Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 21, 20:28. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Gali technikineje prisikabinti, kad jei stovi galingesnis motoras tai ir visa vaziuokle ir tvirtinimas kebulo neapskaiciuota didesnei galiai. Reiks ekspertizes eit..
Pats keiciausi Renault Laguna 1.8 mono i 2.0 mono... vengiant nesusipratimu keiciau visa pravotke (laidus)... Siaip kadangi siek tiek gali skirtis kompas tai geriau jau viska pakeisti, nes kai variklis isimtas, pakeisti pravotke nebera taip sunku (priejimas geras)... Del tvirtinimo, tai reik ziureti pagal masina... Pvz pas mane ausys 1 prie 1.. Tai jokiu problemu nekilo, o del svorio tai keli kg ten ar ten, koks skirtumas... Reiktu ziureti ar 1.4 ir 1.8 nesiskiria tvirtinimo tasku formos ir atstumai...
ventoj 1 prie 1 visi tvirtinimai ir 1,4 ir 1,8. Važiuoklė taip pat, tik nepamiršk pasikeisti ir stabdžius, šie 1,8 rimtesni, ir aušinimo radiatorius didesnis, vis dėlto gerokai skiriasi aušinimo skysčio kiekis variklyje. Ir dar gali skirtis priekinės spyruoklės, nes pasunkės auto priekis.
nu nzn man ir atrodo kad vienas prie vieno visi variklei bet kompas tai skirsis nes kuro padavimas savaime bus didesnis ir siurbli reikes keisti benzino nes neuzteks galios ziuresiu gal gausiu kokia dauzta venta kad tureciau visas detales ir galeciau viska issiimti!
Dekui uz atsakymus