Elektronika.lt
 2025 m. gegužės 6 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2025 05 06, 14:44. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Maitinimo šaltiniai » li akumuliatoriaus krovimas
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 11
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 li akumuliatoriaus krovimas
PranešimasParašytas: 2007 09 11, 10:29 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
VytasS
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Pasiknaisojau forume nieko konkretaus ner.

taigi turiu 14.4 V baterija (4 elementai po 3.6 V) ant jos parasyta krovimo srove 2.5A.
Pakrovejo daryti nenoriu ir ner reikalo ( kadangi krauti tereiks pora kartu per metus) . Turiu labaratorini maitbloki. Kaip maksimaliai teisingai ta procesa atlikti? Pakrovimo laikas ner svarbus.
Dariau taip - nustaciau srove max 2.5 A, ir itampa 17V. Ar teisinga palikti taip? krovimo pabaigoje srove =0. Ar pilnai pasikraus akumuliatorius?
 li akumuliatoriaus krovimas
PranešimasParašytas: 2007 09 11, 11:44 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Markas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
http://batteryuniversity.com

Čia visada einu, kai iškyla koks klausimas apie akumuliatorius Very Happy

_________________
10 metų tarp elektromobilių
 li akumuliatoriaus krovimas
PranešimasParašytas: 2007 09 11, 18:43 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Balt battery
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Gerai vaikstai Very Happy

Jie blokas su viduje esancia PCB .... viskas gerai 17V (4,25 ant vienos celles) kiek sroves "valgys" tiek ir palik galvos skaudeti neturi.

>>>>Ar teisinga palikti taip?
Taip.

>>>> krovimo pabaigoje srove =0.
Taip

>>>> Ar pilnai pasikraus akumuliatorius?
Gal tiksliau butu pasakyti kiek jam leistina tiek jis pasikrove. Nes tolimesnis krovimas butu biski pasisprogdines.
 li akumuliatoriaus krovimas
PranešimasParašytas: 2007 09 12, 15:33 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
VytasS
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
tiesiog sujungti paprasti akumuliatoriai po 3.6V. plokstes kaip tik ir nera. zodziu viskas jau dirba. tik pradine srove paribojau iki 2.5A (mazdaug 1/2C).
 li akumuliatoriaus krovimas
PranešimasParašytas: 2007 09 12, 15:42 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Balt battery
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Very Happy .... bus bumt.... nepalik nakciai - sudegsi..... ir ne sroves ribojime kampas jei jie geri gali ir 3C deti, o jos nutraukime akumuliatoriuj pasikrovus .... bus bumt.
 li akumuliatoriaus krovimas
PranešimasParašytas: 2007 09 12, 15:44 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Balt battery
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Opsss.... pamirsau ... gal tai patys naujaus akumai su jau viduje integruota PVC ..... tada krauk i sveikata ir kiek tik lenda.
 li akumuliatoriaus krovimas
PranešimasParašytas: 2007 09 13, 09:16 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
VytasS
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
na jie kokie 5 metai kaip nauji. tipine apvali cele, kur i visur eina.
Maitblokyje nustatyta max srove 2.5A (apsauga)ir itampa celei 4.2V. krovimosi metu srove palaipsniui mazeja (itampa ta pati ) kol patampa lygi 0.
Kaist jei nekaista, jei sroves nevirsiju ir itampos, tai kodel turetu buti bum?

Kiek suprantu, normaliai kraunant,tai pasiekus kazkokia ytampa (kokia?)
reikia sumazinti srove iki kazkokios reiksmes (vel gi - kokios?). Bet cia reikia budeti prie akumu.
 li akumuliatoriaus krovimas
PranešimasParašytas: 2007 09 13, 09:53 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Balt battery
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Nuejei ar paskaite kur buvo nurodyta??????

>>>>>na jie kokie 5 metai kaip nauji. tipine apvali cele, kur i visur eina.

Nevisur. Su PCb pirmieji pasirode pries pusmeti. Vieno vieneto kaina ...jei neklystu apie 12USD.

>>>>> Maitblokyje nustatyta max srove 2.5A (apsauga)ir itampa celei 4.2V. krovimosi metu srove palaipsniui mazeja (itampa ta pati ) kol patampa lygi 0.

Taip tolygiai pasikraunat mazeja. Ir jei nukritus srovei netajungsi itampos .... siulyciau vel perskaityti is naujo.

>>>>>>>> Kaist jei nekaista, jei sroves nevirsiju ir itampos, tai kodel turetu buti bum?

Na tik to dar betruko, kad kaisti pradetu .... sulauks bobute raudono gaidziuko.

>>>>>>> Kiek suprantu, normaliai kraunant,tai pasiekus kazkokia ytampa (kokia?)

Ar skaityti moki .... nueik ir paskaityk .... jei negali buti "plaukiajanciame rezime". Kiti gali - JIE NEGALI. Prieko cia itampos isstatymas jei blogai isstatysi. Niekas tau neaiskins tai savaime suprantama ir nereikia uzsiciklinti. Viska padarei gerai.

>>>> reikia sumazinti srove iki kazkokios reiksmes (vel gi - kokios?).
Kiek praso tiek ir duok.

>>>>>>>>>>> Bet cia reikia budeti prie akumu.

Pataikiai 100% .... praziopsosi monenta....sulauks bobute raudono gaidziuko.
 li akumuliatoriaus krovimas
PranešimasParašytas: 2007 09 13, 17:36 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
SMD
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Balt battery - jei nori zmogui padet tai ir rasyk konkreciai - daryk taip ir taip, o ne pilstyk is tuscio i kiaura.
 li akumuliatoriaus krovimas
PranešimasParašytas: 2007 09 13, 18:02 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Balt battery
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Hmmm ......... pagalba patenkat i krivico laidas - pagrindiniu herojumi?.......... tai kad be apsaugos krauti NEGALIMA.

Bet jis savarankiskai issistate teisinga itampa, o kas svarbiausia jis laiku rankiniu budu atjunge paketa kai jis baige krautis. Tai labai protingai ir kvalifikuotai atlikta, bet visgi tai banasavimas ant ribos. Ir as nenoriu, kad kiti maziau kvalifikuoti rizikuotu. Geriau mokykites ant manu klaidu. Tie du buve gaistrai konkreciai pas mane. Tai ne juoko forma o rimtai ivykes faktas.

Beto si forumo dalyvis dar nezino, kad celes ne visada krausis ideliai vienodai anksciau ar veliau del daugelio priezasciu jos issibalansuos. Ir jis vis viena priskvies .... raudona gaidi. Tai tik laiko klausimas.

Ir jie tai neprivers atsisakyti tokio krovimo. Tai nors privers kitus susimastyti apie labai skaudzias pasekmes ir butinybe neatsitraukiant stebeti krentancia srove.
 li akumuliatoriaus krovimas
PranešimasParašytas: 2007 09 13, 20:57 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Markas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
http://batteryuniversity.com/partone-12.htm :

Charging lithium-ion batteries (BU12)

There is only one way to charge lithium-based batteries. The so-called 'miracle chargers', which claim to restore and prolong batteries, do not exist for lithium chemistries. Neither does super-fast charging apply. Manufacturers of lithium-ion cells have very strict guidelines in charge procedures and the pack should be charged as per the manufacturers "typical" charge technique.

Lithium-ion is a very clean system and does not need priming as nickel-based batteries do. The 1st charge is no different to the 5th or the 50th charge. Stickers instructing to charge the battery for 8 hours or more for the first time may be a leftover from the nickel battery days.

Most cells are charged to 4.20 volts with a tolerance of +/?0.05V/cell. Charging only to 4.10V reduced the capacity by 10% but provides a longer service life. Newer cell are capable of delivering a good cycle count with a charge to 4.20 volts per cell. Figure 1 shows the voltage and current signature as the lithium-ion cell passes through the charge stages.

Figure 1: Charge stages of a lithium-ion battery. Increasing the charge current on a lithium?ion charger does not shorten the charge time by much. Although the voltage peak is reached quicker with higher current, the topping charge will take longer.

The charge time of most chargers is about 3 hours. Smaller batteries used for cell phones can be charged at 1C; the larger 18650 cell used for laptops should be charged at 0.8C or less. The charge efficiency is 99.9% and the battery remains cool during charge. Full charge is attained after the voltage threshold has been reached and the current has dropped to 3% of the rated current or has leveled off.

Increasing the charge current does not shorten the charge time by much. Although the voltage peak is reached quicker with higher charge current, the topping charge will take longer.

Some chargers claim to fast-charge a lithium-ion battery in one hour or less. Such a charger eliminates stage 2 and goes directly to 'ready' once the voltage threshold is reached at the end of stage 1. The charge level at this point is about 70%. The topping charge typically takes twice as long as the initial charge.

No trickle charge is applied because lithium-ion is unable to absorb overcharge. A continuous trickle charge above 4.05V/cell would causes plating of metallic lithium that could lead to instabilities and compromise safety. Instead, a brief topping charge is provided to compensate for the small self-discharge the battery and its protective circuit consume. Depending on the battery, a topping charge may be repeated once every 20 days. Typically, the charge kicks in when the open terminal voltage drops to 4.05V/cell and turns off at a high 4.20V/cell.

What happens if a battery is inadvertently overcharged? lithium-ion is designed to operate safely within their normal operating voltage but become unstable if charged to higher voltages. When charging above 4.30V, the cell causes plating of metallic lithium on the anode; the cathode material becomes an oxidizing agent, loses stability and releases oxygen. Overcharging causes the cell to heat up. If left unattended, the cell could vent with flame.

Much attention is focused to avoid over-charging and over-discharging. Commercial lithium ion packs contain a protection circuits that limit the charge voltage to 4.30V/cell, 0.10 volts higher than the voltage threshold of the charger. Temperature sensing disconnects the charge if the cell temperature approaches 90°C (194°F), and a mechanical pressure switch on many cells permanently interrupt the current path if a safe pressure threshold is exceeded. Exceptions are made on some spinel (manganese) packs containing one or two small cells.

Extreme low voltage must also be prevented. The safety circuit is designed to cut off the current path if the battery is inadvertently discharged below 2.50V/cell. At this voltage, most circuits render the battery unserviceable and a recharge on a regular charger is not possible.
There are several safeguards to prevent excessive discharge. The equipment protects the battery by cutting off when the cell reaches 2.7 to 3.0V/cell. Battery manufacturers ship the batteries with a 40% charge to allow some self-discharge during storage. Advanced batteries contain a wake-up feature in which the protection circuit only starts to draw current after the battery has been activated with a brief charge. This allows prolonged storage.

In spite of these preventive measures, over-discharge does occur. Advanced battery analyzers (Cadex C7000 series) feature a 'boost' function that provides a gentle charge current to activate the safety circuit and re-energize the cells if discharged too deeply. A full charge and analysis follows.

If the cells have dwelled at 1.5V/cell and lower for a few days, however, a recharge should be avoided. Copper shunts may have formed inside the cells, leading a partial or total electrical short. The cell becomes unstable. Charging such a battery would cause excessive heat and safety could not be assured.

Battery experts agree that charging lithium-ion batteries is simpler and more straightforward than the nickel-based cousins. Besides meeting the tight voltage tolerances, the charge circuit can be designed with fewer variables to consider. Full-charge detection by applying voltage limits and observing the current saturations on full charge is simpler than analyzing many complex signatures, which nickel-metal-hydride produces. Charge currents are less critical and can vary. A low current still permits proper full charge detection. The battery simply takes longer to charge. The absence of topping and trickle charge also help in simplifying the charger. Best of all, there is no memory but aging issues are the drawback.

The charge process of a lithium-ion-polymer is similar to lithium-ion. These batteries use a gelled electrolyte to improve conductivity. In most cases, lithium-ion and lithium-ion-polymer share the same charger.

Gal neradai šito skyriaus, čia viskas labai išsamiai parašyta.
Pagal viską, tu krovei gerai, bet dar reikia padaryti automatinį atjungimą kai srovė tavo atveju (2,5A 3% = 75mA) nukrenta iki 75mA. Arba sekti pačiam Sad

_________________
10 metų tarp elektromobilių
 li akumuliatoriaus krovimas
PranešimasParašytas: 2007 09 14, 09:20 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
VytasS
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
kaip tik ir praleidau tuos 3%...
Daba jau viskas aisku.
 li akumuliatoriaus krovimas
PranešimasParašytas: 2007 09 14, 09:29 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Balt battery
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Tai saunu kad aisku. Viska padarei gerai, bet visgi nerizikuok ... nesam mes automatai ar kokie robotai, kad galinetis rankiniu budu su atjungimu.
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas

FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama