|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 12 12, 04:44. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autotiuningas » BMW E39 540 variklio tiuningas.
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
BMW E39 540 variklio tiuningas. |
Parašytas: 2008 01 21, 02:24 |
|
|
|
sveiki, turiu mineta automobili. norejau paklaust ar imanoma ka nors padaryt su elektronine dalimi, kad sukiltu keli arkliai. idejau cold inteika, ateity dar idesiu high flow katalizatoriu. tai va norejau paklaus ar imanoma ka nors dar daburti i kompa? bandziau ieskot kokios nors chipo, bet nelabai radau. neprimetu ka ten dar galima padaryt.
dekui uz pagalba. |
|
|
|
|
|
|
Re: BMW E39 540 variklio tiuningas. |
Parašytas: 2008 01 21, 07:53 |
|
|
|
safke999 rašo: |
sveiki, turiu mineta automobili. norejau paklaust ar imanoma ka nors padaryt su elektronine dalimi, kad sukiltu keli arkliai. idejau cold inteika, ateity dar idesiu high flow katalizatoriu. tai va norejau paklaus ar imanoma ka nors dar daburti i kompa? bandziau ieskot kokios nors chipo, bet nelabai radau. neprimetu ka ten dar galima padaryt.
dekui uz pagalba. |
Jei ne paslaptis, kam tu ji tunint nori? Jei ne kokiam nors avariniam rezhime, tai traukos sakychiau pakanka visiems gyvenimo atvejams. Manai labai pajausi skirtuma tarp 280 ir ~300 arkliu. Chia gi <10% pokytis. Ar tu del kazkokiu priezhaschiu nori automata uzhmusht?
Kadangi retam savininkui tokie dalykai i galva ateina, tai del to ir chipu per daug nera, o tie kas rimtai neturi kur pinigu det - deda superchargerius, turbinas, dar ka nors.
O jei jau nori dragint, tai ishmesk lauk salona, garso izoliacijas, sedynes, muzika, dusles bakelius. Arkliu prieaugi gali skaichiuot mazhdaug taip 1ag = 10kg . Atvazhiuosi i drage ir gausi nuo kokios nors ubages , nes zhr. pirma pastraipa.
Sau
P.S. Ash tikrai ne priesh tiuninga, greichiau prieshingai, bet 540'as tikrai ne ta mashina, kur ta reiktu daryti. Patikek. |
|
|
|
|
|
|
BMW E39 540 variklio tiuningas. |
Parašytas: 2008 01 21, 20:42 |
|
|
|
nu jo, pas mane gamyklinis variantas 290 kumeliu. bet kai isidejau filtra ir as dar ipilu aviacinio kuro puslitri ant pilno bako , tai biski jauciasi kad geriau eina, srt8 nepadeda manes. ir ypac gerai lupa tada kai variklis nera visiskai ikaites, kai padsosas dar isijunges. tai gal imanoma kaip nors apgaut kompa kad jis galvotu visada kad variklis dar saltas, ir padsoso neisjungtu. nes superchargeris 8000 zaliu kainuoja. tai tiek dasidejes as ir m5 pasiimciau. tai as noriu ka nors nors minimaliai dar dadet, nes quotermile tik per 14 sekundziu tepravaziuoju. norisi bent jau iki 13.7 nuleist. |
|
|
|
|
|
|
BMW E39 540 variklio tiuningas. |
Parašytas: 2008 01 21, 21:39 |
|
|
|
safke999 rašo: |
tai biski jauciasi kad geriau eina, srt8 nepadeda manes. |
We're living in america?
safke999 rašo: |
ir ypac gerai lupa tada kai variklis nera visiskai ikaites, kai padsosas dar isijunges. |
Skamba kaip heatsoak'as, ir sheip netvarkingi davikliai. Mano mashina, ta kur su netvarkingais davikliais irgi kazkodel smagiau puchia, kol shalta. Bet ten pastoviai isiurbiamo oro temperaturos daviklis gryba pjauna. Sheip 540'tam teko kazkada oro matuokles ta pati elementa izopropilo spirite pamirkyt ir paskalaut - bet anas jau visishkai netrauke.
Kompa gali apgaut nesunkiai, yra gi isiurbiamo oro temp. daviklis(-iai), ir galvoj antifryzo temperaturos daviklis(-iai), prie kuriu gali nuosekliai reguliuojama varzha prijungt poros omu (priesh tai pasimatavus zhinoma, kokios eiles varzhas turi orginalus davikliai) bet jei pas tave heatsoak'ina, tai apgaudinek neapgaudinejes, shaltas oras yra shaltas, kompas per oro matuokle matys, kad nifiga kvepuot neina.
safke999 rašo: |
tai as noriu ka nors nors minimaliai dar dadet, nes quotermile tik per 14 sekundziu tepravaziuoju. norisi bent jau iki 13.7 nuleist. |
Nu ar negeda tokia mashina i trasa kisht.
Sheip ka prasho vietiniai chiptuneriai uzh chipa? Jei jau tos sekundes dalys tokios svarbios, tai gal vertetu pamegint prazonduot rinka. Nors pazhiurejus i tarkime shita puslapeli, tai gali ir nepadet iki tu 13.7 dasikast.
http://bmw540ifun.com/Dynos&QtrMile.htm
Sau |
|
|
|
|
|
|
BMW E39 540 variklio tiuningas. |
Parašytas: 2008 01 21, 22:17 |
|
|
|
nu jo, we're living in america, america ist vunderbar.
stovi ten tas sensorius tarp filtro ir kolektoriaus, nu bet as padares kad man pustu salta ora is apacios tiesiai i filtra, o filtras idetas high flow, ir jis atskirtas nuo variklio, taip kas jis nebuna siltas niekada. ir visa slanga buna salta . kai pavazinejes atidarau kapota ir palieciu tai viskas ikaite ziauriai o slanga salta, reiskia gerai ten paduoda salta ora, gal ten imanoma padaryt kad benzo daugiau myztu purkstukai. , |
|
|
|
|
|
|
BMW E39 540 variklio tiuningas. |
Parašytas: 2008 01 23, 18:26 |
|
|
|
nemanau, kad ka pasieksi padidindamas kuro norma,nebent tik laikinai, nes oro (deguonies) nepakaks ir kuras pilnai nesudeks,zvakes greit apsines suodziais. Turejau ascona su lievu karbu, pildavo benza maksimaliu tempu(skaiciavau, kad 100km butu iseje apie 30l benzo). Zvakes graziai nuvalius eidavo kaip zveris, atrode kad su kokiu trilitriniu bemvu vaziuoji.tik va neilgai, apie 500m pradedavo nebedirbt zvakes nuo suodziu, ir galios nebeliko. Su kuro misiniu patarciau paciam neprasidet |
|
|
|
|
|
|
BMW E39 540 variklio tiuningas. |
Parašytas: 2008 01 23, 20:59 |
|
|
|
nu bet filtra nuemus, tai deguonies tikrai daugiau pasiduoda. tai ir benzino galima butu daugiau paduot. zinau kad purkstuku slegio reguliatoriu pakeist, ar ka ten padaryt , kad benzino slegis sukiltu. tik nezinau kaip tai padaryt. galvoju kad lengviausiai butu padsosa apgaut.
variklis garantinis, tiuri dar papildoma draudima. taip kad nereikia juo rupintis. ir jei jau masinai duoti 6 begiai, suzeminta kieta vaziuokle, tai tikrai jo variklis nera netiuninamas. tureciau simiora, tai sukciau galva del sustros aparaturos, o dabar reikia arkllius is 4,4l variklio lupt maximaliai. tam kad valgyciau visokius camarus, firebirdus, mustagus, ir visoki kitoki american muscle suda. |
|
|
|
|
|
|
|
BMW E39 540 variklio tiuningas. |
Parašytas: 2008 01 24, 09:03 |
|
|
|
safke999 rašo: |
nu bet filtra nuemus, tai deguonies tikrai daugiau pasiduoda. |
Ta variklio kompas pamato per oro matuokle, ir ikrato daugiau kuro. Kazko papildomo shitoj vietoj daryti nereikia. Nebent kazkoki isiurbimo diametra padidint ar panashei. Klausimas, ant kiek efektyvus tas tavo cold air inteikas. Tarkime ant audi - su jais prarandama taip arkliu 5-10. Ne gaunama, PRARANDAMA. Auka ishvaizdai ir garsui taip sakant. Beje, jei pas tave tas cold air inteikas su susiaurejimu, kaip chia - tai irgi jumoristai:
Atmosferkei isiurbimas turi buti ledas, kuo mazhiau kliuchiu - tuo daugiau arkliu.
safke999 rašo: |
tai ir benzino galima butu daugiau paduot. zinau kad purkstuku slegio reguliatoriu pakeist, ar ka ten padaryt , kad benzino slegis sukiltu. tik nezinau kaip tai padaryt. galvoju kad lengviausiai butu padsosa apgaut.
|
Teisingai galvoji. Zhaidimai su slegio reguliatoriais - gana bjaurus dalykas. Ir sheip XXI amzhius uzh lango. Protingiausia visgi butu deti chipa, nes jis ir kuro daugiau ipiltu, ir degima agresyvesni padarytu. Nors bmw ir taip gerai variklius daro, tai nekazkas ten gaunasi su tais chipais, nebent taisant tas vietas, kurios del ekonomijos ir ekologijos paaukotos. Sako shitas geriausias - nestebuklai sakychiau:
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=574975
Bet tas lengviausiai irgi nera toks lengvas - pagalvojau apie tuos temperaturos daviklius - tai nera ten taip viskas gerai juos apgaudineti, nes degimas gi irgi nuo to priklauso. Kitaip tariant greichiausiai pajaus kompas neteisybe.
safke999 rašo: |
o dabar reikia arkllius is 4,4l variklio lupt maximaliai. tam kad valgyciau visokius camarus, firebirdus, mustagus, ir visoki kitoki american muscle suda. |
Sekmes valgant. Ju owneriai tai irgi galvoja, kaip valgyt visokius fashistus...
Sau |
|
|
|
|
|
|
BMW E39 540 variklio tiuningas. |
Parašytas: 2008 01 29, 04:19 |
|
|
|
zdarova. nepasakiau kad mano variklis 2002 metu. pacio galo. ten sako biski kitoks nei ankstesni 4.4 litro. pas mane sako 290 arkliu, pas senesni 280. ir kompas biski skiriasi. ir oro filtro remuose nera jokio daciko pas mane, o senesniuose yra, ir juos reikia ten i slanga imontuot kai cold intake dedi, o pas mane nereikejo, nes nera. oro filtras atvirksciai pas mane, nesuploneja, o sustoreja. nuo 3.5in iki 4in. ir pastebejau kai pakeiciau filtra kuro sanaudos padidejo truputi. birbia variklis kur kas labiau, gal delto ir atrodo kad geriau eina, bet seip nelabai jauciu.
kol kas normaliai sekasi amerikonus reisint, srt 8 dodge charger neseniai padariau, bet jau tikrai ant dydelio greicio. pas ji is gamyklos 420 arkliu yra. bet kazkodel negali greiciau vaziuot nei 290 arkliu bmw. ir mano gelda tikrai
nera lengva. |
|
|
|
|
|
|
BMW E39 540 variklio tiuningas. |
Parašytas: 2008 02 08, 04:14 |
|
|
|
na e39 tikrai ne dragine auto, reikejo jamt M3 jau jei gyveni statu ar M5, o siaip BMW kaip gamintojes netupas jei jis paskaiciavo kad toks oro filtras turi but tai reiskes ir turi but kiekvienam varikliui skirtingai parinkta optimaliai, juk jie is pirsto nelauzia tokiu dalyku. |
|
|
|
|
|
BMW E39 540 variklio tiuningas. |
Parašytas: 2008 02 08, 04:19 |
|
|
|
na e39 tikrai ne dragine auto, reikejo jamt M3 jau jei gyveni statu ar M5, o siaip BMW kaip gamintojes netupas jei jis paskaiciavo kad toks oro filtras turi but tai reiskes ir turi but kiekvienam varikliui skirtingai parinkta optimaliai, juk jie ispirsto nelauzia tokiu dalyku. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|