Elektronika.lt
 2024 m. kovo 28 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 03 28, 23:13. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Žinantiems ir klausiantiems. Ar žinai, kad... » Elektromobilis
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 45
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4, 5  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Elektromobilis
PranešimasParašytas: 2007 02 07, 23:11 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?s=&threadid=140454

BLDC kontroleriu shemos, zinoma reikia prisiderinti prie savo itampos, ir ne visos jos tinka.
pagrindinis paketimas ideti tinkama mosfeto draiverius, nes RC shemos skirtos zemai itampai
va pabai paprastos shemos pavyzdys, bet jei reikia dideles paleidimo jegos geraiu daryti su holo davikliais
http://aquaticus.info/bldc_controller
 Elektromobilis
PranešimasParašytas: 2007 02 08, 08:57 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
VytasS
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
[quote="Digix"]idomu kam tau jos prireike? uz 60 lt visas 300A stabilizatorius iseina su 6 galingais mosfetais[/quote]

Paimsiu du vienetus. Padaryk.

Keleta metu atgal gaminome servo pavaras DC varikliams. Ejo ju nemazai. Du metus knisomes iki norimo rezultato. Visiems eksperimentams, detalems ir t.t isleidom DIDELE kruva pinigu.
Tikrai daug....
Beje zmones ta dare, kurie puikiai ismano sita dalyka. Patirties igijom.
Perziurejome daug zinomu gamintoju pavyzdziu. kai ka nukopijavom (daeje buvom iki hibridiniu mikroschemu ardymo). Visa tai kas dabar daroma jau 85-90 metais buvo padaryta japonu "fanuc" firmos. Elementine baze buvo kita, bet sprendimai - tie patys.
Be abejo dabar yra dsp ir visi kiti geri dalykai - bet tai ne namu salygom

Darem ir su mc ir ant diskretiniu, detales tik geros ir kokios reikalingos (o ne tas kas yra).

Rezultatas - siai dienai perkame gatava produkcija. Ji gaunasi pigiau nei gaminti cia. Bjaurybes lituotojai uz 50lt net sulituoti tingi....


O ta mano parodyta - zmogus pagamino pats is to ka turejo. Ir eksploatuoja. Nors ... savajam naujam projektui nupirko gatava kontroleri. Tikriausia ne siaip sau...
Bene visi rusu elektromobiliu entuziastai ji laiko savo guru


Ir dar Variklis yra elektromagnetine sistema. tarkim PWM daznis - nuo jo priklauso nuostoliai variklyje. buvo papuoles variklis, kuris padavus jam 20kHz (30A), atiduodavo koki 10% sukimo momento . Sumazinus iki 1 kHz situacija pagerejo.
Arba stabdymo metu variklis variklis sugeneruos tiek itampos, kad pilnai pakaks uzmusti tranzistoriu. Kas gana daznai ir atsitinka. Cia padeda arba arba itampos ribojimas ant maitinimo synos ( suntinis reguliatorius - man patiko rusiskas pavadinimas " ustroistvo slyva") . Kazkiek padeda dideles talpos kondensatoriai. bet kuriuo atveju pageidautina, kad tranzas turetu darbine itampa nors pora kartu didesne nei maitinasi variklis.
Dar montazas - parazitiniai rysiai turi dideles itakos
 Elektromobilis
PranešimasParašytas: 2007 02 08, 14:09 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Citata:

Digix rašo:
idomu kam tau jos prireike? uz 60 lt visas 300A stabilizatorius iseina su 6 galingais mosfetais


Paimsiu du vienetus. Padaryk.

nu uz 60 lt tik detales iseina(labai daug mosfetu reikia) uz tiek galima tik sau pasidaryti, o pardavimui dar reikia uz darba sumoketi.

nrs jei rimtai noretum turbut butu galima padaryti, 60% kainos butu radiatorius ir mosfetai, paskui dar diodai, ir koks 10% valdymo shema.

O lyginti 85 metu su dabar tai nesamone, viskas pasikete neatpazystamai.
dabar viskas kuo reikia pasirupinti tai gera apsauga nuo perkaitimo ir uztrumpinimo. o toliau gali zasiti programuodamas procesoriu ar kaip tu pasakei DSP tai butent siuo metu namu salygom tokie dalykai.
 Elektromobilis
PranešimasParašytas: 2007 02 08, 14:57 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
VytasS
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
"O lyginti 85 metu su dabar tai nesamone, viskas pasikete neatpazystamai.
dabar viskas kuo reikia pasirupinti tai gera apsauga nuo perkaitimo ir uztrumpinimo. o toliau gali zasiti programuodamas procesoriu ar kaip tu pasakei DSP tai butent siuo metu namu salygom tokie dalykai"


Matai po to kai mes pavargom savo pavaras gaminti - suradome konsultantu is vienos firmos (garsi - pirmaujanti rinkoje, ne europos firma)
Gavom kazkokios informacijos. Shemu. ideju ir teorijos. Isdraskem pora ju gaminiu....
Kaip tik galine dalis fanuc (tais paciais 90 m) ir buvo realizuota ant diskretiniu draiveriu (po to ejo hibridai) ir kaip du vandens lasai buvo panasus i dabar naudojamus. Teorija juk ta pati tik elementine baze pasikeite. Tai buvo japonu kosminines technologijos. Kurios beje i mases islenda tik po 10-15 metu uzlaikymo.

Varikli (pavara) neuztenka saugoti tik nuo perkaitinimo ir uztrumpinimo. Yra begale kitu parametru. be to reikia uztikrinti sistemos atsparuma trukdziams. Davesti iki 100% galima tikrai ne is karto.

Cia (elektromobilyje) saugumas ir patikimumas ganetinai svarbus. Vat pamastom - pramusa tranzus , variklis sukasi pilnai... Kol susigaudai, kol atjungi kontaktoriu... Ziurek ir nieko gero neatsitinka. Cia kaip vietoj stabdzio gaza paspausti.

O del padarymo - paziurek tai ka tu gali pagaminti - manau man kainuotu ne maziau 5-600 litu. Ar ne? Skiriasi nuo 60....
 Elektromobilis
PranešimasParašytas: 2007 02 08, 15:47 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Del kainos tai zinoma reikia paskaiciuoti, net labai didele nebutu lyginat su kitom detalem jug elektromobiliui vien akumuiatorius kiek kainuoja.
cia reikia dar ziureti po kiek detales pavyks gauti, pvz perkant per ebay mosfetu galima gauti pigiau, bet nevisada.

o del derinimo sutinku, nera labai lengva vienu sykiu padaryti, bet siaip as kalbejau apie paprasta elemnetaru sroves ir itampos stabilizatoriu tik tiek kad jo isejime vietoje vieno mosfeto >10 pajungta ir tam stabilizatoriui nesvarbu tu jungsi varikli lempa ar per ji karausi akumuliatoriu. jei tu nori kazkokios protingos pavaros tai cia jau kitas dalykas ir zinoma bus sunkiau.
bet nematau skirtumo ar gaminti 10A ar 400A stabilizatoriu tuo labiau is tavo pasakojimo supratau kad meginai naudoti varkli kaip induktyvuma, to as nedaryciau, variklis gautu grazia stabilizuota nuolatine itampa.

Saip as labiau domiuosi brushless varikliais nors ir ne tokio didelio galingumo. ir tikrai pradzai nebuvo labai lengva maniau kad bus labai elementaru bet atsirado visokiu niuansu. nosr niekas nesudege ir keiciant procesorisu programa daugeli dalyku pavyko patasyti dabar gaminu didelio galingumo (apie 1kw) variklio kontroleri tai jo schema mazai pasikeite tik idejau apratini sroves stabilizatoriu.
 Elektromobilis
PranešimasParašytas: 2007 02 08, 17:15 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
arna
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką MSN Messenger
tai visgi kaip atsirinkt kuris draiveris tinkamesnis IGBT tranzistoriui .. pagal talpuma ant valdymo ?
tu mikroschemu/draiveriuku ishejimu sroves maksimalios labai skiriasi
sutinku kaip anksciau buvo sakyta kad atskirus tranzistoriukus geriau naudoti.. galvoju gal irgi ish lauko tranzistoriuku isheitu draivery sulipdyt?

Kaip ir VytasS rashe kai "gazas" uzhklynija netiketai elektromobilyje
nelabai linksma ... ir tikrai kol susigaudai atjungt.. o jei dar kaip man
nuokalnej buvo tai galiu pasakyt kol variklis yjungtas stabdis nieko nereishkia tik smirdi kaladeles ir ampermetras daug rodo
 Elektromobilis
PranešimasParašytas: 2007 02 08, 21:01 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
igbt ir mosfetu tinkamumas priklauso nuo salygu (kabanme kai srove ir galingumas dideli), jei itampa mazesne 100v tada tik mosfetai, jei iki 200v tada dar gali butu ir igbt ir mosfetai, o jei virs 200v tada tik IGBT
jei galingumas maza tai visada geriau mosfetai
taip pat mosfetai daug greuitesni

esme tokia gad su igbt visada prarasi ant jo bent 2v net jei srove artima nuliui (ta prarandama itampa nuo sroves mazai priklauso) su mosfetu prarasi proporcingai tam kokia jo varza ir srove. tai gali skaiciuiti kaip geraiu

sakykim 100ax3v bus 300w ant igbt
o mosfeto varza priklasuo nuo itampos sakykim 0.01 omas x 100a bus 1v
tai nuostoliai prie 100A bus 100w, bet jei sudesime dar tiek pat lygegreciai tai jau turesime tik 50W nuostolius, ir taip toliau gali jei negaila pinigu padaryti toki reguliatoriu kuris tures nors ir 99,99% nk tik tada bus be galo sunku vardyti toki kieki mosfetu.
su igbt daryk ka nori maziau kaip 300w nuostoliu ant 100A nepadarysi.
sakykim jei itampa 100v ir 100a tai galingumas 10kw nuostoliai 300w + dar gal 200w del leto junginejimo jei nenaudoji rezonansines shemos

ps skaiciai nera visai tikslus reikia zinyne paszureti.

del draiverio galiu garantuoti kad su mosfetais bus blogai, geriau paprasti tranzistoriai(meginau, tai visi sudege nes per ilgai ijungtos buna abi puses), siaip mikroshema vistiek reikia naudoti, nes ji atlieka visa valdymo logika o su papildomais tranzistroiais tik patiprinti jos isejima.
 Elektromobilis
PranešimasParašytas: 2007 02 09, 09:18 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
VytasS
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
TO arna:

Pasidalink patirtim - kas per masina, koks variklius, akumai ir tt.
Ar variklis per greiciu deze detas. Jei butu sankaba -saugumas padidetu, net jei ir kontroleris nusprogtu.
Kokie rezultatai?
 Elektromobilis
PranešimasParašytas: 2007 02 09, 11:55 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
arna
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką MSN Messenger
mashina nissan micra buvo
akumai starteriniai 72v 125AH
Variklis DC 6.7 KW nuo shakinio krautuvo trepalo siurblio
deze su sankaba irgi likus
Rezultatai buvo daug geresni nei tikejaus.. nors viska dariau paskubom minimalai ir kilometrazas su vienu pakrovimu gavosi mazas
supratau daug visokiu smulkmenu, kurias nete nelabai perskaitysi
dabar mikro busiuka perdarineju gal pavasary ir ish vaziuosiu y miesta pasivazinet planuoju gal 50-70 km su vienu uzhsikrovimu.
 Elektromobilis
PranešimasParašytas: 2007 02 09, 18:47 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
VytasS
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Nete nieko nera. Amerikonai perka viska gatava, o mes isradinejam dviracius...

6.7kW nominalus galingumas? Ir apsisukinu kiek?. Kazkaip rodos, kad tepalo siurblio sukiai mazi. Gal but siurblio variklio charakteristikos kitos - naud koef, kita. Gal tarpas tarp rotorio ir statorio didelis (magnetiniai nuostoliai).

Minejai, kad reiktu 10kW.

tarkim turiu varikli (zinoma jis netinka) tai ano nominali srove 18A. O variklio max srove (trumpalaike - minutemis) 190A. toliau kelimas gresia variklio mirtimi. Vat ir galingumas skiriasi nominalus nuo max 10 kart.
ir sukasi iki 4500 aps/min.
Kaip tvirtinai varikli ?

Ir apie rezultatus (geresnius, nei tikejaisi) pasidalink ispudziais
Ir ar neteko dometis registracijos klausimais?
 Elektromobilis
PranešimasParašytas: 2007 02 11, 14:16 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
arna
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką MSN Messenger
kas liecia amerikonus ..jeigu kas nors neishradinetu tai jie irgi neturetu ka pirkt
Tepalo siurblio variklis prie 72v 3000/min duoda 6.7kw.

As cia stebiuosi tik kad zmones labai verkia del to efektyvumo
elektromobilyje.. geriau reiketu prisimint kad dar yra transmisija, padangos (pakankamai placios dazhnai) suoliukai ant bagaziniu ir t.t.
cia jei butu pokalbis apie benzinine mashina, tai gautusi kad butu sprendziamas klausimas padidinti kuro bako talpa nuo 90 iki 100litru perkant specialu padidinta kebula ir perrenkant visa automobily ant jo.
Jei cia butu kazhkokia elektros mashina pasiekianti megavatus, tai apsimoketu gal ir ishleisti koky lyshna milijona stengiantis pakelt efektyvuma, bet dabar kai kalbama apie keleta shimtu vatu.. bent jau man tai atrodo labai keistai.

del registravimo labai nesidomejau .. manau toky "nerealu" projekta butu tikrai sunku prastumti pro ekspertize .. kai pradesiu vazinet vel tai manau tikrai pasidomesiu.
Europoj ner daug tokiu kur krauna tokia yranga y mashina su visais dokumentais ir ekspertizem, o jei ir yra .. kazin ar jie pasirashytu kanors paaishkint ar padet.

to Digix kaip jau supratai man efektyvumas per daug negroja pas mane bus gerokai virsh 200 v taigi ash IGBT naudosiu.
Mane labiausiai ir domina tas pastiprinimas po mikroshemu (draiveriu)
ash jo schemyciu nete butent ir nerandu.
 Elektromobilis
PranešimasParašytas: 2007 02 20, 11:55 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Markas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Iš karto nepastebėjau, kad ši tema jau vystoma, tai pradėjau temą "Lietuviško elektromobilio idėja". Jei yra idėjų kaip
padaryti pigų elektromobilį, kviečiu pažiūrėti ir čia:
http://forum.elektronika.lt/viewtopic.php?p=172110#172110

_________________
10 metų tarp elektromobilių
 Elektromobilis
PranešimasParašytas: 2007 02 20, 19:35 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Pazystamo
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Dar galima nusipirkti reikalingu daliu is firmu prekiaujanciu elektro krautuvais ir pan. Jie tikrai turi detaliu, gal ir naudotu pigiau parduotu.
 Elektromobilis
PranešimasParašytas: 2007 03 05, 11:19 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
VytasS
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Teko savaitgali patureti elektrokaro tepalo siurblio varikli. Tiesa 2.8kW, bet kai kurias isvadas galima padaryti.

Taigi: 2.8kW, 75V, 47.5A, 2800 aps/min. svoris 20 kg.

elektrinis galingumas 75x47.5=3562,5W ........

2800/3562,5= 78.6% Stai toks teorinis naudingumo koef. Kodel ? O gi todel, kad sits variklis su zadinimo apvija.

Pikinis galingumas 7.8 kW (taip pase parasyta). daugiau nei 10 arkliu. O srove bus apie 150A.
Beda kita - tai yra trumpalaikio rezimo variklis . darbo ciklas S3=15%
Pliusai - perkomutavus apvijas ir keiciamt zadinimo itampa galima kazkiek reguliuoti greiti. Ne nuo nulio zinoma, bet kazkiek... O ten srove keletas amperu.

Tai tiek.
 Elektromobilis
PranešimasParašytas: 2007 03 08, 08:43 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
VytasS
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Kas gali apsviesti kokie greiciu dezes perdavimo koeficientai?. Dyzelio ir benzino.
Radau varikli 4.5 kW (max 14kW), bet sukiu mazoka. Zinoma galima pakelti, bet reik itampos dadeti o akumu skaicius ribotas. Beje jau juos turiu. bjaurybes virs 350 kg sveria.... Variklis viso labo tik apie 40 kg....

Ieskomas donoras. Kokia masina rinktis?

O gal entuziastam reikia varikliuko? Turiu toki. bet man jis netiks. 15kW (nominalas) . Nuolatines sroves 400 V. pike duos koki 60kW. Ais kaip vejas.
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4, 5  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama