|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 02 01, 01:45. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Elektronika žaliems » DC 180v variklio pajungimas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 3 Pereiti prie 1, 2, 3 Toliau |
|
|
|
DC 180v variklio pajungimas |
Parašytas: 2017 01 11, 13:14 |
|
|
|
Galima daryt (pirkt) impulsinį keitiklį, galima naudot autotransformatorių arba transformatorių su atšakomis, galima primontuot kokią pavarą ar reduktorių, dar galima žaist su reostatais. Priklauso nuo to kam bus naudojama, kokiame apsukų diapozone ir režime reiks jam dirbti.
O tu schemą adaptavai prie savo variklio galingumo? |
|
Paskutinį kartą redagavo Polas, 2017 01 11, 13:18. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
DC 180v variklio pajungimas |
Parašytas: 2017 01 11, 14:05 |
|
|
|
naudojau BTA41-600B,varikli naudosiu slifavimo staklem
kiek suprantu mano schema reguliuoja galia o ne voltus
ar siam varikliui(su pastoviais magnetais ir sepeteliais) labiau tiktu reguliuoti pastovia itampa 0-180v,ar turint pastovia itampa 180v reguliuoti jos galinguma?
turbut jam reikia labai islygintos sroves,kaip tai pasiekti jau esant uz diodu tilto
aciu |
|
|
|
|
|
DC 180v variklio pajungimas |
Parašytas: 2017 01 11, 15:34 |
|
|
|
Sūkius reguliuoti geriausia keičiant galią tik rotoriuj, statorių pastoviai maitinant nominalia įtampa. O toj shemoj simistoriaus šuntavimo nuo parazitų trūksta. Nedirbs anas normaliai su tokia apkrova. |
|
|
|
|
|
|
DC 180v variklio pajungimas |
Parašytas: 2017 01 11, 15:57 |
|
|
|
laimis00 rašo: |
naudojau BTA41-600B,varikli naudosiu slifavimo staklem
kiek suprantu mano schema reguliuoja galia o ne voltus
ar siam varikliui(su pastoviais magnetais ir sepeteliais) labiau tiktu reguliuoti pastovia itampa 0-180v,ar turint pastovia itampa 180v reguliuoti jos galinguma?
turbut jam reikia labai islygintos sroves,kaip tai pasiekti jau esant uz diodu tilto
aciu |
Pirmiausia reikia susimažinti maitinimo įtampą su transformatoriumi, ją išlyginti, kad gauti 180V DC. po to daryti PWM reguliavimą pagal jau aukščiau kolegos pateiktą pavyzdį.
Tokius tiristorinius reguliatorius tiesiog pamiršk, jie ne DC varikliams. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
|
DC 180v variklio pajungimas |
Parašytas: 2017 01 11, 15:59 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
Sūkius reguliuoti geriausia keičiant galią tik rotoriuj, statorių pastoviai maitinant nominalia įtampa. |
>9 iš 10 DC variklių yra nuoseklaus žadinimo, tu gi siūlai perdaryt į lygiagretų. Aš dabar neimsiu aiškinti kuo jie skiriasi, kam reikės susiras, bet parašei nęsąmonę ir tiek. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
DC 180v variklio pajungimas |
Parašytas: 2017 01 11, 16:21 |
|
|
|
Evaldas_S rašo: |
Sauliucka rašo: |
Sūkius reguliuoti geriausia keičiant galią tik rotoriuj, statorių pastoviai maitinant nominalia įtampa. |
>9 iš 10 DC variklių yra nuoseklaus žadinimo, tu gi siūlai perdaryt į lygiagretų. Aš dabar neimsiu aiškinti kuo jie skiriasi, kam reikės susiras, bet parašei nęsąmonę ir tiek. |
Tai kad temos autorius rašė <su pastoviais magnetais ir sepeteliais>, kai kas paprasčiausiai visko perskaityti nesugeba, užtat ir pasiūlymų ne į temą sugalvoja. |
|
|
|
|
|
DC 180v variklio pajungimas |
Parašytas: 2017 01 11, 17:40 |
|
|
|
sopkls rašo: |
Tai kad temos autorius rašė <su pastoviais magnetais ir sepeteliais>, |
Tai prisipažinsiu, kad ir aš šito kažkaip neužfiksavau, gerai, kad bent jau nesiūliau atskirai reguliuoti statoriaus galios. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
DC 180v variklio pajungimas |
Parašytas: 2017 01 11, 21:37 |
|
|
|
Paprasčiausias sprendimas tai laboratorinis autotransformatorius (9A,arba daugiau) ir diodų tiltelis.Galėsi reguliuoti įtampą 0-250V (tuo pačiu ir apsisukimus).DC su nuolatiniais magnetais varikliai didesnės įtampos nebijo,tik padidėja apsisukimai ir galingumas.Esu jungęs 110V DC variklį į 400V įtampą ir veikė puikiai.Tas žmogelis dabar su tuo varikliu ir malkas pjauna,ir grūdus mala patenkintas.
Jei darysi reguliavimą su PWM,trafas varikliui nereikalingas,tik mažytis PWM schemos maitinimui. |
|
|
|
|
|
|
DC 180v variklio pajungimas |
Parašytas: 2017 01 11, 21:58 |
|
|
|
Autoriui reikalingas DC tiristorinis reguliatorius, Googlas duos ne vieną rezultatą. Turint tinklo įtampą 230V, ją išlyginus , pilnai atidarius tiristorius turime (230-4)x0,9=203V. Standartiniai varikliai 180-190V jungiami prie tiristorinio reguliatoriaus be tinklo įtampos mažinimo, nes visi reguliatoriai dirba siauresniu diapazonu, nei 0-180 laipsnių, ir tinklo įtampa gaunasi kaip tik tinkama. Pavyzdžiui, toks :
http://www.radiomurlo.narod.ru/HTMLs_2/RADIO_tiristor.html
8.5. Тринисторный регулятор для коллекторного электродвигателя
arba
http://kaknazlo.blogspot.lt/search/label/%D1%8D%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%B0
Регулятор яркости светильника .
tik šitame variklį jungsi nuosekliai su VS1 anodu, L1, aišku, nejungsi, ir diodų tiltas reikalingas galingesnis, pvz D246A ar D247, 4vnt tiks . |
|
|
|
|
|
|
DC 180v variklio pajungimas |
Parašytas: 2017 01 11, 22:17 |
|
|
|
vidas.k rašo: |
Autoriui reikalingas DC tiristorinis reguliatorius, Googlas duos ne vieną rezultatą. Turint tinklo įtampą 230V, ją išlyginus , pilnai atidarius tiristorius turime (230-4)x0,9=203V. Standartiniai varikliai 180-190V jungiami prie tiristorinio reguliatoriaus be tinklo įtampos mažinimo, nes visi reguliatoriai dirba siauresniu diapazonu, nei 0-180 laipsnių, ir tinklo įtampa gaunasi kaip tik tinkama. Pavyzdžiui, toks :
http://www.radiomurlo.narod.ru/HTMLs_2/RADIO_tiristor.html
8.5. Тринисторный регулятор для коллекторного электродвигателя
arba
http://kaknazlo.blogspot.lt/search/label/%D1%8D%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%B0
Регулятор яркости светильника .
tik šitame variklį jungsi nuosekliai su VS1 anodu, L1, aišku, nejungsi, ir diodų tiltas reikalingas galingesnis, pvz D246A ar D247, 4vnt tiks . |
Vidai, autorius klausia apie variklį su žadinimu nuolatiniais magnetais! |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
|
DC 180v variklio pajungimas |
Parašytas: 2017 01 11, 22:21 |
|
|
|
Evaldas_S
Tikrai taip. Tai yra DC variklis 180V 7A, ir mano duoti reguliatoriai duoda DC srovę. Jei būtų be nuolatinių magnetų, reiktų dar vieno tiltelio , kad pagaminti žadinimo įtampą |
|
|
|
|
|
DC 180v variklio pajungimas |
Parašytas: 2017 01 11, 22:48 |
|
|
|
Jei autorius nori pagaminti reguliatorių iš senos svarkės, tai irgi įmanoma. Kiek vijų turėjo sudegusi antrinė apvija ir kokią įtampą ji davė? tai žinant, nesunku bus paskaičiuoti reikalingą apviją. Toks reguliatorius bus patikimas ir veiks iš karto, jei nesinori vėl eksperimentuoti su reguliatoriais, kaip pirmame poste |
|
|
|
|
|
DC 180v variklio pajungimas |
Parašytas: 2017 01 12, 12:09 |
|
|
|
buvo 43-48v antrineje apvijoj ir buvo aliumine 3,7mm viela(pirmine 2.0mm),viju 46,ilgis vielos suvyniota 14m+galai,rites matmenys isoriniai 16x13,vidiniai 8x5cm.kiek man reiktu varines vielos antrineje apvijoje kad pasiekti 180v kad pastoviai butu sroves apie 10A.ir dar butu gerai ivynioti storos vielos kad butu po lyginimo 14.5v,nors 30A akumuliatoriam krauti.ar tilps i rite,buvo uzpildyta puse rites |
|
Paskutinį kartą redagavo laimis00, 2017 01 12, 14:30. Redaguota 2 kartus(ų) |
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|