Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 22, 21:17. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Forumas » Įvairūs » Ka pirkti Opel Astra ar Alfa Romeo 156?
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Planuoju pirkti opel astra arba alfa romeo 156 nuo 99m. dyzeline.Jei sakysite kad opelis rudyja tai cia atsiminkite nauja karta opeliu yra cinkuota jau ta astra.Mazdaug pirksiu uz 10-13k.Kaip j uremontas, kas genda, kuria pirkti? Patarkite...
Noreciau placiau suzinoti siu masinu pliusus ir minusus.
Opel Astra: 2.0L 16 vožtuvų – 82 AG, dyzelis su turbokompr. ir tiesioginio degalų įpuršk. sistema
Alfa Romeo: 1.9L – 105 AG, dyzelis su turbokompr. ir degalų įpuršk. sistema
Alfa tai gali pirk nebent uosvei-jei nori i kapus greiciau nuvaryt nuo nervinio issekimo belakstant po servisus
Opelis bus gana nebloga masina.Nors as turedamas tokia suma imciau VAG arba japona.Del korozijos ir cinko dangos opeliuose-ant dienu tvarkiau 2003 Vectra.Surudijus tik biski daugiau,nei mano 1990 pasatas
Aga, apie Alfa Romeo ir aš daug "gerų" atsiliepimų girdėjau. Uošvių žudymo mašina. Ir apskritai, tenka su itališkais pramoniniais įrengimais susidurti, tai nervai nelaiko, kas per padarymas. Tendencija, odnako. Bet, nesu ir vokiečių gerbėjas, VW turėjau 3 metus, daugiau niekada nebeturėsiu. Gal Opelis kitaip, nors sako naujųjų važiuoklės silpnos. Ir kokia prasmė dyzelį pirkt, jei saliaros iš kairės negauni.
saliarkos gaunu del to ir noriu dyzeliuko, nu ka galite tada iki 13k pasiulyt kokia geresne masinyte? kad butu maziausiai 98 metu kokiu, luzenu nereik..
Markл: VW
Modelis: POLO
Spalva: MЛLYNA
Pagaminimo arba pirmosios registracijos metai: 1998
Kategorija, klasл: Keleivinis automobilis (Heиbekas)
Bыsena: Registruota
Biski apie sita (spalva niekuo deta), populiari tarp jaunimo, turi viena (o gal ir daugiau) mandrybe- plaukiojanti smagrati, kuris siai masinai subyrejo. Naujo kaina 2200 Lt. Siaip ne taip rado deveta uz1000 su virsum, pakeite, neuzilgo atsisake sankaba. Turetum pats apsilankyti auto forumuose ir atkreipti demesi i pageidaujamu markiu problemas. Apie Opel rasoma teisybe, ant ju ir cinkas rudyja .
saliarkos gaunu del to ir noriu dyzeliuko, nu ka galite tada iki 13k pasiulyt kokia geresne masinyte? kad butu maziausiai 98 metu kokiu, luzenu nereik..
Pežo arba Citroeną. Biški teks primokėt dėl dyzelio, bet varikliai amžini.
Kaip tai opeliai rūdyja??? Nuo kokių 2000 metų jau ten kokybiškai padaryta, ir nemačiau, kad pas ką rūdytų... Gal ten skylių kokių prigręžioję, kad ima rūdys.
O Alfos tikrai neimčiau, nors ir faina mašinytė, vien dėl remonto. Detalių sunkiai rasi, daug kainuos ir tt. Turėjau Fiatą, tai liuks buvo tačka, bet per gerklę išlindo remontas. Dabar važinėju Opel Corsa, jokių problemų antri metai. Iš viso nulis. Neskaitant, kad žmona žiemą po griovius važinėja
_________________ Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių - pilna.
saliarkos gaunu del to ir noriu dyzeliuko, nu ka galite tada iki 13k pasiulyt kokia geresne masinyte? kad butu maziausiai 98 metu kokiu, luzenu nereik..
Pežo arba Citroeną. Biški teks primokėt dėl dyzelio, bet varikliai amžini.
ant variklio juk nevazinesi, o su prancuzais labai jau slidus reikalas. ta ju elektronika ir pomegis gesti...
italai irgi nieko gero, tik isvaizda is ju. variklis teoriskai galingas, bet masina "gumine". o ir ziema italisko dyzelio malunumai gali prasideti. kieme stovi panasiu metu fiat punto, tai jam ir +5 silumos jau sunki temperatura, o kai alfa ir fiatas yra ta pati gamykla...
va neblogas varijantas: http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbimas?type=lengvieji&id=1672617 jei masina nebuvo prievartaujama tai vaziuos ir vaziuos.
arba opeli rinkciausi tik kas nepatiko, kad pas juos turbo duobe jauciasi. iki 2000 apsuku variklis buna vangus, o perzengus ta sukiu riba variklis tik sukarkia ir masina sauna i prieki. bent jau tokis dalykas buvo turetoje 2L dti su ~100ag ir su 1,7 nepamenu kokios galios motoriuku. bet pripratus nieko baisaus. manevringa, bent uz V golfa manevringesne.
tik musiskio universalo galas megdavo isisiubuoti vaziuojant virs 110km/h nevisai lygiu (lenkisku) keliu. mazdos 626 universalas taip nesielgdavo. bet cia gal tik tos astros beda buvo, sunku pasakyti. o del rudziu, tai nors ir dauzta astra turejom, per keleta metu jokiu rudziu neatsirado.
Pats važinėju su Omega 98metų, 2l benzas/dujos.
Ta duobė ant 2000 apsukų varo vėžį...
Kilometražą padvigubinau per 3 metus važinėjimo (nuo 70k iki 150k), variklis buvo vieną kartą kapitaliai perrinktas (leido vandenį į du cilindrus), traukių gumos, stabdžių diskai keisti, viskas kitas normaliai.
Biškį rūdžių yra, bet nieko pavojingo.
Pežo arba Citroeną. Biški teks primokėt dėl dyzelio, bet varikliai amžini.
Nepasakyčiau, kad prancūzų (HDI) varikliai amžini. Jau ne vienas buvo variantas, kad jų elektronika užlinksta Neseniai buvo pežas 406 99m. atvaręs irgi su tuo defektu
_________________ Jei reikia privačiai - privatas.