 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 07 28, 13:29. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Maitinimo šaltiniai » From 226 V to 230 V
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
 |
From 226 V to 230 V |
Parašytas: 2008 02 05, 10:46 |
|
|
|
Turiu tokia beda, maitinime yra max 226 V. o kondicionieriaus variklis paskaiciuotas netgi ant 240 V. ir maitinant 226 V. labai burzgia, uzmaitinus is kompiuteriniu rozeciu po galingo UPS"o (230 V.) burzgimas dingsta.
Kaip sukelti itampa kad uzciaupti ta varikli ?
Galvoju apie du variantus autotransformatoriu arba daznio keitikli, tik nesu isitikines kad tai bus veiksminga
Gal kas esate susidure ? |
|
|
|
|
 |
From 226 V to 230 V |
Parašytas: 2008 02 05, 11:27 |
|
|
|
autotrafas bus 100 kartu paprasciau, ir jo svoris santykinai nedidelis, nes tau kelti itampa reikia santykinai nedaug- 5 % ar panasiai. Tada 1kVA galingumo apkrovai maitinti - nuo 220 iki 230V sukelti tau reikes autotrafo, kuris yra 100-200VA trafo didumo. Padaryk autotrafa su keliomis atsakomis nuo apvijos, manau, tau kokiu 4-5 atsaku pilnai pakaks.Jei tinklo itampa yra zema, ir labai nesokineja, tai gali su perjungikliu pastatyti ant kokios tai atsakos, ir palikti |
|
|
|
|
 |
From 226 V to 230 V |
Parašytas: 2008 02 05, 11:52 |
|
|
|
Galima prie 200 VA trafo davinioti aukštos apvijų kad pakiltu iki 235 V ir visks (zinoma jei kur nors metosi koks panasios galios nereikalingas trafukas)  |
|
|
|
|
 |
From 226 V to 230 V |
Parašytas: 2008 02 05, 12:17 |
|
|
|
to kindziulis
Taip. Tik ta papildoma apvija turi buti vyniojama storu laidu, skirtu 5 A srovei (tik viju skaicius nera didelis, tai ji daug vietos neuzims). Imk ne plonesne kaip 1.5 mm viela |
|
|
|
|
 |
From 226 V to 230 V |
Parašytas: 2008 02 05, 18:49 |
|
|
|
varikliai neburzgia nuo per mazos itampos.
bet jei nori pakelti itampa tai nereikia nieko ipatingo tau reikes tik halogeniniu lempu transformatoriaus su 12v isejimu
tada i tinkla pajunk to transformatoriaus 220v apvija o 12v apvija gali pajungti nuosekliai varikliui. o toliau kaip ir seniau buvo i tinkla.
gausis autotransformatoriaus analogas. kuris itampa pakels 12V
beje reikia apvijos krypti teisingai pajungti kad itampos susisumuotu o ne atsiimtu viena nuo kitos.
kaip sako vidas transformatoriaus galingumo reikes tik tiek kiek reikia tos papildomos sroves ir itampos. |
|
|
|
|
 |
From 226 V to 230 V |
Parašytas: 2008 02 06, 09:17 |
|
|
|
to Digix
jo ,irgi verta demesio ideja, ir pigu, ir paprasta. Tik ta trafa tegu ima GELEZINI, o ne elektronini |
|
|
|
|
 |
From 226 V to 230 V |
Parašytas: 2008 02 11, 10:17 |
|
|
|
esme tame kad ant variklio parasyta 240 V 50hz kazkoks tai ne musu rinkai skirtas ir kaip pasirodo jam truksta jau net 14 V |
|
|
|
|
 |
From 226 V to 230 V |
Parašytas: 2008 02 11, 13:21 |
|
|
|
Dar gali įjungti į tinklą kondensatorių bateriją.Tada pakils įtampa tinkle,o skaitiklio jis nesuks.Kokio talpumo-eksperimentuok. |
|
|
|
|
 |
From 226 V to 230 V |
Parašytas: 2008 02 11, 15:27 |
|
|
|
Tasmanian rašo: |
esme tame kad ant variklio parasyta 240 V 50hz kazkoks tai ne musu rinkai skirtas ir kaip pasirodo jam truksta jau net 14 V |
ant daugelio jug taip rasoma 220-240v tai normalu, nes itampa tinkle nera labai stabili, jei pamatuosi nakti gali buti 230v diena 220. dar priklauso kiek arti transformatorines esi.
o varikliui tai itampa tiek svarbi nera. zinoma jei asinchronini varikli maitinsi netesinga itamoa srove biski padides bet pas tave skirtumas per daug menkas kad tai butu reiksminga. |
|
|
|
|
 |
 |
From 226 V to 230 V |
Parašytas: 2008 02 11, 18:10 |
|
|
|
Digix rašo: |
varikliai neburzgia nuo per mazos itampos.
bet jei nori pakelti itampa tai nereikia nieko ipatingo tau reikes tik halogeniniu lempu transformatoriaus su 12v isejimu
tada i tinkla pajunk to transformatoriaus 220v apvija o 12v apvija gali pajungti nuosekliai varikliui. o toliau kaip ir seniau buvo i tinkla.
gausis autotransformatoriaus analogas. kuris itampa pakels 12V
beje reikia apvijos krypti teisingai pajungti kad itampos susisumuotu o ne atsiimtu viena nuo kitos.
kaip sako vidas transformatoriaus galingumo reikes tik tiek kiek reikia tos papildomos sroves ir itampos. |
Pats teisingiausias pasiūlymas, norėjau pasiūlyti, bet Digix aplenkė
Klausimėlis ne į temą Digix: ar senais laikais neužsiimdavai minifotolabų elektronikos remontu? |
|
|
|
|
 |
From 226 V to 230 V |
Parašytas: 2008 02 11, 22:06 |
|
|
|
Digix rašo: |
Ne, nezinau kas tie minifotolabai? |
Mašinos, spausdinančios foto. |
|
|
|
|
 |
From 226 V to 230 V |
Parašytas: 2008 02 12, 01:55 |
|
|
|
Ne 220-240V o butent 240 V paeksperimentavau su senu varikliu ir apvijas pratepiau upoksidine derva ir gerai pakaitinau su fenu kad gerai suteketu ir ka jus manot burzgimas dingo
bet esme kad tie varikliai stovi kondiskese o ju vienam objekte 18 vnt. ir reikia rasti kazkoki buda jiems uzciaupti
maitinami per du automatukus ir galingumai mizerni 1 kondiske 56W
Cia gliukoline sistema jei ka |
|
|
|
|
 |
 |
From 226 V to 230 V |
Parašytas: 2008 02 12, 04:44 |
|
|
|
negerai padaryti tie varikliai kazkokie, turbut apvijos kliba labai. nors labai keiata kad uztyla padavus didesne itampa.
del to 240v tai netikiu kad tai svarbu, nes visi zino kad tinkle yra 220v o ne 240 ir niekas tokios nesamones negamins.
jei vistiek nori problema taisyti tokiu metotu tai,
as manau jei tas objektas turi savo transformatorine paprasyk elektriku kad biski itampa pakeltu tegul padaro bent 230v
ir siaip pamatuok testeriu ka tau rozete dabar rodones pvz man dazniausia yra 230 ir didesne itampa. |
|
|
|
|
 |
 |
From 226 V to 230 V |
Parašytas: 2008 02 12, 09:10 |
|
|
|
Rozetese ir visas pastate tarp bet kurios fazes max 226 V o po pastata yra isvedziotos atskiros linijos kompiuterinems rozetems nuo galingo ups'o ir tose rozetese randu 230 V ir padavus i kondiske burzgimas dingsta
Beje kondiskes yra gaminamos malaizijoje todel tokie bajeriai nera labai nuostabus beje variklio apvijos niekuom nera sutvirtintos jokiu laku ar pan.
Pilnai sutinku kad slamstas visiskas bet reikia jas uzciaupt tiesiog nesinori eksperimentuoti su trafais nuo halogenkiu, todel ir masciau apie daznio keitikli, juk jis dirba bent jau pradzioja kaip impulsiakas islygina itampa o veliau jau daro toki dazni kokio reikia tik neaisku ar nebus kad paduosiu 226 V ir gausiu ta pati ? |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |