Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 03 16, 22:20. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki, Gal kas Kaune galit ir norit pradiagnozuoti sia masina? (pradziai) Is mano esamu irenginiu niekas netinka. Sugebejau kelis gyvus parametrus pamatyt ir kad 3 klaidos yra (Autocomu),kuriu man neisdave. (14 kontaktu diagn. jungtis) Greiciausiai reiktu dirbti immo kryptimi,gal net emuliatoriu sumontuoti,nes masinos kartais neimanoma uzkurt puse dienos. Kai uzkuri,jau dirba,neuzgesta. Zmogelis - toks paprastas,kaimietukas ir tas Mersas visas surudyjes ir pavarges, labai dideliu pinigu negales moket. Zodziu, jei kam yra noro, parasykit i PM.
Beje,ar yra Marijos zemej emuliatoriu siam auto,taip kad atvaziavai ir nupirkai,ar per diena atsisiuntei? Ar tik siuntimas is kinu ar EU? Del diagnostikos - gal ir suklydes busiu: Autodata rodo 14 ir 5 pin'a naudot, o as naudojau 14 ir 4,nes taip radau googlej (adapterio neturiu)
Beje,ar yra Marijos zemej emuliatoriu siam auto,taip kad atvaziavai ir nupirkai,ar per diena atsisiuntei? Ar tik siuntimas is kinu ar EU? Del diagnostikos - gal ir suklydes busiu: Autodata rodo 14 ir 5 pin'a naudot, o as naudojau 14 ir 4,nes taip radau googlej (adapterio neturiu)
Imobilaizerio problema nepasitvirtino. Kaip paprasciausias irodymas to butu tai,kad isemus chipa is rakto,skyduke atsiranda irasas "start error". Nezinau ar jis butu, jei WSP nebendrautu su ECU,bet ir kiti pozymiai rodo,kad immo atkrinta. Vis dar neradau kas prisijungtu prie masinos su kazkuo geriau nei autocomas. Matau su juo tik 7 parametrus naudodamas eobd testa. Ar teko kam vykusiai prisijungti su autocomu prie Sprinto,kad klaidas rodytu ,rampos slegi,purkstuku darba?Gal reiktu ne "cars" versija,o "trucks" naudoti?
Griztant prie masinos, uzkliuvo rampos slegio daviklio itampa: sukant su starteriu ji sokteli nuo 0.5V iki 1.3V . Daugiau nepakyla. Manau per mazai - t.y. per mazas rampos slegis. Dar kas stebina - rampos reguliatoriaus itampa ,sukant starteriu, nepakyla daugiau 2V, o siaip apie 1.8V laikosi. Ar gi, jis ne 12V turetu buti valdomas? Eteriu masina kuriasi ir siaip kartais bando "griebti". Aciu uz bet kokia pagalba
Jei starteris suka immo ne prie ko, man sitai masinai autocom uztenka, klaidas rodo, turbinos slegi, temperatura , rampos slegi. Reik suspaust purkstuku jungtis pradziai, po to dazniausiai paskirstymo veleno daviklis buna.
Jei starteris suka immo ne prie ko, man sitai masinai autocom uztenka, klaidas rodo, turbinos slegi, temperatura , rampos slegi. Reik suspaust purkstuku jungtis pradziai, po to dazniausiai paskirstymo veleno daviklis buna.
Jei starteris suka immo ne prie ko, man sitai masinai autocom uztenka, klaidas rodo, turbinos slegi, temperatura , rampos slegi. Reik suspaust purkstuku jungtis pradziai, po to dazniausiai paskirstymo veleno daviklis buna.
Aciu uz patarimus. Bet kai kas keista - chipa isemus is rakto irgi starteri pasuko, nors skydelyje rase "Start error". Kuria autocomo versija naudoji? Gal netinkama automobili isrinkau,bet kad rodos viska isbandziau,kaip ir isbandziau ivairius jungimo budus. Gal ne visoms modifikacijoms autokomas tinka.... Man ka pavyko pamatyt per EOBD testa,tai : number of DTC,MAP, engine speed, Intake air temp, throttle position. Ir tam uzteko 3 laidu: 1 - ground, 3- 12V, 14 - k line. Visi kiti variantai netiko. Internete daug tos diagn. kaladeles schemu, bet itikinamiausia atrode schema is Autodatos. Nei klaidu paskaityt,nei rampos p,nei turbinos nerode. Ta masina - be jokiu modelio atpazinimo zenklu,surudijusi ir dar voleliu nudazyta. Visur ,kur prisilieti, matosi meistru buta. Purkstuku jungtys - aplauzytos ir plastmasiniais dirzeliais uztrauktos.
tai kokia nauda is tokio S
tik nervu gadinimas ir nepatogumas pries klienta. kasdien atvaziuoja zmones is tokiu kurie "nepasijungia,neprisijungia,nemato to ar ano. Ir be isimties visi peikia kad pas kazkoki halturscika buvau nieko prisijung negali ir pan. Isskyrus tuos atvejus kai problema del diag masinoj ne prietaise.
_________________ What is the difference between professionals and amateurs? Only amateurs panic...
Jei starteris suka immo ne prie ko, man sitai masinai autocom uztenka, klaidas rodo, turbinos slegi, temperatura , rampos slegi. Reik suspaust purkstuku jungtis pradziai, po to dazniausiai paskirstymo veleno daviklis buna.
Aciu uz patarimus. Bet kai kas keista - chipa isemus is rakto irgi starteri pasuko, nors skydelyje rase "Start error". Kuria autocomo versija naudoji? Gal netinkama automobili isrinkau,bet kad rodos viska isbandziau,kaip ir isbandziau ivairius jungimo budus. Gal ne visoms modifikacijoms autokomas tinka.... Man ka pavyko pamatyt per EOBD testa,tai : number of DTC,MAP, engine speed, Intake air temp, throttle position. Ir tam uzteko 3 laidu: 1 - ground, 3- 12V, 14 - k line. Visi kiti variantai netiko. Internete daug tos diagn. kaladeles schemu, bet itikinamiausia atrode schema is Autodatos. Nei klaidu paskaityt,nei rampos p,nei turbinos nerode. Ta masina - be jokiu modelio atpazinimo zenklu,surudijusi ir dar voleliu nudazyta. Visur ,kur prisilieti, matosi meistru buta. Purkstuku jungtys - aplauzytos ir plastmasiniais dirzeliais uztrauktos.
Reik naudot autocom sprinterine jungti . Su launx jungtim tik launx dirba. Nesikuria del rpm arba del paskirstymo, jeigu uzkurus neuzgesta tai paskirtymo veleno, jei uzgesta tai alkunes daviklis, dar laidus virs varuotojo puses variklio pagalves apziurek ar neprasitryne.