 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 10 04, 15:20. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Įvairūs » Auto turbina
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 02, 22:02 |
|
|
|
sveiki,
cia butu klausimas tiems,kurie dirba su masinu varkiliais. va mane ilga laika kankino klausimas. ka daro turbina? kaip ji veikia? kurioj variklio dalyje ji isijungia? kuo skiriasi dyzelio turbinos nuo benzo turbinu, kurios montuojamos i sportinius automobilius? ar iseitu imontuoti dyzelinio variklio turbina i benzinini varikli? ar teisingas mitas,kad varkillis su turbina valgo maziau kuro,negu toks pats variklis tik be turbinos? |
|
|
|
|
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 02, 22:08 |
|
|
|
Šiaip tam dalykui yra automobilių skyrius. Na bet parašaei tai parašei..
Turbyna, mano supratimu, traukia orą į kuro maižytuvą. Tada kuras geriau dega ir gaunasi daugiau galios. Aš pats automobiliais nesidomiu, tai galėjau ir suklyst. Na bet čia turėtų būt kažkas panašaus.
Pagal viską, dyzelio turbina turi duoti didesnį spaudimą, bet čia ir vėl galiu klyst;) |
|
|
|
|
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 02, 22:47 |
|
|
|
turbina stovi ant ismetimo vamzdzio prie variklio dumai ja suka ir ji pucia ora i variklio isiusbima ir tada variklis duoda daugiau kuro |
|
|
|
|
 |
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 03, 00:20 |
|
|
|
siaip gal ir galejai i kitur ta tema imest bet gerai kad jau uzvedei, siaip mane ir tox dalykelis l domina.
cia ka as zinau:
turbina reikalinga tam tad suspaustu ora ir ji suspausta paduotu i i kuro maisytuva ar dar kazka, to esme daugiau oro, galima paduoti daugiau kuro, taigi dideja galia, bet nepadavus daugiau kuro, buna daug didesnis oro taip sudega daugiau degalu, dideja naudingumo koefisiantas, taigi mazeja sanaudos(kai pedalas buna prie dugno ekonomikos nesitikek ).
turbina sukama keliais budais, vienas ju yra ismetamuju duju sukuriamu slegiu(tokios turbinos skaitomos naudingiausiomis), bet buna ir varomu nuo variklio.
dar prie turbinu kartais buna intercooleriai, naudojami atvesinti suspausta ora(is fizimos turetumete zinoti kad slegiant betkokias dujas kor isskiria energija.)
kartais buna skatomos kelios turbinos kaip ten su jom nzn.
siaip turiu sena dar rusu laiku straipsni apie varikliu forsavima, turbinoms skirta buvo nemazai demesio, sena medziaga bet geriau nei nieko, jei kam reikia rasykit, gal nepatingesiu ir atskanuosiu.
siaip del ekonomikos tai cia tas pats kaip kazkas sake apie HONDA civic VTi(ar Vtech nepaklausiau) IIIgen, sake l ekonomiska mieste ir ne mieske kai leki iki 110Km/h, bet visa ekonomika dingsta kai leki koki 240Km/h
Hmm Honda Civic VTi IIIgeneration (+twin turbo intercooler) svajoniu masina, kaip smagu apie tokia pasvajot.
p.s. gal kas turit tokia padovanoti ??? plz, as l tokios noriu  |
|
|
|
|
 |
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 03, 00:23 |
|
|
|
beturbininis dyzelinis variklis yra daug bukesnis ir maziau ryja negu variklis su turbina.
yra irgi toks dalykas kuris vadinasi TURBOKOMPRESORIUS. jis kompresina degalus (tikriausiai su oru) kad per kuo trumpiau uzimtu tos medziagos "idejimas" i degimo kamera (cylindra). sportinis LANCIA turbokompresorius suspausdzia iki 6 bar. A aisku skysciai negali buti suspausti, bet cia atseit su tokiu spaudimu tie degalai paduodami |
|
|
|
|
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 03, 00:31 |
|
|
|
siaip turbina ir turbokompresorius yra visnas ir taspats, kaip nori taip vdink, bent kiek as zinau. |
|
|
|
|
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 03, 00:42 |
|
|
|
negerai kai kuro per daug ir negerai kai oro per daug. kad degtu kuras reikia deguonies (ore yra), na o vienas oras nedega - reikia kuro. turbokompresorius spaudzia degalu/oro mishini. jei nori galios pakeisk ora i deguoni ar ka nors geriau liepsnojancio ir taip paspartinsi degimo procesa bei "biski" sumazinsi ekonomiskuma:]
kas yra tuose nitro balionuose? |
|
|
|
|
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 03, 00:56 |
|
|
|
kiek zinau ten yra kazkas kas ir pats deda ir dar deguoni isskiria.
del to kad oras pats nedega tai faktas, bet paprastai ju santykis buna tox kad nevisi degalai susikurena, didinan slegi tam paziam kuro kiekiui tenka daugiau oro, ir iki kakokio santykio sudega visi(bel ne visi bet daugiau) kuro, o dar padidinus nebedega, nu cia tam yra daug visokiu aspektu. esme turbina spaudzia ora, taigi i ji galima patalpinti daugiau kuro, ir jis greiciau paduodamas i cilindra. |
|
|
|
|
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 03, 01:01 |
|
|
|
miroslav
tu nusisnekejai turbina spaudzia ora o ne misini po turbinos eina interkuleris kad atausintu ora o tada eina i cilindra ir kompas ipurskia benzino
o jeigu ant duju vazineji tai benzo nieks nepurskia nes atjungi ir tada pries cilindra stovi duju maisytuvas
 |
|
|
|
|
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 03, 01:06 |
|
|
|
lauris
jeigu turbina ira tai ir kuro daugiau duos zinoma jei masina su kompu ir is masinos isimtum turbina tai kompas kuro duotu maziau |
|
|
|
|
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 03, 01:22 |
|
|
|
pripazystu. dabar zinosiu. pamacius atskirai besivoliojanti turbokompresoriaus sraigta prisiminiau apie vandens pompa. tai mane ir ivele i klaida  |
|
|
|
|
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 03, 01:27 |
|
|
|
bu nzn reix pasiknist prie skanerio, suradau ta straipsni, tai bandysiu imest, gal neuzsitrauksiu adminu piktybes  |
|
|
|
|
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 03, 02:36 |
|
|
|
nu va viska nuskaninau, jau turiu *.doc, bet kur ji deti, kazkada kazkur maciau kad adminai nenori tureti kopijuotu daiktu, tiko kazko reikia ten jiems ar vistiek i FTP mest? |
|
|
|
|
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 03, 13:51 |
|
|
|
as cia rasiau, nes cia yra ivairus, o auto skyriuje pagrinde yra auto elektronika, o mechanikos nera...
tada dar prie to paties. kur i motoro sisitema jungiasi N2O (azoto oksidas kazkoks, is chemijos labai stiprus oksidatorius)? del noso girdejau dvi versijas, pirmoji,kad nosas paduodamas tiesiai i degimo kamera, o antroji,kad nosas eina i kazokius coolerius, kurie saldo kuro misini iki labai zemos temperaturos ir tas saltas misinys eina i degimo kamera... |
|
|
|
|
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 03, 17:10 |
|
|
|
Turbina varikliui - tai tas pats kaip arkliui botagas.
Manjakas - nesupratau: tu nori variklio galia didinti ar gauti kuro ekonomija ? |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Fun football drills
Football Training Equipment,
Defending drills football,
Kids football training kit |
|

|
 |