|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 12 17, 22:15. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autoelektronika » Audi a4 1.6 ryja nerealiai daug
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
Audi a4 1.6 ryja nerealiai daug |
Parašytas: 2006 08 08, 22:02 |
|
|
|
vat nezinau kame bedos,variklis 1.6 bet apetita toki turi kaip 3.0l variklis,mieste 15l,uzmiety 9-10,ir nesuprantu kur bedos ieskoti |
|
|
|
|
|
Audi a4 1.6 ryja nerealiai daug |
Parašytas: 2006 08 08, 22:41 |
|
|
|
tai kad ir tos traukos nera:)galvoju ar kompui kazkas ar liamda zondas,nes darosi super neekonomiska masina:) |
|
|
|
|
|
Audi a4 1.6 ryja nerealiai daug |
Parašytas: 2006 08 09, 16:04 |
|
|
|
situacija tikrai labai panasi kaip kaip mano bulkai irgi 1.6 varikliukas o duju suryja panasiai kaip ir sioje situacijoje, is pradziu net netrauke, paaiskejo kad vienam cilindrui blogai zvake dirbo. kagi masiniukas atsigavo, deja kuro sanaudos nelabai pakito.
taigi kolkas irgi bandau kalte suverst kad lianda zondas gali itakos nemazai turet, nors pas mane ir tas "retasis" elektronis karbas. |
|
|
|
|
|
Audi a4 1.6 ryja nerealiai daug |
Parašytas: 2006 08 10, 07:51 |
|
|
|
nemanau kad lembda zondas itakoja duju sanaudas,nebent pas tave tiesiog. ipurskimo iranga. benzui -taip. pvz. BMV su neveikianciu zondu is vis nevaziuoja |
|
|
|
|
|
Audi a4 1.6 ryja nerealiai daug |
Parašytas: 2006 08 10, 13:21 |
|
|
|
na tebunie tai ne lianda zondas, o kas dar gali but, uzgedimo sistema patikrinta, viskas veikia gerai jau, duju iranga velgi, vienas varstukas pareguliuot(apie laivos eigos reguliavimo, nekalbu)
tai lieka variantas kad visgi kazkur elektronika itakos turi ir kelia tokia problema, is pradziu maniau kad variklis gal i gyvenimo pabaiga eina, bet kompesija tai dar po 11atm i cilindra. o kaip benzininiui varikliui tai sakyciau netgi labai gerai, juolab kai variklis nenaujas |
|
|
|
|
|
|
Audi a4 1.6 ryja nerealiai daug |
Parašytas: 2006 08 11, 08:06 |
|
|
|
Deamonn rašo: |
na tebunie tai ne lianda zondas, o kas dar gali but, uzgedimo sistema patikrinta, viskas veikia gerai jau, duju iranga velgi, vienas varstukas pareguliuot(apie laivos eigos reguliavimo, nekalbu)
tai lieka variantas kad visgi kazkur elektronika itakos turi ir kelia tokia problema, is pradziu maniau kad variklis gal i gyvenimo pabaiga eina, bet kompesija tai dar po 11atm i cilindra. o kaip benzininiui varikliui tai sakyciau netgi labai gerai, juolab kai variklis nenaujas |
ir velgi neparasai kas per iranga pas tave, o del kompresijos tai matavimas dar neapsprendzia variklio sudilimo laipsnio. Cia pavyzdukas-sudilus ziedams kompresija visada buna labai gera kadangi i cilindrus patenka tepalas , kuris susimaiso su oru ir iskraipo kompresometro parodymus. tai cia vienas pvz. yra labai daug niuansu, bet cia jau mechanine dalis. |
|
|
|
|
|
|
Audi a4 1.6 ryja nerealiai daug |
Parašytas: 2006 08 11, 08:50 |
|
|
|
na saltam varikliui tikiu kad tepalas galetu padet palaikyt toki spaudima, bet kai variklis darbines temperaturos, tai kazkaip nesitiki kad sudilus ziedams dar 11 pasiektu, na bet ne esme...
duju iranga standartine BRC jokios special elektronikos, duju kiekis reguliuojamas vienu varzteliu ant zarnos, kita plonyte zernele pajungtu prie pat isiurbimo ir eina i BRC reduktoriu AT90P, bet kaip internete ziuriu tai tas pats modelis gali but ir 70kw skirtas ir 100kw. |
|
|
|
|
|
|
Audi a4 1.6 ryja nerealiai daug |
Parašytas: 2006 08 11, 09:13 |
|
|
|
Deamonn rašo: |
na saltam varikliui tikiu kad tepalas galetu padet palaikyt toki spaudima, bet kai variklis darbines temperaturos, tai kazkaip nesitiki kad sudilus ziedams dar 11 pasiektu, na bet ne esme...
duju iranga standartine BRC jokios special elektronikos, duju kiekis reguliuojamas vienu varzteliu ant zarnos, kita plonyte zernele pajungtu prie pat isiurbimo ir eina i BRC reduktoriu AT90P, bet kaip internete ziuriu tai tas pats modelis gali but ir 70kw skirtas ir 100kw. |
o su vaziuokle viskas tvarkoje, stabdziai ,ratu suvedimas ir patys volai,gal nerealiai dideli. rasei kad su degimu viskas tvarkoje, siaip dujoms reikia degima paankstinti keliais laipsniais, kadangi duju oktaninis skaicius gerokai aukstesnis nei benzo.O del varsto ant slango tai reikia eksperimentuoti, prisukti iki tiek kol nebetrauks is viso ,o tada palaipsniui atsukineti ir pravaziavus stebeti kaip keiciasi trauka kai trauka jau nebegereja reikia varsta prisukti tredcdalio aps. nezinau ar suprantamai parasiau. kitas dalykas priklauso nuo tavo vaziavimo stiliaus nu tipo gazas-dugnas ar ne, nes smaugiant varikliuka ekonomiskai nepavazinesi |
|
|
|
|
|
|
Audi a4 1.6 ryja nerealiai daug |
Parašytas: 2006 08 11, 11:25 |
|
|
|
na su vaziuokle manau kad tikrai gerai, su stabdziais irgi jokiu problemu neiskilo,vaziuojant tikrai nestabdo, tad del vazikles neturetu taip but dideles kuro sanaudos. kas liecia ratus, tai jie yra standartinio dydzio kaip ir numates gamintojas, nei paletesnes nei ausktesnes, tad cia irgi nera prie ko prikipt.
Vaziavimo stilius- hmm, na buna per menesi karta ar pora kad is vietos spusteli gerokai, bet nuo keliu kartu kuro sanaudos irgi liktrais neisaugtu, tuo labiau kad ir graziai vaziuojant, tikrai "nesmaugiant" variklio kuro sanaudos islieka dideles.
Taigi nezinau kas dar sitiek gali itakot tas kuro sanaudas, neberandu uz ko uzsikabint, ismetimas geras(ta prasme ant stendo tikrinant, aisku te biski pieva rodo nes ant neapkrauto variklio tikrina)
ekspermentaves esu, nuo pat pradzios bandziau, kai nepavieko nieko pasiekt, variau i servisa paziuret, rezultatai tie patys... |
|
|
|
|
|
|
Audi a4 1.6 ryja nerealiai daug |
Parašytas: 2006 08 11, 11:59 |
|
|
|
Deamonn rašo: |
na su vaziuokle manau kad tikrai gerai, su stabdziais irgi jokiu problemu neiskilo,vaziuojant tikrai nestabdo, tad del vazikles neturetu taip but dideles kuro sanaudos. kas liecia ratus, tai jie yra standartinio dydzio kaip ir numates gamintojas, nei paletesnes nei ausktesnes, tad cia irgi nera prie ko prikipt.
Vaziavimo stilius- hmm, na buna per menesi karta ar pora kad is vietos spusteli gerokai, bet nuo keliu kartu kuro sanaudos irgi liktrais neisaugtu, tuo labiau kad ir graziai vaziuojant, tikrai "nesmaugiant" variklio kuro sanaudos islieka dideles.
Taigi nezinau kas dar sitiek gali itakot tas kuro sanaudas, neberandu uz ko uzsikabint, ismetimas geras(ta prasme ant stendo tikrinant, aisku te biski pieva rodo nes ant neapkrauto variklio tikrina)
ekspermentaves esu, nuo pat pradzios bandziau, kai nepavieko nieko pasiekt, variau i servisa paziuret, rezultatai tie patys... |
paankstink degima, jei ir tas nepades tada varikliukas per mazai KW turi,jis dirba pilna galia ir sutaupyti nelabai pavyks, dar bandyk mazinti oro padavima, net nezinau ka dar siulyti |
|
|
|
|
|
|
Audi a4 1.6 ryja nerealiai daug |
Parašytas: 2006 08 12, 13:09 |
|
|
|
na varykliukas dokumentaliai tai 51kw(tikrai gan mazokai mano manymu kai masina virs tonos sveria)
del ora padavimo mazinimo tai nat isiurbimo angos jau is paciu dujininku ideta metaline juostele kad tai padaryt, be jos variklis dusta.
o tai negi degimas gali tiek itakot? tai prasme kaip pagalv bendzina viskas normoj, tik degimas nederintas dujom. |
|
|
|
|
|
|
Audi a4 1.6 ryja nerealiai daug |
Parašytas: 2006 08 12, 18:41 |
|
|
|
duju oktaninis skaicius ganetinai didesnis nei benzo, todel reikia truputi ankstivesnio uzdegimo. neisigask benzu variklis gali siek tiek detonuoti, bet dujomis dirbs normaliai. na realiai kuro sanaudos turetu sumazeti apie 1.5l, turi pakilti tuscios eigos apsisukimai.gali tekti truputi pareguliuoti. jei ir tas nepades:( tada gal ir motoras silpnokas,cia mano zinios ir baigiasi, jei turi galimybe pasimatuok atidirbusiu duju sudeti, na ta co2 dujoms ten kitaip truputi. tada realiai matysi kas darosi su kuro misiniu |
|
|
|
|
|
Audi a4 1.6 ryja nerealiai daug |
Parašytas: 2006 08 12, 20:19 |
|
|
|
o gal kas tada zinot kur kaune gera servisa kurie uzsima degima pareguliuot pagal dujas, kad nebutu taip jog nuvarai sureguliuot, patikrins kad viskas kaip ir vietoje,o babkes visvien nuples.... |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|