 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 03 14, 10:01. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Automobilinės apsaugos sistemos » Atskiras akumuliatorius signalizacijai
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 2 iš 2 Pereiti prie Atgal 1, 2 |
|
 |
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 31, 12:33 |
|
|
|
Ant kelio su krūva diodų aš nebandau užvesti, nes nematau prasmės tokiam sprendimui. Jo vienintelis pliusas toks, kad pavogus akumuliatorių signalizacija dar kažkiek laiko dirbs iš papildomo, esant pajungtiems abiems akumuliatoriams jie naudosis abudu. |
|
|
|
|
 |
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 31, 14:01 |
|
|
|
sopkls rašo: |
esant pajungtiems abiems akumuliatoriams jie naudosis abudu. |
Išjungus degimą, eikvosis tas, kurio įtampa didesnė. Kadangi pagrindinis kraunasi didesne įtampa - kurį laiką jo įtampa bus didesnė. Kai susilygins - tada eikvosis abu. O pajungus per 1 diodą - eikvosis tik rezervinis, kol išsikraus iki įkrauto pagrindinio, minus 0,7V |
|
|
|
|
 |
 |
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 31, 14:45 |
|
|
|
sopkls rašo: |
bhaktatomas - o tai tu schemą pasibraižei ir pabandei pasimuliuoti skirtingus akumuliatorių įkrovimo lygius, kad matyti kur eis srovė, kaip siūliau anksčiau? Nes su vienu diodu privalumas tik vienas - atjungus pagrindinį akumuliatorių, įranga dar kažkiek laiko veiks iš pagalbinio akumuliatoriaus. O su abiem pajungtais akumuliatoriais jokios naudos. Dirbant varikliui pagrindinis akumuliatorius krausis iki 100%, pagalbinis mažiau. Išjungus variklį iškraunama bus pagal įtampos kritimą ant diodo ir SOC įtampų ant abiejų akumuliatorių. Pagalbinis bus iškraunamas kažkur ~30% daugiau nei pagrindinis. |
Sopkls, kaip jau sakiau, po darbo reikės nueiti pasimatuoti. O akumuliatoriaus dar neturiu, viską tik bandau dar sudelioti ko reikės.
hencia rašo: |
Matau, kad sopkls bando bhaktatomą užvesti ant kelio, bet nepavyksta
Prijungus pagal tokią schemą - signalizacija maitinsis iš pagrindinio akumuliatoriaus (kol jis neišsikraus iki rezervinio akumuliatoriaus lygio)
 |
Kažkaip, manau, kad šitas sprendimas arčiausiai tiesos
Dar su vienu elektroniku kalbėjau, tai minėjo, kad būtų gerai signalizacijos akumuliatoriaus krovimą kontroliuoti pagal jo įtampą t.y. su komparatoriumi, pabandžiau rasti schemą, tai atrodo logiška šita: http://www.electroschematics.com/6079/automatic-battery-charger/ Ar šis sprendimas būtų vertas dėmesio? Kitas variantas manau būtų Hencia pasiūlytas.
Čia visas tas project'as dėl tobulėjimo, ta prasme mašina ne nauja, bet norisi padaryti gerą apsaugą dėl smalsumo ir praktinių žinių.
Dar toks scenarijus (auto eletronikoje aš naujokas, pataisykit jeigu klystu) Pvz. jei vagis duos trumpą aukštos įtampos šuolį ant pagrindinio akumo, kad nukepinti signalizaciją (aišku ir ECU tikriausiai po tokio bandymo bus miręs, bet jį pakeis nauju, kad apeiti gamyklinį imobilaizerį), tada kaip ir apsimokėti signalizaciją maitinti vien iš signalizacijos akumuliatoriaus (kuris važiuojant krautusi nuo generatoriaus, jei būtų nukritęs jo įtampos lygis) ir aišku pačią signalizaciją sumontuoti nestandartinėje vietoje. Turiu omeny. |
|
|
|
|
 |
 |
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 31, 14:50 |
|
|
|
hencia - bet tai kokia nauda iš tų diodų, jei po pusdienio jau iškrovinėsi abudu akumuliatorius? Suprasčiau dėti normalią schemą su SEPIC keitikliu, kad palaikytų ant papildomo akumuliatoriaus įtampą 13.5V, maždaug 90% SOC, signalizacija maitinasi nuo papildomo, ir kai pagrindinio įtampa nukrenta iki 12.25V (50% SOC), atsijungiam nuo pagrindinio ir perduodam alarmą signalizacijai, kad sėsta akumas (pas jį kaip rašė peidžerinė). Tokiu atveju dar suprantu kad papildomas akumuliatorius pagelbės. Nors jeigu jis ten planuoja peidžerį, signalizaciją ir dar kažkokį gps montuoti, tai vien iš papildomo su kokių 100mA naudojama srove dvi su puse paros veiks iki nusėdimo.
Blogiausia kad temos autorius nesugeba normaliai paaiškinti kodėl jis deda tą papildomą akumuliatorių ir kokio veikimo principo jam reikia.
bhaktatomas rašo: |
Sopkls, kaip jau sakiau, po darbo reikės nueiti pasimatuoti. |
Tai nereikia čia nieko matuoti. Jei šotkis tai įtampos kritimas 0.3V grubiai. Akumuliatoriaus SOC (state of charge - įkrovos lygis) 100% yra 12.65V, poto 0.2V kritimas yra 25% talpos. Tai sujungus 2 akumuliatorius diodu, tarp jų iškrovimo bus ~30-35% skirtumas.
Apie aukštą įtampą ant akumuliatoriaus išvis nereikėtų svaigti. |
|
|
|
|
 |
 |
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 31, 15:13 |
|
|
|
sopkls rašo: |
Bet tai kokia nauda iš tų diodų, jei po pusdienio jau iškrovinėsi abudu akumuliatorius? Suprasčiau dėti normalią schemą su SEPIC keitikliu, kad palaikytų ant papildomo akumuliatoriaus įtampą 13.5V, maždaug 90% SOC, signalizacija maitinasi nuo papildomo, ir kai pagrindinio įtampa nukrenta iki 12.25V (50% SOC), atsijungiam nuo pagrindinio ir perduodam alarmą signalizacijai, kad sėsta akumas (pas jį kaip rašė peidžerinė). Tokiu atveju dar suprantu kad papildomas akumuliatorius pagelbės. Nors jeigu jis ten planuoja peidžerį, signalizaciją ir dar kažkokį gps montuoti, tai vien iš papildomo su kokių 100mA naudojama srove dvi su puse paros veiks iki nusėdimo.
Blogiausia kad temos autorius nesugeba normaliai paaiškinti kodėl jis deda tą papildomą akumuliatorių ir kokio veikimo principo jam reikia. |
Atsiprašau, kad nepaaiškinau Kaip rašiau vienu post'u aukščiau norisi signalizacija izoliuoti nuo automobilio maitinimo, kad ji taptų nepriklausomą, jeigu reikia manau galima parinkti ir didesnį - 20Ah akumuliatorių. O viskas tam, kad sistemos dirbtų bet kokiu atveju kad ir kas būtų daroma su automobilio elektroniką. Savaime suprantama durų užraktai, posukių lempos, sirenos turi valdytis ne tiesiogiai, o per relę, kad išrišti signalizaciją nuo auto elektronikos. Durų bei variklio dangčio daviklius irgi išrišti per kokią mažos srovės pvz. herkoninę relę. Tiesiog tokia įdėja, įgyvendinimas ir tam priemonių parinkimas dabar eigoje.
Čia bandžiau paskaičiuoti, kiek laikytų 20Ah akumuliatorius pastoviai naudojant 150mA:
Skaičiuoklė: http://planetcalc.com/2283/
Tai pagal rezultatą galima būtų daryti išvadą, kad jis laikytų savaitę (7.4 dienos). Toks variantas tenkintų. Žinoma, dar reikia sulaukti kol atkeliaus užsakyta signalizaciją ir pamatuoti, kiek viskas kartu sudėjus naudoja budėjimo režime.
sopkls rašo: |
Apie aukštą įtampą ant akumuliatoriaus išvis nereikėtų svaigti. |
Nežinau kokį pavyzdį sugalvoti, nevogiu automobilių Bet atsirišti signalizacijos ir automobilio elektroniką dėl šventos ramybės norėtusi, visų situacijų gali neapgalvoti, o išrišimas nuo kažkokių apsaugos. |
|
|
|
|
 |
 |
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 31, 15:32 |
|
|
|
Čia juokais aišku, bet tau reikėtų pas psichiatrą dėl paranojos apsilankyti. O jei rimtai, tai su savo elektronikos žiniom kai primodernizuosi, tai arba užsidegs ta mašina, arba kokia papildoma relė nesuveiks ant blokavimo, ir ardysi mašiną ieškodamas bėdos.
Skaičiuodamas veikimo laiką pagal talpą ir naudojamą srovę tu gauni skaičius idealioms sąlygoms, realybėje tu savo papildomą akumuliatorių pilnai nevisada pakrausi. Starterinis akumas užvedimo metu sunaudoja kokias 2Wh energijos, kai pats akumas turi 500Wh ir daugiau, tai gražinti tą nedidelę sunaudotą energiją užvedimui ir budėjimui užtenka 15 minučių krovimo CV režimu. Pajungus krovimui stipriai iškrautą papildomą akumuliatorių per diodą, jis krausis kur kas ilgiau. Todėl skaičiuojant papildomo akumuliatoriaus darbo laiką reikia į realias eksplotacijos sąlygas žiūrėti, o ne aritmetine dalyba naudotis. |
|
|
|
|
 |
 |
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 06 23, 16:08 |
|
|
|
bhaktatomas rašo: |
Dar toks scenarijus (auto eletronikoje aš naujokas, pataisykit jeigu klystu) Pvz. jei vagis duos trumpą aukštos įtampos šuolį ant pagrindinio akumo, kad nukepinti signalizaciją (aišku ir ECU tikriausiai po tokio bandymo bus miręs, bet jį pakeis nauju, kad apeiti gamyklinį imobilaizerį), tada kaip ir apsimokėti signalizaciją maitinti vien iš signalizacijos akumuliatoriaus (kuris važiuojant krautusi nuo generatoriaus, jei būtų nukritęs jo įtampos lygis) ir aišku pačią signalizaciją sumontuoti nestandartinėje vietoje. Turiu omeny. |
Paranoja baisus dalykas.  |
|
_________________ Design for yourself, not for other people. Don't be afraid to try something. N.Pass |
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
 |
KCD2 Mods
Installing KCD 2 Mods,
KCD 2 Guides,
KCD 2 Cheats |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
GTA 6 Wiki
GTA 6 Map,
GTA 6 Characters,
GTA 6 News |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|

|
 |