|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 04 25, 10:51. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Elektr. variklio stabdis
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 3 iš 3 Pereiti prie Atgal 1, 2, 3 |
|
|
Elektr. variklio stabdis |
Parašytas: 2022 02 11, 15:53 |
|
|
|
Aš nežinau, koks tamsta specialistas, bet beveik visas linijas ir įrengimus mums montuoja ir programuoja jų gamintojai- italai, lenkai, vokiečiai ir t.t. Ir santechnikais aš jų nepavadinčiau. Mes neturim net tesės ten kažką keist, kas susiję su pagrindine gamyba. Nebent su jų palaiminimu... Čia bais visi greiti kritikuot...
O tokių, sunkiai suprantamų bėdų su guoliais, yra ir pas mus...
ir varikliai, maždaug nuo 15kw ... |
|
Paskutinį kartą redagavo mivaldis, 2022 02 11, 16:15. Redaguota 2 kartus(ų) |
|
|
|
|
|
Elektr. variklio stabdis |
Parašytas: 2022 02 11, 16:03 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
leopard rašo: |
rammas rašo: |
Per guolius tekančios srovės ... |
Ir gaunasi elektrine erozija kuri sueda guolius pakankamai greitai. Opi ir brangi didesniu varikliu problema. |
"Didelis variklis" - čia nuo kiek kw ?
|
Nuo kiek kW nepasakysiu, bet seniai seniai, naujoje statyboje, po dviem namais tokiam nemenkam parkingui buvo įrengta ventiliacija su "dažniu". Tuomet tai jau buvo kažkas naujo ir mandraus. Ilgai nesidžiaugė gyventojai kai tos ventiliacijos turbinos, pabiro variklis. Pabiro, tai pabiro. Nuėmė, pakeitė guolius, uždėjo paleido. Po kurio laiko vėl tas pats. Susirinko gyventojai, pradėjo šūmą kelti kame reikalas, nes tų guolių keitimas nepigus ... kuom viskas baigėsi, nežinau, nes teko tik vieno susirinkimo epizode sudalyvauti.
Sauliucka rašo: |
Be to, prie ko čia dažnio keitiklis, jei santechnikai instaliuoja ir paleidinėja ? |
Ir vėl, eilinį kartą šunis kari ant santechnikų ... prie ko čia santechnikai, jei ynžyniera suprojektavo, o statytojas pagal projektą supirko ir sumontavo.
Čia ne montažnykų brokas, o ynžynieros brokas. |
|
|
|
|
|
|
Elektr. variklio stabdis |
Parašytas: 2022 02 11, 16:32 |
|
|
|
Jo, varikliai nuo kokiu 15kW jau galima sakyt nemazi bet pas mus dazniausiai nuo 30kW kencia. Aisku ir kas per masina sukama priklauso labai.
Nesvarbu kas instaliuoja, reikia tiksliai sekti gamintojo nurodymus kas liecia ekranavima, izeminima, potencialu islyginima. Jeigu dar inesi platmasinius service switch (nezinau kaip lietuviskai) kurie metalizuotu plastiku tipo atitinka EMC reikalavimus, o ne metalinius - problemu tikriausiai nepamazeja.
Zodziu idomi sritis. Pamatuoti sunku, ypac kai jau irengimai isisuka ir stabdyt "pinigus" ne taip paprasta. O ir pats prie kitu irengimu nukeliauji
Zinau yra VFD gamintojai kurie nereikalauja ekranuotu maitinimo kabeliu, bet jie neturejo Safe Stop funkcijos, kai paskutini karta domejausi.
Teko paciupinet pirma karta feritinius ziedus is feritines juostos imontuotos i plastmasini kevala. Ta feritine juosta tokio plonumo, kad viskas rankose byra is plastmasinio korpuso isemus. Pamirsau kaip tas feritinis materialas vadinasi. |
|
_________________ Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių - pilna. |
|
|
|
|
|
Elektr. variklio stabdis |
Parašytas: 2022 02 11, 18:17 |
|
|
|
Kiekvienas, pas mus, blogai pajungtas ar neekranuotu laidu pajungtas variklis su keitikliu- mano "košmaras" Mano "rūgpienių kaimas" tūri vieną bendrą vamzdynų "voratinklį". Ir jame "sėdi" visų valdiklių ir įrengimų nulis. Jis yra ir bendras 24v nulis. Tai, kai pasileidžia toks, koks nors tarpinis siurblys- kur nors netoli analoguos, o kai kada ir skaitmenoj visas Tvinpyksas... nesuprasi- kas kur negerai... |
|
|
|
|
|
|
Elektr. variklio stabdis |
Parašytas: 2022 02 12, 09:50 |
|
|
|
rammas rašo: |
Sauliucka rašo: |
leopard rašo: |
Gal keitikliai labai gadina guolius butent ant tu centrifugu? |
Kokiu principu gadina ? |
Per guolius tekančios srovės ... |
Dabar paaiškėjo, kam varikliui, apie 200kW, dirbančiam nuo dažnio keitiklio,prie veleno prispaustas šepetėlis, pritaisytas ant korpuso. Viename veleno gale, antrame nemačiau
mivaldis rašo: |
Ir jame "sėdi" visų valdiklių ir įrengimų nulis. Jis yra ir bendras 24v nulis |
Kas taip suprojektavo/sumontavo, kodėl 24VDC , kaip suprantu, minusas, yra bendras su 230/400V neutrale? Ar jis neturėtų būti visai izoliuotas nuo jėgos neutralės? |
|
|
|
|
|
|
Elektr. variklio stabdis |
Parašytas: 2022 02 12, 11:23 |
|
|
|
Nieks neprojektavo...Tiesiog įmonė sena, didelė, cechų ir pastatų ne vienas. Visas naujas linijas ir cechus stengiamasi montuot atskiriant. Bet yra dar nemažai senų spintų, kur velniai žino kas ten daros. Tas bendras vamzdynas, viską sujungia kruvon...Viską stabdyt, atjunginėt ir ieškot- be šansų. Elektrikam tas nerūpi- juk viskas veikia... Kai reikia jiems naktimis ir greitom keisti kokį variklį- tokių ten pajungimų būna, kad... Būna . kur nors vyrinant vamzdyną- pakūrena kokį skaitliuką ar dar ką nors... Stengiamasi po kažkiek renovuot, bet aš pabaigos, panašu kad nesulauksiu... |
|
|
|
|
|
|
Elektr. variklio stabdis |
Parašytas: 2022 02 14, 12:04 |
|
|
|
rammas rašo: |
Ir vėl, eilinį kartą šunis kari ant santechnikų ... prie ko čia santechnikai, jei ynžyniera suprojektavo, o statytojas pagal projektą supirko ir sumontavo.
Čia ne montažnykų brokas, o ynžynieros brokas. |
Nu, jei jau ynžynieras kariam, tai prikabinkim ir tuos, kas eksploatuoja
"Pas mane" ape desėtką motorų, standartiniai, be visokių ten "šepetinių navarotų", 75...200kW su dažnio keitikliais, kai kurie su stabdymo varžom. Smulkių neskaičiuoju, jiems greičiau korpusas prapūna, nei kas nors kita atsitinka. Tai per 20 metų tik dviems guoliai (prie skriemulio) subyrėjo. Persiskyrė šratų laikymo "karūna" į dvi dalis ir šratai liko laisvi. Ten problema ta, kad diržai mechaniškai labai įtempiami, kad nepraslystų ir necypautų.
Tai va aš ir stebiuosi, kaip čia jums problemos kyla. Mano aliektra kitokia, tepalas riebus ar guoliai ne kinietiški ? Ar vis tik dar kas nors ?
|
|
|
|
|
|
|
Elektr. variklio stabdis |
Parašytas: 2022 02 14, 12:15 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
rammas rašo: |
Ir vėl, eilinį kartą šunis kari ant santechnikų ... prie ko čia santechnikai, jei ynžyniera suprojektavo, o statytojas pagal projektą supirko ir sumontavo.
Čia ne montažnykų brokas, o ynžynieros brokas. |
Nu, jei jau ynžynieras kariam, tai prikabinkim ir tuos, kas eksploatuoja
"Pas mane" ape desėtką motorų, standartiniai, be visokių ten "šepetinių navarotų", 75...200kW su dažnio keitikliais, kai kurie su stabdymo varžom. Smulkių neskaičiuoju, jiems greičiau korpusas prapūna, nei kas nors kita atsitinka. Tai per 20 metų tik dviems guoliai (prie skriemulio) subyrėjo. Persiskyrė šratų laikymo "karūna" į dvi dalis ir šratai liko laisvi. Ten problema ta, kad diržai mechaniškai labai įtempiami, kad nepraslystų ir necypautų.
Tai va aš ir stebiuosi, kaip čia jums problemos kyla. Mano aliektra kitokia, tepalas riebus ar guoliai ne kinietiški ? Ar vis tik dar kas nors ?
|
Idomu idomu, pas mus nei vieno variklio su dirzeline pavara. Visi arba per reduktorius arba tiesiai ant asies ventiliatoriai. Matyt kai tiesiogiai nesujungta tai ir per asi iskrovos neina.
Dar reiktu ir tai kas mechaniskai sukontstuota itart ar tikrai viskas jau taip gerai subalansuota ir pagaminta. Ne vien tik elektra gadina guolius.
Kokie keitkliai stovi pas jus? |
|
_________________ Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių - pilna. |
|
|
|
|
|
Elektr. variklio stabdis |
Parašytas: 2022 02 14, 12:55 |
|
|
|
leopard rašo: |
Ne vien tik elektra gadina guolius. |
Būtent. Tuo labiau ne keitiklių problema.
Pagrinde sew ir siemens.
p.s. ne visi diržinės pavaros, yra ir tiesioginio jungimo. Tie nuo gimimo dar neremontuoti. |
|
|
|
|
|
Elektr. variklio stabdis |
Parašytas: 2022 02 14, 13:01 |
|
|
|
mivaldis rašo: |
Ir jame "sėdi" visų valdiklių ir įrengimų nulis. Jis yra ir bendras 24v nulis |
Va šito tai neturėtų būti.
Kaip ir neteisingo kabelio ekrano pajungimo. |
|
|
|
|
|
Elektr. variklio stabdis |
Parašytas: 2022 02 14, 13:29 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
leopard rašo: |
Ne vien tik elektra gadina guolius. |
Būtent. Tuo labiau ne keitiklių problema.
Pagrinde sew ir siemens.
p.s. ne visi diržinės pavaros, yra ir tiesioginio jungimo. Tie nuo gimimo dar neremontuoti. |
Ar kabeliai ekranuoti po keitikliu pas jus? Pas mus visi Danfoss Vacon keitkliai. |
|
_________________ Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių - pilna. |
|
|
|
|
Elektr. variklio stabdis |
Parašytas: 2022 02 14, 16:27 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
leopard rašo: |
Ar kabeliai ekranuoti po keitikliu pas jus? |
Teeeip. |
O serviso atjungejai prie varikliu plastmasiniai ar pilnai metaliniai? |
|
_________________ Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių - pilna. |
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|