|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 02 02, 20:44. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autodiagnostika » Dyzelis neužsikuria pastovėjęs
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
|
|
Dyzelis neužsikuria pastovėjęs |
Parašytas: 2017 03 02, 15:20 |
|
|
|
Sveiki, turiu problemą su dyzeliu. Automobilis Mazda 2 2004 1.4 CD (tas pas variklis kaip ir pas Ford Fiesta, Fusion 1.4 TDCI). Iš po nakties ryte arba po kelionės pastovėjus automobiliui kokias 3-4 valandas sunku būna užkurti automobilį. Suki rakteli, starteris pasuka vieną arba du ratus greitai ir nustoja, paskui vėl per naujo suki rakteli ir vėl vieną arba du kartus pasuka starteris ir sustoja, lyg jį užblokuotų. Ir taip kartais net iš penkto ar net dešimto karto tik užsikuria. Bet tuo momentu, kuriuo užsikuria (ar tarkim po 3 mėginimo, ar 6, visai nesvarbu) užkuria automobilį rodos iš pusės pasukimo, lyg niekur nieko nebūtų buvę ir jokių purtymųsi kaip būna, kad pakaitinimo žvakės nedirba ar dar kas, nieko, ramiai gražiai užsikuria ir dirba variklis. Būna pasiseka rytais užkurti ir iš pirmo karto. Karštam ar šiltam varikliui šios problemos nebūna, tik atvėsusiam. Pakaitinimo žvakės įsijungia kai lauke tik -4 ir daugiau laipsnių, ir tik kai tiek būna, tuomet ir įsijungia pakaitimo žvakių indikatorius, todėl pirmas variantas, kad jos neveikia atkrenta, nes žiemą prie šalčių irgi užsikurdavau, bet taip pat iš 5-10 karto. O dabar kai tokie orai tai jų variklis net nenaudoja. Kitas variantas buvo akumuliatorius, galvojau neužtenka momentinės jėgos išsukti variklį, nes nu kai kiekvieną rytą tiek kartų jį tūsai užkuriant gali būti ir pasilpęs kažkiek - pakeičiau nauju, vis tiek tas pats. Tuomet pradėjau gilintis į UK Ford Fiesta savininkų forumus. Radau įdomią informaciją - Fiesta ir Fusion pagamintiems iki 2004 m. su būtent tokiais varikliais buvo įsivėlusi gamyklinė ECU parametrų klaida, kuomet kurį laiką pastovėjus užgesintai mašinai ECU pradeda matyti, kad variklis tuo metu dirba 300 rpm greičiu ir mėginant kurti ECU automatiškai blokuoja starterį, ta sistema vadinasi "Smart Start", kažkas panašaus į apsaugą, kad jei užkurtai mašinai suktum dar kartą starterį tai jį užblokuoja, todėl buvo išleistas oficialus gamintojo ECU atnaujinimas, ištaisantis šią klaidą. Kadangi Fiesta, Fusion, Mazda 2 buvo surinktos toje pačioje gamykloje, turi identiškus variklius, galvoju ir pas mane ta pati problema. Pasiskambinau į Mazda atstovybę - niekas nieko panašaus nežino, sako senas ir nebepalaikomas modelis, todėl neturi jokių atnaujinimų.
Tuomet internete radau užkūrimo schemą ir visą užkūrimo eiliškumą:
1. Ignition/starter switch in position III.
2. The starter relay is activated by the ECU.
3. The solenoid is supplied with voltage.
4. The solenoid engages the starter motor pinion with the flywheel ring gear.
5. The solenoid applies battery current to the starter.
6. The starter turns the crankshaft until the engine starts. The key can then be released and it automatically returns to position II.
Klausimas: gal įmanoma apeiti tą "Smart Start" sistemą, kad bandant kurt mašiną neatjungtu starterio, o pats jį atleisčiau, kada jausiu, kad mašina užsikuria? |
|
|
|
|
|
|
Dyzelis neužsikuria pastovėjęs |
Parašytas: 2017 03 02, 15:33 |
|
|
|
Galiu atsakyti paprastai.
1. Kiekvienas automobilis galiausiai tampa Opeliu, tačiau, kad pataptų Mazda, reikia palaukti ilgiau.
2. Kuo skiriasi senas 1994 m VW Passat nuo 10 metų naujesnės Mazda? - Tuo, kad VW dar 10 metų Važiuos, o Mazda jau 5 metus guli autolaužyne.
p.s. Atleiskit nesusilaikiau Čia toks pastebėjimas iš mano kolegos, kuris vairavo 2004m. Mazdą, kurią galiausiai iškeitė į b4 Passatą. |
|
_________________ Tel. Nr. 86045396penki |
|
|
|
|
|
Dyzelis neužsikuria pastovėjęs |
Parašytas: 2017 03 02, 17:57 |
|
|
|
Gediminas rašo: |
Nukerpi laidą nuo ECU ir prijungi prie minuso. |
Manau teisingiau būtų prisijungti diagnostiką ir pažiūrėti ką ji sako. Ir po to sutvarkyti taip kaip reikia.
P.S. niekaip nesuprantu prie ko čia ECU bugas?! Tipo iki šiol jo nebuvo, tik taiga pyst ir atsirado? Be to jei jau ECU atrodytų, kad variklis dirba jis išvis neleistų įjungt starterio. Važinėjau su 2006 m Fordu - žinau. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
|
Dyzelis neužsikuria pastovėjęs |
Parašytas: 2017 03 02, 18:21 |
|
|
|
Turiu šį automobilį jau metus, visą tą laiką kankinuosi su šia problema. Prieš tai buvęs savininkas nuo 2007 m. galvojo, kad tai apsauga, nuo per anksti kuriamo variklio, todėl jo žmonai atrodė, kad kaskart per anksti ji kurdavo variklį, bet iš tiesų taip neturi būti. O ta ECU klaida kiek radau informacijos internete buvo Fiesta ir Fusion 1.4 TDCI automobiliams, pagamintiems iki 2004.08 mėn., o mano Mazda identišku varikliu toje pačioje gamykloje surinkta 2004.05. O kaip tas ECU po 3-8 mėginimo kurti supranta, kad variklis yra užgesintas ir jau metas užsikurti tai neįsivaizduoju. Pats turiu diagnostinę įrangą, ir dar pas 2 elektrikus su skirtingomis įrangomis buvau, nei vienas jokios klaidos neranda, nėra nei esamų, nei išsaugotų klaidų.
_____________________________________________________________
I took the car to the ford specialist today, only there for about 30mins.
He plugged a laptop into the dashboard,ran a complete diagnostic test and found no errors,but after a few mins discovered there was an update available for the engine managements.
I think it was called COLD START DRIVABILITY.
So he updated the PCM calibration files and reset the parameters.
Vehicles builds up to 27/08/04 were affected.
The issue is such that at colder ambients, if the engine hasn't fired and run by the time it sees an rpm of over 200, the PCM disengages the starter, and hence the no start. The new cal has the thresholds set higher so this doesn't happen.
_____________________________________________________________
Šioje temoje yra aprašyta ši problema, ir jos sprendimas - oficialus ECU atnaujinimas. Tačiau kai jis yra neprieinamas, noriu mėginti apeiti tą problemą atjungiant tą starterio apsaugą. |
|
|
|
|
|
|
Dyzelis neužsikuria pastovėjęs |
Parašytas: 2017 03 02, 20:02 |
|
|
|
atnaujinima galima padaryti net su kinietisku ford/mazda VCM, bet nieko tau tas atnaujinimas neduos nes beda tikrai ne ecu, net paziurejau i mazda 1.4D 2005 ecu softa, yra 2 starto zemelapiai ir abiejuose startas tik nuo 200rpm, kol tavo 13 metu senumo starteris suks bent 1rpm maziau nei 200rpm tol tu it kariausi su uzvedimu, betkoks dileris perrasys softa tik pagal VIN todel irasys tik ta pati ka jau turi savajame eciu, nebent kazkas tavo softe pakoreguotu starta nuo ~140-160rpm, tai padetu jeigu ta beda ne del pusgyvio auksto slegio kuro siurblio nes PSA siurbliai yra visiskai Šiaudiniai |
|
|
|
|
|
|
Dyzelis neužsikuria pastovėjęs |
Parašytas: 2017 03 02, 21:31 |
|
|
|
Gintarasgt rašo: |
atnaujinima galima padaryti net su kinietisku ford/mazda VCM, bet nieko tau tas atnaujinimas neduos nes beda tikrai ne ecu, net paziurejau i mazda 1.4D 2005 ecu softa, yra 2 starto zemelapiai ir abiejuose startas tik nuo 200rpm, kol tavo 13 metu senumo starteris suks bent 1rpm maziau nei 200rpm tol tu it kariausi su uzvedimu, betkoks dileris perrasys softa tik pagal VIN todel irasys tik ta pati ka jau turi savajame eciu, nebent kazkas tavo softe pakoreguotu starta nuo ~140-160rpm, tai padetu jeigu ta beda ne del pusgyvio auksto slegio kuro siurblio nes PSA siurbliai yra visiskai Šiaudiniai |
Taip, kur kas realiau, kad nepasiekiami minimalūs sūkiai sukant starteriu. Panaši bėda ir Opeliuose. Ten irgi tenka koreguoti softą sumažinant minimalių sūkių ribą.
Ir dar autoriui - turėti diagnostinę įrangą ir mokėti ja naudotis - du visiškai skirtingi dalykai. Jei ieškoma tik klaidų, nežiūrint į "gyvus" parametrus - išmeskit tą įrangą ir nejuokinkit žmonių. Ar pamatavot kokiu greičiu suka starteris (kol suka)?
Gintarasgt rašo: |
nes PSA siurbliai yra visiskai Šiaudiniai |
Čia gal reikėtų paaiškinti autoriui, kad šis variklis ne Fordo ir ne Mazdos, o Peugeot/Citroen. O ten kur nagus prikiša varliaėdžiai gero nelauk. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
|
Dyzelis neužsikuria pastovėjęs |
Parašytas: 2017 03 02, 22:37 |
|
|
|
Isiskaitykit ka raso pirma, nuo kada kompas atjungia starterio rele, kai sukiai gaunas per mazi ? suk ta stareri ~150rpm iki kol akumas nudves bet ecu neatjungineja starterio nes ale per letai suka........ paprasciausias variantas kaip gediminas sake, kerpi laida - jungi i minusa ir ziuri kas bus. |
|
|
|
|
|
|
Dyzelis neužsikuria pastovėjęs |
Parašytas: 2017 03 02, 22:39 |
|
|
|
Jau pradedu gailėtis, kad po sėkmingų 7 benzininių automobilių sumasčiau pirmą kartą gyvemime išmėginti dyzelį... ir dar pasirodo prancūzą..
Ar tikrai gali buti taip, kad kompas per 0,5-1 sekundės sukimo iki starterio atjungimo spėja suprast, kad jo sūkių neužteks variklio užkūrimui ir iškart pasiduoda jį atjungdamas? Neturėtų silpno starterio atveju man jį sukt, sukt, sukt, sukt ir po keliolikos sekundžių atjungt? Nes tas užkūrimo ir neužkūrimo laikas identiškas: arba suka starterį sekundę ir jį atjungia taip 6 kartus iš eilės, o jau 7 kartą mėginant per sekundę užkuria. |
|
|
|
|
|
|
Dyzelis neužsikuria pastovėjęs |
Parašytas: 2017 03 02, 22:51 |
|
|
|
Ir nežinau kaip susieti tą dalyką su šaltu ir šiltu varikliu, nes šiltą variklį, kad ir pastovėjusį iki valandos po užgesinimo gali kurti kiek nori kartų - visada užsikurs, kad ir 15 kartų iš eiles. Tačiau pastovi 3-4 valandas arba iki ryto - iškart cirkai prasideda. Ir kiek pamenu vasaros metu su šia problema buvo mažiau reikalų, bet buvo vistiek. Gal vietoje pakaitinimo žvakių tokiu metų laiku yra kokia kita pakaitinimo sistema, pvz. kuro kokio, ir ji man neveikia? |
|
|
|
|
|
Dyzelis neužsikuria pastovėjęs |
Parašytas: 2017 03 02, 23:19 |
|
|
|
Gal tu tiesiog užmesk ant rėlės minusą ir pažiūrėk ar išliks bėda. Jei pačiam drąsiau rašinėt, o ne daryt, nuvaryk kokiam elektrikui kad pajungtų. |
|
_________________ Design for yourself, not for other people. Don't be afraid to try something. N.Pass |
|
|
|
|
|
Dyzelis neužsikuria pastovėjęs |
Parašytas: 2017 03 03, 06:35 |
|
|
|
miniwenas rašo: |
Ir nežinau kaip susieti tą dalyką su šaltu ir šiltu varikliu, nes šiltą variklį, kad ir pastovėjusį iki valandos po užgesinimo gali kurti kiek nori kartų - visada užsikurs, kad ir 15 kartų iš eiles. Tačiau pastovi 3-4 valandas arba iki ryto - iškart cirkai prasideda. Ir kiek pamenu vasaros metu su šia problema buvo mažiau reikalų, bet buvo vistiek. Gal vietoje pakaitinimo žvakių tokiu metų laiku yra kokia kita pakaitinimo sistema, pvz. kuro kokio, ir ji man neveikia? |
Kaip jau rašiau prisijungus diagnostinę įrangą reikia parametrus matuoti, o ne tik klaidas žiūrėti. Viską jau pasakiau. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
|
Dyzelis neužsikuria pastovėjęs |
Parašytas: 2017 03 03, 10:36 |
|
|
|
miniwenas rašo: |
Ir nežinau kaip susieti tą dalyką su šaltu ir šiltu varikliu, nes šiltą variklį, kad ir pastovėjusį iki valandos po užgesinimo gali kurti kiek nori kartų - visada užsikurs, kad ir 15 kartų iš eiles. Tačiau pastovi 3-4 valandas arba iki ryto - iškart cirkai prasideda. Ir kiek pamenu vasaros metu su šia problema buvo mažiau reikalų, bet buvo vistiek. Gal vietoje pakaitinimo žvakių tokiu metų laiku yra kokia kita pakaitinimo sistema, pvz. kuro kokio, ir ji man neveikia? |
diagnostikos iranga mato ir davikliu rodmenis(temperaturas) palygink jas saltam/karstam varikliui, taip pat rpm saltam/karstam ir garantuoju, kad suprasi kas vyksta nes tik klaidu ieskojimas yra pati didziausia klaida |
|
|
|
|
|
|
Dyzelis neužsikuria pastovėjęs |
Parašytas: 2017 03 03, 15:52 |
|
|
|
Siaip gal ne visai tema bet butu laikas perinkti starteri ir psikeisti jo ivores bei perziureti visus storuosius laidus nuo akumo i korpusa bei starteri. |
|
|
|
|
|
Dyzelis neužsikuria pastovėjęs |
Parašytas: 2017 03 03, 17:42 |
|
|
|
statyk masina sikna i dideli kalna, gal kuras nuseda, pats rasai kad kuresi is puses sukio, tos 10 sek , kur leidziasukt , apsauga nuo durno vairuotojo, kad starterio nesupleskintu. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|