|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 11 30, 12:02. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Įvairūs » Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis?
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 4 Pereiti prie 1, 2, 3, 4 Toliau |
|
|
Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 12, 18:26 |
|
|
|
Taigi, esu 8 metu senumo dvilitrinio common rail dyzelio pravaziavusio 350kkm savininkas. Klausimas i kuri nerandu atsakymo yra kodel pirmus du metus / 100kkm variklis dirbo tyliai, o poto vis garsejo ir garsejo kol tapo kaip traktorius. Remonto jokio per ta laika nebuvo, tik tepalai kas 30kkm. Technikine del dumingumo praeina, trauka kaip naujo.
Gal kas zino? |
|
|
|
|
|
Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 12, 21:51 |
|
|
|
Dar variklio pagalvių susidėvėjimas - į korpusą vis labiau drebulys persiduoda. Bet dar kitas klausimas - kodėl šiuolaikiniai dyzeliai (nežinau, gal ir ne visi) blogai kuriasi be pakaitinimo žvakių? Aš jau įpratęs savo nuo balandžio iki lapkričio iškart kurti be pakaitinimo, bet va, 10 metų naujesnis darbinis (visiems žinomas prancūzų gamintojas Г..О) be pakaitinimo net vasarą iškart nesikuria... |
|
|
|
|
|
|
|
Re: Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 13, 02:13 |
|
|
|
K155ID1 rašo: |
kaip traktorius |
Jei kalbama apie degimo garsą, tai kuras įpurškiamas ne laiku, arba jo įpurškiama per daug. Specialiai, kad sumažinti degimo triukšmą, cr prieš pagrindinį įpurškimą trumpai purkštelėja vieną ar kelis kartus to paties degiojo mišinio slėgimo metu. Purkštukai neamžini ir laikui bėgant dylant jų detalėms (pvz. purkštuko valdymo vožtuvėliui) kinta jų darbo charakteristikos. Dėl to priversti purkštuką daryti tuos itin trumpus purkštelėjimus tiksliai ir laiku darosi vis sudėtingiau. Variklio valdymo blokas stebi degimą ir bando priversti purkštukus dirbti kaip reikia, tačiau ateina laikas kai jie išdyla tiek, kad išeina už toleruojamų ribų, kur jau valdymo korekcijos nebe padeda. |
|
|
|
|
|
|
|
Re: Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 13, 12:03 |
|
|
|
SinsBird rašo: |
Variklio valdymo blokas stebi degimą ir bando priversti purkštukus dirbti kaip reikia, tačiau ateina laikas kai jie išdyla tiek, kad išeina už toleruojamų ribų, kur jau valdymo korekcijos nebe padeda. |
Ar pakeitus purkstukus galima tiketis, kad variklio garsas bus kaip naujo, jei jokiu kitu pasaliniu garsu motore daugiau nera, niekas neklaksi, neuzia?
Citata: |
Kala stumokliai ir klapanai del isdilimo. |
At tai galima kazkaip ismatuoti, irodyti neardant? Ar neturetu nuo to keistis traukos charakteristikos?
Citata: |
klausimas tai pzdc, kodėl senas mataras dirba garsiau už naują |
Teisingai, kuo skiriasi naujas motoras nuo pradirbusio 5-10k valandu
Savaime suprantama, kad nusidevejimu, bet klausimas kas butent, ir kodel nuo to keiciasi garsas. |
|
|
|
|
|
|
Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 13, 12:19 |
|
|
|
Jei problema purkštukuose, taip. Pirmiausiai galima pamatuot kiek purkštukai pila per grįžtamus. Galima duot paklausyt patyrusiam dyzelistui, ar čia tikrai tas garsas. Jei per grįžtamus purkštukai leidžia nedaug, galima juos patikrinti ant stendo. |
|
|
|
|
|
Re: Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 13, 12:54 |
|
|
|
Jei tas garsas tik ant laisvų apsukų, o ne važiuojant 200km/h greičiu, tai manau, kad neverta pradėti remontuoti tai kas nėra sugedę, juk svarbiausia:
K155ID1 rašo: |
Technikine del dumingumo praeina, trauka kaip naujo. |
|
|
|
|
|
|
|
Re: Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 13, 14:06 |
|
|
|
K155ID1 rašo: |
Taigi, esu 8 metu senumo dvilitrinio common rail dyzelio pravaziavusio 350kkm savininkas. Klausimas i kuri nerandu atsakymo yra kodel pirmus du metus / 100kkm variklis dirbo tyliai, o poto vis garsejo ir garsejo kol tapo kaip traktorius. Remonto jokio per ta laika nebuvo, tik tepalai kas 30kkm. Technikine del dumingumo praeina, trauka kaip naujo.
Gal kas zino? |
Na visų pirma tepalo keitimas kas 30 kkm prie to gerokai prisidėjo. Gamintojai nustatė tokį keitimo intervalą tam, kad greičiau pirktum kitą auto
O atsakymui į klausimą yra toks įrankis kaip stetoskopas kuriuo klausoma variklio triukšmų ir randamas jų šaltinis, o priežasčių gali būti šimtai. Tiek pavienių tiek jų puokštė. Išsitampiusi grandinė (jei ne diržas) sudilę paskirstymo velenėliai tai tik kelios iš galimų priežasčių. Nors šiaip jei pravažiuota 350 kkm su 30 kkm tepalų keitimo intervalu tai stebėtima, kad tas variklis dar apskritai sukasi. |
|
|
|
|
|
|
Re: Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 13, 19:36 |
|
|
|
K155ID1 rašo: |
Teisingai, kuo skiriasi naujas motoras nuo pradirbusio 5-10k valandu
Savaime suprantama, kad nusidevejimu, bet klausimas kas butent, ir kodel nuo to keiciasi garsas. |
jei savaime suprantama, tai nesuprantama, dėl ko tada klausi
tarp visų viena į kitą besitrinančių detalių yra technologinis tarpelis, pvz tarp alkūninio veleno ir švaistiklio įdėklų
tarkim naujame motore tas tarpelis buvo 10 mikronų (čia tik kaip pvz) po metų tapo 11 mikronų ir tu dėl tokio padidėjimo nežymiai padidėjusio garso net nepastebėjai, dar po metų jau 12 mikronų ir garso padidėjimas dar nebuvo labai pastebimas
o po to kasmet vis didėjant nusidėvėjimui pradėjai pastebėt ir padidėjusį garsą
dabar po 8 metų pas tave tas tarpelis jau 18 mikronų ar net daugiau, nes dėvėjimasis nebūna tolygus ir jam vykstant prarandama pirminė detalės geometrija, pvz iš apvalios skylė tampa kiaušinio formos
ir tada jau kala kaip perforatorius
ir taip pačiai vyksta procesas ir visose kitose vietose, kur viena detalė trinasi į kitą, skirtingu greičiu, priklausomai nuo apkrovos, bet vyksta - didėjant tarpams tarp detalių atitinkamai ir didėja jų darbo metu atsirandantis garsas |
|
|
|
|
|
|
Re: Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 13, 20:27 |
|
|
|
gnt rašo: |
jei savaime suprantama, tai nesuprantama, dėl ko tada klausi
tarp visų viena į kitą besitrinančių detalių yra technologinis tarpelis, pvz tarp alkūninio veleno ir švaistiklio įdėklų
tarkim naujame motore tas tarpelis buvo 10 mikronų (čia tik kaip pvz) po metų tapo 11 mikronų ir tu dėl tokio padidėjimo nežymiai padidėjusio garso net nepastebėjai, dar po metų jau 12 mikronų ir garso padidėjimas dar nebuvo labai pastebimas
o po to kasmet vis didėjant nusidėvėjimui pradėjai pastebėt ir padidėjusį garsą
dabar po 8 metų pas tave tas tarpelis jau 18 mikronų ar net daugiau, nes dėvėjimasis nebūna tolygus ir jam vykstant prarandama pirminė detalės geometrija, pvz iš apvalios skylė tampa kiaušinio formos
ir tada jau kala kaip perforatorius
ir taip pačiai vyksta procesas ir visose kitose vietose, kur viena detalė trinasi į kitą, skirtingu greičiu, priklausomai nuo apkrovos, bet vyksta - didėjant tarpams tarp detalių atitinkamai ir didėja jų darbo metu atsirandantis garsas |
sita "problema" taisoma tepalais. pilama senesni ir pigesni tepalai. kur skirti seno tipo varikliams. seniau gamindavo su didesniais tarpeliais ir tepalai buvo stambiamolekuliniai. kad uzpildyt dideli tarpa. o daba gamina preciziskai, visokie technologiniai prislifavimai. ir tepalus pageidautina pilt sintetinius - smukiamolekulius. ypac kol naujas variklis.
blogiausia kai uzpila pigius tepalus i nesudrozta varikli - va trada ir "neprasuka", nes tiesioj netepa normaliai. neprasiskverbia i tepimo zona.
plius reikia ziuret su matuokle, o ne pagal datcikus. pastoviai dapilt dyzeliuos. datcikai rodo kritines padetis. o realiai gali siektiek trukt tepalo ir netepa normaliai kol neisyla. pas mus darbe yra viena dyzeline (3l) gelda. - aplamai jau ispylinet nebereikia tepalo. pili ir pili naujus vis ir viska suryja. 5 litru baciokas mazdaug 2 menesiam. jei palakstai 150-160km/h, ir kas menesi buna nuperki. bet dirba normaliai traukos prasme. laukiam kada sulus variklis. 4 metus jau vis dar laukiam... tepalu baciokai tik visur metosi joje...
kai purkstukai nedirba - galia krenta. kuro suvartojimas pasidaro nesamoningas. is garsu nemanau kad suprasi.
as siaip nedyzelistas, pirkdavau tik benzus. bet daba ir benzus padare mechanine prasme toki pat aukstaslegini suda kaip dyzelius. taip kad nebera skirtumo. dyzelis pasidare geriau.
aplamai dairykites jau i elektromobilius. va ten tai dalykas neuzmusamas. problemos tik akumuose.
--------
nezinau del ko bilda - bet speju tepalu brangesniu kokiu uzpylei siaip daba gamina variuklius su resursu 300k ir jau krenta i resursa 150-200k. uzmirskit tuos senovinius su 500k-1kk resursu. siti 2000m baigesi. daba visi aukstasleginiai ir problema visokios turbinos ir kompai... cia sita padare tie idiotai, kur su savo "eko" pradejo kistis i varikliu gamyba. tipo kuro norma pradejo mazint. technologiskai cia klystkelis. ir dyzelis ir benzas turi savo optimalaus sudeginimo rezima. kai bandoma isdegint su didesniu NK - tas susivarto i islaidas eksplotacijai. kaloringumas nekinta. sudetingeja deginimo procesas. o daba istume tokia eko nesamone i sikna varikliu gamintojams, kad variklio nebeimanoma isvis normalaus pagamint. su milijoniniu resursu - kuris seniau buvo "standartas". cia nebeekologija - vienkartinius prades stampuot... budavo vienas variklis - daba reikia 3-4, kad ta pati darba nudirbt... arba pastoviai ten kazka kapitaliskai keist (mano darbe ta daro - nes didelis masinu ukis - tiesiog daugiau masinu pripirko - ir pakaitines vis remonte...). planetos tersimas tiesiog kitu budu, sudetingtesniais ir agrezyvesbiais tersalais. pvz tepalas brangsta - nes kitokio reikia - sudetingtesnio. ir t,t. o debilai toliau co2 skaiciuoja... privatininkai tokio eksplotavimo rezimo isvis nebepatems... plius dar debilus toliau renka i valdzia... kur gatves siaurina (nera kur sustot, kamsciai - pridetine tarsa), varikliu litraza mazina mokesciais (pridetine eksplotacine tarsa)...lobuoja visokias auto nuomas ir mokamus stovejimus - papildomi vazinejimai nieko nevezant naudingai ir iki nuomos/nemokamos vietos (dviguba-triguba tarsa)... nu bet cia ne i tema jau... |
|
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|