|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 03 29, 00:22. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Elektronika žaliems » Elektrinio automobilio patobulinimas iš 6V į 12V
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 2 iš 2 Pereiti prie Atgal 1, 2 |
|
|
|
|
Elektrinio automobilio patobulinimas iš 6V į 12V |
Parašytas: 2018 01 22, 12:02 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
islosi tikrai. bus sustresne masinyte.
tik klausimas ar sugebesi idet varikliukus, sujungt su ratais, jei netiks gabaritai. gali net apsukos skirtis nauju varikliuku - bus nesuderinama isvis... juk cia niekas nezino ka tu ten nusipirkai, ir net nezino kokiu reik - nes nenufotkinai uzrasu ant senu varikliuku
akumus irgi imontuot kazkaip reikes. ir kas blogiausia - jei valdymas 6V, o sistema 12V, reiks is kazkur gaut 6V valdymo uzmaitinimui.
yra paprastas (tau) budas - palikt 6V akuma bent viena - sumontuot kazkur salia. bet sitas budas turi papildomu probemu - reikes ikrovinet ir 12V sistema ir 6V sistema.
yra sudetingesnis (tau) budas - pvz pastatyt 6V stabilizatoriu is 12V - bet cia jau papildomai reiks pirkt detales ir konstruot schemute...
---------
aplamai nemacius (nenusibraizius) schemos isvis neracionalu daryt konkrecius galutinius sprendimus, kaip ten geriausia butu pakeist itampas. gal ten yra ir kitu galimybiu. kelt sistemos itampa iki 12V cia tikrai geras sprendimas. bet jis kolkas labiau teorinis, kol tu nepateiki daugiau reikiamu duomenu galimiems sprendimams. o forumieciai jau prisiule net kelis galimus variantus . atsakymai irgi bus burimai is kavos tirsciu, kol galiausiai pereis i taves pizdavojima, kaip kai kurie cia megsta forume uzsiimt, kai mato kad temos autorius nesugeba susivokt...
siaip schema matos ten elementari, nera sudetingu valdymo reguliavimu. bet kol neaprasai smulkiau - irgi galima cia priburt neaisku ko... |
OK, ačiū. detalesnių nuotraukų įkelsiu artimiausiu metu. Užbėgant įvykiam už akių, gal yra forūmiečių iš Klaipėdos? Ir gal apsiimtų pagelbėt su šiuo projektu už EUR? |
|
|
|
|
|
|
Elektrinio automobilio patobulinimas iš 6V į 12V |
Parašytas: 2018 01 22, 21:21 |
|
|
|
Toj mašinikėj varikliukai 12V, o akumai 2 po 6V. Susijungus akumams nuosekliai greitis didesnis, susijungus akumams lygiagrečiai greitis mažesnis. Akumai nusibaigia ir mašinikės nebėr. Sau... |
|
|
|
|
|
Elektrinio automobilio patobulinimas iš 6V į 12V |
Parašytas: 2018 01 23, 07:14 |
|
|
|
donau rašo: |
Toj mašinikėj varikliukai 12V, o akumai 2 po 6V. Susijungus akumams nuosekliai greitis didesnis, susijungus akumams lygiagrečiai greitis mažesnis. Akumai nusibaigia ir mašinikės nebėr. Sau... |
Prieš rašinėdamas nesamones, dar kartą patyrinėk nuotrauką ir paaiškink - kaip akumai susijungia nuosekliai. Tau... |
|
|
|
|
|
Elektrinio automobilio patobulinimas iš 6V į 12V |
Parašytas: 2018 01 23, 20:03 |
|
|
|
Pasiduodu. Pasididinus nuotrauką akivaizdu, kad akumai sujungti lygiagrečiai
tomas_mac rašo:
Esu parašęs, kad ir du 12V varikliukus dėti noriu.
Keista, kad išknisęs iš kažkur schemą - nesupratai kaip ten žmonės perdaro.
Nieko nereikėjo pirkti - paliekami esami varikliukai ir akumuliatoriai.
Tik akumuliatoriai sujungiami nuosekliai varikliukų grandinei.
O tu vietoj proto p....o teisingus patarimus duok. Tau... |
|
Paskutinį kartą redagavo donau, 2018 01 23, 20:52. Redaguota 2 kartus(ų) |
|
|
|
|
|
|
|
Elektrinio automobilio patobulinimas iš 6V į 12V |
Parašytas: 2018 01 28, 22:58 |
|
|
|
nu va. jau normaliai fotkini. jau kazkas matosi.
ir matau suzymejai jungtis, cia labai protingas sprendimas.
tik va jegos schemoje, is varikliu, iseina po du laidus (juodas + raudonas) iki jungiamuju fiskiu [4] ir [5]. tada laidai pakeicia spalva i melynas + raudonas ir zalias + geltonas, sueina visi i kruva, sulenda i juoda triubele ir nueina... TAI KUR JIE NUEINA??? tavo braizytas breziny kazkokios miglotos uzuominos... toks brezinys nera schema, o tik kazkoks eskizas. schema - kai breziny matai laido kelia. sakykim sekant nuo akumuliatoriaus [+] laido matom kaip jis nueina iki jungiklio, tada is jungiklio kitu laidu nueina iki variklio, tada is variklio kitu laidu grizta i akumuliatoriaus [-] ir uzdaro grandine, ta prasme - jegos schema, kai matom maitinimo saltini [akumas], vartojimo apkrova [variklis], ir valdymo elementa[jungiklis] - ir VISUS LAIDUS tarp situ triju elementu.
cia juk jegos schema kuria tau reiks keist is 6V i 12V! ir visi sitie laidai SVARBUS!!!
o is foto nesimato kaip uzsidaro grandine iki akumuliatoriaus. tesimato tik kad po viena laida atsisakoja iki fiskes [1], o keturi svarbiausi nueina BBZ KUR
as suprantu, kad jie ten sugrizta per kita triubele (greiciausiai per [3] jungti), tik va jau nebeaisku kurie... logika valdymo neaisku, nesimato galvaniskai atrista ar ne... juk mes ruosiames i juos 12V paduot...
truksta info tiesiog nusibrezt jegos dalies schemai, nes neisardei iki galo.
ir varikli bent viena istrauk ir pafotkint uzrasus ant jo. gal ten 12V varikliai netycia
kolkas tematau tik viena galima problemine detale - kondencatorius 1000uF x 10V. jei jis dalyvauja jegos schemoje - ji reiketu pakeist i bent jau 16V, o geriau i 25V net. bet ten panasu gali but kontrolerio RX-2BS uzmaitinimo konderis, tai ten mazavolte linija ir jis greiciausiai nesvarbus.
ir dar, is platos su relem, nuo tos mazos platytes su kontroleriu, iseina toks riebus juodas laidas. nei tavo foto, nei tavo schemoj nesimato kur jis toliau eina... cia reikia dar sugebet taip nufotkint, kad paslept toki akivaizdu laida ten antena pajungta ar kas?
dar ten kazkokios juodos neaiskios fiskes matosi kabaliuoja... greiciausiai nesvarbios... |
|
|
|
|
|
|
Elektrinio automobilio patobulinimas iš 6V į 12V |
Parašytas: 2018 01 30, 13:39 |
|
|
|
Papildau foto su pilnu išardymu.
Varikliukai tikrai 6V, tas storas juodas laidas, tai antena, o kitos juodos fyskutes eina i automobiliuko apsvietimą (priekis ir galas).
|
|
|
|
|
|
|
Elektrinio automobilio patobulinimas iš 6V į 12V |
Parašytas: 2018 01 31, 16:10 |
|
|
|
Pats paprasčiausias sprendimas tai, manau, būtų kaip įdėjai paveikslėlį pirmame poste. Tokiu atveju tau reiktų 4 rėlių (po 2 kiekvienam varikliukui, nes 1 rėlė, kad važiuotų į priekį, o kita kad važiuotų atgal). Akumuliatorius reiks sujungti nuosekliai(dabar jie sujungti lygiagrečiai), kad gautum 12v ir tada reiks elektroniką perjungti, kad gautų 6v.
Jei visdėlto nusipirkai 12v akumuliatorių tai reiks iš jų kažkokiu būdu pasigaminti 6v visai elektronikai (nuo 12v, manau, kad suges) jei nenorėsi ir 6v akumo kartu vežiotis.
Kitas klausimas kokius varikliukus nusipirkai? Tokius pat t.y. RS-390 ? Nes jie skirstomi ne tik pagal apsukas, galią, įtampą ir t.t. bet ir pagal dydžius RS-390, RS-550, RS-775 ir pan. (Skirtingų gamintojų skirtingi ir parametrai dar būna todėl nurodžius, pvz. RS-550 dar nieko nesako). Pagal tavo foto tai kažin ar įtalpintum pvz. RS-550.
Taip pat dar svarbus dalykas yra koks dantratukas (kiek dantukų) ant tavo varikliuko uždėtas ir kokį nusipirkai.
PS. pats turiu mašinėlę su 2 x RS-550(8500rpm, 20-45w, nepamenu dabar tik koks perdavimo santykis į ratus) tai ant "greitesnio bėgio" (kai į abu varikliukus atskirai pasiduoda po 12V, nes "letesnis bėgis" reiškia, kad 12v pasiduoda į abu sujungtus nuosekliai) normaliai važiuoja, reikia jau greičiau nei paprastai eiti, kad kartu suspėčiau. Vaikui užtenka, o pačiam norėtusi irgi pakeisti varikliukus į RS-775 su didesnėm apsukom ir t.t. Nors dabar planas yra išmest tą "mygtukinį" gazą ir įdėti su halo davikliu, kad nuo paspaudimo priklausytų greitis, o ne "gazas-dugnas" |
|
|
|
|
|
|
Elektrinio automobilio patobulinimas iš 6V į 12V |
Parašytas: 2018 01 31, 18:48 |
|
|
|
apsvietimas nesvarbu.
dar klausimas. tai tie 4 stori laidai kur is vaziavimo varikliu nueina i jungikli. ka konkreciai tas jungiklis daro? pagal suvedima ir ta uzdarancia raudono laido kilpute toks vaizdas, kad jis arba du laidus trumpina, arba padaro kazkoki griztama rysi tarp abieju varikliu. toks ispudis, kad variklius perjungineja tarp dvieju - 3V arba 6V - uzmaitinimo rezimu.
variklis 12 tukstanciu rpm ir 13 tukstanciu rpm. tokiu paciu apsuku uzsakei? pagal gabarita ir asies pajungima tiks?
principe jei gerai supratau to jungiklio paskirti, tai galima butu sukist 12V variklius ir palikt 6V akumu sistema. tiesiog to jungiklio tada nejunginet ir vazines su 12V varikliais lygiagreciam jungime. viskas turetu veikt.
jei det ir 12V akumus, reikes greiciausiai siektiek daugiau perdarinet. gali tekt keist kai kurias elektronikos detales. |
|
Paskutinį kartą redagavo zamolskis, 2018 01 31, 19:17. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
Elektrinio automobilio patobulinimas iš 6V į 12V |
Parašytas: 2018 01 31, 19:17 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
apsvietimas nesvarbu.
dar klausimas. tai tie 4 stori laidai kur is vaziavimo varikliu nueina i jungikli. ka konkreciai tas jungiklis daro? pagal suvedima ir ta uzdarancia raudono laido kilpute toks vaizdas, kad jis arba du laidus trumpina, arba padaro kazkoki griztama rysi tarp abieju varikliu. toks ispudis, kad variklius perjungineja tarp dvieju - 3V arba 6V - uzmaitinimo rezimu.
variklis 12 tukstanciu rpm ir 13 tukstanciu rpm. tokiu paciu apsuku uzsakei? pagal gabarita ir asies pajungima tiks?
principe jei gerai supratau to jungiklio paskirti, tai galima butu sukist 12V variklius ir palikt 6V akumu sistema. tiesiog to jungiklio tada nejunginet ir vazines su 12V varikliais lygiagreciam jungime.
jei det ir 12V akumus, reikes greiciausiai siektiek daugiau perdarinet. |
Tas jungiklis perjungia greicius: "Low speed" arba "Hight speed"
Uzsakiau 12000rmp |
|
Paskutinį kartą redagavo tomas_mac, 2018 01 31, 19:19. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
Elektrinio automobilio patobulinimas iš 6V į 12V |
Parašytas: 2018 01 31, 19:18 |
|
|
|
o tai tu realiai ta mygtuka naudoji? ar ant "hight speed" visada laikai ijunges?
ta prasme jei pakeisi tik variklius, o maitinima paliksi 6V tebus tik "low speed" rezimas - bet pati masina bus mazdaug dvigubai galingesne. bet liks tik leti rezimai, nors padetis bus visada "higt speed". o jei perjungsi i "low speed", tai su 12V varikliais bus "ypac letas rezimas" vietoj "leto rezimo"
bet uztat absoliuciai nieko nereiks papildomai perdaryt. |
|
|
|
|
|
|
Elektrinio automobilio patobulinimas iš 6V į 12V |
Parašytas: 2018 01 31, 20:31 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
o tai tu realiai ta mygtuka naudoji? ar ant "hight speed" visada laikai ijunges?
ta prasme jei pakeisi tik variklius, o maitinima paliksi 6V tebus tik "low speed" rezimas - bet pati masina bus mazdaug dvigubai galingesne. bet liks tik leti rezimai, nors padetis bus visada "higt speed". o jei perjungsi i "low speed", tai su 12V varikliais bus "ypac letas rezimas" vietoj "leto rezimo"
bet uztat absoliuciai nieko nereiks papildomai perdaryt. |
Ok, cia paprastas variantas. O koks galetu buti protingai sudetingas variantas?
Is to ka matot, ar pagrindine schema atlaitytu 12V? Jei ne, ka reiktu pakeisti? |
|
|
|
|
|
|
Elektrinio automobilio patobulinimas iš 6V į 12V |
Parašytas: 2018 02 01, 00:13 |
|
|
|
ta stambiausia detale su trim kojom platoj jei gali numeracija jos parasyk ar pafotkink uzrasa stambesniu planu. paziuret reikia jos elektrinius parametrus intere, ar laikys 12V. gal ir imanoma nesudetingai isskirt visa jegos dali ir padaryt ant 12V. reikia dar biski issamiau pacia schema paanalizuot
rudas su melynu laidai kaip supratau valdo vairavimo varikliuka. tu ji irgi keisi i 12V ar paliksi 6v?
ta prasme as manau "priimtinai" paprasta butu pvz perdaryt tik varanciaja dali ant 12V. bet 6v akumus vistiek teks palikt, nes vairavimas 6V lieka, o kartu ir uzsimaitintu visas valdymas nuo 6V. tada tau tereiktu tik galvot kaip akumu krovima geriausia padaryt. pvz galima tuos du 6V akumus perjungt i 12V, ir pajungt kartu su 12V akumais i bendra kruva, ir kraut viska nuo vieno 12V ikroviklio. o 6V uzmaitint pasiimant tik nuo vieno is tu dvieju akumu. aisku jis bus labiau eikvojamas - nes antras 6V akumas maziau dirbs. bet bus galima kazkada sukeist vietomis ir kita labiau padusint. cia manau uztektu tik su laidais pazaist, bet dar reiks pasigilint
kitas variantas - pilnai perdirbt uzmaitinimo schema i 12V, bet jau tada teks keist ir vairavimo varikli i 12V ir galbut lipdyt kazkoki stabilizatoriu is 12V i 6V valdymui. cia islosi tai, kad galesi ismest 6V akumus ir naudot tik 12V. nezinau, ten su vieta juos idet gal bus zenkliai patogiau. cia manau tau sudetingiausias "priimtinas" variantas, bet gali tekt net pagalbos ieskot papildomai, jei su lituokliu sunkiai draugauji |
|
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|