Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 11, 06:29. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki,
Pabandziau pasigaminti paprasta PWM reguliatoriu, bet "neuzsikuria".
Vietoje scemoje nurodyto TLC555 taimerio naudojau NE555. Tranzai IRF730B.
Pirstu lieciant 2 taimerio koja, variklis pradeda reaguoti.
Klaidu tokioje schemoje kaip ir neimanoma padaryti Kas ne taip?
TLC555 pagamintas pagal CMOS technologija,turi labai dideles yejimo varzas,naudoja labai mazas sroves
NE555-paprasta bipoliarine
Jei nepridarei klaidu,greiciausiai nedirba del netinkamu dazni uzduodancios grandines nominalu.
Pabandyk kondo talpa padidint iki 0,01mkF o potenco ir rezistoriaus varzas sumazint iki 50 ir 1kiloomo atitinkamai.
Kondika keiciau nuo 1pF iki 0.1mkF. Nieko. Reguliuojama varza 100 kOm-1MOm. Irgi nieko. Trecia koja kaip mirusi
Pabandysiu dar mazint varza.
Dekoju.
P.S. o gal vietoje 555 koki draiveri nupirkti, jie gi nebrangus? Schema naudosiu vaikiskam triraciui. Variklis is SAAB langu pakeliklio. Gal kas nors ka nors panasaus daret?
_________________ Kuo daugiau meistru, tuo daugiau darbo:)
CARCHIP Ltd
Drelės apsukoms reguliuoti naudoju tokią shemą, tik dėl kondensatoriaus talpumo nesu tikras. Jį reikia parinkti konkrečiam varikliui, kad nevibruotų, necyptų ir neprarastų galios.
Perdariau pagal tavo schema ir viskas veikia!!!
Dekoju
Citata:
Drelės apsukoms reguliuoti naudoju tokią shemą, tik dėl kondensatoriaus talpumo nesu tikras. Jį reikia parinkti konkrečiam varikliui, kad nevibruotų, necyptų ir neprarastų galios.
_________________ Kuo daugiau meistru, tuo daugiau darbo:)
CARCHIP Ltd
Jei variklis galingas, tai ir diodo reikėtų didesnei srovei, nes ant mažų apsukų pagrindinė srovės dalis eina per diodą. Ir elekrolitas tokio dydžio, kad nebūtų per daug pulsacijų, nes gali susukti 555 protą. Arba maitinti 555 per filtrą.
Diodus sudejau du lygiagreciai, dideli, markes neatsimenu, tie kur signalizacijose posukiams naudojami, nebus per silpni tikrai.
Kondikas 500/25
Tranzus lygiagreciai 3 IRF730B ant seno proco radiatoriaus su ventiliatorium.
Tik vietoje 1kOm varzos reikejo 1.7kOm, nes visiskai nesustojo variklis.
Jau isbandyta, veikia gerai. Cypia tiktai
_________________ Kuo daugiau meistru, tuo daugiau darbo:)
CARCHIP Ltd
tas cypimas yra pasekme to kad labai taupyti megsta.
vienas droselis ir kondesatorius, ir cypimo nebera , be to galima pakelti dazni iki kokiu 30KHz
viskas ka reikia pakeisti shemoje tai varikli jungti per koki nors droseli, ir dar lygegreciai kondensatoriu ant variklio uzdeti.
iseis daugmaz tas pats kaip iprastas impulsinis maitinimo blokas
Taip ir reikėtų daryti, bet šios schemos tobulinti neverta. Pagrindinis jos pliusas - paprastumas. Minusai - nėra srovės ribojimo, apsaugos nuo akumo sugadinimo per daug iškraunant.