 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 08 02, 19:23. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Pareiškimai, padėkos, skundai » Kompensacija už technologijų klaidas.2
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.2 |
Parašytas: 2025 07 14, 11:38 |
|
|
|
Ieškau, kas padėtų parašyti į Amazon.de.
Maisto pakuotes suprogusias gaunu, maistas pabiręs, RF moduliai neveikiantys, vandens siurblys brokuotas arba ne tos įtampos...
Praeitų metų gruodį gavau tokį tekstą, bet neatsakiau.
Citata: |
Your opinion matters!
Stasys, do you have a moment? We'd love to know how everything worked out with you. Please take a moment to review your most recent item(s).
What did you think of the item?
Erntesegen Vegetable Broth
Erntesegen Vegetable Broth
Review your most recent purchases
Logarithmic Detector of Signal Board of RF Module AD8318 Chip 1M-8GHz 70dB Dynamic AGC Control
Logarithmic Detector of Signal Board of RF Module AD8318... |
To užsakymo siuntas paliko paštomate, viena konsultantė sakė vieną, kita - kitą, kurjeris trečią. Kai pagaliau atvežė, paklausiau ar pakuotės nepažeistos. Kurjeris sako: Ne. O paėmęs matau, kad atplėšta ir netgi neužklijuota per naują. Tada kurjeris sako: Viskas nufilmuota, užfiksuota, galite neimti. Paėmiau. Maisto pakuotė lyg ir nepažeista buvo, elektronikos modulis veikiantis. Bet SmartPosti kurjeris akivaizdžiai melavo.
------------
Prieš savaitę užsakytas prekes vėl paliko paštomate. Nenorėdamas, kad jos vėl būtų atplėštos, prašiau, kad žmogus paimtų ir atvežtų. Šiandien skambinu į SmartPosti, prašau kompensacijos už nepristatymą. Atsakė, kad reikia siuntėjui pretenziją pildyti, tik tuomet aiškinsis. Į klausimą ar kompensuos aiškinimuisi sugaištą laiką netsakė.
Liepos 9
Liepos 11
Citata: |
Siunta JJFI63864910008281928 jau IKI Universaline Vytauto g. 18, Varena, dureliu nr. 59. PIN: C548789 OK. Saugoma iki 18.07
Siunta JJFI63864910008283582 jau IKI Universaline Vytauto g. 18, Varena, dureliu nr. 34. PIN: C155682 OK. Saugoma iki 18.07
|
|
|
_________________ ...Vienui vienas žodis būt tave apgynęs... |
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.2 |
Parašytas: 2025 07 15, 18:30 |
|
|
|
Perkeliu iš kitos temos
Padėkite išspręsti nesklandumus su Amazon.de ir SmartPosti . http://forum.elektronika.lt/viewtopic.php?t=143251&highlight= Užsakiau už už 275 ir nenorėčiau įsivelti į panašius tampymusis, kokie buvo http://forum.elektronika.lt/viewtopic.php?t=141745&highlight=
Galėčiau persiųsti visus 22 su šiuo užsakymu susijusius gautus laiškus.
SG rašo: |
str rašo: |
Parsiunčiau 10 laiškų į paštą. Svarbesnius klausimus čia svarstykim. |
10 ir atėjo.
Iš jų matau, kad buvo 5 Amazon užsakymai. |
Surinkau norimas prekes į krepšelį, visada rodė, kad prekė bus pristatoma mano duotu adresu. Apmokėjau vieną užsakymą.
Citata: |
Vienas iš jų jau atėjo 2 dalimis per Smartposti paštomatą |
.
Pirkdamas aš nurodžiau pristatymo adresą ir jo nekeičiau.
Citata: |
Likusių 4 užsakymų sekimo kodus galite pasižiūrėti Amazon platformoje - Track Package. |
Kas man iš pasižiūrėjimo. Ankstesnėje temose aprašęs, platformoje rašo vieną, konsultantė sako kitą, kurjeris - trečią.
Toks įspūdis, kad kažkas vykdo SGO
Citata: |
Už nepristatymą į namus manau kad niekas nieko niekam nekompensuos. |
Tikslas - ne gauti kompensaciją, o priversti daryti tai, kas užsakymo metu sutarta.
Citata: |
Kiek man suprantama, tai laikoma kaip alternatyva - arba pristatyti į namus, arba į paštomatą. Jei pristatė į paštomatą - vadinasi, pristatė.
Būna gana trumpas laiko tarpas, kai galite pakeisti siuntos pristatymo informaciją - reikia to laiko nepražiopsoti.
Kokių dar klausimų man būtų? |
Taip, ar jūs tikrai norite ir turite galimybių padėti?
Jei taip, manau reikėtų pradėti nuo pernykščio laiško, kur teiravosi ar patenkintas pirkiniu.
Pirkiniu labai nepatenkintas, nemanau, kad kažkas turi teisę mano siuntas atidarinėti.
Tik neįsivaizduoju ką rašyti. |
|
_________________ ...Vienui vienas žodis būt tave apgynęs... |
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.2 |
Parašytas: 2025 07 15, 18:59 |
|
|
|
str rašo: |
Surinkau norimas prekes į krepšelį, visada rodė, kad prekė bus pristatoma mano duotu adresu. Apmokėjau vieną užsakymą. |
Tuose laiškuose matau 5 skirtingus užsakymo numerius - 1 pristatytai siuntai, dar 4 - siuntoms kelyje.
Tą patį ir jūs galite matyti. Jei reikia - paminėsiu konkrečius užsakymo numerius.
Manau kad Amazon tiesiog išskaido dideles siuntas į mažesnes bei patogesnes ir tiek.
Pasitikslinti pristatymo informaciją ar bent ją patikrinti, kai tokia galimybė yra, visai sveika.
Citata: |
Kas man iš pasižiūrėjimo. Ankstesnėje temose aprašęs, platformoje rašo vieną, konsultantė sako kitą, kurjeris - trečią. |
Sekimo kodas leidžia stebėti siuntos keliavimą. Kai ją kur nors skanuoja - užfiksuoja vietą ir laiką.
Kai sau kažką siunčiuosi - man tokia info yra vertinga ir įdomi.
Manau, kad ir šiuo atveju Amazon siuntą išskaidė. Žinojimas, kas kurioje siuntoje yra leis priimti teisingą sprendimą, ką daryti vienu ar kitu atveju.
Nežinant ir nesuprantant konkrečios situacijos - būsite tik aklas kačiukas, kurį už nosies vedžios visi kas tik netingi.
Citata: |
Tikslas - ne gauti kompensaciją, o priversti daryti tai, kas užsakymo metu sutarta. |
Labai daug kam tai nepavyksta
https://www.google.com/search?q=smartposti+atsiliepimai
Citata: |
Taip, ar jūs tikrai norite ir turite galimybių padėti? |
Tai priklauso nuo to, ką turite omenyje, sakydamas padėti
Tikitės, kad pastatysiu visą Smartposti ant ausų, kai jiems jau seniai ant visko nusispjaut?
Jei ką - aš ne VMI, ne antstolis, ne vartotojų teisių apsaugos tarnyba, ne teisininkas ir ne įtikinėtojas iš praeito šimtmečio.
Šiaip jau yra toks dalykas, kaip Amazon klientų apsaugos mechanizmai:
https://www.google.com/search?q=amazon+buyer+protection
Logiška būtų sugalvoti jums tinkamą strategiją ir jos laikytis, naudojantis tais mechanizmais.
Beje, pirmuose 2 jūsų persiųstuose laiškuose yra nuorodos, per kurias galite įvertinti iš Smartposti gautų paslaugų kokybę.
Amazon platformoje taip pat yra galimybių pateikti grįžtamąjį ryšį.
Rekomenduočiau pasinaudoti abiem variantais.
Smartposti platformoje irgi yra galimybė teikti pretenzijas, prašyti kompensacijų:
https://www.smartposti.lt/verslo-klientams/pagalba-klientams/teikti-pretenzija
Ko gero būtų efektyviausia:
1. palikti atsiliepimus Smartposti sistemoje apie iš jų gautas paslaugas per tas grįžtamojo ryšio nuorodas iš laiškų, kuriais Smartposti pranešė apie pristatytas siuntas;
2. Aktyvuoti neigiamą grįžtamąjį ryšį per Amazon būtent toms siuntoms.
Tada Amazon kreipsis į Smartposti.
Smartposti kokybės tarnyba pradės nagrinėti būtent tuos konkrečius atvejus ir ras jūsų paliktus atsiliepimus. Jei informacija iš abiejų šaltinių atitiks - tikėtina, kad Smartposti kokybės tarnyba priims jums palankų sprendimą ir imsis kokių nors jums palankių veiksmų.
Citata: |
reikėtų pradėti nuo pernykščio laiško, kur teiravosi ar patenkintas pirkiniu.
Pirkiniu labai nepatenkintas, nemanau, kad kažkas turi teisę mano siuntas atidarinėti.
Tik neįsivaizduoju ką rašyti. |
Ten jus prašė padaryti apžvalgą, palikti atsiliepimą.
Nežinau, kiek aktualu tai daryti po pusmečio, bet jei yra noro - galima pabandyti.
Jei reik ką parašyti angliškai, o pačiam nesigauna - galiu pabandyti aš.
Tik man irgi reikėtų suprasti, kokią žinią jiems norite perduoti.
P.S. jei visą reikalą gadina Smartposti - galima juos apeiti.
Tam yra daug būdų, pvz.
https://www.atvyko.lt/
https://pirkeu.lt |
|
Paskutinį kartą redagavo SG, 2025 07 16, 10:02. Redaguota 5 kartus(ų) |
|
|
|
 |
 |
Re: Kompensacija už technologijų klaidas.2 |
Parašytas: 2025 07 15, 20:04 |
|
|
|
str rašo: |
Šiandien skambinu į SmartPosti, prašau kompensacijos už nepristatymą. Atsakė, kad reikia siuntėjui pretenziją pildyti, tik tuomet aiškinsis. Į klausimą ar kompensuos aiškinimuisi sugaištą laiką netsakė.
|
Smart post yra suomių POSTI dukterinė atplaiša. Taip pat turėjau su jais problemų 2021m. Iš Vokiečių DHL man išsiuntė, o LT jau Itella perėmė. Skant obuolys nuo obels netoli...
https://www.trustpilot.com/review/posti.fi |
|
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.2 |
Parašytas: 2025 07 23, 14:48 |
|
|
|
Jūs visiškai teisus. Ir patarimai teisingi ir naudingi.
Bet ne mano atveju. Pakartosiu nuorodą apie lėktuvo variklį, kai diagnostika sako, kad viskas gerai, o ore nesklandumai atsitinka https://m.youtube.com/watch?v=3djGIGqYe08
Su mano internetiniais pirkimais bet kurioje siuntų tarnyboje veliasi klaidos. Peršasi išvada, kad kažkam to reikia. Seniau klaidų nebuvo, pvz.:
https://i.imgur.com/NfRIVxC.jpeg
Pastebėjęs, kad paskutinius Amazon užsakymus neskuba išsiųsti, norėjau jų atsisakyti.
Bet gavau
Citata: |
Important Messages
We're sorry, but we cannot cancel your order as it has already been processed. Please contact the seller directly to cancel this order
|
Kodėl neleido atsisakyti? Tik dabar (07.23)gavau laiškus kad jau išsiųsta, o pristatymas 07.25. Kaip iš Kinijos ar Korėjos per dvi dienas atkeliaus?
Panašiai ir su Lietuvos siuntų tarnybom būna, kurį laiką vis rodo Priimta iš siuntėjo, ir tik prieš atvažiuojant kurjeriui statusas pasikeičia į Perduota įteikimui.
Jei siunta nežinia kur buvo, kokiais keliais keliavo, man jos vertė mažesnė už rastos prie konteinerio. |
|
_________________ ...Vienui vienas žodis būt tave apgynęs... |
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.2 |
Parašytas: 2025 07 23, 18:47 |
|
|
|
str rašo: |
diagnostika sako, kad viskas gerai, o ore nesklandumai atsitinka |
Man atrodo ženkliai kitaip. Jau rašiau apie tai.
Citata: |
Kodėl neleido atsisakyti? |
Įtariu, kad ir čia bus neapsieita be skirtingo tų pačių dalykų interpretavimo, situacijos supratimo skirtumų.
Jei norėsite pasižiūrėti, kaip kartais iš šalies atrodo nesusikalbėjimas - raktažodžiai нубук блюпуп фрешка |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.2 |
Parašytas: 2025 07 25, 20:16 |
|
|
|
Socrates rašo: |
Ar padejo kazkas autoriui parasyti i amazon.de? |
Bent jau man kol kas neaišku, kokios būtent pagalbos reik - ar parašyti tekstą / ar išversti / ar dar ką.
Kai susikalbėjimo ir tarpusavio supratimo lygis vidutinis - likę neapibrėžtumai gali duoti nepageidaujamų pasekmių.
Būčiau linkęs vengti didelių rizikų ir nepasvertų veiksmų, galinčių pabloginti situaciją.
Darant ką nors aklai / be loginio pagrindo / be gero situacijos supratimo - visaip gali nutikti.
Vertinimams ir komentarams pateikti Amazon duoda 90 dienų laiko langą.
Ar yra prasmė kažką daryti ta linkme po daugiau nei pusmečio?
Čia - instrukcija, jei ką:
https://www.aboutamazon.co.uk/news/retail/how-to-write-find-and-edit-amazon-reviews |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |