Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 04, 01:24. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki..
VW touran 12m 2.0 tdi cfhc 103kw.
Papuole su Egr uzsikirtusiu p040300... Egr pakeitem nauju,masina pravaziavo 2men... vel ta pati problema... isemem isvalem egr voztuva.. dabar po kazkur 20km gaunam p046c klaida...klaidingas signalas. gal kas zino kame problema?
Jei jungtyje iš mašinos pusės kontaktai paauksuoti, vadinasi būtent šiai jungčiai reikia ypatingai gero kontakto. Todėl pakeitus vožtuvą pasitikrink ar kontaktai neapsioksidave (gali būti sunkiai pastebimas ). Taip pat gali būti per laisvas kontaktas ir pan.
P.S. tai tik prielaida.
Stbuklų nebūna- pasitikrink laidus, jų varžas, visas jungtis iki kompo ir jei ten viskas gerai, tai vadinas reikia tęsti paieškas (na ir patarimas)
EGR rimtos firmos ar pigus? Su pigiais esą buvę, čia gal tas kur su boileriu. Jei taip tai geriausia keist viską, arba idealiai viską valyt. Kad kontakto nebūtų dar nepasitaike.
Sveiki
Egr S.I.D.A.T. firmos
Atrodo klaida radau, nebuvo laiko uzbaigti.... Trumpina pravodkej. Nuo rampos slegio daviklio, tarp 1&3 kontakto, galvoju kad problema bus ten prie tepalo filtro....
Pas mus palijo lengviau aptikt gedima galima.
Bet dar nebaigiau negaliu pasakyti kad viskas ok...
Na firma tai su klaustuku. Kiek pastebėta vagenai dabar šūdą srebia, nes po dyzelgeito ant tų EGR kažkokia košė lipni... Ir kartais nelabai gali pasakyt kad išprogramuot reikia--policija ar kokia gamtos apsauga nelabai supras... O jie su Škodom ir su vagenais raižo, be to 4*4, o ten pakeitimas neblogas.
jo beda su tais EGR, teko ne vienam keisti antra kart po 2-3 menesiu... Bet turejau dar varianta, kai laidai (vagenu klasika) prie starterio gofroj prasitryne
jo beda su tais EGR, teko ne vienam keisti antra kart po 2-3 menesiu... Bet turejau dar varianta, kai laidai (vagenu klasika) prie starterio gofroj prasitryne
sita beda iki 2009m, paskui dingo gofra, dino ir problemos.
Pas VAG 1.6TDI CR EGR oficialiai pripazintas gamyklinis brokas ir jo niekas neisprende iki 2015-kol pradeta naudoti Bosch sistema(ecu su visais dratai)