|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 11 30, 18:48. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Įvairūs » Apie turbodyzelinius variklius
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 4 Pereiti prie 1, 2, 3, 4 Toliau |
|
|
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 24, 13:17 |
|
|
|
Kiek teko matyt/skaityt pastebejau, kad BOV'ai dedami benzininiuose varikliuose su turbo, kodel dyzeliuose tai neaktualu? Gi turbina taip pat dirba ir slegio skirtumai taip pat susidaro.. |
|
_________________ bubububu |
|
|
|
|
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 24, 15:21 |
|
|
|
argi buna benzininiu su turbina? jug benzininiam negalima daug suspausti misinio nes uzsidegs pats.
jei kas ir idetu turbokompresoriu tai labai jau ribotai juo pasinaudoti butu galima |
|
|
|
|
|
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 24, 16:24 |
|
|
|
Digix rašo: |
argi buna benzininiu su turbina? jug benzininiam negalima daug suspausti misinio nes uzsidegs pats.
jei kas ir idetu turbokompresoriu tai labai jau ribotai juo pasinaudoti butu galima |
siuo metu turba yra vienintelis zinomas budas STIPRIAI pakelti variklio galia. |
|
_________________ bubububu |
|
|
|
|
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 24, 17:21 |
|
|
|
nu, tas tai taip dyzeliui galima nors iki 50 atmosferu suspausti, kol alkunini velena nulausi arba pasieksi nenormaliai temp[eratura prie kurios jau kuras nebe degs o degimo produktai skaidysis i deduoni ir vandenili.
bet benzininis jei pasieksi per dideli spaudima taps dyzeliu, tai nebent su ipurskimu galesi jam kura paduoti, kitaip zvakes neteks prasmes. kuras vien nuo suspaudimo uzsidegs. |
|
|
|
|
|
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 24, 18:15 |
|
|
|
Digix rašo: |
argi buna benzininiu su turbina? jug benzininiam negalima daug suspausti misinio nes uzsidegs pats.
jei kas ir idetu turbokompresoriu tai labai jau ribotai juo pasinaudoti butu galima |
O kaip cia http://www.youtube.com/watch?v=-Jkwt79AxDQ ? Argi cia dyzelis? :/ Beto, kaip turbina galima panaudot ribotai? |
|
|
|
|
|
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 24, 19:17 |
|
|
|
Digix, sioje srityje tu silpnas no offence. Kai deda turbo, mazina suspaudimo laipsni: deda zemesnius stumuoklius. Paprasto atmosferiko susp. laipsnis ~11, turbuoto ~8. 1Bar susp. laipsni didina ~5vnt. Tai kad turbo pucia <4Bar. Vidutiniskai ~0.7-1.2Bar |
|
|
|
|
|
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 24, 19:21 |
|
|
|
Be to, kuro padavimo sistema visiskai kitokia (slegiai labai skiriasi). Nepamirskim nitrometano |
|
|
|
|
|
|
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 24, 19:27 |
|
|
|
taskas rašo: |
Digix, sioje srityje tu silpnas no offence. Kai deda turbo, mazina suspaudimo laipsni: deda zemesnius stumuoklius. Paprasto atmosferiko susp. laipsnis ~11, turbuoto ~8. 1Bar susp. laipsni didina ~5vnt. Tai kad turbo pucia <4Bar. Vidutiniskai ~0.7-1.2Bar |
ir nesakau kad esu stiprus sioje srityje, tik pagal fizikos desnius ir logika kaskaip keistai gaunasi. tai ir noriu kad kas nors paiaskintu.
nu bet jei ten specialus sumazintos kompresijos variklis tai tada zinoma viskas aisku.
dalima ir i originalu klausima atsakyti logiskai. tie sileidimo voztuvai trubut reikalingi tam pak spaudimas nevirsytu lesitino. dyzeliui spaudimas nesvarbu, o benzininiam per didelis sugadins variklio darbo tvarka.
dabar man tik vienas neasikumas lieka kodel isvis dar benzininiai varikliai egzistuoja, jug dyzelis visias atzvilgiais tobulesnis.
(beje tu irgi panasu kad lysti, nes kompresoriu suspaudimo laipsniai ne susideda o susidaugina) jei turbokompresorius duotu 4x o stumokliai 8x tai iseina 32 atmosferos |
|
|
|
|
|
|
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 24, 19:41 |
|
|
|
I suspaudimo laipsni atvirai pasakius nelabai gilinausi. Principas tas, kad benzininiai agregatai greiciau renka apsukas ir gali isvystyti daugiau apsuku. O eilinis dyzelis <6000rpm. Dyzelinio agregato mase didesne (is esmes blokas ir alkunins velenas riebesni). Kol yra autosportas, tol yra benzinas. Dyzelinio agregato n.k. didesnis. benzinycios gamyba pigesne. Daug +/-. O apie BOV'a, pas dyzeli perteklinis slegis ismetamas per wastegate'a, o benzine didziaja dalim per BOV'a. PRIKLAUSO NUO KONSTRUKCIJOS. |
|
|
|
|
|
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 24, 21:02 |
|
|
|
O ar custom'iniuose dyzeliuose su turba yra wastegate'ai? Ar isvis kas panasaus? |
|
_________________ bubububu |
|
|
|
|
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 24, 21:33 |
|
|
|
Digix rašo: |
nu, tas tai taip dyzeliui galima nors iki 50 atmosferu suspausti, kol alkunini velena nulausi arba pasieksi nenormaliai temp[eratura prie kurios jau kuras nebe degs o degimo produktai skaidysis i deduoni ir vandenili.
bet benzininis jei pasieksi per dideli spaudima taps dyzeliu, tai nebent su ipurskimu galesi jam kura paduoti, kitaip zvakes neteks prasmes. kuras vien nuo suspaudimo uzsidegs. |
Manau persistengei su 50atmosferu. Dyzelio kompresija buna tik apie 30atm. |
|
|
|
|
|
|
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 24, 21:53 |
|
|
|
taip, dyzelis paprastai iki 30, bet skaiviau kad lektuvu turboreaktyviniai ir panasios konstrukcijos varikliai iki 50 atmosferu pasiekia, nes ten ta slegi pakelti gana nesunku, tereikia daugiau sparniuku.
tai raso kad daugiau kaip 50 atmosferu keliant jau pradeda stipriai mazeti variklio NK todel lektuvu varikliai dirba daugmaz tokiame slegyje del maksimalios galios prie gero NK o sptacionariniai pramoniniai kazkur 40 atmosferu del maksimalaus NK nes ten galia nesvarbu.
su cilindrais ko gero alkunini velena sulauzysi sokiu spaudimu(arba labai jau mazyvaus reikes) todel pasiekti nelabai lengva.
taskas:
Citata: |
Principas tas, kad benzininiai agregatai greiciau renka apsukas ir gali isvystyti daugiau apsuku. |
kaskai sunkiai tuo galiu patiketi, nes jei paisime siuolaikini dyzelini varikli tai kiek as matau jie visada lenkia benzininius visais parametrais, plius paprastesnis apratnavimas. dyzelis beveik nemirtingas, kai turejom benzinine masina tai zvakes uzsinesa tai sudega reikia keisti, dyzelis tai svarbu kad gali pasukti ir uzsiveda visada, draugas net nepastebejo kai visos kaitinimo zvakes nudege be problemu ziama vedesi kol nesugalvojom pamatuoti, tai pamatem kad vien starteriu jis vedasi
tai ir sakau koks kvailys gali benzinini naudoti, niekada gyvenime daugisu benzininiu automobiliu matyti nenoriu. |
|
|
|
|
|
|
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 24, 22:34 |
|
|
|
Digix, nelygink [b]turbodyzelio[/b] su [b]benzininiu atmosferiku[/b]. Dyzelinis variklis is esmes turi didesni sukimo momenta, pridek turbo, dar labiau uzauga, o jei dar propana isudyt? Palygink kad ir 2L turbodyzeli su 2L benzinu turbuotu, kad turbinu slegis toks pats butu. Dyzelinis keturtaktis variklis nelabai gali isvystyti dideliu apsuku, nes del kompresijos ~30Bar jis yra didele mesmale. Kuo daugiau apsuku, tuo daugiau galios, taip jau yra. Sukimo momentas jau kita kalba. Su benzininiu varikliu is 1L nesunku ispausti 100AG be turbo, o su dyzeliu tai nezinau ka reikia priburti. Cia jau reikia automobilistu forumuose ziuret |
|
|
|
|
|
|
Apie turbodyzelinius variklius |
Parašytas: 2008 04 24, 23:31 |
|
|
|
tu irgi nelygink senivinio kombaino variklio su formule1.
jei kalbame apie pacius naujausius ir tobuliausius variklius dyzelis visada pralenks betka su zvakemis, tik kad bus sudetingesnis, nes reikia didelio spaudimo ipurskimo sistemos. tas superspaudimas nera labai butinas, tik tiek kad jis yra gerai didesniam momentui pasiekti.
jug dabar ne tie laikai kai dyzeliai buvo stanbus ir leti, dabar jie nenusileidzia bensininams niekuo. ir girdejau net pradeda keisti benzininius lektyniniuose automobiliuose
Citata: |
Audi again triumphed at Sebring in 2007. It had both a speed and fuel economy advantage over the entire field including the Porsche RS Spyders, gasoline powered purpose-built race cars. Audi's diesels won again the 2007 24 Hours of Le Mans, against competition coming from the Peugot 908 diesel powered racer. |
apsukas jie isvysto ne ka mazesnes nei benzininiai, galiu is savo automobilio pavyzdzio ta garantuoti, nera absoliuciai jokio greicio skirtumo nuo benzininiu varikliu jei patinka kaukink tu ji nors ant 5krpm jei negaila tik sudils greitai.
nors ir automobilis baisiai senas.
o tie variklio litrai tai manau beprasmiskas skaicius reikia ziureti ne litrus o bendra variklio didi ar svori. |
|
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|