|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 21, 01:09. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Maitinimo šaltiniai » 24 ir 12v maitinimas su rezerv. akumuliatorium. Ką rinktis?
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
|
24 ir 12v maitinimas su rezerv. akumuliatorium. Ką rinktis? |
Parašytas: 2018 05 10, 20:16 |
|
|
|
Bandau sugalvoti tinkamą sprendimą - reikia maitinimo su stabiliais 24v led apšvietimui ~10A ir 12v induktyvinei apkrovai (pavara su DC varikliu) ~5A esant max. apkrovai, kuris avariniu atveju dingus tinklo įtampai galėtų maitintis iš akumuliatorių (ir normaliame režime juos krautų). Pavaros veikimo metu apšvietimas nereikalingas. Korektūra - reikalingas bent dalinis. Jei reikėtų vienos įtampos lyg ir ne problema naudojant maitinimą su ups funkcija. Bet kaip dar išgauti 12v nenaudojant atskiro šaltinio ir dar vieno akumuliatoriaus jam? Juolab įsijungiant pavarai tų 5A, spėju, nepakaks.
Gal kas esat susidūrę? Buitiškai - kompiuterinis ups ir du maitinimo blokai netinka. Reikia kažkokio standartinio gamyklinio šaltinio.
O gal verčiau ieškotis kitos, 24v, pavaros? |
|
Paskutinį kartą redagavo oldtimer, 2018 05 11, 13:13. Redaguota 2 kartus(ų) |
|
|
|
|
|
24 ir 12v maitinimas su rezerv. akumuliatorium. Ką rinktis? |
Parašytas: 2018 05 10, 21:44 |
|
|
|
valentinas rašo: |
24V 10A ledai rly? kokia ten diskoteka avariniu budu nori uzmaitint ? |
Na ir pats paskaičiavęs kas sudėta nustebau... Juostos 12w/m x 3 ir 6w/m x 21. Be rezervo 162w tai 6,75A. Na 10A gal nemažai rezervui užmečiau, bet maitinimą dedant į uždarą dėžę gal verta palikt daugiau. O ir ta pavara... |
|
|
|
|
|
24 ir 12v maitinimas su rezerv. akumuliatorium. Ką rinktis? |
Parašytas: 2018 05 10, 23:03 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
aukstesne itampa visada geriau.
pavara irgi geriau ieskot 24V jei tas nera sudetinga. |
Dar klausimas. Tarkim supaprastinus 2 įtampų reikalą ir parinkus 24v pavarą. Vienas 24v šaltinis ir du vartotojai. Jei sutaps šviečiant apšvietimui, kad įsijungs/atsijungs pavara ir dar su max. apkrova. Gal nėra gera mintis turėti induktyvų vartotoją kartu su led toje pačioje grandinėje? |
|
|
|
|
|
|
Re: 24 ir 12v maitinimas su rezerv. akumuliatorium. Ką rinkt |
Parašytas: 2018 05 11, 07:13 |
|
|
|
oldtimer rašo: |
reikia maitinimo su stabiliais 24v led apšvietimui ~10A, kuris avariniu atveju dingus tinklo įtampai galėtų maitintis iš akumuliatorių |
Ar tie LED skirti tik avariniam režimui, ar ir darbiniam? Nes dažniausiai objektuose avarinis apšvietimas sudaro apie 10% viso apšvietimo. Be to, jis nebūtinai turi šviesti, kai dega darbinis apšvietimas - taip be reikalo neeikvojami LED, kurie avariniu atveju privalėtų šviesti 100%.
oldtimer rašo: |
bet įtampa 27,6v. |
Tai normali 24V akumuliatoriaus krovimo ir palaikymo įtampa. (Tas pats, kas 12 V akumuliatoriui 13,8V). LEDams nieko neatsitiks. |
|
|
|
|
|
|
|
24 ir 12v maitinimas su rezerv. akumuliatorium. Ką rinktis? |
Parašytas: 2018 05 11, 10:48 |
|
|
|
tai yra gi visokie maitinimo saltiniai.
yra sakykim nestabilizuotas - kur gali itampa plaukiot, sakykim +/-5-10% ribose.
yra stabilizuotas - kur ten isejime plaukiojimas teleistinas gal tik 0,1 -0,5% ribose
cia tik skirtingi maitblokiu tipai ir tiek.
jei LED "jautrus" nestabilumams ar ten kokiems suoliams - tai su LED komplekte idedamas draiveris. arba kazkokios kitokios apsaugos-ribotuvai.
belenkaip junginet tikintis kad viskas nenulus ,aisku, kad nelabai gerai bet sita "belenkumo" laipsni sprendi tu pats, o ne forumieciai.
paprastai kuo didesne pradine bazine itampa - tuo didesnis itampos plaukiojimo diapazonas leistinas. ir tu gali is daugiau rinktis. ir nuostoliai visada mazesni, kai is dideles pirmines itampos stabilizuoji i mazesne, o ne atvirksciai.
---------------
siaip geriausia kai parasai ko tikiesi (sumanyma), ir renkiesi idejas kurios tau palankesnes. arba galima nagrinet "idealu" sprendima - bet cia jis pas visus skirsis - nes patirtis pas zmones skiriasi. o ne tema pradedi "man reikia" - o paskui temos eigoje aiskeja - kad realiai tau visai ne to reikia cia gi nieks neatspes, ko tu ten nori is tu LED ir kazkokios pavaros
gal ten du atskirus uzmaitinimus paprasciau padaryt... |
|
Paskutinį kartą redagavo zamolskis, 2018 05 11, 11:00. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
Re: 24 ir 12v maitinimas su rezerv. akumuliatorium. Ką rinkt |
Parašytas: 2018 05 11, 10:55 |
|
|
|
hencia rašo: |
oldtimer rašo: |
reikia maitinimo su stabiliais 24v led apšvietimui ~10A, kuris avariniu atveju dingus tinklo įtampai galėtų maitintis iš akumuliatorių |
Ar tie LED skirti tik avariniam režimui, ar ir darbiniam? Nes dažniausiai objektuose avarinis apšvietimas sudaro apie 10% viso apšvietimo. Be to, jis nebūtinai turi šviesti, kai dega darbinis apšvietimas - taip be reikalo neeikvojami LED, kurie avariniu atveju privalėtų šviesti 100%.
oldtimer rašo: |
bet įtampa 27,6v. |
Tai normali 24V akumuliatoriaus krovimo ir palaikymo įtampa. (Tas pats, kas 12 V akumuliatoriui 13,8V). LEDams nieko neatsitiks. |
Šiuo atveju tie patys led skirti ir darbiniam apšvietimui. Čia ne pagal oficialias taisykles, tiesiog geriau būtų turėti ir avariniu atveju 100% ar netoli to. Tai sandėliavimo patalpa visiškai neturinti natūralaus apšvietimo galimybių ir joje kartais gali nebūti tinklo įtampos. Žmonės nuolat nebūna ir apšvietimas dažniausiai reikalingas trumpam laikui, pavara atidaro ir uždaro duris.
Dėl įtampos, suprantu, čia normalu akumuliatoriui. Tik nevisai aišku ar reguliavimas keičia įtampą akumuliatoriaus krovimo gnybtuose, ar keičia išėjime skirtame apkrovai ir krovimas nuo to nenukenčia. Na bet šito matyt teks užklausti gamintojo. Numanau, kad ledams greitai nieko neatsitiks, bet kaip po pusmečio? Pasak vienos įmonės gaminančios juostas leistina max. 5% didesnė įtampa. O kaip realybėje? |
|
|
|
|
|
|
Re: 24 ir 12v maitinimas su rezerv. akumuliatorium. Ką rinkt |
Parašytas: 2018 05 11, 11:04 |
|
|
|
oldtimer rašo: |
Šiuo atveju tie patys led skirti ir darbiniam apšvietimui. Čia ne pagal oficialias taisykles, tiesiog geriau būtų turėti ir avariniu atveju 100% ar netoli to. Tai sandėliavimo patalpa visiškai neturinti natūralaus apšvietimo galimybių ir joje kartais gali nebūti tinklo įtampos. Žmonės nuolat nebūna ir apšvietimas dažniausiai reikalingas trumpam laikui, pavara atidaro ir uždaro duris.
Dėl įtampos, suprantu, čia normalu akumuliatoriui. Tik nevisai aišku ar reguliavimas keičia įtampą akumuliatoriaus krovimo gnybtuose, ar keičia išėjime skirtame apkrovai ir krovimas nuo to nenukenčia. Na bet šito matyt teks užklausti gamintojo. Numanau, kad ledams greitai nieko neatsitiks, bet kaip po pusmečio? Pasak vienos įmonės gaminančios juostas leistina max. 5% didesnė įtampa. O kaip realybėje? |
del apsvietimo, tai daryk taip - maitinasi led is tinklo per draiveri. ir atskirai stovi ikrautas-kraunamas akumas. kai nera tinklo - perjungi LED i akuma (kartu uzsiblokuoja akumo ikrovimas - kaip apsauga). visa tai gali padaryt jungikliu triju padeciu. arba per reline sistema. o ne burt kazkoki UPS'a.
as tai isvis kabeli tinklo instaliacijos pakeisciau - jei ten supuves negu isradinet kazka... |
|
|
|
|
|
|
Re: 24 ir 12v maitinimas su rezerv. akumuliatorium. Ką rinkt |
Parašytas: 2018 05 11, 11:46 |
|
|
|
oldtimer rašo: |
Pasak vienos įmonės gaminančios juostas leistina max. 5% didesnė įtampa. O kaip realybėje? |
Gal tada tikrai paklausyti Algio ir imti 12V akumuliatorių ir jo kroviklį ir įtampą kelti keitikliu į 24V. Tik tada reikia atsiminti, kad keitiklis, jei 24V LED vartos 10A srovės - iš 12 V srėbs mažiausiai 22A (~2A dėl keitiklio nuostolių)
P.S. Arba tikrai - 230V AC 24V DC keitiklis maitina LED, o kai dingsta maitinimas - rele iš akumuliatoriaus prijungiamas 12 V 24 V keitiklis. Taip nereikės galingo 12V keitiklio - tik kad užtektų pavarai ir akumuliatoriaus krovimui. |
|
|
|
|
|
|
Re: 24 ir 12v maitinimas su rezerv. akumuliatorium. Ką rinkt |
Parašytas: 2018 05 11, 12:20 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
del apsvietimo, tai daryk taip - maitinasi led is tinklo per draiveri. ir atskirai stovi ikrautas-kraunamas akumas. kai nera tinklo - perjungi LED i akuma (kartu uzsiblokuoja akumo ikrovimas - kaip apsauga). visa tai gali padaryt jungikliu triju padeciu. arba per reline sistema. o ne burt kazkoki UPS'a.
as tai isvis kabeli tinklo instaliacijos pakeisciau - jei ten supuves negu isradinet kazka... |
Na atrodo visai neblogai.
Bet esmė beveik ta pati ar:
1. 220v > led "draiveris" 24v maitinimo blokas > led ir pavara (pakeitus į 24v). Ir šalia 24v kroviklis, du akumuliatoriai (nuosekliai 24v) ir kažkokia relinė komutatacija. Bet nebus apsaugos nuo visiško iškrovimo ir pan.
arba
2. 220v > 24v maitinimo blokas su kroviklio ir komutavimo funkcija (neburiant - gamyklinis) > led ir pavara. Ir du akumuliatoriai (nuosekliai 24v).
šiu atveju neramina tik prastai stabilizuota įtampa ir pavara lygiagrečiai led (įsijungimas/išsijungimas jei tuo metu šviečia led). |
|
|
|
|
|
|
Re: 24 ir 12v maitinimas su rezerv. akumuliatorium. Ką rinkt |
Parašytas: 2018 05 11, 12:29 |
|
|
|
hencia rašo: |
P.S. Arba tikrai - 230V AC 24V DC keitiklis maitina LED, o kai dingsta maitinimas - rele iš akumuliatoriaus prijungiamas 12 V 24 V keitiklis. Taip nereikės galingo 12V keitiklio - tik kad užtektų pavarai ir akumuliatoriaus krovimui. |
12-24v keitiklis, kad būtų stabilūs 24v? Nes būtų galima atsisakyti keitiklio, bet pridėti dar vieną akumuliatorių(gal tada mažesnės talpos pakaktų?).
O gal yra prieinamų pakankamai galingų DC/DC keitiklių, kad būtų galima paduoti 20-28v, o išėjime gauti stabilius 24? Tada pavarą prie nestabilizuoto, o led prie stabilizuoto ir ramu? |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|