 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 28, 01:52. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Žinantiems ir klausiantiems. Ar žinai, kad... » Kuro ekonomija su vandeniu
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 3 Pereiti prie 1, 2, 3 Toliau |
|
 |
Kuro ekonomija su vandeniu |
Parašytas: 2008 01 10, 13:30 |
|
|
|
Manau, kad tai eiline pasaka. Pilna sukurta tu kuro taupytoju: tableciu, degalu priedu ir visokio velnio. Ar nors vienas pasiteisino? |
|
|
|
|
 |
Re: Kuro ekonomija su vandeniu |
Parašytas: 2008 01 10, 13:55 |
|
|
|
VytasS rašo: |
http://easywatercar.com/2books.htm?hop=europe11&gclid=coxcwfey55acfsuzzwodtq7iog#intro
Jei kas tingi skaityti - trumpai - imame sloika, idedame vidun
du elektrodus, pripilam vandens su soda ir prijungiam prie elektrodu itampa. gaunasi dujos HHO. jas siuloma paduoti i variklio oro isiurbima. Atseit nezmoniska ekonomija.
Ka manote? |
Manom, kad papraschiau yra vandens ipurshkimas. I varikli. Nors
ishbandytas reikalas.
EDIT: Paskaichiau ash ta puslapeli - zhiauru. Never do this at home... Visokie map senoriaus "tiuningai", liambdos "optimizavimai". Zhodzhiu tiesus kelias uzhkalt varikliui...
Sau |
|
|
|
|
 |
 |
Re: Kuro ekonomija su vandeniu |
Parašytas: 2008 01 10, 14:28 |
|
|
|
VytasS rašo: |
http://easywatercar.com/2books.htm?hop=europe11&gclid=coxcwfey55acfsuzzwodtq7iog#intro
Jei kas tingi skaityti - trumpai - imame sloika, idedame vidun
du elektrodus, pripilam vandens ........
Ka manote? |
Manome, kad pats geriausias straipsnio komentaras yra neskaicius straipsnio
Siaip tai cia senas bajeris, dar is mano senelio laiku, kai tas vaziavo sekmadieni su arkliu baznycion ir sutikes pazystama cigona pasibedavojo, kad arklys kazko tai sunkiai vezima traukia, ne taip kaip pas ji. Cigonas ir dave patarima: sugyrdyk "shnapso" bonke arkliui, po uodega kadagio ziedu pakishk, o jei dar bizunu pertrauksi - tai bus "turbo naduvas" su "interkuleriu"
Jei rimciau - veiks ta sistema, tik del ekonomijos didumo galima gincytis: nelabai kas skaiciuoja kiek zaist reikia su tokiu sloikiuku nuo "Uspaspschiko" agurku bepilstant distiliuota vandeni su soda viduryje ziemos, kaip sureguliuoti duju padavima nuo variklio apkrovos, uzdegimo kampo korekcija, galu gale kas liks is voztuvu ir cilindru... Na, jei automobilis kainuoja tiek kiek 100 litru benzino, o tamstelei reikia uosvenes bulves is kaimo turgun vezioti - tada ekonomija gal ir pasiteisins, jei darbe distiliavimo aparatas yra, o gaspadine nepastebi, kad jos kepimo sodos atsargos is virtuves dingsta, o bjaurus kaimynas praso, kad jam ta automobili parduotum po derliaus nuemimo, kai pinigu tures.
Is tikro tai sios sistemos kiek didesnis naudingumo koeficientas, lyginant su vandens dozavimu i oro padavimo sistema. Gal reiks kada vasara pabandyti su savo dyzeliniu "prestiziniu golfu", jei anas iki vasaros dagyvens...  |
|
|
|
|
 |
 |
Kuro ekonomija su vandeniu |
Parašytas: 2008 01 10, 14:54 |
|
|
|
Aisq.. Tiesiog pazystamas jau susirouse ta book pirkti, sakau palauk, suzinosim tautos nuomone.
o vandens ipurskimas - kas tas?
O apie arkli - pavyzdys labai geras  |
|
|
|
|
 |
Kuro ekonomija su vandeniu |
Parašytas: 2008 01 10, 16:03 |
|
|
|
vandens ipirskimas tai jau daug tyrinetas atbejis sako kad ekonomija yra, bet variklis rudija.
toks metodas kaip cia tikrai neprides jokios ekonomijos, nes elektrolizavimui reikia baisiai daug energijos. zinoma jei ta energija imi is rozetes ir pamirsti ja prisumuoti prie bendro rezultato tai zinoma kad atrodo kad kazka sutaupei.
bet gal tada butu dar didesne ekonomija jei is papildomo bako ten pvz spirito ipurksti? dar daugiau benzino sanaudoa sumazes. o tai kad reikes papildomai 5litru spirito ant 100km tai jug nesvarbu. |
|
|
|
|
 |
 |
Kuro ekonomija su vandeniu |
Parašytas: 2008 01 10, 18:43 |
|
|
|
Prieš porą metų skaičiau - japonai aprašė tokį metodą - kas antrą kartą vietoj benzino įpurškia vandenį, tas nuo įkaitusio cilindro išgaruoja ir išsiplečia stumdamas stūmoklį, atlikdamas darbą.
Ekonomija gaunasi didelė, nes dalinai panaudojama variklio šiluma. Bet, deje nepavyko sukurti tokio variklio, kuris ilgai laikytų, nes vanduo blogina tepimą, patenka į tepalą ir viskas greit sudyla.
pasitikslinau - ne kas antrą kartą, bet iš karto po uždegimo aukštu slėgiu supuršia vandens dozę į cilindrą. Tas nuo karščio išgaruoja ir susidaro dar daugiau dujų, stumiančių stūmoklį. Čia ne pats sugalvojau, skaičiau, tad nekomentuosiu. |
|
Paskutinį kartą redagavo Markas, 2008 01 11, 15:20. Redaguota 1 kartą _________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
 |
 |
Kuro ekonomija su vandeniu |
Parašytas: 2008 01 10, 18:57 |
|
|
|
Kitai zodzias tarian grynas bull shit. Kol kas gersnes alternatyvos uz VDV nera. Ir keleris metu nebus kol neprades elektromobiliai masiskai vazineti. (Nesneku apie hibridus). |
|
_________________ Aš pažeidžiau forumo taisykles ir reklamavau. Ir man tai patiko  |
|
|
|
 |
 |
Kuro ekonomija su vandeniu |
Parašytas: 2008 01 10, 19:55 |
|
|
|
Markas rašo: |
Prieš porą metų skaičiau - japonai aprašė tokį metodą - kas antrą kartą vietoj benzino įpurškia vandenį, tas nuo įkaitusio cilindro išgaruoja ir išsiplečia stumdamas stūmoklį, atlikdamas darbą.
Ekonomija gaunasi didelė, nes dalinai panaudojama variklio šiluma. Bet, deje nepavyko sukurti tokio variklio, kuris ilgai laikytų, nes vanduo blogina tepimą, patenka į tepalą ir viskas greit sudyla. |
tokia teorija netinka, cilindras nera jau toks karstas ir su juovandens laseliai nesileicia tiek daug.
vandens imaisymas beje butinas ne betkoks o turi buti padaroma kuro emulsija.
tada viena is teorijo tokia kad nuo karscio laseliai sprogineja ir slulkiai istasko kura del ko dideja degimo pavirsius ir geraiu sudega kuras.
paprastas vandens garu imaisymas resultato neduoda.
visa tai isbande mechanikos katedroje klaipedos universitete. tai kai ten mokiausia rode visa savo tyrimu laboratorija ir gautus rezultatus. |
|
|
|
|
 |
 |
Re: Kuro ekonomija su vandeniu |
Parašytas: 2008 01 10, 21:09 |
|
|
|
VytasS rašo: |
http://easywatercar.com/2books.htm?hop=europe11&gclid=coxcwfey55acfsuzzwodtq7iog#intro
Jei kas tingi skaityti - trumpai - imame sloika, idedame vidun
du elektrodus, pripilam vandens su soda ir prijungiam prie elektrodu itampa. gaunasi dujos HHO. jas siuloma paduoti i variklio oro isiurbima. Atseit nezmoniska ekonomija.
Ka manote? |
Autorius- siu dienu Ostapas Benderis. Pinigus skaiciuot moka (nesamus), tik uzmirso energijos tvarumo desni. Jau rase Digix, o ir man yra teke zaisti su O+H+H elektrolizeriu, kad vandens molekulei perplest reikia daug energijos ir jos niekad negausi daugiau, negu sunaudojai. |
|
|
|
|
 |
Kuro ekonomija su vandeniu |
Parašytas: 2008 01 10, 22:05 |
|
|
|
Bet gi HHO yra Tas pats H2O. Abu turi du vandenilio atomus. |
|
_________________ Aš pažeidžiau forumo taisykles ir reklamavau. Ir man tai patiko  |
|
|
|
 |
 |
Kuro ekonomija su vandeniu |
Parašytas: 2008 01 10, 23:10 |
|
|
|
Digix rašo: |
vandens imaisymas beje butinas ne betkoks o turi buti padaroma kuro emulsija.
tada viena is teorijo tokia kad nuo karscio laseliai sprogineja ir slulkiai istasko kura del ko dideja degimo pavirsius ir geraiu sudega kuras.
paprastas vandens garu imaisymas resultato neduoda.
visa tai isbande mechanikos katedroje klaipedos universitete. tai kai ten mokiausia rode visa savo tyrimu laboratorija ir gautus rezultatus. |
Eilini karta gavosi shnipstas, kai teoretikai emesi praktikos Koks kvankstelejes profesorius sumaste burbulu teorija, o po to vargsai studentai turi paskaitose pritariamai galvomis linkseti
Nereikia jokiu kokteiliu ar emulsiju daryti, kas beje, labai graziai atrodo, kai pora autosaltkalviu garaze tarp kibiro benzina su vandeniu sumaisyti bande - kazkur buvo girdeje, kad vandens i motora paduoti reikia
Yra paprastas ir isbandytas reikalas del vandens padavimo i cilindrus: narkomano adata sujungta slangute su stiklu apiplovimo bakeliu. Indzektoriaus principu pasisiurbia "kiek reikia". Rezultate karsta vasaros diena vaziuodamas sovietiniu ziguliu gauni keleta papildomu arkliu po kapotu ir kokia stikline sutaupyto benzino simtam kilometrui. Ir teorija cia visiskai zemiska: vanduo vesina kuro misini, ko pasekoje apsimetineja "interkuleriu", kazkiek papildomai uzima vietos cilindruose ir gal but tuo truputi padidindamas suspaudimo laipsni, gal dar kiek mazindamas detonacija. Bedos islieka tos pacios: problematiska uztikrinti reikalinga vandens dozavimo kieki nuo isoriniu veiksniu, tokiu kaip oro temperatura, dregme, variklio apkrova, degimo korekcija it t.t.
Beje, del sitoj temoj gvildenamo principo: kaip ten ta nerudeikos vielute suvyniota ? |
|
|
|
|
 |
 |
Kuro ekonomija su vandeniu |
Parašytas: 2008 01 10, 23:27 |
|
|
|
Gediminas rašo: |
Manau, kad tai eiline pasaka. Pilna sukurta tu kuro taupytoju: tableciu, degalu priedu ir visokio velnio. Ar nors vienas pasiteisino? |
Aha, vienas "pasiteisino". Tokios ploksteles po karbiuratoriumi dedamos, kur tokie sparneliai turejo benza su oru geriau sumaisyt. Ir kuo daugiau sparneliu, tuo ekonomija didesne: na, sunkiau misini stumokliams itraukt, o jei dar ir vairuotojas pokvailis - akseleratoriumi kaip musamuju (bugnu) pedalu dirba (ir ,zinoma, tiki kuro ekonomija prarasdamas variklio galia) - ta plokstele kaip amortizatorius suveikia. Taip lyg ir sutaupo kazka  |
|
|
|
|
 |
 |
Kuro ekonomija su vandeniu |
Parašytas: 2008 01 11, 08:11 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
Yra paprastas ir isbandytas reikalas del vandens padavimo i cilindrus: narkomano adata sujungta slangute su stiklu apiplovimo bakeliu. Indzektoriaus principu pasisiurbia "kiek reikia". Rezultate karsta vasaros diena vaziuodamas sovietiniu ziguliu gauni keleta papildomu arkliu po kapotu ir kokia stikline sutaupyto benzino simtam kilometrui. Ir teorija cia visiskai zemiska: vanduo vesina kuro misini, ko pasekoje apsimetineja "interkuleriu", kazkiek papildomai uzima vietos cilindruose ir gal but tuo truputi padidindamas suspaudimo laipsni, gal dar kiek mazindamas detonacija. Bedos islieka tos pacios: problematiska uztikrinti reikalinga vandens dozavimo kieki nuo isoriniu veiksniu, tokiu kaip oro temperatura, dregme, variklio apkrova, degimo korekcija it t.t.
|
Na tu praktishkai teisus, bet shiek tiek ir ne. Papildysiu - vandens lasheliai (rukas), netrukdo degti benzinui, tachiau jam degant, tie lasheliai pavirsta garais ir plechiasi labiau nei sudeges benzinas. Ko pasekoje gauname didesni variklio NK, kas ir pagimdo ekonomija. Kadangi vanduo garuodamas sugeria daug shilumos, gauname mazhesne degimo kameros ir ishmetimos sistemos temperatura, kas reishkia atsparuma detonacijai, bei galimybe tureti didesni slegi priesh uzhdegant mishini. T.y. spausta galva, zhemesnio oktano benzinas, didesnis turbinos slegis. Del rudijimo - mitas. Gerai atomizuoti vandens lasheliai (kalbu apie normalius ipurshkimus a lia aquamist, ir kitas normaliasnes sistemas, kurios galvoja ka ir kaip ipurksht, o ne sheip pila vandeni nuo jungiklio), papildomos korozijos degimo kameroje ir aplink nesukelia. Jus tikiuosi nepamirshot, kad benzas pagrinde skyla i CO2 ir H2O, t.y. degimo kameroje yra visa laika "dregna".
Kaip pagrindinius WI trukumus, tai matau:
a) Reikia pilti distiliuota vandeni, arba degtine, t.y. 50/50 vanduo/spiritas
b) Reikia pilti nuo daug iki labai daug, ir buna nelinksma, kai baigiasi, nes tada variklis dirba ne rezhimu, kaista, detonuoja ir pan.
c) Kas kazkiek laiko uzhsikemsha purkshtukas, ir ji reikia keisti
d) Kaina
Bojevikui, tarp vieno ish milijono projektu, metosi garazhe detalemis 10 baru ULKA + galiukas nuo paprasto buitinio purkshtuvo (purshkia manau pakankamai smulkiai) + griauchiai kontrolerio su AVR'u nuo boosto, tachiau kadangi 220v schema (ULKA'i shert) taip ir negime (nes reikia daryt/pirkt keitikli 12/220v + ji valdyt, kas yra baisu), tai ir liko viskas projektu .
Kam idomu galite pabrausinti apie aquamist, ULKA cofee water injection ir pan.
Sau |
|
|
|
|
 |
 |
Kuro ekonomija su vandeniu |
Parašytas: 2008 01 11, 12:05 |
|
|
|
Siandien "prie kavos puodelio" pasisnekejau su zmonemis, prijaucianciais chemijai. Priejome dvi isvadas: pagrindine ta, kad kava be brendzio - ne kava, o ta nereiksmingoji antroji isvada - tas straipsnis, kuris skirtas storam ir "tupam" (bukagalviui) amerikonui del vandens skaidymo sarmineje aplinkoje i deguoni ir vandenili su 1-3A elektrolizes srove del kokio trilitrinio motoro ir gauti is to ekonomija - tai yra ne kas kitas kaip "opiumas liaudziai". (Blyn, o taip viskas is pirmo zvilgsnio graziai atrode )
Siuskit man po 100 litu ir as patarsiu, kaip primontuoti papildoma 12V elektros matoriuka (maitinama is masinos 12V akumuliatoriaus) prie varomojo rato ir sutaupyti daugybe, daugybe pinigu
p.s. gal kas nori investuoti i mano naujaji, masinu su papildomu matoriuku, fabrika ? Priimsiu investicijas ir skystose (alaus ar brendzio) formose  |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |