Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 05, 22:55. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Jei generatorius standartinis( trifazis) su standartine žadinimo apvija ( o ne kokia egzotika) tai drąsiai galima pritaikyt reguliatoriu nuo auto, tik susižiūrėt kaip lygintuvas prijungtas ir papildomi įrenginiai: tachometras ar dar kas...
Reiktu pasižiūrėt tų laidų kilmę "trys laidai" gali būt, kad lygintuvas įšorėje ( t.y. vienam korpuse su RR) reikia žiūrėt gyvai, rodyk kokiam eletronikui, o tai prisižaisi bandydamas
tahometras nesijungia, o pats generatorius randasi motoro viduje. rėlė turi 5 laidus +;- ir dar tris laidus.
Primityviausias reles variantas turi:
1. Ishvadus i angliukus (2 vnt)
2. Maitinimo ishvadus (+12v, mase)
3. Ishvada i krovimo lempute (1 vnt)
Cia primityviausiam mashinos reguliatoriui.
Ishvadu kiekis sutampa, gali bandyt atsirinkt kas prie ko (gal pavyks).
Beje, nebutina pritaikineti mashinos rele (bus shlykshtus leikalas su gabaritais, forma ir tvirtinimu). Tas daiktas nesunkiai padaromas. Schemu internete yra tik netingek paieshkot. Kitas budas - nuplagijuoti orig rele-reguliatoriu (ta ash ir dariau, kai reikejo).
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life!
tai, kad ta rėlė visa aplieta apoksidke, bet ardydamas aplauziau tai nelabai gaunasi nukopijuot. gal zinai kokius puslapius kur galėčiau rasti schemučiu nes puse dienos praieškojau ir nieki gero neradau