Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 17, 06:44. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Tvarkiausi sandėliuką ir radau puikiai išlaikytu korpusu AEG dulkių siurblį su 2200 W varikliu ir naujais kažkada įsigytais turbo antgaliais. ES su visokiais klimato saugojimais seniai tokius uždraudusi, dabartiniai iki 1000 w būna kartais, kad vos siurbia. Prisiminiau, kodėl jis sugedo ir nutariau prikelt.
Kažkada padarėm klaidą ir po remonto išsiurbėme juo dujų silikatinių blokelių pjovimo dulkes. Pradėjo kaisti ir apsukos banguoti, nuvežėm tais laikais į servisą, pakeitė dėl apsukų tą mikroschemą - valdymo bloką ir tipo pataisė, bet po savaitės nutiko vėl tas pats, nuvežėm dar kart, sako čia varikliui jau amen, remontuoti neapsimoka, pirkti naują neapsimoka, pigiau naujas siurblys kainuoja.
Tad tokį aš dabar po 5 metų išsitraukiau. Radau, kad galima rasti net tą patį variklio modelį Lenkijoje už 50-60 Eur, kai nauji silpni siurbliai nuo 700 w nuo 100 Eur kainuoja. Jau ruošiausi pirkti, bet galvoju, gal galiu pasitaisyti, juk pats variklis tai veikia. Tik užkaista, kartais išsijungia, po to vėl atsigauna.
Radau Youtube kaip viskas išsiardo, prisikasiau iki variklio, išėmiau. Matau, kad sparnuotė pritraukus dulkių, bet pro kitame variklio gale esančias angas žiūrint nematau ten ant rotoriaus ir dalies apvijų jokių dulkių.
Tai dabar klausimas. Youtube pilna filmukų net kaip ir patį variklį paskerst pasistengus, numušus sparnuotės apsaugos dangtelį ir atsukus nuo ašies pagrindinį dangtį, bet dabar galvoju, jei aš nematau viduje jo dulkių, ar ką pasieksiu jį išardęs, gal tokiu atveju apvijos būna sudegusios, ir žinoma man jų niekas pigiau nei 50 eur nepervynios, nes neapsimoka.
Gal įsivaizduojat, ką tos dulkės elektros varikliui galėjo padaryt ir ar aš ką pasitaisysiu jį išardęs. Galvojau išsiardęs išvalysiu dulkes ir pradės veikt, bet kad apart sparnuotės, niekur jų nematau, tai ar apsimoka čia žaisti norint sutaupyti vakarienės restorane sumą?
Paskutinį kartą redagavo KayJay, 2024 10 10, 15:32. Redaguota 1 kartą
Manau čia ekstrasensų nėra, tai galiu tik savo įtarimą pasakyti - kai variklis buvo perkaitintas, perdegė kai kurios apvijos, jos "sutrumpėjo" (daugiausia lenkimuose ar kur presuota). Ir dabar jis labai greit užkaista, bet veikia kažkiek.
Jei diagnozė būtų teisinga, tai arba keist variklį, ar mest lauk..
Pakeli šepetėlius ir patikrini kaip guoliai, ar lengvai sukasi, nekliba rotorius.
Ant kolektoriaus nesimato degimo žymių, būdingų rotoriaus pramušimui?
Ties ta zona viskas ok, nekliba, degimo žymių nėra. Matyt kaip narys Lordas komentare rašė - apvijos pasvilo.
Nebesikankinu tokiu atveju, ardymais pačio variklio visgi nebeužsiimsiu, užsisakiau Lenkijoje variklį už 46 Eur.
Tikiuosi viskas sklandžiai pasijungs ir 2200 W siurblys dar bent penkis metus atitarnaus.
Seno variklio nenumesk, jei ant kolektoriaus nesimato degimo žymių, tai statoriaus apvijos turėtų būti nebrangiai pervyniojamos, na o iš Lenkijos ... bus matyti, gal ir geras bus.
Man buvo, kad kai siurblio variklis dulkių gavo - jų prilindo į šepetėlių šachtas ir šepetėliai tiesiog pakibo.
Išjudinau, prapučiau, išvaliau - ir toliau sau veikia.
Šepetėlių nekeičiau, nes mėsos dar virš 50% buvo.
Man buvo, kad kai siurblio variklis dulkių gavo - jų prilindo į šepetėlių šachtas ir šepetėliai tiesiog pakibo.
Išjudinau, prapučiau, išvaliau - ir toliau sau veikia.
Šepetėlių nekeičiau, nes mėsos dar virš 50% buvo.
Taip, bet tada šaudo, blogai veikia, apdega, bet ne perdėm kaista...
O gal ten tik filtras užsikimšęs nuo tų dulkių tebėra,nes dulkės į variklį neturi praeiti?Tada sumažėja oro srautas per variklį,jis nepakankamai aušinasi-variklis perkaista ir atsijungia.Mano senei kažkada buvo-vis skundėsi.kad nesiurbia-įjungiu-variklis sukasi nornaliai,pučia gerai o nesiurbia.Radau Šlangą užsikimšusią.Atjunk šlangą,išimk oro filtrą ir tada žiūrek,ar išsijunginės.Kas per mato vienetas Kw ?
UPDATE: Ryt gaunu tokį variklį (minimaliai iš išvaizdos kiek kitoks nei prieš tai buvęs, bet mano siurblio modeliui tinka). Su fizika ne visada draugauju, tai paklausiu, iš siurblio valdymo mikroschemos išeina du laidai, variklyje žinoma irgi tik dvi jungtys. Yra skirtumas kur koks laidas jungiasi, nes pagal logiką apsukus siurblį aplink savo ašį jungčių pusės vėl pasikeičia, tai taip išeina nesvarbu kur kurį laidą jungti tokio tipo elektros variklyje?
Nesvarbu,junk drąsiai. Kištuką į rozetę tai bet kaip kiši,tai čia = tas pats. Ir ten "schemoje" ne mikruskė, ten tiristorius ( triac) . Tavo nuoroda neatsidaro.
_________________ Kaunas Aleksotas, tel. 8681 65septyni 19