Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 29, 22:42. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Pjūklų modeliai su plastmasiniais karteriais. Plastmasiniai ir ne patys pigiausi modeliai, Husqvarna 445 kainuoja 500 pinigų ...
https://youtu.be/5njq868dQZs?t=295
Narmaliai, iš jebajaus paimsi rem komplektą, pusmetį laikys ... taip sakant "žaliąją" (be atliekų) ikanomiką giniruojam.
Šitas konkretus, kažkokio liumpenproletaro "sprendinys" (plastikinis karteris), turi pilną teisę būti parduodamas Norfoje ... šalia INGCO.
Beje, pagal tai, kaip ruošiamas benzino/tepalo mišinys, tas ingco turėtų būti atsparus.
Paskutinį kartą redagavo rammas, 2021 04 16, 19:48. Redaguota 2 kartus(ų)
Narmaliai, iš jebajaus paimsi rem komplektą, pusmetį laikys ... taip sakant "žaliąją" (be atliekų) ikanomiką giniruojam.
Šitas konkretus, kažkokio liumpenproletaro "sprendinys" turi pilną teisė būti parduodamas Norfoje.
Negražu meluot, liumpenproletaras nesugebėtų taip paskaičiuoti plastmasinių dalių, kad jos išlaikytų bent keletą moto valandų. Tai išskirtinai "moksliukų" darbas.
Turiu tokią 450, su plastikiniu karteriu, daugiau nei dešimt metų. Žinoma, neeksploatuoju jos 5 dienas per savaitę po 8 valandas, nes tai daiktas neskirtas profesionaliam darbui. Veikia kuo puikiausiai ir nėra jokių požymių, jog artimiausiu metu "užsilenks". Kaimynas per tą laiką kiniškas jau tris spėjo "sudrožti", nors ten karteris iš aliuminio lydinio. Tai išvadas galit patys padaryti - naudok daiktą pagal paskirtį, nedaryk nesąmonių, laiku atlik techninę profilaktiką ir daiktas nekels bereikalingų rūpesčių.
Negražu meluot, liumpenproletaras nesugebėtų taip paskaičiuoti plastmasinių dalių, kad jos išlaikytų bent keletą moto valandų. Tai išskirtinai "moksliukų" darbas.
Jei liumpenproletariatas sugebėtų paskaičiuoti, tai tokių remkomplektų jebajuj niekas nepardavinėtų.
Karterio vietą "išlietų" bent iš pluoštų su kompozitais, o ne iš tos pačios plastmasės kaip ir rankena.
Inžinieriams tokios saviveiklos niekas neleis, čia garantuotai pavadovavo naujos kartos snowflakes, įsilindęs į savo safe space ... ir nepasakysi jam:
- Durniau, kokį čia šūdą sumalei?..
Ir dar 500€ nori ...
Turiu tokią 450, su plastikiniu karteriu, daugiau nei dešimt metų. Žinoma, neeksploatuoju jos 5 dienas per savaitę po 8 valandas, nes tai daiktas neskirtas profesionaliam darbui. Veikia kuo puikiausiai ir nėra jokių požymių, jog artimiausiu metu "užsilenks". Kaimynas per tą laiką kiniškas jau tris spėjo "sudrožti", nors ten karteris iš aliuminio lydinio. Tai išvadas galit patys padaryti - naudok daiktą pagal paskirtį, nedaryk nesąmonių, laiku atlik techninę profilaktiką ir daiktas nekels bereikalingų rūpesčių.
Butent! +++!
Esu mates tokiu, kur pila koki greiciu dezes tepala i zoliapjove, "nes nu tepalas gi, ane?", o paskui po menesio keikiasi, kokios shudinos zoliapjoves, niekada daugiau tokios nebepirks, nes perkaito ir uzsilenke.
Liudna dar ir su tokiais debilais, kurie lizinguoja automobili dviems metams, niekada nekeicia tepalo, nedaro jokio serviso, nes vistiek ta auto po 2 metu grazins dyleriui su 40000km rida.
Esu mates tokiu, kur pila koki greiciu dezes tepala i zoliapjove, "nes nu tepalas gi, ane?", o paskui po menesio keikiasi, kokios shudinos zoliapjoves, niekada daugiau tokios nebepirks, nes perkaito ir uzsilenke.
Svietas margas, pamatyti galima visko, ne išimtis ir maistros, savo servisus atsidarę.
Išardydamas filmavo, net su raudona rodykle parodė, kaip pleištas turi būti įdėtas. Ir sugebėjo surinkdamas antraip pleištą įkišti ir nufilmavęs visiems parodyti, vat tai maistras.
Po remonto, degimo kampą pavėlino, žoliapjovė priartėjo link "shudinos". https://youtu.be/wh6__GMNsLA?t=308 https://youtu.be/wh6__GMNsLA?t=1057
Reiktų Gretą Thunberg užsiundyti ant anų, kad apšauktų.
Benzo pielai tai suprantama, lengvumas-privalumas, o ir cilindras tiek tekainuoja, bei pakeitimas nesudėtingas, bet mašinoms tokias nesąmones dirbti ...
Viskas čia gerai, kai viskas sustyguota į žiedinę ekonomiką (gamyba, vartojimas, perdirbimas). Kai tas žiedas nėr ilgas, bet kurią proceso dalį galima gan greit pakoreguoti. Bet yra bet - visos dalys gerai dirba, kai teisingai išpildytos, todėl jei gamyba dar sustyguita santykinai neblogai, tai vartojimas ir perdirbimas netgi labai prastai ir gerėja itin lėtai...
O tai, kad iš vartotojo reikalaujama tik dirbk, pirk, mirk iki pencijos nedatraukęs, taip jau bovo, yra ir bus, nes niekas nesiima to keisti.
Pjūklas jau 20 metų, kaip negaminamas. Stūmoklis su vienu žiedu, profesionaliam darbui tokių jau nebepagamina (nebelaiko tiek) ir dar po šiai dienai žmonės dirba ... ne sode šakas genėja ...
Karbiuratorius paprastas, be "uskoritelno nasoso", be purkštuko. Prieš kelis metus pradėjo nestabiliai variklis dirbti, užgesdavo ant laisvų. Išardęs karbiuratorių radau truputi derformavusią kuro pompos membraną. Nupirkau "MINOR REPAIR KIT: D10-HDA", pakeičiau, nepadėjo. Tada teko karbiuratoriaus "hermetiškumą" tikrinti. Į karbiuratorių vietoj benzo paduodi 1 atm oro slėgį ir karbiuratorių merki į benziną. Be adatą nuspaudžiančios membranos, karbiuratorius sandarus. Uždėjus membraną, burbuliuoja. Teko palankstyti adatos liežuvėlį. Viskas. Pjūklas vėl "ant laisvų" dirba stabiliai. Žodžiu, jei būčiau karbiuratoriaus "hermetiškumą" tikrinęs iš karto, tai dar ir su originaliomis membranomis būtų pjūklas dirbęs ..
Gerų daiktų pardavinėti neapsimoka bankams, nes nusiperki tik vieną kartą, o ir vartoji visą likusį gyvenimą, kartais tą daiktą dar ir vaikai bei anūkai vartoja (pvz Singer siuvimo mašinas). Užtat bankai gerai uždirba kai "tavo svajonė" sugenda jau po sąvaitės, o tu ją išmeti ir perki naują "tobulesnę" svajonę.
Geru daiktu negalima, nes neapsimoka, ju niekas nenori pirkt (del dideles kainos) todel firmos ar bankrutuoja ar persiorientuoja...
Dazniausia nuperka pas kitaicus ir uzsako uzdeti etikete.
Piuklas - na nusipirkau kazkoki uz 40 eur ir patenkintas. Pjauna. Misku pjoveju nedirbu tai uztenka elektrinio. Konstrukcija ypatingai lieva... Bet pries eura nepapusi.
Uzsakom pas tokia garbinga firma iejimo kontrolees sistemas. Placia naudojamos visoje UK ir postambese organizacijose.
Pamatem ivairiu niuansu. labai neemaloniu. Susisiekiau su supportu issiaiskinau, kad jie NETURI SUPRATIMO KAIP JOS SUKURTOS.
Jos ne tai kad gamintos pas kitaicus. Viskas suprojektuota kitaicu ir net dokumentacijos garbinga firma neturi ir specialistu.
Kelios kitos firmos - panasiai... Buvusios kazkada Made in USA, Made in UK...
Liko tik specialistai kurie etiketes uzsako kokias uzklijuot.
Esu mates tokiu, kur pila koki greiciu dezes tepala i zoliapjove, "nes nu tepalas gi, ane?", o paskui po menesio keikiasi, kokios shudinos zoliapjoves, niekada daugiau tokios nebepirks, nes perkaito ir uzsilenke.
Liudna dar ir su tokiais debilais, kurie lizinguoja automobili dviems metams, niekada nekeicia tepalo, nedaro jokio serviso, nes vistiek ta auto po 2 metu grazins dyleriui su 40000km rida.
tik nepasakok. su originaliu varnos tepimo tepalu grandinei - pastoviai uzsilenkia grandines ir synos perkaista ir ten ta sistema uzsikemsa. lygiai taspats vyksta su pvz synos zvaigzdutes orginaliu tepimu.
per tirsti ten tepalai ju. alieju gali pilt ir bus geresni rezultatai eksplotaciniai uz originalius... ar net koki dyzeli
o variklinis, cia aisku kitas tepalas. cia dumblo geriau nepilt. ir cia jau jie profesionaliai ziuri. bet grandininiai tepalai - SPECIAILIAI visiskas sudas. ir trimeriu zilku sistema su visom tom zilkom ir originaliom galvutem - irgi VISISKAS SUDAS. nes tai naudinga gamintojui.
kas del lizingo - jie teisingai daro. kad drozia dugnan. taip ir reikia - jei tu nori kokybisku prekiu. cia tavo poziuris debiliskas. saugot lizingini daikta kaip savo.
pati lizingo sistema kurios tau reikia jau yra vartotoju apgaudinejimas. nes ji sulygina ekonominess salygas pakenkdama socialiniams igudziams. tai bent jau tegu generuoja nauda. jei mane prileistu prie valdzios - as visiem gamintojams uzdeciau papildomus mokescius vien jei dali prekiu stuma lizingu
iesko cia matai jie kokybes - kai ipirkt net nesugeba
aliuminio nepralenkta gera savybe dar liko gal tik temperaturinis atsparumas. o visu kitu plastikai ji lenka buna net ir desimtis kartu...