 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 07 08, 23:08. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Maitinimo šaltiniai » UPSas su vienguba konversija
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 2 iš 2 Pereiti prie Atgal 1, 2 |
|
 |
 |
 |
UPSas su vienguba konversija |
Parašytas: 2025 03 02, 10:03 |
|
|
|
Pyrex rašo: |
Beje, keturių kvadrantų inverteris.
|
Tai tik nieko nereishkiantis ishsireishkimas, kuris mazhiau mastancius uzhburia.
Inverteris yra kovertavimas.
Kas liecia PS tai jie buna itampos, sroves, galingumo ar dar galima sugalvot kokia specialia funkcija. Bet tai visko pradzhia. Kas tas PS duoda ir ka galima prie jo jungti ir kokios turi buti charakteristikos. Tai esme. O pavadinimai - nieko nereishkia, jei nera itampu sroviu dydziu.
"keturių kvadrantų inverteris", "keturių kvadrantų inverteris" kokia prasme kartoti dogma. Jos nesuvokiant
Saltinis ima energija is kazkur ir tiekia imtuvui. Sakysim 14V... Prijungtas akumas.
O jei dar prijungsime kazka 15V (dar viena kroveja) kas varys jau srove ir energija atgal, tai kur tas sakysim dvieju kvadrantu PS ta energija des? Varys i tinkla ar i shiluma ar i kita dimensija pasaulio?.
Aha, ten DC variklius jungia, tai jie gali sukti koki tonini skriemuli ir ji sustabdyti bus delov, nes energija tures kazhkur dingti, o gal ja noresis kur panaudot (koki akuma pakraut ar i tinkla duot "pasaugot")
Tai visai kitokie moduliai ir va kazhka pavadina ta "keturių kvadrantų inverteris".
Neaishku juoktis ar verkti...
Paimkit eelektromobili, kuris vaziuoja pirmyn atgal, nuo kalnoenergija gamina vieno poliaruma, jei atbulas nuo kalno - kita. Va jums reali sistema kur gali buti visi variantai poliarumu ir sroviu ir itampu. Bet ten SISTEMA, o ne "keturių kvadrantų inverteris" |
|
|
|
|
 |
 |
UPSas su vienguba konversija |
Parašytas: 2025 03 02, 10:36 |
|
|
|
Mari rašo: |
Pyrex rašo: |
Beje, keturių kvadrantų inverteris.
|
Tai tik nieko nereishkiantis ishsireishkimas, kuris mazhiau mastancius uzhburia.
----------------------------------------------------
Aha, ten DC variklius jungia, tai jie gali sukti koki tonini skriemuli ir ji sustabdyti bus delov, nes energija tures kazhkur dingti, o gal ja noresis kur panaudot (koki akuma pakraut ar i tinkla duot "pasaugot")
Tai visai kitokie moduliai ir va kazhka pavadina ta "keturių kvadrantų inverteris".
Neaishku juoktis ar verkti...
Paimkit eelektromobili, kuris vaziuoja pirmyn atgal, nuo kalnoenergija gamina vieno poliaruma, jei atbulas nuo kalno - kita. Va jums reali sistema kur gali buti visi variantai poliarumu ir sroviu ir itampu. Bet ten SISTEMA, o ne "keturių kvadrantų inverteris" |
Taip, žinoma. Todėl ir paklausiau temos pradžioje- gal kas su tuo susidūrė?
Pasirodo, niekas.
Matyt, arba specialistai - ne gryni mėgėjai, o specialistai- nesilanko šiame forume. Arba visai mažai Lietuvoje tokių specialistų.
Turiu galvoje apskritai jėgos elektroniką. Kad ir galingų- virš kokių 200-300kW dažnio keitiklių schemotechniką- ar kas nors galėtų pakomentuoti tokių FC ypatumus? O jų yra , ir ne vienas |
|
|
|
|
 |
 |
UPSas su vienguba konversija |
Parašytas: 2025 03 02, 12:13 |
|
|
|
Pyrex rašo: |
Kas nors galėtų apšviesti trimis sakiniais, kaip šioje Upso topologijoje toks inverteris veikia? |
Liftuose tas kvadrantinis (dažnio pavara) keitiklis stovi, tik jis AC varikliui ir lifto generuojamą energiją atiduoda keleto kW rezistoriui. O kada dingsta elektra, tai avarinis maitinimas, naudojamas tik variklio kontrolei, t.y. žiūrima, kas yra sunkesnis, atsvaras ar kabina ir "stabdymo" rėžimu, jei kabina sunkesnė, tai žemyn, jei atsvaras sunkesnis, tai kabina aukštyn, iki artimiausio aukšto ir išleidžiami žmonės.
Tokie keitikliai ne bet kur naudojami, o tokiuose mechanizmuose, kur per pusę - pusę laiko variklis suka mechanizmus, kitą pusę laiko, mechanizmai variklį suka. |
|
|
|
|
 |
 |
UPSas su vienguba konversija |
Parašytas: 2025 03 02, 18:15 |
|
|
|
rammas rašo: |
Pyrex rašo: |
Kas nors galėtų apšviesti trimis sakiniais, kaip šioje Upso topologijoje toks inverteris veikia? |
Liftuose tas kvadrantinis (dažnio pavara) keitiklis stovi, tik jis AC varikliui ir lifto generuojamą energiją atiduoda keleto kW rezistoriui. O kada dingsta elektra, tai avarinis maitinimas, naudojamas tik variklio kontrolei, t.y. žiūrima, kas yra sunkesnis, atsvaras ar kabina ir "stabdymo" rėžimu, jei kabina sunkesnė, tai žemyn, jei atsvaras sunkesnis, tai kabina aukštyn, iki artimiausio aukšto ir išleidžiami žmonės.
Tokie keitikliai ne bet kur naudojami, o tokiuose mechanizmuose, kur per pusę - pusę laiko variklis suka mechanizmus, kitą pusę laiko, mechanizmai variklį suka. |
Ką čia kliedi?
Turbūt per "marijos radiją" girdėjai
Tie dažnio keitikliai, kuriuos čia aprašei- tai yra Paprasti,Pigūs, Standartiniai dažnio keitikliai, jokie ne kvadrantiniai, kai čia bandei juos pakrikštyti.
Praktiškai bet kuris DK ( ar FC , jeigu ne LT kalba) gali atlikti mechaninį stabdymą, ir tai yra gana paprastas režimas- besisukantis stabdomas sunkus mechanizmas iš inercijos suka variklį ir variklis generuoja įtampą kaip generatorius. Štai ta įtampa paaukština DC bus'o įtampą, arba paprasčiau sakant , sukelia įtampą ant elektrolitinių filtro kondensatorių baterijos. Schema, kuri monitorina tą DC bus'o įtampą, atidaro specialiai skirtą stabdymui galingą tranzistorių -Mosfetą, arba IGBTą . Per tą tranzistorių DC bus'as yra apkraunamas išoriniu ( kartais jis būna ir DK viduje)- galingą rezistorių. Jis yra vadinamas Brake Resistor, ir dažnai jo didumas ir galingumas yra paskaičiuojami pagal tai, kokia apkrova yra, ir kaip greitai ji turi būti stabdoma. DC bus'o sukauptas krūvis išeikvojamas rezistoriaus šildymui, o mechaninė apkrova yra stabdoma.
DK manuale paprastai būna aprašyta , kokiame skyriuje programuojant DKą reikia pažymėti, ar naudoti Brake Rezistorių stabdymui, ar leisti apkrovai laisvai suktis ir savaime sustoti.
Jokio Keturių Kvadrantų keitiklio čia nenaudojama.
Mažiau "marijos radijo "klausykis, daugiau skaityk apie tikrovę |
|
|
|
|
 |
 |
UPSas su vienguba konversija |
Parašytas: 2025 03 02, 19:03 |
|
|
|
Pyrex rašo: |
Jokio Keturių Kvadrantų keitiklio čia nenaudojama.
|
Per Marijos radija pasakoja apie shventa trejybe, o tu apie kvadranta kazhkoki dangishkaji.
Ir tas inverterius matyt neturi jokiu elementu nei rezitoriu nei puslaidininkiu, o energija nuo varikliu keliauja i dangu ir shildo roju.
Jei atkeliauja atgal energija tai ji ar kaitina koki rezistoriu ar krauna akuma, ar dar ka panashaus... kam cia apie kazhkokius stebuklingus kvadrantus |
|
|
|
|
 |
 |
UPSas su vienguba konversija |
Parašytas: 2025 03 02, 21:16 |
|
|
|
Pyrex rašo: |
Tie dažnio keitikliai, kuriuos čia aprašei- tai yra Paprasti,Pigūs, Standartiniai dažnio keitikliai, |
Galėtum ait liftus remontuoti. Dėtum pigius ir paprastus, gyventojams daug pinigą sutaupytum, a dabar KONE lupa kosTmosus. Dar prie lito, mokėjimas parėjo 500 lietuviškų pinigų, laiptinė 9 aukštų, kadangi po namu parkingas, liftas nusileidžia į parkingą, tai gal mokėjo ir pirmo aukšto gyventojai ...
Šiaip tai tos pavaros nei paprastos nei pigios ..
https://www.aliexpress.com/item/1005005972648158.html
Pyrex rašo: |
Jokio Keturių Kvadrantų keitiklio čia nenaudojama.
Mažiau "marijos radijo "klausykis, daugiau skaityk apie tikrovę |
Visas pretenzijas prašom "Marijos radijuj".
Tiesiog Marytės rojų šildančias pavaras išstumia "regeneracinės".
Mari rašo: |
kam cia apie kazhkokius stebuklingus kvadrantus |
Daugeliui, tas kas mundrias žodžias šnek, atroda kap protings.
Liftų darbo principas kvadrantais aprašomas.
elevator 4 quadrant |
|
|
|
|
 |
 |
UPSas su vienguba konversija |
Parašytas: 2025 03 02, 22:15 |
|
|
|
rammas rašo: |
Daugeliui, tas kas mundrias žodžias šnek, atroda kap protings.
Liftų darbo principas kvadrantais aprašomas.
elevator 4 quadrant |
Ar supranti, kad klausimas yra apie 4 kvadrantų keitiklį, o ne apie liftą? |
|
|
|
|
 |
UPSas su vienguba konversija |
Parašytas: 2025 03 02, 22:29 |
|
|
|
Pyrex rašo: |
rammas rašo: |
Daugeliui, tas kas mundrias žodžias šnek, atroda kap protings.
Liftų darbo principas kvadrantais aprašomas.
elevator 4 quadrant |
Ar supranti, kad klausimas yra apie 4 kvadrantų keitiklį, o ne apie liftą? |
A ko tu čia dar nori?
Mano komentaras skirtas Marytei, o Marytė neklausė manęs apie jokius keitiklius, o klausė, kas čia do mundrumas tas kvadrantas.
Mari rašo: |
kam cia apie kazhkokius stebuklingus kvadrantus |
|
|
|
|
|
 |
 |
UPSas su vienguba konversija |
Parašytas: 2025 03 02, 22:39 |
|
|
|
Reikia man kvadrantines plyteles. Prijungus 230 V ant jos galeciau kepti blynus o jei ja kaitinciau su malku peciumi tai ji man atgal gamintu alektra
Kvadrantinis benzinis generatorius degintu benzina elektros gamybai, o jei elektra varytum i ji, tai gal gaudytu CO2 ir vandens garus ir gamintu deguoni ir benzina?
Citata: |
"Ar supranti, kad klausimas yra apie 4 kvadrantų keitiklį, o ne apie liftą?" |
Skambink i Marijos radija jie zinos, tave uzhbure terminas ir isivaizduoji kazhkoki stebukla...
Tai kaip ta stebukla isivaizduoji? kur alektra eis, kai ji pateks i ta inverteri. Prashau be biblijos citavimo.
Ramas protinga pavyzdi dave sistemos kuri veikia, dar gali pasidomet kaip veikia elektriniai traukiniai ir troleibusai. Va shitie tai vazhiuoja i abi puses plius stabdant duoda elektra atgal i tinkla |
|
|
|
|
 |
 |
UPSas su vienguba konversija |
Parašytas: 2025 03 02, 23:17 |
|
|
|
Mari rašo: |
Reikia man kvadrantines plyteles. Prijungus 230 V ant jos galeciau kepti blynus o jei ja kaitinciau su malku peciumi tai ji man atgal gamintu alektra
Kvadrantinis benzinis generatorius degintu benzina elektros gamybai, o jei elektra varytum i ji, tai gal gaudytu CO2 ir vandens garus ir gamintu deguoni ir benzina?
Citata: |
"Ar supranti, kad klausimas yra apie 4 kvadrantų keitiklį, o ne apie liftą?" |
Skambink i Marijos radija jie zinos, tave uzhbure terminas ir isivaizduoji kazhkoki stebukla...
Tai kaip ta stebukla isivaizduoji? kur alektra eis, kai ji pateks i ta inverteri. Prashau be biblijos citavimo.
Ramas protinga pavyzdi dave sistemos kuri veikia, dar gali pasidomet kaip veikia elektriniai traukiniai ir troleibusai. Va shitie tai vazhiuoja i abi puses plius stabdant duoda elektra atgal i tinkla |
Tas pavyzdys tik iš labai toli, tipo, panašus. Trolikas, kuris maitinamas DC, leisdamasis nuo kalno tikrai gamins DC įtampą ir atiduos ją į tinklą.
Bet kalba eina apie Keitiklį, ne apie Troleibusą.
Iš mano duotų linkų galiu tiek pasakyti, kad tas 4 Q keitiklis atlieka tokias funkcijas:
Krauna bateriją, kai tinklo įtampa normali
Vartoja reaktyvinę srovę,didesnę ar mažesnę, kad palaikyti normalią įtampą ant apkrovos, dėka įtampos daliklio - Droselis-Keitiklis
Gamina AC įtampą, kai dingsta tinklo įtampa |
|
|
|
|
 |
 |
UPSas su vienguba konversija |
Parašytas: 2025 03 03, 03:22 |
|
|
|
Pyrex rašo: |
Iš mano duotų linkų galiu tiek pasakyti, kad tas 4 Q keitiklis atlieka tokias funkcijas:
Krauna bateriją, kai tinklo įtampa normali
Vartoja reaktyvinę srovę,didesnę ar mažesnę, kad palaikyti normalią įtampą ant apkrovos, dėka įtampos daliklio - Droselis-Keitiklis
Gamina AC įtampą, kai dingsta tinklo įtampa |
Tamstelė, kaip visados, kažkokius besmegenius lipdai, kurie tik tau suprantami.
Pirma, besmegeniška idėja - UPSas su tū kvandrantrantiniu keitikliu.
UPSui reikalingas pilnai įkrautas akumas, o pavara, kad atliktų stabdymą, t.y. kažkam atiduoti regeneracijos energiją, tai arba atgal į tinklą, arba į kažkokį atskirą akumą, kuris laikomas pustuštis, nes UPSe esantis įkrautas akumas nepriims stabdymo regeneracinės energijos ... čia toks pomandris UPSas turi būti, kuriame vienas akumas pilnai įkrautas, o kitas pustuštis ir kai tik regeneracinė energija įkrauna, turi būti iškraunamas ... nu žodžiu kažkokie nauji šakr makar lipdiniai, kažin ar yra dar sukurti.  |
|
|
|
|
 |
 |
UPSas su vienguba konversija |
Parašytas: 2025 03 03, 08:31 |
|
|
|
rammas rašo: |
Pyrex rašo: |
Iš mano duotų linkų galiu tiek pasakyti, kad tas 4 Q keitiklis atlieka tokias funkcijas:
Krauna bateriją, kai tinklo įtampa normali
Vartoja reaktyvinę srovę,didesnę ar mažesnę, kad palaikyti normalią įtampą ant apkrovos, dėka įtampos daliklio - Droselis-Keitiklis
Gamina AC įtampą, kai dingsta tinklo įtampa |
Tamstelė, kaip visados, kažkokius besmegenius lipdai, kurie tik tau suprantami.
Pirma, besmegeniška idėja - UPSas su tū kvandrantrantiniu keitikliu.
UPSui reikalingas pilnai įkrautas akumas, o pavara, kad atliktų stabdymą, t.y. kažkam atiduoti regeneracijos energiją, tai arba atgal į tinklą, arba į kažkokį atskirą akumą, kuris laikomas pustuštis, nes UPSe esantis įkrautas akumas nepriims stabdymo regeneracinės energijos ... čia toks pomandris UPSas turi būti, kuriame vienas akumas pilnai įkrautas, o kitas pustuštis ir kai tik regeneracinė energija įkrauna, turi būti iškraunamas ... nu žodžiu kažkokie nauji šakr makar lipdiniai, kažin ar yra dar sukurti.  |
Skaityk mano duotą linką 2025 03 01, 20:58, nenoriu jo iš naujo įkelti, nes ilgas, ištempia puslapį.
Skaityk White Paper , 3 lapas . First generation, single -conversion UPS.
APC seniai tokius UPSus sukūrė, ir jau turi tobulesnius, bet dabar aptariame bent jau paprastesnį, First generation |
|
|
|
|
 |
 |
UPSas su vienguba konversija |
Parašytas: 2025 03 03, 10:34 |
|
|
|
Pyrex rašo: |
Skaityk mano duotą linką 2025 03 01, 20:58, nenoriu jo iš naujo įkelti, nes ilgas, ištempia puslapį.
Skaityk White Paper , 3 lapas . First generation, single -conversion UPS.
APC seniai tokius UPSus sukūrė, ir jau turi tobulesnius, bet dabar aptariame bent jau paprastesnį, First generation |
Į google paiešką surašęs žodžius vadini linku?
Pirmiausia, paėmus pirmą google's nuorodą ir joje atidarius PDF'e 3 puslapį, randu. "The Ideal Green UPS" ...
Jei dedi nuorodas tai dėk konkrečiai ir tai kas yra sukurta ir pagaminta, o neaprašoma į "White Paper " ...
"White Paper " (filosofiniai pilstalai) ir "The Ideal Green UPS" ("žaliosios" svajonės") kažkiek neša į fondososų pinigų įsisavinimą ... |
|
|
|
|
 |
 |
UPSas su vienguba konversija |
Parašytas: 2025 03 03, 11:02 |
|
|
|
Pyrex rašo: |
Bet kalba eina apie Keitiklį, ne apie Troleibusą.
Iš mano duotų linkų galiu tiek pasakyti, kad tas 4 Q keitiklis atlieka tokias funkcijas:
Krauna bateriją, kai tinklo įtampa normali |
Tai nusiperki hybridini saules inverteriu ir jis vsia tai daro, tik ten dar nenupusho, kad ieshkoti kvadrantu, (duok ideja skamba krutai), ieshkant galima surasti visur, o jei paimsime hybridini keitikli, tai ten jau ir saule ir elektros tinklas ir akumas ir gal kokie motorai, tai jau ne kvadranta galima sukurti o SHeshioliktanta zhiurint kur teka elektra....
Tai va uzh kelis shimtelius turi savo stebukla ar ir vel gal netinka...
Inverterius tai inverterius, 230 matinamas, ar 600V pastovia inverterius turi energija varyti atgal i tinkla jei jau kvadrantas ir nesvarbu ar porijungtas Troleibusas(ten ne kintama, bet netinka), ar liftas (tau netinka) ar DC teorinis variklis (tinka). |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |