|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 02 02, 05:47. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autoelektronika » Generatorius ir akumuliatorius
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
Generatorius ir akumuliatorius |
Parašytas: 2007 01 10, 20:47 |
|
|
|
Laba diena,
Pas mane Renault Laguna stovi 110A generatorius (auto benzinine).
Siuo metu stovi 60Ah akumuliatorius, bet reikes ji keisti.
Noriu paklausti kiek Ah daugiausia galima statyti i auto su tokiu generatorium?
Jus sakot: "Ne srove itakoja akumo krovimo laika, o itampa". Tai kuo daugiau V tuo greiciau pakraus? O tai ka pvz 70A ir 110A generatorius ishskiria ne po tiek pat V?
Na tai aisku tarkim 100Ah akuma kraus ilgiau, nei 60Ah. Bet tai kaip tada su dyzelinem auto, kur buna standariniai akumai jau po 100Ah. Tai negi juos ilgiau krauna? Manau turetu irgi greitai uzkrauti, lyginant su benzinine masina su kokiu 60Ah akumu. Tai dyzelinese auto generatorius didesne itampa atiduoda? Bet tai kaip tada visi prietaisai nesusvyla?
Kazkaip mistika man cia.. Na aisku, kai supratimo nelabai yra, tai ir mistika atrodo.
Dekui. |
|
|
|
|
|
|
Generatorius ir akumuliatorius |
Parašytas: 2007 01 10, 22:38 |
|
|
|
Generatoriaus galingumas priklauso ne nuo akumuliatoriaus dydzio o nuo automobilije sukrautu elektros prietaisu kuo ju daugiau tuo galingesnis generatorius. Krovimo itampa vienoda tiek benzininiams tiek dyzeliniams auto cia tik garaziniu meistru ir turgaus pardaveju ismone kad pirk dizeline rele ji daugiau krauna( tarp kitko padidinto krovimo reles yra tik seno tipo Bosch generatoriams nes kiti generatoriai neturi tokiu bedu kad viskas tvarkoje o krovimas mazas uztai gaminamos padidinto krovimo reles kad dirbtinai pakelti krovimo itampa). Akumuliatoriaus krovimo srove jei masina kuriasi "is puses apsukimo" buna gal 50A 1s po to ji labai greitai krenta ir jei akumuliatorius normalus atsistoja i 1-5A ribas, kuom daugiau AH tuo tas laikas ilgesnis bet skaiciuojasi sekundemis. Zinoma jei uzsikuri "nuo laidu" o akumas arti nulio tada didele srove kraunamas akumuliatorius ilga laika ir nesveika nei akumuliatoriui o dar blogiau generaturiui nes gali buti (ypac jei akumuliatorius dideles talpos) kad jis dirbs pilnu pajegumu. Krovimo itampa 13.9-14.5. Akumuliatoriu geriausiai deti kuo didesni kad tilptu i savo vieta ir tavo kisene isnestu generatorius del to tikrai nenukentes o salta ryta (nors neatrodo kad tokie nusimato) ar gamtoje pasiklausius muzikos maziau sansu tureti problemu. Dyzelinio akumuliatoriaus pirkti i benzinine masina neverta jie brangesni nes ju startine srove didesne geriau pasiieskoti mazesne startine srove daug talpos turinti akumuliatoriu. |
|
|
|
|
|
|
Generatorius ir akumuliatorius |
Parašytas: 2007 01 11, 15:24 |
|
|
|
Vidmantas 2 rašo: |
Akumuliatoriaus krovimo srove jei masina kuriasi "is puses apsukimo" buna gal 50A 1s po to ji labai greitai krenta ir jei akumuliatorius normalus atsistoja i 1-5A ribas, kuom daugiau AH tuo tas laikas ilgesnis bet skaiciuojasi sekundemis. |
Nori pasakyti, kad kai automobilis yra kuriamas, generatorius krauna akumuliatoriu 50A ~1sec. o poto atsistoja tiek 1-5A?
O jei akumas daugiau Ah, tai tuo 50A krauna tarkim 3-5sec.?
O kodel kai daugiau Ah, generatorius akuma krauna 50A 3-5sec.? Juk jau tada automobilis buna uzsikures.
O kaip tada tos snekos, kad jei idesi daug Ah akuma, tai generatorius jo nepakraus pilnai? |
|
|
|
|
|
|
Generatorius ir akumuliatorius |
Parašytas: 2007 01 11, 22:03 |
|
|
|
Ne kai automobilis kuriamas generatorius nekrauna krauti pradeda tik uzsikurus ir kadangi akumas buna pasedes (ka tik suko starteri) jis reikalauja ikrovimo uztai srove staigiai sokteli ir atsistatant akumuliatoriaus talpumui tolygiai mazeja iki keliu A. Akumuliatorius yra kraunamas pastoviai kol dirba variklis. Jei sneka kad didesni akuma nepilnai pakraus tada vadovaujantis ta logika automobiliose kuriose priklauso didelis akumuliatorius jis turetu buti pastoviai nedakraunamas nes krovimo itampa visose automobiliose vienoda. |
|
|
|
|
|
|
Generatorius ir akumuliatorius |
Parašytas: 2007 01 25, 12:51 |
|
|
|
Statykit akuma toki, koki rekomenduoja gamintojas (katalogas). Neisradinekim dviracio
Kad didesnes talpos akumuliatoriaus nesugeba pakrauti ne tam skirtas generatorius, tai maciau ne viena karta savo akimis: dirzas zviegia, variklio apsukos krenta, krovimo itampa krenta... Kol viskas isigazuoja iki darbiniu parametru, jau buna metas varikli gesinti O tas nedakrovimas vis kaupiasi... kaupiasi..... |
|
|
|
|
|
|
Generatorius ir akumuliatorius |
Parašytas: 2007 01 25, 14:30 |
|
|
|
nu kaip gali kauptis nedakrovimas ?
ziurekim logiskai
Akumuliatorius kraunamas tokia pacia srove ( sakykim, realiai ji tikrai nebus tokia pati, ir kuo talpesnis akumas tuo ji bus didesne )
taigi vazinejant tiek pat laiko akumas yra ikraunamas tiek pat
na sakykim 40 Ah akumas krautas valanda 4A pasikraus 4Ah kas sudarys 10 procentu
jei akumas 80 Ah krautas valanda 4A pasikraus 4Ah kas sudarys 5 procentus
na pasiziurejus i procentus tai talpesnis akumas liko maziau ikrautas
Bet energija is akumo niekur nedingsta (jei visgi dingsta tai laikas keist akuma )
taigi palaikom apkrova 10A valanda tai
40Ah akumas per valanda atiduos 10Ah kas sudarys 25proc
80Ah akumas per valanda atiduos 10Ah kas sudarys 12,5 proc
Manau skirtuma pastebejot patys
Moralas toks
jei nedakraunamas didelis akumas, tai nedakraunamas ir mazas akumas,
taigi tik laiko klausimas kada kuris akumas issikraus galutinai (aisku mazesnis pirmas )
aisku nereikia uzlankstyt reikalo, ir idejus i mashina issikrovusi akuma jis is generatoriaus truktels keliasdesimt amperu
ir kiek kartu talpesnis akumas tiek kartu daugiau amperu truktels
vat cia gali koja pakist generatoriaus diodu tiltelis ... |
|
|
|
|
|
|
Generatorius ir akumuliatorius |
Parašytas: 2007 01 25, 16:44 |
|
|
|
Deja, praktikoje yra truputi kitaip. Talpus ir iskrautas akumuliatorius yra kaip gana reiklus vartotojas. Pavyzdziui sujungus vartotojus: sviesas, lango sildyma, ventiliatoriu ir pan., yra pastebimas krovimo sroves kritimas.
Taigi maziau talpiam akumuliatoriui yra daugiau sansu pilnai pasikrauti ir duoti pilnaverte startine itampa, kas labiausiai aktualu ir pastebima. As nekalbu apie issikrovimo Ah: tai parasyta ant akumuliatoriaus ir nera ka gincytis.
Siaip, manau mes kalbame apie didelius konstrukcinius neatitikimus: pvz.: dyzelio generatorius su kokiais dviem juostiniais dirzais ir koks 1,3 benzino su mazu skiveliu ir dirziuku dar papildomai koki vairo stiprintuva sukanciu Antraip ten 10-20 Ah ar i viena ar i kita puse - nieko neriskia |
|
|
|
|
|
|
Generatorius ir akumuliatorius |
Parašytas: 2007 01 25, 17:23 |
|
|
|
Oi kiek daug prirasyta...
Visu pirma akumuliatoriaus talpa. Sakykim 100 AH ka tai reiskia - tai reiskia, kad pilnai iskrauta akumuliatoriu tau reikia krauti 100 A srove 1 val. arba pvz. 1 A srove 100 val. Zodziu kuo srove didesne, tuo jis greiciau pasikrauna. Tam, kad srove butu normali ir vyktu normalus krovimas, generatoriaus atiduodama itampa turi buti atitinkama. Taciau senoms auto ne viskas yra taip, kaip sako teorija - kontaktai uzkirmyje, uzsioksidave ir paziuri itampu skirtuma tarp generatoriaus ir akumuliatoriaus, ziurek koks 1 voltas kartais ir gaunasi. Tokiu atveju prasideda akumuliatoriaus nedakrovimas.
Taisykle Nr. 1 - akumuliatoriui LABAI nesveika buti iskrautam. Taip pat nesveika buti ir nedakrautam.
Taigi jei krovimo itampa yra kaip as aprasiau, vadinasi pats krovimas vyksta leciau. Normali masina ja uzvedus su ijungtom sviesom per mazdaug 5 min. turi atstatyti energija, kuria prarado akumas vedant masina. Taciau jei talpa didele, o vedam-gesinam kas 1-2 min. Be to dar ir nedakrauna normaliai del priezasciu, aprasytu anksciau ir ziurek akumas pastoviai nedakraunamas. O vat tada, duokim dar gero saltuko ir prasideda negriztami akumuliatoriaus pakitimai. Tai yra tai, ka minejo anksciau - kaupiasi nedakrovimas, taciau is tiesu tai buna jo galios praradimas. Ir kagi rezultate - akumas nei sezono neatitarnaves turi keliauti i siukslyna.
O jei i savo maisna vietoj 55 Ah imesit koki kad ir 72 Ah, tikrai nieko blogo nebus. Svarbiausia yra normalus krovimas. |
|
_________________ Virtualus |
|
|
|
|
|
Generatorius ir akumuliatorius |
Parašytas: 2007 01 25, 18:10 |
|
|
|
Pritariu
Ikretei teoretikams...
Ne is lemputes automobiliu gamintoju konstruktoriai akumuliatorius konkreciam modeliui parenka. Jei butu paprasta kaip teorijoje, nusipirkciau ir as kombaino akumuliatoriu, o gal net du i bagazine sukisciau |
|
|
|
|
|
Generatorius ir akumuliatorius |
Parašytas: 2007 01 26, 07:42 |
|
|
|
stuceris rašo: |
Pritariu
Ikretei teoretikams...
|
nežinau ar buvau priskirtas prie teoretikų bet
nesvarbu kos pas tave akumas: kombaino, traktoriaus, tanko ar tiesiog kaip civikui ir priklauso mazutukas
Jei tavo važinėjimas, mašinos būsena, ar kitos salygos ytakoja akumo nedakrovimą, lygiai taip tat bus nedakraunamas bet kuris is minetu akumu
juk aktualus vienintelsi parametras atiduodamos ir gaunamos energijos santykis.
yra zmoniu kurie butent ziemos sezonui isimeta i savo BNV sunkveziminius akumus. ir startines sroves keik nori
ir dar papildomas svoris bagazineje kad ratai nesikastu |
|
|
|
|
|
|
Generatorius ir akumuliatorius |
Parašytas: 2007 01 26, 18:17 |
|
|
|
Jei dinama kaip rašei 110 A ar kiek ten, taj negalvok ir gali kišt tokius kokie tik telpa arba kiek kišenė neša.
Akūmo pasirinkimas priklasuoso nuo to, kaip važiuoji, kas kiek laiko kuri, ar yra daug energijos ėdantys prietaisaj: kondišonaj, muzonaj ir kt...
jei dažnaj kūrinėji, taj talpa didele tik kenx- swarbiau kuo didesnis atidawimas.
Jei yra kondišonas ar megsti prasidaręs langus pakilbasint po kaimynų langajs, tada ne tik atidawimą žiūri, bet ir talpą, nes neužvedęs ilgai negalėsi muzikos leist. Atidawimas šiuo atvėju swarbesnis būtų tam, kad labiau išnaudotum sawo stipreko galimybes piko metu ir kad šviesos nesimargstytų pagal taktą... |
|
|
|
|
|
|
Generatorius ir akumuliatorius |
Parašytas: 2008 02 24, 13:51 |
|
|
|
jei ne kasdien važinėji, tai pertraukos periode gali pajungti akumą prie stac kroviklio garaže ar namie. Kadangi dabar ne vasara, tai nemažai energijos naudojame( vent, lango apš, valytuvai ir tt), todėl gali būti nedidelis akumo deficitas. Tada kroviklis gerai pamačija. Generatorius tiek nepakrauna. |
|
_________________ grishiukas, senasis |
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|