|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 11 23, 16:24. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Įvairūs » Elektomobiliai perpektyva
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 6 iš 6 Pereiti prie Atgal 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
|
|
|
|
Elektomobiliai perpektyva |
Parašytas: 2024 10 07, 19:24 |
|
|
|
rammas rašo: |
Kybertarakonas rašo: |
nu visvien dūminiai automobiliai išnyks kaip ir dūminės pirkios.Tik laiko klausimas.Kai prades gaminti tinkamus akumuliatorius.Lengvesnius,talpesnius ir mažiau pavojingus nei šiuo metu gaminami.Manau keisis ir motorai kuriais jie varomi ( šiuo metu gaminami masėms ) . |
Ne išnyko, o tik patobulino, padarė kaminą išvestą laukan, o pirkia kaip buvo taip liko, kaip dūmijo, taip tebedūmija, ypač, kai pakuria minkštu kuru.
Kiek pamenu, tai apie išrastus tobulus akumus rašliavonės buvo dar anksčiau, nei aliektratabokinių manija prasidėjo. |
Nu kas norėjo jau įsirengė bedūmes ( ) šildymo sistemas . Netgi tavo keikiama valdžia tam pritaria ir duoda kompensacijas įrengimui - tik imk ir įsireginėk . Bet va kaimyns kūrena durpių briketais tad man liūdnos mišios . Jau kuriu planą kaip Algį ant jo užsiundyti - gal nušaus ir bus oras sveikesnis
Nu buvo ir su vandeniu važinėjančių sutvėrę . Ale užvertė visus tuos specus Karas alektratabokinių biznį ir tobulinimą sustabdė kokiam dešimtmečiui . Naftininkai ploja rankomis kvadratų greitintuvas jau turbūt prieš penkmetį čystą alektrą turėjo hinirot - laukiu , kolkas nehiniroja |
|
_________________ +37068705542-Romas PRS... |
|
|
|
|
|
Elektomobiliai perpektyva |
Parašytas: 2024 10 07, 19:32 |
|
|
|
Kybertarakonas rašo: |
jeigu tinkamai suorganizuotas visuomeninis transportas- juo važinėti į darbą ( pvz.į gamyklą ) yra žymiai patogiau nei nuosavu automobiliu. Nors ne visais atvejais tai tinka . |
Paciam pavyko, kad gyveni LT. Tai pilna ir blokushkiu rajonu ir troleibusais gali i darba nuvykti. Reikia dekot komunistu partijai ir sovietinei vyriausybei uzh tokia laime...
Welvytas manau papildys.
Ash manau, kad ateitis - nuotoliniam darbui. Taip susitaupys resursai keliavimui ir gamtos tershimas. Profesijos kurios tures vykti i darba - tokiu zhmoniu bus kur kas maziau ir jiems reikes maziau resursu. |
|
|
|
|
|
|
Elektomobiliai perpektyva |
Parašytas: 2024 10 07, 19:49 |
|
|
|
Mari rašo: |
Kybertarakonas rašo: |
jeigu tinkamai suorganizuotas visuomeninis transportas- juo važinėti į darbą ( pvz.į gamyklą ) yra žymiai patogiau nei nuosavu automobiliu. Nors ne visais atvejais tai tinka . |
Paciam pavyko, kad gyveni LT. Tai pilna ir blokushkiu rajonu ir troleibusais gali i darba nuvykti. Reikia dekot komunistu partijai ir sovietinei vyriausybei uzh tokia laime...
Welvytas manau papildys.
Ash manau, kad ateitis - nuotoliniam darbui. Taip susitaupys resursai keliavimui ir gamtos tershimas. Profesijos kurios tures vykti i darba - tokiu zhmoniu bus kur kas maziau ir jiems reikes maziau resursu. |
beabejo tamsta kaip visada teisus
nu teko į darbą važinėt ir metro po to persėdam i električką po to beveik kilometrą pėškom iki vietos . Ir tai buvo patogiausias ir greičiausias susisiekimas nestovint kamščiuose gatvėje . galima buvo važiuoti tik metro bet tada pėškom eiti tektu vos ne 2 km.
o kas liečia blokuškes ir kompartiją ir vėl pritariu - tikrai už tai galima dėkoti . Tik aš rimtai be sarkazmo . Pasižiūrėk telegrame kaip atrodo ukraina ten kur praėjo karas . maždaug tokia situacija turbūt buvo ir Lietuvoje pokario metais plius baimė , trėmimai ir labai sunkus pragyvenimas . |
|
_________________ +37068705542-Romas PRS... |
|
|
|
|
|
Elektomobiliai perpektyva |
Parašytas: 2024 10 07, 19:54 |
|
|
|
Mari rašo: |
Ash manau, kad ateitis - nuotoliniam darbui. Taip susitaupys resursai keliavimui ir gamtos tershimas. Profesijos kurios tures vykti i darba - tokiu zhmoniu bus kur kas maziau ir jiems reikes maziau resursu. |
Nuotolinį darbą tik sėdmaišiniai gali dirbti ir tai, po pindemijų, Muskas kategoriškai pareiškė, grįžtat į ofisus dirbti arba 3,14zdinat iš darbo.
O gamtos taršą gali sustabdyti tik tikri komunistai, kurie krautuvėje paliks vienos rūšies dešrą ir tą pačią be jokio celifano, uždraus visokių šūdniekių prekybą, kur pakuotė didesnė už prekę, grietinę ir pieną pilstys iš bidonų į savo atsineštus stiklainius ... kiekvienam proletarui po standartinį butą, Kowloon tipo "daugiabutyje" ... vat tada bus išteklių taupymas ir gamtos tausojimas |
|
|
|
|
|
|
Elektomobiliai perpektyva |
Parašytas: 2024 10 07, 21:00 |
|
|
|
rammas rašo: |
Muskas kategoriškai pareiškė, grįžtat į ofisus dirbti arba 3,14zdinat iš darbo. |
Tai priklauso nuo darbuotojo. Jei darbuotojas nieko doro nenuveikia, tai eis kur jam pasakys. O jei daro realu darba tai Muskas gales uzh ta dabuotoja ir dirbti ar priimti naujus shudmalius.
Puse pas mus kompanijoje darbuotoju dirba po objektus 70 proc laiko. Tai nuotolinis darbas reishkia, kad jie vyksta pas uzhsakovus o i ofisa uzhsika labai retai. Susitaupo laiko, bet to lanksciau galima viska organizuot
Ofisinius namuose sukontroliuoti kur kas lengviau jei ka. Ofisuose tai jie kazkur trinasi, plepa geria kava chatina FB ir tipo JIE DARBE!!!. Namuose, kai nelieka to "ash juk darbe" tai viskas labai greitai vertinama pagal padarytus darbus |
|
|
|
|
|
|
Elektomobiliai perpektyva |
Parašytas: 2024 10 08, 10:48 |
|
|
|
Mari rašo: |
rammas rašo: |
Muskas kategoriškai pareiškė, grįžtat į ofisus dirbti arba 3,14zdinat iš darbo. |
Tai priklauso nuo darbuotojo. Jei darbuotojas nieko doro nenuveikia, tai eis kur jam pasakys. O jei daro realu darba tai Muskas gales uzh ta dabuotoja ir dirbti ar priimti naujus shudmalius.
Puse pas mus kompanijoje darbuotoju dirba po objektus 70 proc laiko. Tai nuotolinis darbas reishkia, kad jie vyksta pas uzhsakovus o i ofisa uzhsika labai retai. Susitaupo laiko, bet to lanksciau galima viska organizuot
Ofisinius namuose sukontroliuoti kur kas lengviau jei ka. Ofisuose tai jie kazkur trinasi, plepa geria kava chatina FB ir tipo JIE DARBE!!!. Namuose, kai nelieka to "ash juk darbe" tai viskas labai greitai vertinama pagal padarytus darbus |
Nūūūū, blt, aš tokį entelektą turėčiau, garantuotai pas Muską dirbčiau ir už 100k pinigų per metus, kavą gerčiau ir Musko darbuotojus muštruočiau, o į darbą važinėčiau ne su kokia Tesla, o kaip komunisto atplaiša, rinkusi labdaras pindemijai ir Ukrainai - nauju elektriniu BMW džipu ... o dabar kas yra ... Muskas pats savo darbuotojus gano ir kaip supratau pagal genijaus komentarą, nelabai vykusiai, o genijus savo genialumą čia forume dykai švaisto ir važinėja su makrofleksintu kibiru. |
|
|
|
|
|
|
Elektomobiliai perpektyva |
Parašytas: 2024 10 08, 11:15 |
|
|
|
rammas rašo: |
į darbą važinėčiau ne su kokia Tesla, o kaip komunisto atplaiša, rinkusi labdaras pindemijai ir Ukrainai - nauju elektriniu BMW džipu |
Ash geriau i atostogas vazhinesiu su Tiuranu, nei i darba su kazhkokia ten nuliova. Geriau laisvam be daug turto nei vergui su auksinemis grandinemis.
Normalus zhmones ne darbo ieshko o sugebejimus vysto. Mano problemos susijusios su sugebejimu trukumu, o ne kad kazhkas ten duos darba ar neduos. Dar aishkins kur dirbti...
Jei koks arabu sheichas moka keturgubai, tai zhinoma gali ir ishsikalinet. Liepti i darba ateiti ir dar ten apsirengus shuns kostiumu paloti. Nes jei jau moka keturgubai tai nesunku ir paloti. O jei moka uzh darba adekvaciai tai cia su papildomais reikalavimais jau problema. Nes zhmogus gali susirasti kur gal mazhiau moka bet be ishsipisinejimu.
Ta sistema liecia visus, ir genijus ir profesorius ir valytojus ir pagalbinius. Visokie papildomi reikalavimai KAINUOJA. Muskas tikrai nepermoka, ne tie riabiata.
Darbe aishku megsta visokius su kompleksais, kurie pasiima lizingu BMW ar kartonke ar dar ka ne pagal kishene, o paskui aria neskaiciuodami valandu.
Normaliuose darbuose svarbu darbo rezultatai, aishku ir galimybes bendrauti su kolegomis klientais ir uzhsakovais. Daugumoje atveju dabar galima bendrauti techninem priemonemis. V ash i darba aplamai jau nevazhineju - man tiesiog mazhiau moka |
|
|
|
|
|
|
Elektomobiliai perpektyva |
Parašytas: 2024 10 08, 11:29 |
|
|
|
Mari rašo: |
rammas rašo: |
į darbą važinėčiau ne su kokia Tesla, o kaip komunisto atplaiša, rinkusi labdaras pindemijai ir Ukrainai - nauju elektriniu BMW džipu |
Ash geriau i atostogas vazhinesiu su Tiuranu, nei i darba su kazhkokia ten nuliova. Geriau laisvam be daug turto nei vergui su auksinemis grandinemis.
Normalus zhmones ne darbo ieshko o sugebejimus vysto. Mano problemos susijusios su sugebejimu trukumu, o ne kad kazhkas ten duos darba ar neduos. Dar aishkins kur dirbti...
Jei koks arabu sheichas moka keturgubai, tai zhinoma gali ir ishsikalinet. Liepti i darba ateiti ir dar ten apsirengus shuns kostiumu paloti. Nes jei jau moka keturgubai tai nesunku ir paloti. O jei moka uzh darba adekvaciai tai cia su papildomais reikalavimais jau problema. Nes zhmogus gali susirasti kur gal mazhiau moka bet be ishsipisinejimu.
Ta sistema liecia visus, ir genijus ir profesorius ir valytojus ir pagalbinius. Visokie papildomi reikalavimai KAINUOJA. Muskas tikrai nepermoka, ne tie riabiata.
Darbe aishku megsta visokius su kompleksais, kurie pasiima lizingu BMW ar kartonke ar dar ka ne pagal kishene, o paskui aria neskaiciuodami valandu.
Normaliuose darbuose svarbu darbo rezultatai, aishku ir galimybes bendrauti su kolegomis klientais ir uzhsakovais. Daugumoje atveju dabar galima bendrauti techninem priemonemis. V ash i darba aplamai jau nevazhineju - man tiesiog mazhiau moka |
Apie kokias čia vergoves kliedi, jei esi ne darbuotojas, o genijus, uždirbi iš savo genialių patarimų, kaip valdyti personalą.
Maskui kaip supratau, dar toli, toli iki tokio personalo valdymo genijaus.
Be to, gali ir nuotoliu dirbti ir net per atostogas, kaip trockiniai komsomolcai sugalvovo - darbostogos.
O dabar kas iš tavęs gero? Arba forume arba makrofleksini kibirą, kad jis važiuoti pradėtų ir unoravą vaidini.
Mari rašo: |
Darbe aishku megsta visokius su kompleksais, kurie pasiima lizingu BMW ar kartonke ar dar ka ne pagal kishene, o paskui aria neskaiciuodami valandu.
|
Komunisto atplaišos, rinkusios labdarą lizingas yra tam, kad bent kokį įvaizdį prieš besmegenius išlaikyti, bo jei be lizingo paims, tai jau ir besmegeniai pradės galvoti, kad čia kažkas ne taip. |
|
Paskutinį kartą redagavo rammas, 2024 10 08, 12:01. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
Elektomobiliai perpektyva |
Parašytas: 2024 10 08, 12:01 |
|
|
|
rammas rašo: |
Apie kokias čia vergoves kliedi, jei esi ne darbuotojas, o genijus, uždirbi iš savo genialių patarimų, kaip valdyti personalą.
: |
Tiki Musku? tai tikek ir Lanzbergiu.
Muskas kazhkam liepe, tur but ofiso zhiurkem. Bet jis turi daug ir profesionalu, kuriems nei liepe nei planuoja. Anie dirba, kaip dirbo pagal situacija.
Citata: |
"makrofleksini kibirą" |
Tu putas tik makrofleksines zhinai? Termoizoliacijai naudojama poliuretanas.
https://online.depo-diy.lt/products/6305
Cia shiaip idomus testas gavosi. Pasirodo lietuvishki profkiniai autoelektronikai net tokio paprasto dalyko neikerta, kaip ieshkoti gedimus.
O kibiras daugiau jokiu nesamoniu nekrete nei karshtyje (o buvo 30+ ne karta) nei atshalus. |
|
|
|
|
|
|
Elektomobiliai perpektyva |
Parašytas: 2024 10 08, 12:04 |
|
|
|
Mari rašo: |
rammas rašo: |
Apie kokias čia vergoves kliedi, jei esi ne darbuotojas, o genijus, uždirbi iš savo genialių patarimų, kaip valdyti personalą.
: |
Tiki Musku? tai tikek ir Lanzbergiu.
|
Nu tai į ką siūlai tikėti? Į kibų makrofleksintoją? |
|
|
|
|
|
Elektomobiliai perpektyva |
Parašytas: 2024 10 08, 12:09 |
|
|
|
Nu jo ... o "makrofleksas" gaminamas visai ne iš poliuretano ir jo šiluminio laidumo savybės prilygta termopastai, gali ant procesorių tepti. |
|
|
|
|
|
Elektomobiliai perpektyva |
Parašytas: 2024 10 15, 20:58 |
|
|
|
Mari rašo: |
Ash manau, kad ateitis - nuotoliniam darbui. |
Ir aš tam pritariu. Tik dar niekas nepradėjo to realizuoti. O čia, manau, labai pelninga niša būtų. Bet pradžiai, pažiūrėkit seną filmą, beje su Wiliu Briusalu |
|
|
|
|
|
|
Elektomobiliai perpektyva |
Parašytas: 2024 10 16, 10:15 |
|
|
|
Kybertarakonas rašo: |
nu visvien dūminiai automobiliai išnyks kaip ir dūminės pirkios.Tik laiko klausimas.Kai prades gaminti tinkamus akumuliatorius.Lengvesnius,talpesnius ir mažiau pavojingus nei šiuo metu gaminami.Manau keisis ir motorai kuriais jie varomi ( šiuo metu gaminami masėms ) . |
elektros varikliai jau nebesikeis. jie principe JAU TOBULI. cia tik keitiklis is elektros energijos i mechanine. ir ten NK 97%+ eiles. konvertavime. praktikoje TOBULAS yra kai apie 99% galima padaryt procesa. o tie like ~3% - principe ne konvertavimo problema, o del kontrukcijos techninio palaikymo-apiforminimo-patogumo naudot "problemu". ir su elektros varikliais yra mazdaug tokia situacija: imama tobulas variklis - israsta jau >150 metu atgal, ir dar kazkas gaidinama - pvz kompaktiskumas didinamas, ar ten islengvinama, ar ten isskaidoma is vieno variklio i daug varikliu masyva (modulinis principas). ir bendras NK aisku krenta - bet cia jau nera elektriniu varikliu tobulinimas. jie ir taip jau tobuli.
dabartiniai VDV nera tobuli. bet as manau kuro cele ir yra tas tobulasis VDV variklis . tiksliau nevaldoma oksidacija (sprogimas) verciama i valdoma (kuro celeje). tik ten naudoja slegi (pasalini sprogimo efekta, kuris chaotiskai susidaro uzdaroje erdveje (cilindre)), o kuro celeje naudoja tos pacios reakcijos elektro energija (nes ja patogu kontroliuot). ta prasme deginamas kuras abejais atvejais. tik VDV nevaldomas deginimo efektas (porcijomis dozavimas nera TIESIOGINIS valdymas). o kuro celeje gali valdyt TIESIOGIAI. degimo procesa slopint ar intensyvint kokiu tik nori dydziu. ir NK irgi imanomas arti 100% (jei labai gryna kura naudot).
o kura celems (jo grynuma) "priderins" su laiku. cia jau tiesiog reikia labai daug praktiniu eksperimentu. |
|
Paskutinį kartą redagavo zamolskis, 2024 10 16, 10:28. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
Elektomobiliai perpektyva |
Parašytas: 2024 10 16, 10:22 |
|
|
|
zamolski - rašyk geriau apie bobas |
|
_________________ +37068705542-Romas PRS... |
|
|
|
|
Elektomobiliai perpektyva |
Parašytas: 2024 10 16, 10:31 |
|
|
|
Kybertarakonas rašo: |
zamolski - rašyk geriau apie bobas |
o kas tau ten neaisku su bobom? yra dvi rusys. kurias jau pisei. ir kuriu ne. visa kita apie bobas antraeiliska.
pirmoji rusis vertingesne. kadangi vertingesne - jas verta saugot ir nesiplatint info. o kita rusis - nevertinga. ir platint info kas nevertinga aplamai nera prasmes - nes antraeiliska. platint info apie kas nevertinga - aiskinant, kad cia tipo "islavinto" skonio ivairove - as laikau tiesiog pyderizmo formomis. dalintis instrukcijomis, kaip paverst i vertinga forma - nuobodu.
klausimas kaip ir issemtas. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|