|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 12 26, 13:09. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Analoginė elektronika » Com Gnd /Com Gnd problema kontroleryje ??
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
|
Com Gnd /Com Gnd problema kontroleryje ?? |
Parašytas: 2016 12 30, 19:41 |
|
|
|
Sveiki visi, su artėjančiais Naujaisiais
Buvo atkartota tokia schema, ir ji iš pradžių neveikė.
Panaudotas dažnio keitiklis, į jį ateina signalas 4-20mA iš sensoriaus (PS). (Dažnio Keitiklis pagal užduotą ir faktinį slėgį valdo dažnį). Distanciniam DK valdymui panaudotas toks kontroleris - ATR243-20ABC
( https://www.google.lt/search?q=atr243-20abc&biw=1024&bih=684&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjrubHSs5zRAhVHjSwKHTSdAx8Q_AUIBygC&dpr=1.25#imgrc=MfquKYGw6zP0UM%3A ).
Taigi , DK retransliuoja sensoriaus signalą (4-20mA) į ATR243 inputą, pinai 1 ir 2. ATRas tą faktinio slėgio reikšmę rodo savo indikatoriuje.
ATRe dar galima keisti pageidaujamą slėgio reikšmę, ji rodoma antrame jo indikatoriuje , ir ją atitinkantis signalas 4-20mA siunčiamas vėl į DK. Schema tokia:
PS--->---DK--->---ATR(pin 1,2)
ATR(pin 4,5)--->---DK
Dažnio keitiklyje analoginių inputų Com Gnd pinai visi sujungti į krūvą su analoginių outputų Com Gnd. Ir gaunasi, kad ATRo pinas 2 ir 4 dažnio keitiklyje susijungia. Tada ir atsiranda problema- ATRas rodo gedimo kodą- current too low. Jeigu atjungiu nuo ATRo pinus 4 ir 5 - viskas tvarkoje, ATRas rodo faktinį slėgį ( bet neina nusiųsti užduoties į DK). Jeigu pajungiu 4 ir 5, bet atjungiu 1 ir 2, tada galiu nusiųsti užduoties srovę į DK, bet nematau faktinio slėgio.
Po ilgų bandymų paaiškėjo, kad ta schema veikia gerai,jei kabelio tarp ATRo ir DK varža didesnė nei 5 omai (????).
Jeigu sutrumpinu prie paties ATRo pinus 2 ir 4, jis vėl rodo klaidą.
Gal panaši problema ne tik su ATR243?
Kaip išvis tokia varža gali pataisyti schemos veikimą? Didelis galvosūkis-------- |
|
|
|
|
|
|
Com Gnd /Com Gnd problema kontroleryje ?? |
Parašytas: 2016 12 31, 11:45 |
|
|
|
Valdiklyje uztrumpink 4-5 ir ziurek kaip kinta itampa isejime.
Jei santykiu su GND dideja didinant srove, tai tada junk k50 varza ir isejime gausi 2..10V reguliuojama signala.
Jei itampa beveik nekinta ir laikosi 10..24V ribose, tai signala gali nuimti nuo 4 pino, tik jis bus atvirksciai proporcingas.
Arba darai atvirksciai, kai DK duoda valdikliui itampa, o sis persiskaiciuoja pagal formule ir rodo tinkama slegio reiksme. |
|
|
|
|
|
Com Gnd /Com Gnd problema kontroleryje ?? |
Parašytas: 2016 12 31, 13:00 |
|
|
|
ATRe galima sukonfigūruoti išėjime ( 4 ir 5 pinai) , kad būtų 0-10 V, nieko papildomo išorėje jungti nereikia. Norėjome naudoti mA signalą, nes jis daug atsparesnis trukdžiams, viskas dirba pramoninėmis sąlygomis, dažnio keitiklis ir pan teršėjai.
Kaip išspręsti problemą, jau parašiau
Bet neaiškus pats principas, kaip ta padidinta kabelio varža išsprendžia problemą. |
|
|
|
|
|
Com Gnd /Com Gnd problema kontroleryje ?? |
Parašytas: 2017 01 15, 23:11 |
|
|
|
visų pirma, tokiam atvejui kur kas vaizdžiau papiešti žemių ir maitinimo pilną schemą, negu toks detalus ilgas aprašymas. Schemą prieš akis turint iš karto kiltų klausimų
Citata: |
neaiškus pats principas, kaip ta padidinta kabelio varža išsprendžia problemą |
antra, neaiški priežastis. o išsprendžia taip, kad didesnė srovės dalis nuteka kitu keliu - ar per įžeminimą ir vandenį, ar per neutralę gal ... |
|
|
|
|
|
|
Com Gnd /Com Gnd problema kontroleryje ?? |
Parašytas: 2017 01 16, 21:12 |
|
|
|
a1girdas, -schema tokia:
There's three current loops 4-20mA in our configuration.
First loop,to read the actual pressure from the sensor. Powered by FC :
sensor, + -------------FC, +sensor in
sensor, - -------------FC, a gnd
Second loop, retransmitted current of the sensor, to monitor the actual pressure on the ATR243. Powered by FC :
FC, out + ------------ ATR, pin 1(+)
FC, a gnd ------------ ATR, pin 2(-)
Third loop, desired pressure command to the FC. Powered by ATR243 :
ATR, pin 5(+)-----------FC, input +
ATR, pin 4(-)-----------FC, a gnd |
|
|
|
|
|
|
Com Gnd /Com Gnd problema kontroleryje ?? |
Parašytas: 2017 01 19, 18:02 |
|
|
|
a1girdas rašo: |
o taip, matosi, koks reikšmingas tau sprendimas ... dabar kaip puls forumiečiai patarinėti ... tik spėk gaudyt. |
Patarėjau tu , Rūpintojėli Pažiūrėk į datas, jei aš tiek laiko spręsčiau kažkokio 3 skaičių ekranėlio problemą, tai . Kokia tau dar schema reikalinga, jei jau kelintą kartą kartoju, kad ATRo analoginis inputas- outputas sujungti dėl bendros masės dažnio keitiklyje?
Beje, italai iš Pixsyso, kurie gaminą ATRą, jau pabaigė kalėdines atostogas ir atsakė į pakausimą-taip jungti, kaip suprojektavo tautinis UABas- negalima, nes nėra galvaninio atrišimo |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|