Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 12, 16:42. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki. Peugeot 406 2004 2.0 hdi 80kw Buvo atjungtas akumas, ir vairo elektronika "steering column module" ir isimtas lauk vairas su visom rankenelem ir spynele lauk. Zodziu buvo keiciamas peciuko radiatorius. viska sudejus dega raktelis skyduke ir turim klaida "wrong transporder" ar kazkas panasaus. Gyvuose paramertuose priristu raktu kiekis rodo 0
Taigi kodel pabego raktai, ir ar yra kazkoks budas jam isitraukti security?
Gal lengviau komplektas- raktas, bsi, ecu. Na gal ir skydelis, nes jei nupirksi bsi su puse limono rida- pas tave skydeli ir pasidarys tokia.
O komplektas su puse limono rida manai bus pigiau? bet jei neliks iseities, bus gerai ir puse limono. Be to nelabai tikisi kad lengvai gausiu ta komplekta.
Na su Launch patarciau prie jo nelyst, buna kad kai kuriu klaidu net nerodo. Varliaedziam yra sava diagnostika. Siulau paviesint visa masinos "slapta" informacija ir paieskot kas normaliai viska padarys, nes bus priskaldyta malku. Kai reikalai pakrypsta sita linkme siulyciau dirbt tik su Lexia..
Sunku kol kas suprast is foto ir kt
Koks ecu?
Daresi immo off bet pinas atsirado veliau?!o tai darant off jo nematet?
Tos foto klaidos ir kt is kur?is ecu ar bsi?
Ecu atstatytas i immo on ir tada raktas priristas?
Kompas edc15c2 "su trym fiskem" Hw 0281011520 immo off dare is 29f400 tad nezinau ar jame galima pamatyti pin. Bet kokiu atveju dar pries tai buvau ji kitu keliu uzsakes gauti pagal VINa. Bsi "negyvesnis" nei po akumo atjungimo netapo. Vin kodas ir visi kiti reikalai jame tebera.
Paskutinį kartą redagavo rollaass, 2020 11 06, 00:17. Redaguota 1 kartą
is kart reikejo risti rakta. Dabar atstatinet reikia kas buvo ir pririst. Tokioms senoms masinoms jau neapsimoka. Immo off per obd buvo padaryta ar atidaret dezute? Kaune atstatyciau. Apie centrinio valdyma per originalu rakta teks uzmirst
Cia kazkas idomaus
Pagal remontu eiga galima itart, kad numustas rysys ecu-bsi ar kokia kilpa ar pan.
Toliau su netinkama iranga nustatyta,kad pabego raktas,isjungtas immo ir toliau priskaldyta tiek,kad liko neaisku kas is tikro yra
Šiaip jau mynėjau, kad buvo nulis kiekis prirštų raktu. Ta matė dvi netinkamos diagnostikos. Kilpa tikrai veikia. Blogiausia manau kad buvo rišami raktai, išjungtam immo. Bet atstašius ir pririšus dar karta, mašina nesikuria. Nors bsi klaidų nėra. "Raktai rišami buvo su pp2000" Tad klausymas, ar imanomas normalus immo off be degančiu čeku? Nes org pultelis ten šiaip ar taip neveikė, rakynėja signalizacija.