Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 11, 07:14. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Gal kas galetu konkreciau paaiskinti kiek ir kokios itakos automobilio veikimo, o tuo labiau kuro sanaudomis gali tureti liamda zondas kai pakeistas variklis yra karbiuratorinis, o pries tai pagal gamintojo specifikacijas turetjo but lyg ir ipurskimas bent taip spendziu is uzraso (1.8E)
Taigi idomu ka mano atveju gali itako tas liamda zondas, ar gali del jo but dideles kuro sanaudos. Kuom pavyzdziui skiriasi uzdegimo sistemos varikliui su ipurskimu ir varikliui su karbu?
Jei isidejai motora su paprastu karburatoriumi nesuk sau galvos del to liambda zondo jo nera kur jungti jei karburatorius elektroninis (kas buna labai retai) tada liambda gali buti reikalingas. Uzdegimo sistemai liambda nieko neduoda.
Na o jeigu tarkim elektroninis karbiuratorius, ar gali itako sugedes liamda zondas duju sanaudas? ant benzino nevazineju, tad negaliu pasakyt koks skirtumas tarp benzino ir duju.
Pas sese kai buvo audine su karbu tai karbiuratorius buvo visai paprasta, o mas mane is tos puses kur eina gazo trosiukas i pagrindine sklende tai nemaza laidu kruvele pajungta, toks platus kistukas ateina...
Kol tiksliai nezinau, tai tarkim koks skirtumas butu jei vietoj dabar (tebunie jis elektroninis) ideciau paprasta be jokiu pribumbsu karbiuratoriu? gal geriau butu? ar visgi elektroninis geresnis?
O gal kaune kas zinot kokiu geru karbiuratoristu kad paziuretu uz prieinama kaina, o ne tai kai eiliniuose servisuose pinigus nulupa o naudos tai 0....
Na pas mane 100% karbas, joks ne ipurskimas ar pan, tiesiog as speju kad pries tai variklis galejo but su ipurskimu. Nesuprantu kaip galima butu sumaisyt karba kad ir su mono ipurskimu, nu nebent po kokio litriuko, kai jau akyse liejasi, bet ir tai...
Tiaig kokios nuomones ir kokie pasiulymai ka butu galima padaryt kaip sumazint tas kuro sanaudas.?
pati pirma mano post'a paskaityt, gi aiskiai parasiau kad benzinu nevazineju, ir klausimas buvo susietas su duju sanaudomis, kaip ir ka gali itakoti liamda zondas. Duju iranga nauja, nuvarai i servisa sureguliuoja ant stendo,viskas ore turetu but, ismetimas normalus, traukia gerai, nu bet duju suryja tai atsiprasau.... ne 1.6 motoriukui tiek siurbt... uztai ir klausiu, ieskau kur dar gali but kabliukas kad daug duju suryja. Praeita syki kai variau pas dujuninkus reguliuot tai man uzsimine kad pas mane gali but kazkas su karbu negerai, uztai ir klausiu. Net nezinau kaip dar isaiskint visa situacija..
Jei duju yranga su kompu tada limbdos reikia jei paprasta tada ne. Liambda "uosto" ismetamasias dujas ir jei yra per didelis CO paliesina misini jei pas tave dujos yra reguliojamos paprastu varztu tai liambda varzto nepasukios
kad liamda, kaip kad sakai "uosto" tai senai aisku, tik pas mane jauciu ji jau "prisiuoscius" su testeriu ziurejau tai nelabai reaguoja ji jau... uzgesini varikli ir dar rodo kad misinys riebus
siaip duju iranga paprasta, jokio kompo nieko.
Tai kas dar galetu pasiulyti kokiu minciu kaip spresti susidariusia situacija? Ir kodel pas mane deta metaline juostele ant maisytuvo kad sumazintu isiurbimo anga ir stiprintu isiurbiamo oro srauta? tai reiskia kad kitu atveju maisytuvas blogai dirba ir nepakankamai duju duoda? kazkada buvau nuemes ta juostele, na ka variklio trauka gerokai sumazejo o sanaudos liko tos pacios. bandziau ir padidint duju padavimo kieki, nelabai ka padejo, tai teko atgal ta juostele det ir ben trauka islaikyt normalesne.
Jei dujos paprastos tai liambda nereikalingas nebet vienam atvejui kad susireguliuoti dujas tam reikalui reikia veikiancio liambda zondo ir dujinio limbdos emuliatoriaus pasijungi emuliatoriu ant ilgu laidu pirmiausiai sureguliuoji CO ant laisvu apsuku su varztu kuris ant reduktoriaus ant emuliatoriaus yra 3 LEDai zalias, geltonas ir raudonas varzta atreguliuoji taip kad butu tarp zalio ir geltono turi degti zalias tik retkarciai persokti i geltona toliau emuliatoriu vediesi i salona ir vaziuoji taip pat turi atsireguliuoti taip kad degtu zalias kiek bemintum pedala tik vaziuojant jau reikia reguliuoti su tuo varztu kuris yra ant slangos jei dega raudona islipi prisuki varzta ir vel bandai taip susireguliavus sanaudos turetu buti normalios na nebent vaziuosi su uztrauktu rankiniu.
as tai ka kita suzinojau is miestru, dirbanciu su dujom:
Citata:
...Labai priklauso nuo pačio liamda zondo.Jei jis veikia idealiai,tai paprastai lyginant su prietaisu bėgioja per visas spalvas.Jei liamda nedirba-dažniausiai dega geltonas.Žalias yra "kūdas", raudonas"riebus", mišinys.Bet tai informacija iš liamda zondo....
taip iseitu, kad jei padarysi, kad dega zalias, variklis dirbs liesu misiniu, o tai LABAI BLOGAI aisku sanaudos bus minimalios...
as tai ka kita suzinojau is miestru, dirbanciu su dujom:
Citata:
...Labai priklauso nuo pačio liamda zondo.Jei jis veikia idealiai,tai paprastai lyginant su prietaisu bėgioja per visas spalvas.Jei liamda nedirba-dažniausiai dega geltonas.Žalias yra "kūdas", raudonas"riebus", mišinys.Bet tai informacija iš liamda zondo....
taip iseitu, kad jei padarysi, kad dega zalias, variklis dirbs liesu misiniu, o tai LABAI BLOGAI aisku sanaudos bus minimalios...
Geltuno nepadarysi nes labai siauras diapazonas kada misinys yra idealus taigi yra daroma ant zalio kuo arciau geltono.
na as tai pagal meistra supratau, kad kai misinys idealus - svieseles nuolat keiciasi....ANT DUJU
kai geltonas - LZ blogai veikia. ANT DUJU.
kai zalias - misinys liesas ANT DUJU
Kai raudonas - RIEBU ANT DUJU.
Teisingai supratai tik realybeje jei nori kad keistusi svieseles tada turi atsivesti varzta tas kur ant slangos i salona ir vaziuodamas pastoviai sukineti nes skirtingom apsukom varikliui reikia skirtingo kiekio duju uztai ir reguliuojama ant lieso kad nebutu dideles sanaudos jei reikia traukos vazineti reikia benzinu ar uzriebinti dujas bet manau dujos dedamos kad butu ekonomiska ojei nori lenktyniauti tada perjungi ant benzo ir varai Tam reikalui kad butu geras kuro misinys yra dedami kompiuteriukai kurie reaguoja i liambda ir automatiskai reguliuoja duju padavima.
bet yra tam tikros ribos. nereikia noreti ant oro vazineti
p.s. kudas misinys kenkia motorui jei ka. didesne degimo temperatura, kas labai pagreitina voztuvu pradegima, didesne "shuviu" tikimybe(pas ka purskalai)..