 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 21, 13:04. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Įvairūs » Dviracio issirinkimas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
 |
Dviracio issirinkimas |
Parašytas: 2018 02 27, 14:05 |
|
|
|
|
_________________ Kam man daug žinoti? Jei daugiau žinau, tai daugiau ir užmirštu. O jei mažiau žinau, tai mažiau užmirštu. O jei mažiau užmirštu, vadinasi daugiau žinau. |
|
|
|
 |
Dviracio issirinkimas |
Parašytas: 2018 02 27, 14:57 |
|
|
|
Taip, kai siektiek prasivazinesiu pameginsiu [url=https://www.google.pl/maps/dir/47.2847574,11.3957874/47.3060909,11.3755195/@47.3001082,11.3771308,3265m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e1]sita trasa [/url].
edit. nuorodos nepavyko suformuoti, kur klaida
linkas:
https://www.google.pl/maps/dir/47.2847574,11.3957874/47.3060909,11.3755195/@47.3001082,11.3771308,3265m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e1 |
|
|
|
|
 |
Dviracio issirinkimas |
Parašytas: 2018 02 27, 15:00 |
|
|
|
Su BMS tipo dviraciu tikrai galesi visur vazinet Pvz. as turiu Everest firmos dvirati.Dviratis labai man patinka.Pavaros stebuleje.Nors tai ne kalnu dviratis.Seip lysk i koki nors dviratininku foruma.Tikrai rasi daug naudingos info |
|
_________________ Nori būti laimingas visą gyvenimą - būk sąžiningas žmogus.
Tomas Fuleris |
|
|
|
 |
Dviracio issirinkimas |
Parašytas: 2018 02 27, 15:19 |
|
|
|
BMSui uzdejus plonesnes padangas, purvasaugius ir bagazine gal ir gautusi tai ko man reikia
Pavarciau forumus, bet apie si dvirati lietuviai neraso. O registruotis kitam forume, skaityti taisykles, ir tek klausti tingiu. |
|
|
|
|
 |
 |
Dviracio issirinkimas |
Parašytas: 2018 02 28, 01:20 |
|
|
|
as megstu pasivazinet dviraciais. ziema net vazineju kai kada
galiu pasakyt taip - ne kazkokiam firmos varde ar kainoje vaziuojancio dviracio esme, o daliu pakeiciamume. pas mane yra 4 dviraciai ir dar dalim papilta kokie 5... cia tik tam, kad vazinet. kad turet darbinga dvirati. ir dar irankiu kruva specifiniam ardymui. ten su jai dafiga vargo - reguliuot reikia pastoviai ratus, padangas pramusineji, guoliai byra, vairai luzta, sedynes sutrupa ir t.t.
o jei nori dviracio del to kad nusiramit moraliskai - tai pirk sita
diskiniai stabdziai galiu pasakyt - gana sudas... ten ju yra visokiu lygiu... yra aisku ir geru. bet kai stabdai diskiniu - ratas susisuka siektiek ant stipinu - toks minkstas stabdymas. kaip ir su stabdziais galinej ivorej. ir standartiniai stipinai megsta nulakstyt tada dazniau. man asmeniskai labiau patinka stabdymas i rato ratlanki. standesnis stabdymas. geriau kontroliuojamas. plius toks labiausiai paplites ir lengviausiai remontuojasi. tereikia tik kaladeles ir ratlanki (retai) pirkt.
plius dviratis su diskiniais - sunkesnis.
------------
bms yra sudas durniams, o ne dviratis.
va ta kur nusiziurejai - tokio tipo geras - ten toks plento universalus. labiau "kalnam" reikia su galiniu amortiku. ir visada imk tik 28 coliu ratais. 26 coliu letesni fiziskai, labiau duobes jaucia...
------------
del begiu, man jie mazai reikalingi. as irgi vertinu modeli kur begiai asyje. bet ten ta begine asis brangi siaip
-----------
konkreciai sitam modely man nepatinka remo tipas, nemegstu kai remas i bms tipo stiliu isprojektuotas. tada mazas trikampis ir virsutinis vamzdis zemyn eina. ir negali ten idet nieko normaliai ar pakabint ant vamzdzio - nuciuozia ir dauzosi i kojas. ir nest nepatogu uzsimetus ant peties.
ratai jo 32 stipinu - irgi nestandartas...
vnz probleminis jis...
bet jei daznai nevazinesi, o tik del vaizdo - tai tada puikus  |
|
|
|
|
 |
 |
Dviracio issirinkimas |
Parašytas: 2018 02 28, 12:13 |
|
|
|
Citata: |
ir dar irankiu kruva specifiniam ardymui. ten su jai dafiga vargo - reguliuot reikia pastoviai ratus, padangas pramusineji, guoliai byra, vairai luzta, sedynes sutrupa ir t.t. |
Panasi mano patirtis su pigiais dviraciais uz 200-300lt pries desimtmeti buvo, kai pries kiekviena kelione guolius pasitempti ar stabdzius pareguliuoti reikedavo.
Is sito tikiuosi tikiuosi kad per pirmus metus ~ 5000 km problemu nebus
Deveto nenoriu, nes nesigaudau ir nenoriu suda nusipirkti, o brangesni nusipirkus bus baisu palikineti be prieziuros kad nenuknistu. |
|
|
|
|
 |
Dviracio issirinkimas |
Parašytas: 2018 02 28, 12:37 |
|
|
|
diskiniai stabdziai gerai kai hidrauliniai yra.
o seip geros firmos nusipirkes brangu dviraty gailesi y purvus vaziuot.
tad gal tada reikia pagalvot apie pigesny kurio nebus gaila y bekele nuvest. |
|
_________________ persimeciau y fotografija
astuoni63447du88 |
|
|
|
 |
 |
Dviracio issirinkimas |
Parašytas: 2018 02 28, 14:57 |
|
|
|
K155ID1 rašo: |
Panasi mano patirtis su pigiais dviraciais uz 200-300lt pries desimtmeti buvo, kai pries kiekviena kelione guolius pasitempti ar stabdzius pareguliuoti reikedavo.
Is sito tikiuosi tikiuosi kad per pirmus metus ~ 5000 km problemu nebus
Deveto nenoriu, nes nesigaudau ir nenoriu suda nusipirkti, o brangesni nusipirkus bus baisu palikineti be prieziuros kad nenuknistu. |
cia klysti. luzta ir byra ir tie brangus. ir nei kiek ne maziau. ypac aliumo remai draugelis virina juos - tai nesa ir nesa... ties sedyne ypac megsta ta vieta atluzt - nes iskelia maksimaliai (musu zmones aukstesni ir sunkesni uz tarptautini vidurki). visus dviracius projektuoja statistiniam zmogui. dalis problemu sprendziama - pvz dviraciu remu gabaritine eile pagal zmogaus ugi. visokie suderinimai - isstumiant sedyne ar vairus. bet pvz tokios problemos kaip svoris - principe nesprendziamos masiniu gamybos budu. sitas dviratis kur tu ziuri - yra skirtas 60-75kg zmogui. as pvz sveriu 120kg eiles ir as tipinius dviracius tiesiog lauzau savo svoriu o individualia komplektacija tegali susirint tik vienu budu - pirkdamas komponentus atskirai.
o ne rinkdamasis ten kazkokia masini slamsta. nesvarbu, kad is "brendo" kategorijos.
devetu ir as nemegstu - nes ten viskas ismalta buna... bet tu gausi ne tau reikiama dvirati, o tik kazkokio slamsto komplektacija. naujo - bet vistiek slamsto. ir nelabai galesi ten kazka pakeist.
5000 km per metus dviraciu - cia irgi manau susvaigai kazka... cia kazkur 2 menesiai istisinio vaziavimo po 8 val per para... as per metus suminu geriausiu atveju 1000-1500km ir man dviraciai byra uzknisanciai...perku pagrinde stipinus, ratlankius, stabdziu kaladeles, guolius, asiu strypelius, kameras, padangas, reciau grandines, zvaigzdutes, ivores, stabdziu trosus, kai kuriuos reminius elementus. suma metams tikrai buna virs 200 eiles...
del reguliavimo. stabdziai ar asiu laisvumus cia turi uzsimerkes sureguliut. slegi patikrint irgi. cia yra xernia.
pagrindinis reguliavimas yra ratu geometrija, grandines geometrija ir pedalu asies laisvumas.
rate reikia ratlanki susireguliuot, ir padangos geometrija susireguliuot. nes belenkaip uzdejus ir priputus - vazinesi ant kazkokio ovalinio kausinio, o ne ant rato.
jei grandine bus istriza - tu ten gal trecdali mynimo jegos paliksi. o derinasi isstumant ivore galiniam rate - dvieju rusiu ilgiu stipinu komplekta gali tekt taikyt... arba reikia zaist su pedalu asim ar net remo korekcijom.
pedalu laisvuma as salinu dedamas pramoninius guolius standartiniai man per silpni... |
|
|
|
|
 |
 |
Dviracio issirinkimas |
Parašytas: 2018 02 28, 15:26 |
|
|
|
aprioris rašo: |
diskiniai stabdziai gerai kai hidrauliniai yra.
o seip geros firmos nusipirkes brangu dviraty gailesi y purvus vaziuot.
tad gal tada reikia pagalvot apie pigesny kurio nebus gaila y bekele nuvest. |
geri diskiniai, kai yra su nudylimo kopensavimu. nes ten visokio slamsto gamina diskiniuose, ir gali tau ir brangiausia "super duper" firmini diska sulankstyt nepataisomai. kai tuo tarpu ratlankio tipo svirtiniai stabdziai prie geometriniu netikslumu prisitaiko savaime - nes principas geresnis. vienintelis diskiniu privalumas - nebent disko ilgaamziskumas. bet ten kaladeliu ivairove ir brangumas viska panaikina...
hidrauliniai - tai cia nebent invalidams, kur pirstu nesugeba lankstyt. troso trintis vamzdelyje vaziavimo kokybe nelabai realiai itakoja, kad ten dar kist hidraulika.
del purvu tai taisybe - turiu kaimyna, kur irgi perka, tipo "gerus ir kokybiskus" dviracius. tik as vazineju, o jis garaze sandeliuoja istraukia kartais, kai sveciu kokiu atvaziuoja pas ji - tai padaro jiems isvyka ir pavaidina pries juos dviratininka. pasnekam kartais, nes bendras interesas yra  |
|
Paskutinį kartą redagavo zamolskis, 2018 02 28, 15:30. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
 |
Dviracio issirinkimas |
Parašytas: 2018 02 28, 15:28 |
|
|
|
Kiek su kolegomis kalbejau, nieks kas menesi dviraciu netaiso, kai kazkas kliba ar traska nuveza tiesiog i dirbtuves ir toliau mina. Todel manau kad kokybe dviracio uz 500-1000 yra gera. Tiesa nieks pas mus is minanciu daugiau 100kg nesveria
Vokietijoj i darba galima dviraciu vazineti istisus metus, mazdaug skaiciuojant 2*20km*100 gero oro darbo dienu + savaitgaliniai pasivazinejimai ir atostogos. 5000km tikrai greitai susirinks.
Man cia primine viena istorija su masinos rato guoliu. Lietuvoj kas 20-40k km pradedavo uzti rato guolis. Servise vis siulydavo, 10 prastas guolis, 30 geras vokiskas. Taigi viena karta pradejo uzti pakeliui i vokietija. Apsilankiau trijuose vokiskuose servisuose ir pas visus kaina ta pati ~100, originalaus guolio kaina plius darbas. Po pakeitimo su tuo ratu problemos baigesi. Po sio atvejo visus tuos pasakojimus apie dalis kurios tokios pat kokybiskos kaip originalai tik kelis kart pigesni ziuriu neigiamai.
Citata: |
hidrauliniai - tai cia nebent invalidams, |
Kataloge is kurio renkuosi yra:
40 V-brake
212 hidrauliniai diskiniai
4 mechaniniai diskiniai ..dviraciai.
Didzioji dalis skirti invalidams  |
|
|
|
|
 |
 |
Dviracio issirinkimas |
Parašytas: 2018 02 28, 15:42 |
|
|
|
K155ID1 rašo: |
Kiek su kolegomis kalbejau, nieks kas menesi dviraciu netaiso, kai kazkas kliba ar traska nuveza tiesiog i dirbtuves ir toliau mina. Todel manau kad kokybe dviracio uz 500-1000 yra gera. Tiesa nieks pas mus is minanciu daugiau 100kg nesveria
Vokietijoj i darba galima dviraciu vazineti istisus metus, mazdaug skaiciuojant 2*20km*100 gero oro darbo dienu + savaitgaliniai pasivazinejimai ir atostogos. 5000km tikrai greitai susirinks.
Man cia primine viena istorija su masinos rato guoliu. Lietuvoj kas 20-40k km pradedavo uzti rato guolis. Servise vis siulydavo, 10 prastas guolis, 30 geras vokiskas. Taigi viena karta pradejo uzti pakeliui i vokietija. Apsilankiau trijuose vokiskuose servisuose ir pas visus kaina ta pati ~100, originalaus guolio kaina plius darbas. Po pakeitimo su tuo ratu problemos baigesi. Po sio atvejo visus tuos pasakojimus apie dalis kurios tokios pat kokybiskos kaip originalai tik kelis kart pigesni ziuriu neigiamai. |
na as Lietuvoj gyvenu cia dviratininku nemyli. policija kimba ir pan esu vazinejes i darba 1,4 metu istisai kasdien, tik po 5.5km i viena puse. parvaziuodavau pietaut kasdien! kai kiti su masina tingi
del remonto, as kitaip darau. pas mane 4 visada paruosti vaziuot. vienas "iseiginis - paxazuxinis", vienas "sunkiasvoris" ir du "darbiniai", ir dar keli ratai paruosti pilnam komplekte. ne kasdien gi ten genda. jei padanga prakalu - rata tik permetu. o jei rimciau - ciumpu antra "darbini". o remontuoju tik kai jau prisikaupia seimoj ir daugiau dviraciu yra - tik ten slamstas labiau visoks visi tik ir ziuri mano dvirati nuciupt
tu vat tik pagal kaina tesugebi kazka ten guolyje ivertint. as ten pvz skiriu srateliu diametru ivairove yra coliniai , yra metriniai guoliukai. kruva skirtingu guoliu - ir pvz idejus metrini colinen ivoren - uzklinis tau rata pastoviai - nesvarbu kaip tarpeli sureguliuosi nes nuo sratu kokybes tai nepriklauso. yra visokiu padengimo lygiu, kietumo klasiu, yra srateliu pagal geometrine kokybe ir pan taip pat guoliuose palaidais sratais svarbu ir paciu srateliu kiekis. as juos su tiksliu slakmaciu dar ir pats perkalibroju. ten su ismustom duobem ar surudijusiu tikrai nededu. isivaizduok kad idedi 5 dmazesnio diametro ir 4 didesnio - nu ir kas bus - net jei visi super kokybiski ir brangus "vokiski" ar dar ten kokie nors "ufonautiski"
o tavo kriterijai - vokietis "pagamino" ir brangiai pardave. juokas ir tiek
patiket remontuot kazkokiem mulkiam uz minimuma? tu cia gal juokauji?  |
|
Paskutinį kartą redagavo zamolskis, 2018 02 28, 15:52. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
 |
Dviracio issirinkimas |
Parašytas: 2018 02 28, 15:52 |
|
|
|
Citata: |
o tavo kriterijai - vokietis "pagamino" ir brangiai pardave. juokas ir tiek Very Happy Very Happy Very Happy |
tik viena karta esu su sita logika prasoves, kai nusipirkau per amazon "vokiska" oro kondicionieriu skambiu pavadinimu "bavarija", ir tik pradarius deze is plastmases kvapo supratau jog slamstas, tolesne apziura tai tik patvirtino. Bet cia pats kaltas uz 300 gero daikto norejau  |
|
|
|
|
 |
Dviracio issirinkimas |
Parašytas: 2018 02 28, 15:54 |
|
|
|
dviraciuose ne tas lygis. turi but masine kultura kaip kokioj Olandijoj - kad veiktu tavo kainos metodas. |
|
|
|
|
 |
 |
Dviracio issirinkimas |
Parašytas: 2018 02 28, 20:54 |
|
|
|
Kas čia per dviračio tipas BMS? Šiaip įdomu kaip nesidominčiam įvairiais dviračių tipais.
zamolskis rašo: |
hidrauliniai - tai cia nebent invalidams, kur pirstu nesugeba lankstyt. troso trintis vamzdelyje vaziavimo kokybe nelabai realiai itakoja, kad ten dar kist hidraulika.
.... |
Aš skaitau tavo tuos raštus ir nesuprantu. Tamsta dvirati išvis turi ar tik forumų prisiskaitęs? Na aš aišku suprantu jeigu važinėji dviračiu su krepšeliu priekyje dviračiu takais. Toks dviratis didelių reikalavimų neturi: dideli ratai, v-brake, plona padangėlė, ergonomiška sėdynė. Na prieki amortikas privalumas. Sėdi ir mėgaujies ramiu važiavimu, bet tai ką dėstai tai totalus kliedesiai. Jei tai yra tavo nuomonė, tai ok, bet tai tokiom poemom gal dėstyti nereikia...
----------
Turiu pats Focus MTB dviratį ~8 metus. Priekinis amortikas, hidrauliniai diskiniai, shimano deore/XT. Sėdynė iškelta tiek kiek ir priklauso, nes rėmas tinkamo dydžio. Pirmus 3-4 metus nuo dviračio nenulipau, vėliau tempai apmažėjo. Per tą laiką dviratis nereikalavo absoliučiai jokių investicijų apart grandinės tepimo ir bėgių sureguliavimo. Dviratis važiuoja puikiai be jokių pašalinių garsų. Šiuo metu jau pasiektas lygis, kad reikia kapitalinio, kaip žvaigždžių blokai, grandinė, kaladės ir pan, bet sureguliavus bėgius tam tikram ruožui ir žinant ką jungti ko ne važiuoja tikrai pakenčiamai.
Tiesa, ~1,5m atgal teko rinkti dar vieną dviratį. Pigesni, kur žinoma ir komponentai atitinkamo lygio. Priekinė žvaigždė neatlaikė net bandomojo važiavimo.. |
|
_________________ Kam man daug žinoti? Jei daugiau žinau, tai daugiau ir užmirštu. O jei mažiau žinau, tai mažiau užmirštu. O jei mažiau užmirštu, vadinasi daugiau žinau. |
|
|
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |