 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 21, 08:08. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Ieško, perka daiktus » Paleidimo rėlė PTK-1-9
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 2 iš 2 Pereiti prie Atgal 1, 2 |
|
 |
Paleidimo rėlė PTK-1-9 |
Parašytas: 2025 04 17, 10:28 |
|
|
|
SG rašo: |
Kiek esu bandęs - membraninis kompresorius puikiai veikia tokią relę pakeitus kondensatorium.
Užtenka vieno ir startinė srovė sumažėja. |
Pasikalbėjau su pervyniotoju, anas dievagojasi, kad negerai kondiką palikt dirbantį. Gamykliškai ten paleidimo ritėse yra dedama priešpriešinė vija dėl geresnio starto. Po paleidimo tos vijos tik gadina visą motoro darbą.
Reiks paeksperimentuot  |
|
|
|
|
 |
 |
Paleidimo rėlė PTK-1-9 |
Parašytas: 2025 04 17, 11:12 |
|
|
|
Turėjau silpną tinklą garažuose, kur įtampa dažnai prasėdinėja ir šiaip apkrovos nelaiko.
Su ta rele man kompresorius apskritai dažniausiai nepasileisdavo - prasodindavo įtampą ir tiek.
Dar ta relė užgeneruodavo nuo įtampos prasėdinėjimo.
Parinkau kondensatorius ir gyvenau su jais.
Norint padaryti mandriau - yra specialus paleidimo jungiklis (ПНВС), kur paleidimo kondensatorių atjungia, atleidus pirštą nuo mygtuko Пуск.
Su dviem (paleidimo + darbiniu) kondensatoriiais variklis dirba iš viso puikiai.
1 kondensatorius visada yra kompromisas - nes paleidimui jo yra kiek per mažai, o pastoviam darbui - kiek per daug.
Testavau, ką duoda darbinis kondensatorius jau ant veikiančio variklio. Kai variklis įsisuka, tai sukasi ir be kondensatoriaus.
Taigi - darbinis kondensatorius sumažina darbinę srovę, padidina sukimo momentą - dėl to sumažėja trumpai junto rotoriaus magnetinis slydimas (šiek tiek padidėja apsukos esant darbinio veleno apkrovai), sumažėja ir variklio kaitimas - nes variklis veikia efektyviau.
Esant normaliam tinklui, tas pats variklis veikia ir su rele (be kondensatorių), bet starto metu labai daug srovės ima - apie 30...40 A, jei gerai pamenu.
P.S. Tuo pačiu ПНВС manau ir tą pavragusią paleidimo relę pakeisti galima, jei paleidimas rankinis.
Jei variklis mažos galios - turbūt galima ir kokią šaldytuvinę paleidimo relę pritaikyti - jų naujų yra Vajulite.
Vistik, su gerai parinktais kondensatoriais variklis dažniausiai veikia geriau, nei su šaldytuvine rele.
Visos formulės kondensatorių parinkimui, kiek esu bandęs - tik apytikslės.
Tiksliausiai man pavykdavo parinkti kondensatorius eksperimentiniu būdu.
Būna variklių, kurie labai lengvai pasiledžia - ten net kaitrinę lemputę užtenka pajungti prie paleidimo apvijos, ir jis pasileis.
Kai kurie kiti, ypač startuojantys su apkrova, reikalauja santykinai didelių talpumų ir mėgsta pastrigti tarpinėse (žemesnių apsukų) harmonikose. |
|
|
|
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|

|
 |