Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 03 09, 12:58. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
ant akumo turetu buti nurodyta krovimo laikas ir srove. su paprastu krovikliu geriausai krauti "standart " krovimo srove . gali krauti ir didesne srove taip greiciau pasikraus , bet reikia buti atsargiam, nes jai perkrausi per daug ir akumas perkais o, tai gali patrupinti jo gyvenima.
turbut pats lengviausias krovimo budas. Paimi maitinimo bloka tarkim 12 v ac. ir + prijungi prie akumo + prie minuso. Vienoje jungtyje prijunk nuosekliai multimetra ir matuok srove t.y. amperus. Krovimo laika pasiskaiciuok taip baterijos talpa 0.85 padaugink is 1.4 ir padalink is krovimo sroves amperais tada gauta skaiciu padaugik is 60 ir suzinosi krovimo laika. krovimo metu tikrink akumo temperatura ji turetu nesiekti 45 C kai pasieks krovima atjunk.
Na, ismintingieji, pasakykit, kas bus su Ni-Mh akumuliatoriukais (AA 1,2V 1600 viso 3 vnt. sujungti nuosekliai), jeigu juos ir visa schema maitinsiu pastoviai is 4,5V maitinimo saltinio. Retkarciais itampa dings kokiam pusdieniui. Itariu, kad ir metus krovus jie neuzsikraus iki pilnos savo talpos . Ka galvojat apie tokia situacija ?