 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 10 03, 16:56. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Pareiškimai, padėkos, skundai » Kompensacija už technologijų klaidas.4
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 4 Pereiti prie 1, 2, 3, 4 Toliau |
|
 |
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.4 |
Parašytas: 2025 09 28, 13:47 |
|
|
|
Rugsėjo 8d. apmokėjau užsakymą iš Amazon.de. Pristatymą rodė rugsėjo 12d.
09.12 rytą skambinu į SmartPosti, klausiu, kokiu laiku atvyks kurjeris. Atsakė, kad šiandien neatveš, pristatys per 1 - 2 darbo dienas. Sakau, kad siuntos reikia kaip buvo nurodyta užsakymo metu. 16 val. skambinu į SmartPosti ir sakau, kad noriu atsisakyti siuntos, dėl to, kad nebuvo pristatyta pirkimo metu nurodyta dieną. Konsultantė sako, kad įvyko technologinė sistemos klaida ir sistema rodo, kad buvo nesėkmingas bandymas pristatyti.
Geras dalykas tai, kad jau trečią kartą įvykus technologinėms klaidoms, iš Amazon.de sumokėtus pinigus greitai atgaunu. Iš AlliExpres negaudavau nei prekių, nei pinigų.
Klausimai:
Kokiu būdu butent man perkant tos klaidos įvyksta?
Kokiu būdu iš mano planšetės dingsta išsaugotos ekrano kopijos ir .pdf apie tai, ką pirkimo metu rodė pardavėjų ir siuntų tarnybų svetainės? (O rodo ten keistus dalykus.)
Ką gali reikšti, kad dažnai mane nelaiko žmogumi? Kur tokiu atveju ieškoti pagalbos?
https://m.youtube.com/watch?v=KwVWXeQ73jE |
|
_________________ ...Vienui vienas žodis būt tave apgynęs... |
|
|
|
 |
 |
Re: Kompensacija už technologijų klaidas.4 |
Parašytas: 2025 09 28, 14:33 |
|
|
|
str rašo: |
iš Amazon.de sumokėtus pinigus greitai atgaunu. Iš AlliExpres negaudavau nei prekių, nei pinigų. |
Amazon ir AliExpress biški skirtingi dalykai, nors funkcija ta pati. Skirtingi tuo, turint omeny, kad Amazon yra baisiųjų kapitalistų korporacija, o Ali yra KLR korporacija taigi - jų pirkimo ir pardavimo politikos skiriasi.
Amazon politika tokia - negauni siuntos numatytą dieną - grąžina pinigus, tada gal ir siuntinį pakeliui gali dar gauti už dyką.
Aliko politika tokia, kad turi kelti disputus ir aiškintis su pardavėju, kad negavai ar sulaužyta ir t.t. Ten cackintis reikia - dažnu atveju Ali kinų pardavėjai grąžina pinigus taip pat, bet čia priklauso nuo disputo lygio ir t.t. Žodžiu, kaip pasiseks.
Amazon pardavėjų reitingai labai daug ką reiškia. Gausi blogų įvertinimų būsi kaip pardavėjas išbanintas iš jų, todėl politika griežta - nurodytas terminas turi jo laikytis, o kad nepristatė tai jau pardavėjo bėdos.
Citata: |
Klausimai:
Kokiu būdu butent man perkant tos klaidos įvyksta? |
Kuo daugiau tarpinių grandinių iki pirkėjo tuo klaidų tikimybė didėja, kad kažkas kažkur užstrigs dėl darbuotojų atmestinio darbo, dėl kurjerio nesužiūrėjimo ir t. t.
Citata: |
Kokiu būdu iš mano planšetės dingsta išsaugotos ekrano kopijos ir .pdf apie tai, ką pirkimo metu rodė pardavėjų ir siuntų tarnybų svetainės? (O rodo ten keistus dalykus.) |
Aš matau žmones, kad kuriems virš pidisiūnės, kurie praeityje nebuvo eletronikos ir technologijų mėgėjai - dabar labai sunkiai pripranta ir pratinasi prie nuolatos keičiantis pasaulio ir technologijų.
Pirma, išsiaiškink ar tikrai dingsta - nes "dingsta" yra kaip šiandien šviečia saulė, rytoj sklerozė, o poryt - demencija. Ekrano nuotraukos išsaugomos nuotraukų galerijoje dažniausiai, bet čia labai daug priklauso nuo įrenginio naujumo, PĮ versijos, ir vartotojo veiksmų. Taigi, gali būti taip, kad padarytos nuotraukos išsaugomos laikinoje atmintyje, kurios po įjungimo ar išjungimo yra išvalomos ir taip "dingsta" nuotraukos.
Tokiais klausimais gali ir su dirbtiniu intelektu padiskuoti - atsakys į visus klausimus tik noro skaityti turėk. O jeigu trumpai - tavo siurprizui internetu naudojasi ne tik žmonės, bet ir kiti automatizuoti scenarijai, kurie renka informaciją, bet yra tokių kurie ir ne tik renka informaciją iš tų svetainių bet yra kuriami specialiai vadinamosioms kibernetinėms atakoms, kurių paskirtis užkišti srautą ir taip sutrikdyti to tinklalapio veikimą. Tai patikra "ar esi žmogus" yra apsisaugojimas nuo galimų kibernetinių atakų, nes tai reiškia papildomas išlaidas išsikviečiant prižiūrinčius specialistus, kurių valandinis įkainis nėra toks jau ir mažas.
P. S. Tolimesnės konsultacijos 50/val |
|
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.4 |
Parašytas: 2025 09 28, 14:48 |
|
|
|
Pakartosiu postą, kurį uždengė kionig
Rugsėjo 8d. apmokėjau užsakymą iš Amazon.de. Pristatymą rodė rugsėjo 12d.
09.12 rytą skambinu į SmartPosti, klausiu, kokiu laiku atvyks kurjeris. Atsakė, kad šiandien neatveš, pristatys per 1 - 2 darbo dienas. Sakau, kad siuntos reikia kaip buvo nurodyta užsakymo metu. 16 val. skambinu į SmartPosti ir sakau, kad noriu atsisakyti siuntos, dėl to, kad nebuvo pristatyta pirkimo metu nurodyta dieną. Konsultantė sako, kad įvyko technologinė sistemos klaida ir sistema rodo, kad buvo nesėkmingas bandymas pristatyti.
Geras dalykas tai, kad jau trečią kartą įvykus technologinėms klaidoms, iš Amazon.de sumokėtus pinigus greitai atgaunu. Iš AlliExpres negaudavau nei prekių, nei pinigų.
Klausimai:
Kokiu būdu butent man perkant tos klaidos įvyksta?
Kokiu būdu iš mano planšetės dingsta išsaugotos ekrano kopijos ir .pdf apie tai, ką pirkimo metu rodė pardavėjų ir siuntų tarnybų svetainės? (O rodo ten keistus dalykus.)
Ką gali reikšti, kad dažnai mane nelaiko žmogumi? Kur tokiu atveju ieškoti pagalbos?
https://m.youtube.com/watch?v=KwVWXeQ73jE |
|
_________________ ...Vienui vienas žodis būt tave apgynęs... |
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.4 |
Parašytas: 2025 09 28, 14:55 |
|
|
|
Ne nu sorry, bet biški nervina skaityti tokius kliedesius forume. Bbž[ http://lkz.lt/Index_m.asp?zodis=bybis&lns=-1&les=-1] irmi kartai gal ir ok, nu bet dėl kiekvieno siuntos nepristatymo į tamstos vienkemį - nu nežinau, bet pasikartojantis spam'as.
Kur kreiptis kiekviena institucija turi kontaktus - skambiniesi jais - jeigu padaryta žala asmeniškai tau, susimoki ir keli civilinius ieškinius teismuose, susimoki advokatams ir t. t. kurie tave apgins teisme ir įmonės tau atlygins patirtus nuostolius ir sumokės už teismų išlaidas. |
|
Paskutinį kartą redagavo kionig, 2025 10 01, 23:52. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.4 |
Parašytas: 2025 09 28, 15:59 |
|
|
|
kionig rašo: |
Ne nu sorry, bet biški užp*sa skaityti tokius kliedesius forume. Bbž ... |
Kai buvo dingusios ESO ir Ignitis sutartys, butent viešinimas forume padėjo jas atgauti. http://forum.elektronika.lt/viewtopic.php?t=137958&start=450
Bandant telefonu siuntinėdavo, versdavo ilgai laukti. Arba būdavo, kad sako: Jokių problemų, tuojau sutvarkysime. Bet paskui nutrūkdavo ryšys arba sakydavo: Palaukite minutę ir po to pasikeisdavo tonas ir apgailestaudavo, kad niekuo negali padėti.
P.S. Prašymas pakeisti paryškintus išsireiškimus į tinkamesnius. |
|
_________________ ...Vienui vienas žodis būt tave apgynęs... |
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.4 |
Parašytas: 2025 09 28, 19:18 |
|
|
|
str rašo: |
Pakartosiu postą, kurį uždengė kionig |
Ne uždengė, o tiesiog atsakė į jūsų klausimus. Teisingai atsakė.
Citata: |
Kokiu būdu butent man perkant tos klaidos įvyksta? |
Jei teisingai supratau - klaida laikote tai, kad siunta neatvyksta tą dieną, kaip buvo rodoma užsakymo metu.
Preliminarią siuntos pristatymo datą įvertina tam skirtas automatinis algoritmas.
Jei pažiūrėsite į siuntos sekimo informaciją - labai tikėtina, kad tą dieną siunta jau buvo Lietuvoje. Atitinkamai - susidariusi pristatymo dienos paklaida nėra didelė.
Algoritmas nežino ir neįvertina, kad gyvenate atokiau ir kad praktiškai bei statistiškai būtent iki jūsų siuntos keliauja keliomis dienomis ilgiau.
Siuntų vėlavimų pasitaiko visiems, taip pat ir man - nors aš dažniausiai užsakinėju į didelį paštomatą dideliame mieste, kur kurjeris gali įdėti siuntą 24/7, taip kad iš mano pusės jokio stabdymo nėra.
Tiesiog dauguma (taip pat ir aš) labai nesureikšminame to kelių dienų vėlavimo ir nedarome iš to problemų.
Pasitaikydavo, kad siuntą palieka kitame paštomate - tikėtina, dėl laisvų dėžučių trūkumo.
Daugiau ar mažiau man vėluoja gal pusė siuntų.
Buvo laikas, kai ir aš gyvenau atokiau - irgi turėjau daugybę problemų su siuntų pristatymu į atokią vietą. Į didelį paštomatą dideliame mieste siuntos atvyksta kur kas geriau.
Citata: |
Kokiu būdu iš mano planšetės dingsta išsaugotos ekrano kopijos ir .pdf apie tai, ką pirkimo metu rodė pardavėjų ir siuntų tarnybų svetainės? (O rodo ten keistus dalykus.) |
Jei norite - galime tai panagrinėti, kai abu turėsime tam laiko ir galimybių.
Efektyviam darbui nuotoliniu būdu man reikalingas balso ryšys (kad ir telefonu) ir Remote Desktop (pvz. per TeamViewer ar AnyDesk).
Kol kas manau (labiausiai tikėtina), kad tai tiesiog žmogiškasis faktorius iš jūsų pusės.
Citata: |
Ką gali reikšti, kad dažnai mane nelaiko žmogumi? |
Šiuo metu internete pasitaiko daug robotizuotų kenkėjiškų atakų. Svetainės naudoja apsaugos priemones nuo jų - būtent su tuo susiduriame ir aš, ir jūs, ir visi kiti. Svetainė, naudodama savo algoritmus, bando atskirti - kur į ją kreipiasi gyvas žmogus, kur - ją puolantis botas. Tame nėra nieko asmeniško, visiškai.
Citata: |
Kur tokiu atveju ieškoti pagalbos? |
Pirmiausia reikėtų suprasti kas vyksta ir kodėl. Jei kitiems atsidaro o jums ne - ieškoti problemų savo pusėje. Jei neatsidaro visiems - palaukti, kol baigsis ataka prieš svetainę. Tai gali būti ir už kelių valandų, ir už dienos ar kelių dienų. |
|
Paskutinį kartą redagavo SG, 2025 09 28, 19:39. Redaguota 4 kartus(ų) |
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.4 |
Parašytas: 2025 09 28, 19:23 |
|
|
|
kionig rašo: |
pasikartojantis spam'as. |
Neranda žmogus gero veikiančio sprendimo, tai vis ieško - taip, kaip sugeba.
Šiokį tokį progresą bent jau aš matau.
Citata: |
tau atlygins patirtus nuostolius ir sumokės už teismų išlaidas. |
Tam reikia investuoti daug laiko, energijos, sveikatos, nervų ir ne tik.
Palyginimui - nuvažiuoti iki paštomato jau problematiška. |
|
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.4 |
Parašytas: 2025 09 28, 23:01 |
|
|
|
SG rašo: |
Neranda žmogus gero veikiančio sprendimo, tai vis ieško - taip, kaip sugeba.
Šiokį tokį progresą bent jau aš matau.
<..>
Tam reikia investuoti daug laiko, energijos, sveikatos, nervų ir ne tik.
Palyginimui - nuvažiuoti iki paštomato jau problematiška. |
Na čia keistai, tikrai ne vienas temos autorius užsisakinėja gyvenantis kaime kaimelyje ar dar kur.
Na man tai keista, kaip temos autoriui vis ten nepristato. Dažniausiai kurjeriai susisiekia duotu telefonu ir pasiklausia ar yra kas paims ir t.t. Nes kam tam kurjeriui važiuoti tuščiai nesitikinti nieko rasti? Kompanijai kuras irgi kainuoja ir koks kompanijos CEO leis taip tuščiai važinėti??
Tai aš ir nesuprantu, kaip ten temos autorius negauna skambučio. Būna, kad nurodyta preliminarią dieną nepristato, bet retai jau taip pasitaiko, tai kitą dieną kaip niekur nieko ir atveža.
Na jeigu čia pastoviai kažkuri viena kompanija išdūrinėja temos autorių, tai tikrai susirinkus visus įrašus ir pnš galima būtų iškelti ieškinį - dėl siuntos nepristatymo jeigu ji tikrai atkeliavo į Lietuvą ir praėjo visas muitines ir buvo perduota toliau. Be abejo laiko ir pinigų kainuos, bet gal verta? Na nusiuntus tokio griežtesnio pobūdžio laišką dažnai vadybininkai sutvarko reikalus.
P. S. Kai užsakinėjant duoda pasirinkti paštomatą, tai pasirenku paštomatą - nes tai patogiausia. Kai rašo, kad grynai kurjeris pristatys iki namų durų į rankas, tai dažniausiai nurodau darbo adresą, kad nereikėtų kurjeriui atvažiuoti ir nieko nerastų namie. Aišku, kai esi pensininkas ir turi laiko į valias, gali pasirinkti pristatymą iki namų durų. |
|
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.4 |
Parašytas: 2025 09 28, 23:16 |
|
|
|
str rašo: |
Bandant telefonu siuntinėdavo, versdavo ilgai laukti. Arba būdavo, kad sako: Jokių problemų, tuojau sutvarkysime. Bet paskui nutrūkdavo ryšys arba sakydavo: Palaukite minutę ir po to pasikeisdavo tonas ir apgailestaudavo, kad niekuo negali padėti. |
Yra tokia institucija: https://vvtat.lrv.lt/lt/veiklos-sritys-54/ne-maisto-produktai-55/
Surenki visus įrodymus, geriausia, kad būtų elektroniniai laiškai - lengviausiai "ištraukiami" duomenys pateikimui. Su skambučiais nežinau kaip - iš esmės visi skambučiai yra įrašomi ir laikomi ganėtinai netrumpai, bet ar pačiam asmeniškai įrašinėti gali - nežinau, bet visada dabar visur vadybininkai perspėja, kad pokalbis bus įrašytas - taip patys apsidraudžia nuo visokių ten gudragalvių. Bet iš esmės reikia kažkokius įrodymus surinkti, konstatuoti faktais, kad buvo taip ir taip, pateikti taip, kad tave apgauna ar nesiteikia kokybiškai aptarnauti, ar tave apgavo ir panašiai. Siunti laišką ir lauki atsakymo dėl sprendimų. |
|
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.4 |
Parašytas: 2025 09 29, 07:56 |
|
|
|
kionig rašo: |
Na čia keistai, tikrai ne vienas temos autorius užsisakinėja gyvenantis kaime kaimelyje ar dar kur. |
Turbūt atsiliepimų neskaitei, su Smartposti nesantykiavai
https://www.google.com/search?q=smartposti+atsiliepimai
Spėju, kad neretai kurjeris mato, jog nespės - tai tiesiog pažymi, kad nerado / neprisiskambino ar panašiai. Kol siunta voliojasi pas juos - ją apspardo, praardo / suplėšo, išima ar apgadina ką nors. Jei siunti pvz. miltus ir aliejų - gauni kažką panašaus į pusiau paruoštą kepimui tešlą...
Citata: |
Kai užsakinėjant duoda pasirinkti paštomatą, tai pasirenku paštomatą - nes tai patogiausia. |
Aš irgi.
Ką darytum, jei tau iki paštomato reikėtų važiuoti ~30km į vieną pusę, o savijauta didžiąją dalį dienos būtų lyg sergant gripu, su 38+°C temperatūra?
Citata: |
reikia kažkokius įrodymus surinkti, konstatuoti faktais, kad buvo taip ir taip, pateikti taip, kad tave apgauna ar nesiteikia kokybiškai aptarnauti, ar tave apgavo ir panašiai. Siunti laišką ir lauki atsakymo dėl sprendimų. |
Gal turi teisinį išsilavinimą ir patirties tokiuose dalykuose?
Padėsi pretenziją korektiškai suformuoti, kad darbas nenueitų veltui?
Gausi pokalbių įrašus?
P.S. Įmonės perspėja, kad skambutis gali būti įrašomas - tam, kad esant reikalui, galėtų pačios apsiginti ir nemokėti baudų / kompensacijų. Jei joms bus nepatogu / nenaudinga tuo įrašu dalintis - gali pasakyti, kad neįsirašė / dingo / išsitrynė, rasti visokių teisinių kliūčių ir pan. |
|
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.4 |
Parašytas: 2025 09 29, 17:08 |
|
|
|
Ir vėl dengiate, nuvedate į šoną nuo to, kad prieš mane vykdomas nusikaltimas. Pastudijuokite maisto, vaistų, ryšio priemonių pirkimą kitose temose. Siūlote savo pirkinių ieškoti taip? https://m.youtube.com/watch?v=JgvVya-QdUM
Negaliu net antausio skelti, neišsiugdęs tokio reflekso.
Pakartosiu uždengtą atsakymą kionig
kionig rašo: |
Ne nu sorry, bet biški užp*sa skaityti tokius kliedesius forume. Bbž ... |
Kai buvo dingusios ESO ir Ignitis sutartys, butent viešinimas forume padėjo jas atgauti. http://forum.elektronika.lt/viewtopic.php?t=137958&start=450
Bandant telefonu siuntinėdavo, versdavo ilgai laukti. Arba būdavo, kad sako: Jokių problemų, tuojau sutvarkysime. Bet paskui nutrūkdavo ryšys arba sakydavo: Palaukite minutę ir po to pasikeisdavo tonas ir apgailestaudavo, kad niekuo negali padėti.
P.S. Prašymas pakeisti paryškintus išsireiškimus į tinkamesnius. |
|
_________________ ...Vienui vienas žodis būt tave apgynęs... |
|
|
|
 |
 |
Re: Kompensacija už technologijų klaidas.4 |
Parašytas: 2025 09 29, 17:35 |
|
|
|
str rašo: |
Rugsėjo 8d. apmokėjau užsakymą iš Amazon.de. Pristatymą rodė rugsėjo 12d. |
Pateikite uzsakymo ir kurjerio israsus - mes cia paziuresim tada. Nes be irodymu, tai tik jusu nuomone ir sia tema taip pat moderatoriai uzrakins. |
|
|
|
|
 |
 |
Re: Kompensacija už technologijų klaidas.4 |
Parašytas: 2025 09 29, 19:03 |
|
|
|
Socrates rašo: |
str rašo: |
Rugsėjo 8d. apmokėjau užsakymą iš Amazon.de. Pristatymą rodė rugsėjo 12d. |
Pateikite uzsakymo ir kurjerio israsus - mes cia paziuresim tada. Nes be irodymu, tai tik jusu nuomone ir sia tema taip pat moderatoriai uzrakins. |
Nesuprantu, kaip išprovokuoju norą kalbėti su manimi prokuroro tonu. Rašiau gi pirmame poste, kad dingo ekrano kopijos ir .pdf susiję su užsakymu ir siuntimu. Kad tuo metu keistus dalykus rodė. Surinkau iš to, kas likę https://m.youtube.com/watch?v=mq6RcHMO7wY
Pakartosiu, kurjerio skambučio nebuvo, SmartPosti konsultantė pasakė, kad įvyko klaida ir sistema rodo, kad buvo bandymas pristatyti.
Kodėl tos klaidos įvyksta per apie 80% mano pirkimų? |
|
_________________ ...Vienui vienas žodis būt tave apgynęs... |
|
|
|
 |
 |
Re: Kompensacija už technologijų klaidas.4 |
Parašytas: 2025 09 29, 21:23 |
|
|
|
str rašo: |
Socrates rašo: |
str rašo: |
Rugsėjo 8d. apmokėjau užsakymą iš Amazon.de. Pristatymą rodė rugsėjo 12d. |
Pateikite uzsakymo ir kurjerio israsus - mes cia paziuresim tada. Nes be irodymu, tai tik jusu nuomone ir sia tema taip pat moderatoriai uzrakins. |
Nesuprantu, kaip išprovokuoju norą kalbėti su manimi prokuroro tonu. Rašiau gi pirmame poste, kad dingo ekrano kopijos ir .pdf susiję su užsakymu ir siuntimu. Kad tuo metu keistus dalykus rodė. Surinkau iš to, kas likę https://m.youtube.com/watch?v=mq6RcHMO7wY
Pakartosiu, kurjerio skambučio nebuvo, SmartPosti konsultantė pasakė, kad įvyko klaida ir sistema rodo, kad buvo bandymas pristatyti.
Kodėl tos klaidos įvyksta per apie 80% mano pirkimų? |
Greiciausiai todel, kad nurodete neteisinga adresa. Prisijunkite i Amazon ir ten visa informacija bus. Galite is naujo ideti screenshotus, nes dabar visiskai nesimato ar Amazon siuntos numeris sutampa su smartposti. Ten gal du visiskai nesusije siuntiniai.
Vienzo kazkokios nuotrupos, o ne irodymai. Jei net nesugebate issisaugoti screenshotu, tai cia jusu, o ne technologiju problema. Saugokit i isorine atmintine tada. |
|
|
|
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Fun football drills
Football Training Equipment,
Defending drills football,
Kids football training kit |
|

|
 |