Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 12 19, 01:18. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Gal kas esat susidūrę su bosch 36v įrankių sistema (senesnė, apie 2012m) - klausimo esmė, kaip įjungti įrankį su neoriginalia baterija? Yra 3 kontaktai: +, - , ir ?... kam tas 3čias?
Gal kas esat susidūrę su bosch 36v įrankių sistema (senesnė, apie 2012m) - klausimo esmė, kaip įjungti įrankį su neoriginalia baterija? Yra 3 kontaktai: +, - , ir ?... kam tas 3čias?
koks irankis?
as bandziau nuomota 36V porfa - veike be problemu nuo laido is trafo su diodais.
tau gal tos "neoriginalios" baterijos tiesiog galios nepakanka ir nesugeba pasukt varikli
siaip 36V sistema - zveris. galetu but visuotinis standartas, tame tarpe ir automobiliu akumuose pakeist ta 12V seniena. pavilktu faktiskai visa iranga kas butina. net paspirtukus ir el.dviracius. plius neuzmusa zmoniu. DC48V jau daugoka - kur dabar bando kaip ir ipirsinet. plius kontaktai jau per greit isdegineja...
koks irankis?
as bandziau nuomota 36V porfa - veike be problemu nuo laido is trafo su diodais.
tau gal tos "neoriginalios" baterijos tiesiog galios nepakanka ir nesugeba pasukt varikli
siaip 36V sistema - zveris. galetu but visuotinis standartas, tame tarpe ir automobiliu akumuose pakeist ta 12V seniena. pavilktu faktiskai visa iranga kas butina. net paspirtukus ir el.dviracius. plius neuzmusa zmoniu. DC48V jau daugoka - kur dabar bando kaip ir ipirsinet. plius kontaktai jau per greit isdegineja...
Rotak, zoliapjove. Užtenka, lygtais as dar nevisai lochas...
Per viduri tarp +- yra trecias kontaktas, realiai prijungtas i kontrolleri, Kazkokia rele tiksi, motoras nepasileidzia. Jokių ideju paleist tiesiai - brushless sensored motoras, kontrolleris uzlietas i vientisa plyta kartu su 3 atsikisusiais sensoriais ir prisuktas prie motoro...
***
Kas link filosofijos, taip dvigubai labiau zveris kaip 18V, paprasti paspirtukai dauguma ir yra 36v, auto pakeisi - bus visiska katastrofa ant 20 metu kol bus abieju itampu, Tesla pakeite 16 bloku nuosekliai po 6S kiek ten gausis... tingiu skaiciuot, bet laidu abiem rankom geriau neciupinet. Taip, 3X didesne itampa - 3x mazesne srove
***
Klausimas atviras: kas turi buti treciame kontakte, gal kas zino
cia problema matyt bruseles motoras. gal kokie davikliai padeties ar kokia elektronine fignia "gudriai firmiskai" aktyvuojasi. cia va neturejau reikalu dar, nors viena iranki turiu jau toki, tik ne bosh bet neardziau dar. gal bus protingesniu - pakomentuos o tipo aplamai dar veikia su "originaliu" akumu? del ko cia prisireike keist? as ardyciau akuma - ieskociau schemu intere ir pan. nors pagal vaizda - identiski akumai kaip ir ten buvo. ir trikampis toks gaidiskas pakrovejo blokas.
ten manau buvo paprastas variklis, tik kad 36V sistema. kur su tipo angliukais. ir leidosi be jokiu problemu.
Tesla aplamai - gaidys kazkoks - ilipt sunku - nepatogus auto. as megstu aukstus auto - erdvius. tik kad vaziuot smagu pimpalistam sukurtas auto...
Paskutinį kartą redagavo zamolskis, 2020 05 11, 23:00. Redaguota 1 kartą
cia problema matyt bruseles motoras. gal kokie davikliai padeties ar kokia elektronine fignia. cia va neturejau reikalu dar, nors viena iranki turiu jau toki bet neardziau dar. gal bus protingesniu - pakomentuos o tipo aplamai dar veikia su "originaliu"? del ko cia prisireike keist? as ardyciau akuma - ieskociau schemu ir pan.
ten buvo paprastas kur su tipo angliukais. ir leidosi be jokiu problemu.
Nu ne, viskas veikia su orig baterijom, kuriu as neturiu, o 2 zoliapjoves turiu, ir kalna geru teslos celiu turiu. Nu nereikia gilintis i aplinkybes ir uzsiimt veikiancio motoro diagnostika, cia man viskas aisku,
Klausimas buvo kas ant 3cio kontakto, kos ten signalas ar dar koks velnias turi but ir kaip ji simuliuot???
Gal galeciau pasiteirauti, ant ko vazinejate ponas?
ten siaip pas boch dar per varzas buna toks kaip psiaudo uzmaitinimas to vidurinio kontakto. pamegink kokia varzele pajungt 10k eiles. is vieno ar is kito kontakto. gal ten to ir tetruksta tik
I minusa bandziau, skirtingas, i + nesinori beveik 40v kad ir per varza padavinet. Gal ten pwm koks ar dar kas turi but. Siaip ten potencialas kazkoks apie 5v atsiranda, paspaudus ijungima, 0 isjungus. Prijungus varzas nuo 5v krenta
I minusa bandziau, skirtingas, i + nesinori beveik 40v kad ir per varza padavinet. Gal ten pwm koks ar dar kas turi but. Siaip ten potencialas kazkoks apie 5v atsiranda, paspaudus ijungima, 0 isjungus. Prijungus varzas nuo 5v krenta
Na kažkokius Bosch akumus esu "operavęs", tai tarp pliuso ir ntc būdavo termistorius, o tarp minuso ir ntc varžekas, bet dabar nominalų jau nebeprisimenu. Tiesa ir forumuose skaitinėjau, kad instrumentas "žiūri" kas dedasi tarp minuso ir ntc ir į termo varžą.
_________________ Anyone (including your wife) can make just as fine
a tuner as Fisher...with the Fisher KM-60 StrataKit
as manau ten tiesiog varzinis daliklis, kur vietoj vienos varzos tiesiog tas termistorius. ir kai uzkaista termistorius-issijungia matyt tas valdiklis. kazkokia primityvi blokuote. ten kiek mates dvi varzos buna, i abu polius. o ne viena. bet tik viena kazkuri nenaudojama buna - nes kontakto ner. ar tik viena poliu naudoja irankis, o kita ikroviklis - nes kontaktai skiriasi. nebuvau issamiai isnagrinejes kazkas ten tikrai yra iburta man veike irankis tiesiai nuo gnybtu ir as nesukiau daugiau sau galvos
I minusa bandziau, skirtingas, i + nesinori beveik 40v kad ir per varza padavinet. Gal ten pwm koks ar dar kas turi but. Siaip ten potencialas kazkoks apie 5v atsiranda, paspaudus ijungima, 0 isjungus. Prijungus varzas nuo 5v krenta
Na kažkokius Bosch akumus esu "operavęs", tai tarp pliuso ir ntc būdavo termistorius, o tarp minuso ir ntc varžekas, bet dabar nominalų jau nebeprisimenu. Tiesa ir forumuose skaitinėjau, kad instrumentas "žiūri" kas dedasi tarp minuso ir ntc ir į termo varžą.
tai vat kad "ziuri" tai faktas, tik reiktu konkreciau, ka ten uzkabint, kad isijungtu.
kitas idomus faktas, nera celiu balansavimo ?! wtf? kas per liion technoligija be balansavimo, ziurejau youtube arde toki akuma