 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 27, 00:59. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Principinės elektrinės schemos » Nuolatines sroves variklio apsisukimu reguliavimas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
Nuolatines sroves variklio apsisukimu reguliavimas |
Parašytas: 2007 05 16, 13:51 |
|
|
|
|
Sveiki,
Noreciau paklausti praktinio patarimo:
Yra nuolatines sroves nepriklausomo zadinimo variklis, kuriam reikia reguliuoti apsisukimus. Inkaro itampa 110V, zadinimo 220V.
110V gaunamas naudojant trifazi transformatoriu.
Kokia schema patartumete naudoti reguliuoti inkaro itampai? Variklis naudojamas tekinimo staklese, "greiciu dezes" nera.
Dekoju uz patarimus. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Nuolatines sroves variklio apsisukimu reguliavimas |
Parašytas: 2007 05 16, 23:01 |
|
|
|
|
| Turiu 1,8 kW pastovios sroves 220V varikli-suka savdarby automobiliniu generatoriu bandymo stenda.Buvo isbandytos dvi elektronines reguliavimo schemos-savadarbe ir pramonine(vokiska).Abi dirbo nepatenkinamai savadarbe neuztikrindavo apsuku stabilumo,vokiska gedo,buvo sunku taisyt.Tada buvo ydetas galingas autotransformatorius.Dirba jau sestus metus,jokiu problemu,nei vieno gedimo.Mano nuomone:tekinimo staklem nereikia labai tolygaus reguliavimo,pasidaryk kokius 6 - 10 atvadu nuo trafo,kur maitina inkara ir neturesi bedu.Arba panaudok autotransformatoriu-tik dabar toky sunku rast.O elektronika cia-jegos,ten savita schemotechnika prie dideliu ytampu ir sroviu,jei neturi daug patirties,vargu ar pavyks stabilia shema padaryt,Nesekmes atveju nusaus galingus ir brangius puslaidininkius-prie 110V maziausia klaida-ir dumai is schemos. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Nuolatines sroves variklio apsisukimu reguliavimas |
Parašytas: 2007 05 17, 23:13 |
|
|
|
|
| Jei naudosi elektronini reguliatoriu,trafo is viso nereikes.Jei reguliuosi is keleto atvadu,tai juos reikia daryt nuo antrines apvijos.Variklio galinguma geriausia suzinot pagal ant jo paprastai bunancia lentele. |
|
|
|
|
|
 |
Nuolatines sroves variklio apsisukimu reguliavimas |
Parašytas: 2007 05 18, 19:04 |
|
|
|
|
| VytasS rašo: |
| Paimk nuo seno dulkiu siurblio tiristorini reguliatoriu ir pakeisk tiristoriu i galingesni. vat ir viskas. |
Tu,turbut, nesupratai,apie ka kalba.Dulkiu siurbly-kintamos sroves variklis,o cia reikia reguliuot varikly,kuris yrapastovios sroves su nepriklausomu zadinimu.Tai visiskai skirtingi dalykai.
To tomiss:nesudetinga reguliatoriaus schema yra zurnale RADIO 2004-nr3.Jei gerai kerti rusiskai gali parsisiust is:
http://lib.walla.ru/?sub_id=165[/b] |
|
|
|
|
|
 |
 |
Nuolatines sroves variklio apsisukimu reguliavimas |
Parašytas: 2007 05 21, 20:26 |
|
|
|
|
| VytasS rašo: |
| Viska as puikia suprantu. Pasiuliau daug kartu realizuota varianta. Jei nenorit -isradinekit is naujo. |
Deja,tu nieko nesupratai.Cia ne dulkiu siurblys,o tekinimo stakles.Joms,be kita ko,reikalinga bent siokia tokia apsuku stabilizacija.Schemoje turi buti apsuku datcikas ir gryztamo rysio grandine-kitaip apsukos bus labai nestabilios ir normaliai dirbti bus neymanoma. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Nuolatines sroves variklio apsisukimu reguliavimas |
Parašytas: 2007 05 21, 23:44 |
|
|
|
|
jei nori reguliuoti toki varikli tai reguliuok jo zadinima tuo paciu tiristoriniu reguliatorium nuo siurblio
(yra kai kuriu niuansu, nes negalima zadinimo visai isjungti tada variklis sudegs)
deja sitaip labai lengva tik didinti variklio greiti
gryztamo rysio nereikia, nebent reikia nezmonisko stabilumo, (abejoju kad jo reikia)
mazinti greti galima tik mazinant maitinimo itampa, pvz transformatoriumi
arba kar ir tuo paciu reguliatorium nuo siurblio nebus jau tokie baisiai blogi parametrai.
jei nepatiks - nedidelis nuostolis |
|
|
|
|
|
 |
 |
Nuolatines sroves variklio apsisukimu reguliavimas |
Parašytas: 2007 05 22, 07:48 |
|
|
|
|
Tekinimo staklems baisaus stabilumo reikia tik jei darysi sriegi (jei nera mechaniskai surista pastuma su spindeliu). Bet cia jau sudetingesnis variantas taxo cia nelabai uzteks.
Su zadinimu tik nedideliame diapazone galima pareguliuoti. Mazinant zadinimo itampa sukia dideja. Jei zadinimo itampa bus maza kaip ir minejo digix - variklis turi sansu sudegti.
Parametrus naudojant tiristorini reguliatoriu galima pagerinti prijungus nuosekliai varikliui droseli. Tas kazkiek sumazins pulsacijas.Bet cia yra inertiska sistema (ta prasme mase) ir neturetu jaustis.
O cia ganetinai paprastas variantas:
http://radiotech.by.ru/Shematic_PCB/Avtomatika/mini-privod.htm |
|
|
|
|
|
 |
 |
Nuolatines sroves variklio apsisukimu reguliavimas |
Parašytas: 2007 05 22, 11:39 |
|
|
|
|
| sita varianta bandziau.Variklis-1,8kW.Dirbo nestabiliai,apsukos pulsavo net be jokios apkrovos.Dabar,kaip jau sakiau,apsukas reguliuoju autotransformatorium,nuo 0 iki max.Veikia stabiliai,nei vieno gedimo,jokiu rupesciu,tik gabaritai ir mase didoki. |
|
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |