Elektronika.lt
 2024 m. kovo 29 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 03 29, 03:50. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Trifazių variklių testavimo stotelė
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 11
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Trifazių variklių testavimo stotelė
PranešimasParašytas: 2019 06 06, 15:38 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
gnu
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Sveiki,

kilo idėja pasigaminti trifazių SEW'o variklių paleidimo stotelę jų testavimui. Paprastiem diržiniam,grandininiam konvejerių prasukimo testam neilgiems periodams be papildomos apkrovos, greičio reguliavimas nebūtinas, bet esant galimybei būtų neblogai. Tuo pačiu planuoju po VFD lygiagrečiai jungti keletą kontaktorių, kad nuo vienos stotelės būtų galima testuoti keletą variklių. Bus testuojami 0,75-5,5kW galingumo varikliai.

Kadangi biudžetas leidžia rinktis dažnio keitiklį šiam darbui, tai išsirinkau keletą variantų:
https://www.lenze.com/fileadmin/lenze/documents/en/flyer/Brochure_i500_frequency_inverters_13568495_en-GB.pdf
ir
https://www.lenze.com/lt-lt/produktai/daznio-keitikliai/keitikliai-montuojami-i-spinta/daznio-keitikliai-8400-stateline/


Klausimų dėl schemos nekyla, tačiau, gal kas galėtų pakomentuoti dažnio keitiklių pasirinkimus ar netgi kažką ir pasiūlyti? Prioritetas user friendly dažnio keitikliai.

P.S. Kaip dėl regenerative braking?

Ačiū iš anksto už dėmesį
 Trifazių variklių testavimo stotelė
PranešimasParašytas: 2019 06 06, 20:02 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
valentinas
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Svarbu, kad variklių paleidimo metu nebutu virsyta daznio keitiklio maksimali srove. Taip pat jei varikliai labai skirtingi, gali būti problemų paleidžiant, nes skiriasi varžos, geriausia kai vienodi varikliai.
 Trifazių variklių testavimo stotelė
PranešimasParašytas: 2019 06 07, 07:28 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
a1girdas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
kaip tik sakyčiau, svarbiau, kad variklio srovės neviršyt - neperkaitint. Neteko susidurti dar su atveju, kad būtų viršijama dažnio keitiklio maksimali srovė.
Kadangi dažnio keitiklis bus tas pats įvairiems varikliams, tai testuotojas privalo neblogai išmanyti, kad nesusvilintų variklio.
Jeigu dažnio keitiklį imsi didesnio galingumo nei pats galingiausias numatomas variklis, tai galėsi ištestuoti daugiausiai funkcijų ir režimų. Jeigu dažnio keitiklį pasirinksi pagal galingumą variklio kokių daugiausiai testuosi, tai galingesniems varikliams rimtų testų nepadarysi - patikrinsi sukimosi kryptį ir šiek tiek pasuksi be apkrovos.
Rimtai žvelgiant į uždavinį siūlyčiau rinktis ABB pagal apkrovos pobūdį. Mažai realu, todėl apie tai nesiplėsiu. Kol kas draugiškesnių su rimtais navarotais nesu matęs. Siemens turi irgi labai prinavaročintų, bet rasti pagalbos kažkokiame nekasdieniniame atvejyje problematiška.
Citata:
dėl regenerative braking?
o kas dėl regenerative braking? kas per konvejeriai, kad gali tekti stabdyti regeneruojant?
Kiek esu susidūręs, tai aktyvus stabdymas naudojamas atvejais susijusiais su saugumu. Tada tikrai jau geriau paleisti srovę per stabdymo rezistorių, be jokių regeneracijų.
Regeneraciją verta naudoti retais specifiniais atvejais, ką galėtumei čia ir aprašyti.
 Trifazių variklių testavimo stotelė
PranešimasParašytas: 2019 06 07, 08:27 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
gnu
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
a1girdas rašo:
kaip tik sakyčiau, svarbiau, kad variklio srovės neviršyt - neperkaitint. Neteko susidurti dar su atveju, kad būtų viršijama dažnio keitiklio maksimali srovė.
Kadangi dažnio keitiklis bus tas pats įvairiems varikliams, tai testuotojas privalo neblogai išmanyti, kad nesusvilintų variklio.
Jeigu dažnio keitiklį imsi didesnio galingumo nei pats galingiausias numatomas variklis, tai galėsi ištestuoti daugiausiai funkcijų ir režimų. Jeigu dažnio keitiklį pasirinksi pagal galingumą variklio kokių daugiausiai testuosi, tai galingesniems varikliams rimtų testų nepadarysi - patikrinsi sukimosi kryptį ir šiek tiek pasuksi be apkrovos.
Rimtai žvelgiant į uždavinį siūlyčiau rinktis ABB pagal apkrovos pobūdį. Mažai realu, todėl apie tai nesiplėsiu. Kol kas draugiškesnių su rimtais navarotais nesu matęs. Siemens turi irgi labai prinavaročintų, bet rasti pagalbos kažkokiame nekasdieniniame atvejyje problematiška.
Citata:
dėl regenerative braking?
o kas dėl regenerative braking? kas per konvejeriai, kad gali tekti stabdyti regeneruojant?
Kiek esu susidūręs, tai aktyvus stabdymas naudojamas atvejais susijusiais su saugumu. Tada tikrai jau geriau paleisti srovę per stabdymo rezistorių, be jokių regeneracijų.
Regeneraciją verta naudoti retais specifiniais atvejais, ką galėtumei čia ir aprašyti.


Nors ir varikliai labai skirtingi (tik) galingumo aspektu (šiaip visi trifaziai ir 400V), tačiau prieš kiekvieną testą planuoju konkrečiai suvesti įtampos ir srovės parametrus kiekvienam varikliui, tad dėl srovės viršijimo variklyje problemų kilti neturėtų.
Kas liečia keletos motorų testavimą, tai be abejo jie bus paleidžiami tik vienas vienu metu Very Happy . Šiaip ateityje būtų neblogai suprogramuoti keitiklį, jog nereikėtų kaskart nustatinėti srovės parametro.
Dažnio keitiklį planuoju imti galingesnį, nei galingiausias motoras, tačiau tų funkcijų ir režimų ypatingų ir nereikia, tiesiog prasukt pirmyn atgal 5-15min, kokią pompą pajungtą ant elektros variklio ištestuot, pažiūrėt ar sukamosios dalys subalansuotos ir pan., o šiaip jokios papildomos apkrovos tikrai nebus.
Dėl regenerative braking būtent ir klausiu, nes nesu susidūręs. Pvz. mano išsirinkti keitikliai aprašymuose nieko nemini apie stabdymo rezistorių savo konstrukcijoje, o kadangi mano schemoje bus numatytas ir emergency stop button'as, tai pamaniau, kad gal reikėtų apžvelgti ir šitą stabdymo klausimą. Šiaip kažkokių specifinių testų tikrai neplanuoju daryti.
 Trifazių variklių testavimo stotelė
PranešimasParašytas: 2019 06 07, 13:21 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
a1girdas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Citata:
mano išsirinkti keitikliai aprašymuose nieko nemini apie stabdymo rezistorių
tai gal yra stabdymas nuolatine srove? Ar jie apskritai turi stabdymo funkciją?
Citata:
gal reikėtų apžvelgti ir šitą stabdymo klausimą
jeigu laikais tokio saugomo standarto kad mechanizmas stoja momentaliai aktyvavus EStop, tai tada tik mechaniniai "kertantys" stabdžiai, arba sprogmenys. Konvejeriams neteko matyti panašių dalykų: ryškiai geltona tvorelė ir jokių tokių ekstremalių stabdymų.
Aktyvinis stabdymas naudojamas ne staigiam sustabdymui ( nors prie to daug prisideda, be abejo ) o sklandesniam proceso valdymui.
 Trifazių variklių testavimo stotelė
PranešimasParašytas: 2019 06 07, 15:32 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
gnu
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
a1girdas rašo:
Citata:
mano išsirinkti keitikliai aprašymuose nieko nemini apie stabdymo rezistorių
tai gal yra stabdymas nuolatine srove? Ar jie apskritai turi stabdymo funkciją?
Citata:
gal reikėtų apžvelgti ir šitą stabdymo klausimą
jeigu laikais tokio saugomo standarto kad mechanizmas stoja momentaliai aktyvavus EStop, tai tada tik mechaniniai "kertantys" stabdžiai, arba sprogmenys. Konvejeriams neteko matyti panašių dalykų: ryškiai geltona tvorelė ir jokių tokių ekstremalių stabdymų.
Aktyvinis stabdymas naudojamas ne staigiam sustabdymui ( nors prie to daug prisideda, be abejo ) o sklandesniam proceso valdymui.


Paskaičius radau, jog tie ketikliai turi stabdymą nuolatine srove, bet ir šiaip turi stabdymo funkciją. Jo, na supratau, papildomų problemų prisigalvot neverta Smile.
Tiesiog pagrinde domino pasiūlymų variantai dėl user-friendly dažnio keitiklio pagal pateiktus reikalavimus, nes pirmas kartas renkantis na ir galbūt kokios kliūtys gali atsirasti ar į ka atkreipti dėmesį Wink
 Trifazių variklių testavimo stotelė
PranešimasParašytas: 2019 06 07, 20:51 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
valentinas
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
a1girdas rašo:
kaip tik sakyčiau, svarbiau, kad variklio srovės neviršyt - neperkaitint. Neteko susidurti dar su atveju, kad būtų viršijama dažnio keitiklio maksimali srovė.
Kadangi dažnio keitiklis bus tas pats įvairiems varikliams, tai testuotojas privalo neblogai išmanyti, kad nesusvilintų variklio.
Jeigu dažnio keitiklį imsi didesnio galingumo nei pats galingiausias numatomas variklis, tai galėsi ištestuoti daugiausiai funkcijų ir režimų. Jeigu dažnio keitiklį pasirinksi pagal galingumą variklio kokių daugiausiai testuosi, tai galingesniems varikliams rimtų testų nepadarysi - patikrinsi sukimosi kryptį ir šiek tiek pasuksi be apkrovos.
Rimtai žvelgiant į uždavinį siūlyčiau rinktis ABB pagal apkrovos pobūdį. Mažai realu, todėl apie tai nesiplėsiu. Kol kas draugiškesnių su rimtais navarotais nesu matęs. Siemens turi irgi labai prinavaročintų, bet rasti pagalbos kažkokiame nekasdieniniame atvejyje problematiška.
Citata:
dėl regenerative braking?
o kas dėl regenerative braking? kas per konvejeriai, kad gali tekti stabdyti regeneruojant?
Kiek esu susidūręs, tai aktyvus stabdymas naudojamas atvejais susijusiais su saugumu. Tada tikrai jau geriau paleisti srovę per stabdymo rezistorių, be jokių regeneracijų.
Regeneraciją verta naudoti retais specifiniais atvejais, ką galėtumei čia ir aprašyti.
Kiekvienas DK turi sroves nustatymą, tačiau jei nepakaks srovės tu variklio nepaleisi. O variklio sroves tu nevirsysi nes kokia DK nusistatai tokia ir palaiko DK. Teko susidurti ir ne karta kai neatitinka DK srove. Todel svarbu parinkti tinkama DK. Tas pats daznio keitiklis netinka ivariems varikliams pvz 5kW DK netiks 10kW varikliui, iskrat mes virsrove be to galios jis neispes tokios kokia yra variklio galia. Ismanyti nieko nereikia kad nesusvilinti variklio pirmokas galetu nustatyti DK srove atitinkancia variklio tai labai paprasta. Na kliek susiduriau su ABB o susiduriau labai nedaug ir is senesnes serijos tai buvo problemos su displejais, dabar kogero ta problema pasalinta. Siemens visa įranga yra lb lb brangi todėl tikrai nerekomenduočiau, gi stendui nereikia užtikrinti nepertraukiamą darbą tai ne gamyba ar kritinis įrenginys. Mūsų įmonė dirba su Danfoss jau ~10m tai senesnes serijos labai patvarus DK, dabartiniai kaip ir visi yra prigrusti funkcionalumo ir elektronikos uz kuria aisku tu turi sumoketi pirgdamas si produktą. Danfoss kainos siek tiek kandžiojas taip pat kaip ir siemens bandyk susirasti is pigesniu ka nors. Teko dirbti su mitsubishi DK labai daug parametru todel kartais painoka, bet funkcionalumo ir kainos santykis neblogas. Regeneruotinas stabdymas paima energija is variklio stabdymo metu (nes tada asinchroninis variklis dirba generatoriaus rezimu) ir tiekia tą energiją į tinklą. Jei nera tokio stabdymo tuomet DK grazina visa energija i kondiukus o pertekliu iskraunamas per IGBT transistorius, jei stabdymui reikia iskrauti daug energijos ir stabdymas daznas prie DK jungiasi galios rezistorius kuris ir isklaido visa energiją.
 Re: Trifazių variklių testavimo stotelė
PranešimasParašytas: 2019 06 09, 09:49 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Sauliucka
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
gnu rašo:



Klausimų dėl schemos nekyla, tačiau, gal kas galėtų pakomentuoti dažnio keitiklių pasirinkimus ar netgi kažką ir pasiūlyti? Prioritetas user friendly dažnio keitikliai.

P.S. Kaip dėl regenerative braking?

Ačiū iš anksto už dėmesį
A tai tamsta irgi šakute sviesta ant duonos tepate ? Šiaip aliektrikams su “ypatingais poreikiais” sew’-as yra numates savo pavarose sarašiuka su savo varikliu markėmis- nepridarysi klaidu suvedant motoro parametrus. Stabdžio varža galėsi ir vėliau dasikomplektuot. Ji bus reikalinga, jei rimtai testuosi su didelėm masėm.

Tik niekaip neįsikertu: nafiga čia toks poreikis ? Mokymuisi ?
 Trifazių variklių testavimo stotelė
PranešimasParašytas: 2019 06 09, 10:31 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
rammas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
gnu rašo:

Dėl regenerative braking būtent ir klausiu, nes nesu susidūręs.

Variklio stabdymas yra dviem būdais, tai elektromagnetiniai stabdžiai, kurie neleidžia varikliui visiškai prasisukti ir pastarasis tamstos minimas keiksmažodis, kuomet varikliui reikia suktis, prilaikant "vadžias".
Galvočiau, kad taip yra, nes mano susidūrimas toks paviršutiniškas - liftuose. Priklausomai nuo situacijos, kabinos arba atsvaro jėgą, veikiančią variklį, verčia į šilumą.
Tamstai jį realizuoti ant stendo vargiai pavyks, na, nebent sekundės dalimis, išnaudojant variklio inerciją. Smile
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama