Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 20, 23:43. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Opel Astra H, z17dtl varikliu, 59kw. Problema: nepucia turbina. Sistema sandari, turbina nekliba. Turbinos menteles uzkurus nepritraukia. Sujungus solenoido vakumus tiesiai pritraukia. Pakeitus solenoida emociju nulis. Bandant akyvuot kompu viskas ok, 5% nieko nepucia, aktyvuoji, rodo 95% ir pucia, mentele vaiksto. Galvoju jei valdyt eina, nei kompas, nei solenoidas kalti neturi but. Perziurejau visus live parametrus tiek ant uzgesintos, tiek ant uzkurtos, niekas itarimu nekelia, boost pressure duodant gazo siek tiek kristeli zemyn. Del kokiu dar priezaciu gali kompas laikyt geometrija uzdaryta ant 5%? Klaidu istrynus jokiu natsirado, issaugota buvo P0234-5B boost pressure control circuit positive deviation. Gal pades kas uzvest ant kelio, be jau nebesuprantu, ar as i pusi atsitrenkes, ar kompas gryba pjauna
Opel Astra H, z17dtl varikliu, 59kw. Problema: nepucia turbina. Sistema sandari, turbina nekliba. Turbinos menteles uzkurus nepritraukia. Sujungus solenoido vakumus tiesiai pritraukia. Pakeitus solenoida emociju nulis. Bandant akyvuot kompu viskas ok, 5% nieko nepucia, aktyvuoji, rodo 95% ir pucia, mentele vaiksto. Galvoju jei valdyt eina, nei kompas, nei solenoidas kalti neturi but. Perziurejau visus live parametrus tiek ant uzgesintos, tiek ant uzkurtos, niekas itarimu nekelia, boost pressure duodant gazo siek tiek kristeli zemyn. Del kokiu dar priezaciu gali kompas laikyt geometrija uzdaryta ant 5%? Klaidu istrynus jokiu natsirado, issaugota buvo P0234-5B boost pressure control circuit positive deviation. Gal pades kas uzvest ant kelio, be jau nebesuprantu, ar as i pusi atsitrenkes, ar kompas gryba pjauna
o turėtų....šiaip vakuumo matuoklį į rankas ir matuok,koks vakuumas kur dingsta ir t.t
_________________ skype-->optical611
Paklausęs durnu gali būt maksimum dieną, o jei neklausi-liksi durnas visam gyvenimui.
Nepadarysi gerų darbų,nepadarydamas blogų..
Protingi žmonės save nuvertina, o kvaili mano, jog yra nuostabūs
Viskas ismatuota su vaakumo matuokliu. Vakuumo solenoidas gauna -900 . Atiduoda -700 turbinai, kai per actuations aktyvuoji kompiuteriu, ir pilnai pritraukia. Jakaz perskaityk pirma posta iki galo. Variklio ecu taip daro del kazkokiu priezasciu
Viskas ismatuota su vaakumo matuokliu. Vakuumo solenoidas gauna -900 . Atiduoda -700 turbinai, kai per actuations aktyvuoji kompiuteriu, ir pilnai pritraukia. Jakaz perskaityk pirma posta iki galo. Variklio ecu taip daro del kazkokiu priezasciu
šiandien penktadienis,aš visai nenoriu skaityt iki galo o tai matuok tik užvestai o ne kažką aktyvavus,jei vakuumas ant turbos yra,o jos neužtraukia,tai kas negerai?
_________________ skype-->optical611
Paklausęs durnu gali būt maksimum dieną, o jei neklausi-liksi durnas visam gyvenimui.
Nepadarysi gerų darbų,nepadarydamas blogų..
Protingi žmonės save nuvertina, o kvaili mano, jog yra nuostabūs
dpf yra ? jei yra koks diferiancialinis ? kuro kiekis koks ? kiek srauto ? egr pwm kiek proc ant laisvu ir smaugiant ir tuo pat metu srauto parametrai? sujungus be solenoido pucia normaliai ? kiek ? turba neturi vakumelio padeties daviklio ??? jei turi kiek jis rodo ivairiais rezimais.
Koks turbinos slegis ant laisvu, gazuojant ir vaziuojant 3 pavara gazas dugnas?
Ant laisvu praktiskai toks pat kaip atmosferinis, gazuojant siek tiek vakuumuoja iki 850 kokiu, vaziuojant gazas dugnas nebandziau, bet manau kad bus tas pats kaip gazuojant
Viskas ismatuota su vaakumo matuokliu. Vakuumo solenoidas gauna -900 . Atiduoda -700 turbinai, kai per actuations aktyvuoji kompiuteriu, ir pilnai pritraukia. Jakaz perskaityk pirma posta iki galo. Variklio ecu taip daro del kazkokiu priezasciu
O negali buti ,kad idetas atvirkscio veikimo voztuvas?
Sveikas, kažkada senokai teko "čiupinėti" tokį variantą, atrodo, kad ten paprasta, ne kintamos geometrijos turbina. Ir valdosi atvirkščiai kaip įprasta: http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/afgAAOSwZjJU8bez/$_57.JPG Kol vakuumo nėra, tol sklendė uždaryta ir turbina pučia, paduodi vakuumą - sklendė atsidaro, sparnuotė lėtėja. Numovus šlangutę nuo turbinos, važiuojant turėtų perpūtinėt
Tai cia ne kintamos giometrijos turbo. ji turi pust visa laika, vakumas atsiras tik kai pasieks jau per dideli slegi. o pagal klaida, tai ji perpute, o ne dapute.
Nekuriant naujos temos. Vectra C 1.9cdti. Meta klaida p2278 air condition leak detected. Sklendes veikia, matuokle rodo realybe, turba pucia, kolikas pasisikes bet neuzsikises, egr funkcionuoja. Esme ta kad saltas lb sunkiai kuriasi. Griebia ir juodais dumais pilas. Kai uzsikuria traukia tik nuo 3500apsuku. Klaida istrini bet pagazavus ar pavaziavus vel atsiranda. Isiurbimo sistema sandari. Katalikas uzsikises negali but?
Nekuriant naujos temos. Vectra C 1.9cdti. Meta klaida p2278 air condition leak detected. Sklendes veikia, matuokle rodo realybe, turba pucia, kolikas pasisikes bet neuzsikises, egr funkcionuoja. Esme ta kad saltas lb sunkiai kuriasi. Griebia ir juodais dumais pilas. Kai uzsikuria traukia tik nuo 3500apsuku. Klaida istrini bet pagazavus ar pavaziavus vel atsiranda. Isiurbimo sistema sandari. Katalikas uzsikises negali but?
vistiek kiaura kažkur...
_________________ skype-->optical611
Paklausęs durnu gali būt maksimum dieną, o jei neklausi-liksi durnas visam gyvenimui.
Nepadarysi gerų darbų,nepadarydamas blogų..
Protingi žmonės save nuvertina, o kvaili mano, jog yra nuostabūs