliui nusiledziant turetum pasibaisetina NK
kuo greciau kiras sudega tuo geriau nes tuo daugiau darbo jis gali atlikti.
zinai nelabai bus daug naudos is to kuro kuris dega tada kai jau beveik reikia dujas ismesti pro ismetimo vamzdi.
apie kuro kiekio didinima nelabai suprantu kam tu cia ikisai. nes akivaizdu kad jei kuro bus daugiau nei oro tai gausi dumus arba jei variklis suksis labai labai greitai tai ir ugnis isleks del nespejusios degti soliarkos. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 26, 16:22 |
|
|
|
|
| Ankstinimo laikas reikalingas kurui pasiekti maksimalia degimo faze, o kada jis baigs degti- priklauso nuo jo kiekio, suspaudimo ir variklio sukiu. Dirbant varikliui max apsisukimais ir apkrova, kuras baigia degti- baigiantis taktui. Dirbant tusciaja eiga- dega taip, kaip tau aiskino destytojas. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 26, 21:12 |
|
|
|
|
siap tai tada turbut nesutariam del salygu. as varikli nagrineju tokiame rezine kai jo NK maksimalus ir tokiu atveju butina kad kurs sudegtu tuo metu kai stumoklis virsutiniame taske o toliau jau degimo procesa turi baigtis.
suprantama max apsisukimai tai reiskia kad kuras jau gal ir iselekes per ismetimo vamzdi dar nebaigs degti, bet cia jau toks darbo rezimas tikrai niekam neidomu nes nukris ir sukimo momentas ir NK
panasu kad turbut del labai netinkamu darbo salygu automobilije laimi ne tai kas tobuliausia o tai kas paprasciausia.
nes visdelto paprastesnis daiktas vsada patvaresnis dibdamas uz savo normos ribu |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 26, 21:48 |
|
|
|
|
| Matai, yra reikalinga, kad tūriui didėjant, išliktu slėgis, savaime suprantama, ir temperatūra, tada gausi gera sukama momentą ir gerai isnaudosi darbini takta. Gamintojas nurodo, koks variklio darbo rezimas yra optimalus, bet daznai, ypac mieste, tenka rauti is vietos vos ne pilnu galingumu, dideja kuro sanaudos. Tu gali leisti varikliui dirbti su minimaliu kuro kiekiu, mazais sukiais, gal kazkiek ekonomijos pasieksi, bet teks uzsikimsti ausis, kad negirdetum signalinanciu, kuriems trukdai. Šiaip, išnaudojant pilna variklio galia, pavizdziui, kai dizelinis autobusas rauna is vietos, per ismetima tiesiog lekia suodziai, o tai rodo, kad ismetamas nebaiges degti kuras. Taip stengiamasi kuo geriau isnaudoti darbini takta, nepaisant nuostoliu. Dar pamirsau pasakyti, kad didziausias sukamas momentas buna tada, kai stumoklis yra nuejes puse kelio, nes tada gaunasi didziausias jegos petys, sukantis alkunini velena. Siekiant, kad tuo momentu isliktu kuo aukstesne temperatura, yra daromos degimo kameros stumokliuose. Is manes prastas mokytojas, nelabai moku isaiskinti, todel pasitelk vaizduote ir suprasi, kaip uzvilkinamas kuro sudegimo greitis. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 28, 00:46 |
|
|
|
|
| kodel benzas geriau nei dyzelis: dyzelis garsiai dirba, dyzeliniai neturi tokios dinamikos, dyzeliu eksplotacines islaidos nepalyginamai brangesnes, dyzeliai labiau tersia aplinka, dyzeliu gamybos kastai brangesni. Viskas butu toje pacioje kainu kategorijoje lyginant su benzu, dyzelis tik labai intensyviam vazinetojui, pvz taksistui. man susidaro ispudis, kad digix lygina 2005m BMW 530d su kokiu 1995 Opel Omega B 2,0l i, |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 28, 01:01 |
|
|
|
|
Najau najau dyzelis garsiai dirba Mano benzinycia garsiau dirba nei motinos dyzeliukas. Na pas mane galios 2.5 karto daugiau. Variklis dirba taip pat triuksmingai, triuksma dyzeliniame agregate kelia kuro siurblys. O del dabartiniu dyzeliu dinamikos nereikia lia lia, matyt nevazinejai su padoriais dyzeliukais. Pagrindinis skirtumas kuro savybese, o visa kita tik detales. Kazkodel susidaro tokia nuomone, kad Justas1989 svajoja apie "kregzde" 2.5 Neisizeisk, bet... |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 28, 03:33 |
|
|
|
|
| Juztas1989 rašo: |
| kodel benzas geriau nei dyzelis: dyzelis garsiai dirba, dyzeliniai neturi tokios dinamikos, dyzeliu eksplotacines islaidos nepalyginamai brangesnes, dyzeliai labiau tersia aplinka, dyzeliu gamybos kastai brangesni. Viskas butu toje pacioje kainu kategorijoje lyginant su benzu, . man susidaro ispudis, kad digix lygina 2005m BMW 530d su kokiu 1995 Opel Omega B 2,0l i, |
privelei kazka
| Citata: |
| dyzeliu eksplotacines islaidos nepalyginamai brangesnes, |
ir
| Citata: |
| dyzelis tik labai intensyviam vazinetojui, pvz taksistui |
nesueina logikagal nori pasakyti kad intesyviam vartotojui visai nesvarbu eksplotacines islaidos?
siap tais as pagrinde pagal ilgaamziskumo parametra lyginau, kadangi dyzelis nromaliai dirba mazesnisu greiciu tai jis gyvena ilgiau nei automobilis(svarbaiusia nesugalvoti atlikti planinio kapitalinio remonto po kuriso jis nusibaiogs) ir kadangi nera uzdegimo sitemos tai jokiu gedimu nebuna.
visi tei galingumai ir dinamika tai gal kokiam drageriui tik idomu, man reikia kad automobilis is tasko A i B nuvaziutu us minimalia kaina ir daugiau nieko. ir cia dyzeliai nepralenkiami.
va tik galvoju kaip padaryti kad tas daiktas ant duju veiktu. va cia tai butu visai idealu. gal kada reikes pameginti vietoje soliarkos paduoti propana, tik bijau kad siurblys gali sugesti. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 28, 09:03 |
|
|
|
|
Negerai tos dujos ir taspats benzas. Jos neturi tepimo savybiu. O siurbliukui kaiptik to ir tereikia. Ir siaip visas siurblys yra pritaikytas skysciui. Plunzeris nesusidorotu su dujomis. Visu pirma jos nesudarytu purkstuku atidarymo slegio, nes pro visus plunzerio pavirsiaus nusidevejimo ibrezimus pabegtu i siurbliuko "rezervuara". Nors cia tera mano pasamrotavimai.
Manau cia nieko isradineti su dujomis. Geriau atlikti kelias modifikacijas ir vazineti aliejumi is makdonaldo.
Kodel sakai kad dyzeliai labiau tersia aplinka? pagal ka sprendi? Taip yra juodas duminimas (particulates), bet tai vienintelis dyzelino minusas pries benzina. Ir nera jokiu irodymu kad tai kenkia sveikatai daugiau nei iprastos gatves dulkes.
source: http://www.stealthtdi.com/Emissions.html |
|
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |