Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 04, 16:27. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Forumas » Įvairūs » Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
šiaip ponai , reiketų skirti ko norima ir tai kas yr..
apžiūra yr gerai, bet jei ten nėr vokelių ir butelio taisyklių
nors tas dalykas visada gali virst paprasčiausiu pasipinigavimu.jokios kameros ir irašai čia bejegiai. nežinau kaip kitur , bet ten kur man reikia mane tenkina- nemegstu važinėti nežinia kuo. ir tai tikrai padeda, nes servisai paprasčiausiai neturi įrangos. gal dėl to kad biedni ? bet gal ir dėl kitų priežasčių...
atstovų lyg ir čia yr, bet žinių iš jų nėr
.................................
nu o tu gali ir toliau likt uz TA popierelius... nesuprantu as tokiu kaip tu... as uz realu sauguma. ir kad vazinetu REALIAI adekvatus. o ne visokie su popiereliais. ..............................
Tu pats suvoki ką rašai? Jei neliktų privalomos TA, tai 90% mašinų būtų potencialus pavojus tiek jų keleiviams, tiek aplinkiniams. Didžioji dalis lietuvių vis dar didžiuojasi, kad TA praėjo už bapkes, kad magnetas ant vandens skaitiklių veikia ir t.t. Su tokiu mentalitetu privalomoji TA būtina.
Pvz. aš nebeatsimenu kada mano prižiūrimos mašinos nepraėjo TA iš pirmo karto, nes jas prižiūriu. Pas mus dar laaabai daug vairuotojų, kurie mašinas remontuoja 1 kartą per 2 metus - prieš TA. Kaip taisyklė, tokie vairuotojai (įtariu, kad zamolskis būtent toks) ir yra labiausiai pasipiktinę, kad toks dalykas kaip TA egzistuoja. Tie kas mašinas prižiūri, tiems TA nesukelia jokių nepatogumų, na nebent pora valandų sugaišto laiko kas 2 metus...
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life!
Pvz. aš nebeatsimenu kada mano prižiūrimos mašinos nepraėjo TA iš pirmo karto, nes jas prižiūriu. Pas mus dar laaabai daug vairuotojų, kurie mašinas remontuoja 1 kartą per 2 metus - prieš TA. Kaip taisyklė, tokie vairuotojai (įtariu, kad zamolskis būtent toks) ir yra labiausiai pasipiktinę, kad toks dalykas kaip TA egzistuoja. Tie kas mašinas prižiūri, tiems TA nesukelia jokių nepatogumų, na nebent pora valandų sugaišto laiko kas 2 metus...
Priklauso kur tą tech apžiūrą eini ir su kokio jaunumo mašina.Pas mus jei auto vyresnis nei 10 metų,dar niekas nėra praėjęs tech iš pirmo karto.Visada privalo kažką įrašyti,nors ir smulkmeniško,dėl ko būtinai teks apsilankyti dar kartą.Netgi už pinigus varantys savo lauželius,turi atvažiuoti antrą kartą...
O prie ko čia temoje apie TA istorija su nauju automobiliu, kuriems tos TA nereikia 3 metus, nes jie turi gamintojo sertifikatą, kad TP atitinka keliamus reikalavimus.
.................... .Pas mus jei auto vyresnis nei 10 metų,dar niekas nėra praėjęs tech iš pirmo karto.Visada privalo kažką įrašyti,nors ir smulkmeniško,dėl ko būtinai teks apsilankyti dar kartą ....................
Menka bėda... Daug blogiau būtų, jei privalomos TA neliktų...
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life!
Koks čia pamąstymas,yra nevienas atvejis kai ale nauji automobiliai parduodami iš salono antrą kartą po įvykio apie kurį niekas nežinojo.To bičo kanale galima rasti labai įdomių faktų kaip padirbėjama su lauželiais.
Kai dirbau servise, buvo tokia paslauga halogenu nuoma, ksenonus pakeicia halogenais ir po technikines atgal. Viso labo 150Lt ir kelios valandos
Būtent, kad "buvo", pakol nesuteikė policininkams teisės atimti TA lapą, jei pastebi akivaizdžius neatitikimus. Gal dar kur ir yra tokia paslauga, bet tikrai nebe tokiais mąstais kaip anksčiau.
Taisyklės bei įstatymai ir yra tam, kad sutramdyt tuos, kurie patys mąstyt nesugeba... o kadangi pas mus tų nesugebančių gan daug, tai ir visokių įstatymų daug... Kita vertus, įstojimas į ES nuo tokių gerai pravalė Lietuvą - daug jų į GB pabėgo
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life!
Pvz. aš nebeatsimenu kada mano prižiūrimos mašinos nepraėjo TA iš pirmo karto, nes jas prižiūriu. Pas mus dar laaabai daug vairuotojų, kurie mašinas remontuoja 1 kartą per 2 metus - prieš TA. Kaip taisyklė, tokie vairuotojai (įtariu, kad zamolskis būtent toks) ir yra labiausiai pasipiktinę, kad toks dalykas kaip TA egzistuoja. Tie kas mašinas prižiūri, tiems TA nesukelia jokių nepatogumų, na nebent pora valandų sugaišto laiko kas 2 metus...
Priklauso kur tą tech apžiūrą eini ir su kokio jaunumo mašina.Pas mus jei auto vyresnis nei 10 metų,dar niekas nėra praėjęs tech iš pirmo karto.Visada privalo kažką įrašyti,nors ir smulkmeniško,dėl ko būtinai teks apsilankyti dar kartą.Netgi už pinigus varantys savo lauželius,turi atvažiuoti antrą kartą...
gal nereiktų važiuoti antra karta,bet pasiųlyk tuomet kokį kitokį varianta,kaip legaliai prasukti šitiek papildomų šaibų,ne mašinso senume esmė,o pasipinigavime.
galetu kiekvienas sitaip knist jiems prota,gal uzsibaiktu ta betvarkė,teisingai zmogus pasakė,turiu ismest gera daikta,ir idet nauja,kad jum patikt.
_________________ skype-->optical611
Paklausęs durnu gali būt maksimum dieną, o jei neklausi-liksi durnas visam gyvenimui.
Nepadarysi gerų darbų,nepadarydamas blogų..
Protingi žmonės save nuvertina, o kvaili mano, jog yra nuostabūs
NA jis knisa prota nezinodamas jog neteisus. O ir katalizatorius tikriausiai tuscias tik jis labai jau tikras kad niekas nesiims tikrinti. Paimtu dreliuke. Pragrestu skylute ir butu aisku ar ten kas nors gyvena. Siaip jau inspektorius teisus pagal istatymo raide. Izmetimo sitemos kontrukcija keisti neleidziama. Nusiperki originalu (arba toki kuris turi popieriu jog tinka siam automobiliui) duslintuva ir neturesi bedu. Ko gero pries tai jis jau pasiskaide kok protingas tai inpektorius ir ipiese vaistuku doze.
Siaip jau inspektorius teisus pagal istatymo raide.
Taip, tik ta įstatymo raidė tokia kreiva. Konstrukcijos pakeitimai.
Kaip čia ta konstrukcija keičiasi, jei išlieka tie patys matmenys gabaritai, formos?
Siūlė per stora? Galima nušlifuoti, atkaitinti viską, kad atrodytų vientisa.
Labiau čia tiktų formuluotė, konstrukcijos vientisumo pažeidimai, kurios metu galimai išimtas katalizatorius. Žodžiu, žmonių "gudrumas" atsisuko prieš juos pačius, kad net lūžus vamzdžiui (užvažiavus ant ko nors) įstatymo raidė, išmetimo sistemą prilygina vairavimo, stabdžių sistemoms - nebeleidžia remontuoti, virinti lūžusių detalių.
Ar tai yra teisinga, diskusija ... o kaip dar kitaip apsisaugoti nuo "auksarankių", jei ne "radikalūs" reikalavimai?
Leisti tokius remontus atlikti tik tam tikruose servisuose ir kad servisas išrašytų papierką, ką darė ir kad katalizatorius vietoje. O kokios garantijos, kad po serviso remonto, kažkur garažiuke nepadarė papildomo remonto?