|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 11 27, 05:20. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autoelektronika » Ventiliatoriaus greičio valdymas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
Ventiliatoriaus greičio valdymas |
Parašytas: 2023 01 24, 16:30 |
|
|
|
Sveiki. Sportiniam automobily turiu įdėtą 400w aušinimo ventiliatorių (paprastas el variklis, kuris veikia tiesiog nuo + ir -). Jis pajungtas per greičio reguliavimo valdiklį (Kinija), kurio, kaip teigia, nominali srovė 40 A, tačiau jau antras toks nudegė, neapsaugojo net įdėtas 25A saugiklis. Klausimas, ar būtų įmanoma tokio tipo valdiklį (pwm generatorių) pasijungti taip, kad juo būtų galima kontroliuoti variklio greitį, bet per jį neitų maitinimo srovė?
Taip pat kitas klausimas, kadangi iš esmės toks pilnas greičio kontroliavimas nelabai ir reikalingas, o užtektų turėt dvi padėtis, pvz 50 proc ir 100 proc, tai gal kas galit paaiškint, kaip būtų galima tiesiog pasijungti ventiliatorių kuris suktųsi tarkim 50 proc greičiu? |
|
|
|
|
|
|
Re: Ventiliatoriaus greičio valdymas |
Parašytas: 2023 01 24, 17:11 |
|
|
|
Pampaduzas rašo: |
Klausimas, ar būtų įmanoma tokio tipo valdiklį (pwm generatorių) pasijungti taip, kad juo būtų galima kontroliuoti variklio greitį, bet per jį neitų maitinimo srovė? |
Jei nereguliuosi sroves tai nebus ir reguliavimo.
O gal jo ir nereikia, kiti ventiliatoriai isijungia kol atshaldo ir ishsijungia vel ir taip kartojasi. |
|
|
|
|
|
|
Re: Ventiliatoriaus greičio valdymas |
Parašytas: 2023 01 24, 17:28 |
|
|
|
Pampaduzas rašo: |
Sveiki. Sportiniam automobily turiu įdėtą 400w aušinimo ventiliatorių (paprastas el variklis, kuris veikia tiesiog nuo + ir -). Jis pajungtas per greičio reguliavimo valdiklį (Kinija), kurio, kaip teigia, nominali srovė 40 A, tačiau jau antras toks nudegė, neapsaugojo net įdėtas 25A saugiklis. Klausimas, ar būtų įmanoma tokio tipo valdiklį (pwm generatorių) pasijungti taip, kad juo būtų galima kontroliuoti variklio greitį, bet per jį neitų maitinimo srovė?
Taip pat kitas klausimas, kadangi iš esmės toks pilnas greičio kontroliavimas nelabai ir reikalingas, o užtektų turėt dvi padėtis, pvz 50 proc ir 100 proc, tai gal kas galit paaiškint, kaip būtų galima tiesiog pasijungti ventiliatorių kuris suktųsi tarkim 50 proc greičiu? |
variklio vintiliatorius? jeigu taip, tai paprasciau pastatyti termo davikli ir rele, kad ijungtu kai reikia, isjungtu kai nereikia.
Jeigu salono, tai jau kita kalba, |
|
|
|
|
|
|
Ventiliatoriaus greičio valdymas |
Parašytas: 2023 01 24, 20:36 |
|
|
|
nusiperki kinišką PWM reguliatorių, pakeiti reguliuojantį elementą galingesniu, prisuki prie didesnio radiatoriaus ir pamiršti |
|
|
|
|
|
Ventiliatoriaus greičio valdymas |
Parašytas: 2023 01 25, 00:32 |
|
|
|
Junginėjimas nuo temperatūros nelabai tinka, variklis nelaikomas darbinėj temperatūroj, kartais reikia ataušint kuo labiau. Perdarinėt patį reguliatorių tikrai ne mano išmanymui😅 Tai gal tada kas žino kaip būtų galima tiesiog sumažinti greitį 50proc? Juk greitis nuo įtampos priklauso, o įtampą galima sumažint su varža, ar neteisingai kažką suprantu?😀 Tikrai nesu labai pažengęs elektoj😅 |
|
|
|
|
|
Ventiliatoriaus greičio valdymas |
Parašytas: 2023 01 25, 01:15 |
|
|
|
"Įtampa " tai voltai, "srovė" tai amperai.
40Amp.ventiliatoriaus varikliukas? Ir tik 400w?
,gal 4A?
Iš posto suprast galima jog ventiliatorius srebia gerokai mažiau nei 25A,tai kaip gali toks saugiklis apsaugot? Čia turėtų tarti žodį autoelektriką išmanantys forumiečiai. |
|
_________________ Kaunas Aleksotas, tel. 8681 65septyni 19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ventiliatoriaus greičio valdymas |
Parašytas: 2023 01 26, 18:07 |
|
|
|
Pampaduzas rašo: |
Junginėjimas nuo temperatūros nelabai tinka, variklis nelaikomas darbinėj temperatūroj, kartais reikia ataušint kuo labiau. Perdarinėt patį reguliatorių tikrai ne mano išmanymui😅 Tai gal tada kas žino kaip būtų galima tiesiog sumažinti greitį 50proc? Juk greitis nuo įtampos priklauso, o įtampą galima sumažint su varža, ar neteisingai kažką suprantu?😀 Tikrai nesu labai pažengęs elektoj😅 |
Variklio darbinė temperatūra yra palaikoma termostato, o ne ventiliatoriumi.
Musiau termostatas išmestas ir cirkuliacija iš variklio tiesiai į radiatorių.
Tos kitaiskos plokštės apsukoms reguliuoti, su pundu tranzistorių, man nekelia pasitikėjimo, schemos nėra, o iš to kas matyt, nesuprasi kaip tie tranzai išsidalina srovę ...
Kaip toks variantas, imi tokią detalę, jei nori gali tris, penkias skirtingas temperatūras per galetinį jungiklį į relė. Relė jungia ventiliatorių, o tas detales tvirtini kur jau tenai nori ta temperatūrą kontroliuoti, ant variklio bloko, ar ant žarnos į radiatorių, ar ant pačio radiatoriaus. |
|
|
|
|
|
|
Ventiliatoriaus greičio valdymas |
Parašytas: 2023 01 26, 19:27 |
|
|
|
rammas rašo: |
Variklio darbinė temperatūra yra palaikoma termostato, o ne ventiliatoriumi. |
Termostatas negali variklio ausinti, tai tik reguliatorius. Ausina oras einantis per radijatoriu, o jei nepakanka to srauto tada ventiliatorius isijungia kuriam laikui.
ZAZ965 vel kitaip buvo |
|
|
|
|
|
|
Ventiliatoriaus greičio valdymas |
Parašytas: 2023 01 27, 11:02 |
|
|
|
Mari rašo: |
rammas rašo: |
Variklio darbinė temperatūra yra palaikoma termostato, o ne ventiliatoriumi. |
Termostatas negali variklio ausinti, tai tik reguliatorius. Ausina oras einantis per radijatoriu, o jei nepakanka to srauto tada ventiliatorius isijungia kuriam laikui.
ZAZ965 vel kitaip buvo |
Temos autorius rašo, kad nori palaikyti variklio temperatūrą žemesnę darbinės. Jei yra termostatas, tai gali ir kilovatinį ventiliatorių prie radiatoriaus statyti, nieko jis neataušins variklio žemiau darbinės temperatūros. Todėl turi būti išimtas termostatas, užkimštas vidinis cirkuliacijos ratas ir tada su ventiliatoriumi reguliuoji variklio temperatūrą.
O reguliavimo būdai du, su ventiliatoriaus apsukų reguliavimu arba žemesnės temperatūros, ventiliatoriaus jungiklis.
Šiaip jau sportiniams automobiliams musiau labiau tiktų racing low temperature thermostat bei racing low temperature switch. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|