 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 12 23, 15:23. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Automobilinė garso aparatūra » Stirpintuvas arčiau akumuliatoriaus, ar dinamikų?
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
 |
Stirpintuvas arčiau akumuliatoriaus, ar dinamikų? |
Parašytas: 2008 01 04, 13:22 |
|
|
|
|
| saulele2211 rašo: |
| Visas mašinos kėbulas-elektrinių triukšmų šaltinis. Tai tik teoriškai-praktiškai su tokia aparatūra, kaip daugumos, to nei išgirsi, nei pajusi. |
Taip iš esmės tu teisus.O tie kurie šito nesupranta - man jų gaila.Ne metus ir ne du dėjau į mašinas aparatūrą, kartais ir dabar dar senus kaulus palankstau(kas junginėjo, mane supras, ką reiškia galva žemyn palindus po vairu ieškoti kur pravesti laidus ar kitokie"cirko numeriai ).Viena iš pagrindinių problemų ir yra nesupratimas kodėl mašinos kėbulo negalima naudoti kaip minusinio laidininko.Tingiu kartotis, nes ne viena tema tuo klausimu buvo.Kam reikia, pasieškokit.
mano patarimas - neskaičiuokit maitinimo laidų ilgio, o matuokit jų diametrą ir laido kokybę.Ir būtinai minusas vedamas atskiru laidu.Ypatingai didelio galingumo stiprintuvams, nors nekenkia ir magams, grotuvams ir t.t.
dabar dėk kėbulo: o jį reikia naudoti tik kaip aparatūros korpuso įžeminimui, jei taip galima pavadinti.T.y. aparatūros"žemės" varžtą(o toks visada yra ) jungti su artimiausiu kėbulo varžtu.Gana dažnai taip pavyksta "numušti" kai kuriuos triukšmus.
Kitas patarimas - prieš dedant aparatūrą pirma įsitikinti visos elektros instaliacijos patikimumu, nes dažniausiai tai ir būna triukšmų šaltiniai:degimo sistemos laidai, xu...vas kitų prietaisų pajungimas ar jų gedimai.Jei pati mašina "netriukšmaus", tada daug mažiau problemų su aparatūros išdykavimais bus.Tuo pačiu ir mažiau teks su ja darbiniais pagrindais santykiauti
Nes kitaip jaučiu atsiras nauja tema : kur geriau pliusinis saugiklis, ar prie akumuliatoriaus ar prie stiprintuvo?  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Stirpintuvas arčiau akumuliatoriaus, ar dinamikų? |
Parašytas: 2008 01 04, 14:44 |
|
|
|
|
| ad rašo: |
mašinos kėbulo negalima naudoti kaip minusinio laidininko
.Ir būtinai minusas vedamas atskiru laidu.Ypatingai didelio galingumo stiprintuvams, nors nekenkia ir magams, grotuvams ir t.t.
|
ir
| Citata: |
dabar dėk kėbulo: o jį reikia naudoti tik kaip aparatūros korpuso įžeminimui, jei taip galima pavadinti.T.y. aparatūros"žemės" varžtą(o toks visada yra ) |
o tai ne tas pats?
seip jeigu jau tai ziurit tai ko gero nesu mates minuso stiprintuvo maitinime, tik izeminima  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Stirpintuvas arčiau akumuliatoriaus, ar dinamikų? |
Parašytas: 2008 01 04, 15:55 |
|
|
|
|
| Black Scorpio rašo: |
o tai ne tas pats?
seip jeigu jau tai ziurit tai ko gero nesu mates minuso stiprintuvo maitinime, tik izeminima  |
Na tegul kaip kas nori taip tas supranta O dėl minuso dar kartą pažiūrėk: paprastai ant klemos žemės ženklas bet tai toli gražu ne tas pats.Bent jau daugumoje dar yra atskiras varžtas korpusinis.Nežinau tik kaip naujausiuose kitaicų fufliakuose "kilovatiniuose"  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Stirpintuvas arčiau akumuliatoriaus, ar dinamikų? |
Parašytas: 2008 01 04, 16:09 |
|
|
|
|
| Citata: |
| mašinos kėbulo negalima naudoti kaip minusinio laidininko |
Negalima tai negalima. Lig siol puikiai naudojausi masinos korpusu kaip minuso laidininku, ir tikrai ne vienas as, o kartu ir dar simtai instaliatoriu (saves tokiu nevadinu) ir viskas veikia po siai dienai. Atskira laida vesiu tik tada kai to reikes, o ne siaip, kad daugiau pinigu isleisciau. Guldau galva, kad skirtumo neisgirsciau, taigi kokia prasme?
Manau siuo klausimu kiekvienas turime savo nuomone ir toliau montuosime kaip mums atrodo teisingai.
Geriau jau gofros nusipirkti ir iverti pliusini laida, kad nesidrostu i korpusa, vis daugiau naudos. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Stirpintuvas arčiau akumuliatoriaus, ar dinamikų? |
Parašytas: 2008 01 04, 16:27 |
|
|
|
|
Turiu savo kuklią nuomonę, nematau prasmės mašinoj vaikytis kažkokių garso aukštumų, juk čia mašina. Kalnas elektros prietaisų, variklio triukšmas, lauko triukšmas, plastmasių barškėjimas, garsiai iš važiuoklės, pečiuko ventiliatorius ir t.t. Tikrai važiuojant neišgirsi kokio ilgio ar storio sujungti laidai, dar klausimas ar išgirsi skirtumą tarp skirtingų sistemos komponentų. Didžiausias juntamas skirtumas- garso kiekis, ypač žemų, tai lengvai juntama, net ir kurčiam  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Stirpintuvas arčiau akumuliatoriaus, ar dinamikų? |
Parašytas: 2008 01 04, 17:44 |
|
|
|
|
| Citata: |
| Atskira laida vesiu tik tada kai to reikes, o ne siaip, kad daugiau pinigu isleisciau. Guldau galva, kad skirtumo neisgirsciau, taigi kokia prasme? |
Tai tur būt atvirkščiai. Nuvesdamas atskirą laidą sutaupytum-nereikėtų lyšnų "500" vatų ir garsiakalbis sumažėtų bent 3 coliais, kondiko nereikėtų. Čia tik pavyzdys, nežinau gi ką pats naudoji. |
|
|
|
|
|
 |
Stirpintuvas arčiau akumuliatoriaus, ar dinamikų? |
Parašytas: 2008 01 04, 23:43 |
|
|
|
|
vistiek nesuprantu kur ta zeme, o kur minusas. kiek teko stiprintuvu matyti visi turejo tik du (remote neskaiciuoju) maitnimo kontaktus, pliusa ir minusa (GND) kuris zymimas, kaip izeminimas. o cia kaip supratau turetu trecias buti?  |
|
|
|
|
|
 |
Stirpintuvas arčiau akumuliatoriaus, ar dinamikų? |
Parašytas: 2008 01 05, 07:09 |
|
|
|
|
| Black Scorpio rašo: |
vistiek nesuprantu kur ta zeme, o kur minusas. kiek teko stiprintuvu matyti visi turejo tik du (remote neskaiciuoju) maitnimo kontaktus, pliusa ir minusa (GND) kuris zymimas, kaip izeminimas. o cia kaip supratau turetu trecias buti?  |
Minusas, tai tas pat stipro korpusas. Tik ne visai-storą laidą (-) vedi iki akumo, o patį stipro korpusą jungi kuo arčiau prie mašinos korpuso. |
|
|
|
|
|
 |
Stirpintuvas arčiau akumuliatoriaus, ar dinamikų? |
Parašytas: 2008 01 05, 10:22 |
|
|
|
|
| saulele2211 rašo: |
Minusas, tai tas pat stipro korpusas. Tik ne visai-storą laidą (-) vedi iki akumo, o patį stipro korpusą jungi kuo arčiau prie mašinos korpuso. |
Manau, kad pačio stiprintuvo korpuso prie automobilio kėbuvo specialiai nereikia jungti (akumas jau prijungtas), nes gali susidaryti nors ir nežymi srovės kilpa; gi pameni - žeminti reikia viename taške  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Stirpintuvas arčiau akumuliatoriaus, ar dinamikų? |
Parašytas: 2008 01 05, 13:26 |
|
|
|
|
| augisk rašo: |
| saulele2211 rašo: |
Minusas, tai tas pat stipro korpusas. Tik ne visai-storą laidą (-) vedi iki akumo, o patį stipro korpusą jungi kuo arčiau prie mašinos korpuso. |
Manau, kad pačio stiprintuvo korpuso prie automobilio kėbuvo specialiai nereikia jungti (akumas jau prijungtas), nes gali susidaryti nors ir nežymi srovės kilpa; gi pameni - žeminti reikia viename taške  |
Atvirai pasakius net nežinau-nei bandžiau, nei noriu mašinon lyst. O pakomentavau tik paaiškindamas suprantamiau, ką kitas parašė... kas ten... |
|
|
|
|
|
 |
 |
Stirpintuvas arčiau akumuliatoriaus, ar dinamikų? |
Parašytas: 2008 01 05, 21:03 |
|
|
|
|
| augisk rašo: |
Manau, kad pačio stiprintuvo korpuso prie automobilio kėbuvo specialiai nereikia jungti (akumas jau prijungtas), nes gali susidaryti nors ir nežymi srovės kilpa; gi pameni - žeminti reikia viename taške  |
Matau kad su kai kuriais diskutuoti beprasmiška.
Duosiu kelis pvz.: senesnio modelio automobiliuose kai dar dėdavosi kasetinės magnetolos buvo tokia tvirtinimo plokštė į kuria būtent magnetolos lkorpuso varžtas įsistatydavo.Taip du tikslus pasiekdavo ir įžeminimas(gal geriau įkorpusinimas) ir laikiklis.Maitinimo laidai aišku jei neišdraskyta, originaliai atvesti mašinos instaliacijoje.Pliusas maitinimo, pliusas atminties ir minusinis nuo akumo.Aišku tas pats naujose tik dar visko daugiau.Tai išeitų pagal kai kuriuos kad konstruktoriai kvailiai, kad taip darė, juk yra mašinos korpusas, kam čia dar reikia.Nebekomentuosiu, mąstykit patys, darykit kaip išeina, ateis laikas suprasit patys.
Tik kitas pvz.: taip, aš sutinku kad nuliovoje mašinoje masė ir minusas beveik idealiai eis ir per kėbulą.Tačiau praeis keli metai, prasidės kėbulo erozija.Kas tada bus su tais visais pajungimais.Aš dar atsimenu laikus, kai rusiškose mašinose "specialistai" net kolonėlių ladus minusinius per kėbulą jungdavo.Ačiū jiems už tai, turėdavau gerų chaltūrų po to remontuodamas.Pasiklauskit autoelektrikų kaip jie užsp... kai reikia tvarkyti senų mašinų elektros instaliaciją, o ypač masės pajungimo nurudijusius taškus.
Dar vienas pvz.:atjunkit nuo kapoto šarvo laidą masės, pažiūrėsit kas bus važiuojant. Tai ir yra ekranavimo reikalingumo įrodymas automobilyje. Nežinau ar dar dirba vienas geras prietelius autoelektriku, prieš gerus 15 metų yra man rodęs europinius mašinų elektrinės dalies reikalavimus.Jei pavyktų rasti, paprašyčiau kad duotų nuskanuoti ir įdėčiau.Oi ne vienam akys išsiplėstų susipažinus.
O kol kas kaip matau dar daugumas naudoja seną rusišką principą "avosj i tak soidiot"(išsiverskit patys)
 |
|
|
|
|
|
 |
 |
Stirpintuvas arčiau akumuliatoriaus, ar dinamikų? |
Parašytas: 2008 01 06, 03:42 |
|
|
|
|
| ad rašo: |
| augisk rašo: |
Manau, kad pačio stiprintuvo korpuso prie automobilio kėbuvo specialiai nereikia jungti (akumas jau prijungtas), nes gali susidaryti nors ir nežymi srovės kilpa; gi pameni - žeminti reikia viename taške  |
Matau kad su kai kuriais diskutuoti beprasmiška.
Duosiu kelis pvz.: senesnio modelio automobiliuose kai dar dėdavosi kasetinės magnetolos buvo tokia tvirtinimo plokštė į kuria būtent magnetolos lkorpuso varžtas įsistatydavo.Taip du tikslus pasiekdavo ir įžeminimas(gal geriau įkorpusinimas) ir laikiklis.Maitinimo laidai aišku jei neišdraskyta, originaliai atvesti mašinos instaliacijoje.Pliusas maitinimo, pliusas atminties ir minusinis nuo akumo.Aišku tas pats naujose tik dar visko daugiau.Tai išeitų pagal kai kuriuos kad konstruktoriai kvailiai, kad taip darė, juk yra mašinos korpusas, kam čia dar reikia.Nebekomentuosiu, mąstykit patys, darykit kaip išeina, ateis laikas suprasit patys.
Tik kitas pvz.: taip, aš sutinku kad nuliovoje mašinoje masė ir minusas beveik idealiai eis ir per kėbulą.Tačiau praeis keli metai, prasidės kėbulo erozija.Kas tada bus su tais visais pajungimais.Aš dar atsimenu laikus, kai rusiškose mašinose "specialistai" net kolonėlių ladus minusinius per kėbulą jungdavo.Ačiū jiems už tai, turėdavau gerų chaltūrų po to remontuodamas.Pasiklauskit autoelektrikų kaip jie užsp... kai reikia tvarkyti senų mašinų elektros instaliaciją, o ypač masės pajungimo nurudijusius taškus.
Dar vienas pvz.:atjunkit nuo kapoto šarvo laidą masės, pažiūrėsit kas bus važiuojant. Tai ir yra ekranavimo reikalingumo įrodymas automobilyje. Nežinau ar dar dirba vienas geras prietelius autoelektriku, prieš gerus 15 metų yra man rodęs europinius mašinų elektrinės dalies reikalavimus.Jei pavyktų rasti, paprašyčiau kad duotų nuskanuoti ir įdėčiau.Oi ne vienam akys išsiplėstų susipažinus.
O kol kas kaip matau dar daugumas naudoja seną rusišką principą "avosj i tak soidiot"(išsiverskit patys)
 |
reziume: laukia eksperimentini8s minusinio laido vedimas nuo akumo  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Stirpintuvas arčiau akumuliatoriaus, ar dinamikų? |
Parašytas: 2008 01 06, 14:24 |
|
|
|
|
| Black Scorpio rašo: |
reziume: laukia eksperimentini8s minusinio laido vedimas nuo akumo  |
Nematau čia jokio eksperimento, čia elementarus elektros instaliacijos pravedimo automobilyje principas.Netgi pajungimo instrukcijose tai rekomenduojama. |
|
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |