Elektronika.lt
 2019 m. gegužės 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2019 05 23, 04:04. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Automobilinės apsaugos sistemos » Atskiras akumuliatorius signalizacijai
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 22
Pereiti prie Atgal  1, 2
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 31, 13:33 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
sopkls
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Ant kelio su krūva diodų aš nebandau užvesti, nes nematau prasmės tokiam sprendimui. Jo vienintelis pliusas toks, kad pavogus akumuliatorių signalizacija dar kažkiek laiko dirbs iš papildomo, esant pajungtiems abiems akumuliatoriams jie naudosis abudu.
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 31, 15:01 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
hencia
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
sopkls rašo:
esant pajungtiems abiems akumuliatoriams jie naudosis abudu.
Išjungus degimą, eikvosis tas, kurio įtampa didesnė. Kadangi pagrindinis kraunasi didesne įtampa - kurį laiką jo įtampa bus didesnė. Kai susilygins - tada eikvosis abu. O pajungus per 1 diodą - eikvosis tik rezervinis, kol išsikraus iki įkrauto pagrindinio, minus 0,7V

_________________
Kaip paklausei - taip atsiliepiau
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 31, 15:45 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
bhaktatomas
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
sopkls rašo:
bhaktatomas - o tai tu schemą pasibraižei ir pabandei pasimuliuoti skirtingus akumuliatorių įkrovimo lygius, kad matyti kur eis srovė, kaip siūliau anksčiau? Nes su vienu diodu privalumas tik vienas - atjungus pagrindinį akumuliatorių, įranga dar kažkiek laiko veiks iš pagalbinio akumuliatoriaus. O su abiem pajungtais akumuliatoriais jokios naudos. Dirbant varikliui pagrindinis akumuliatorius krausis iki 100%, pagalbinis mažiau. Išjungus variklį iškraunama bus pagal įtampos kritimą ant diodo ir SOC įtampų ant abiejų akumuliatorių. Pagalbinis bus iškraunamas kažkur ~30% daugiau nei pagrindinis.

Sopkls, kaip jau sakiau, po darbo reikės nueiti pasimatuoti. O akumuliatoriaus dar neturiu, viską tik bandau dar sudelioti ko reikės.

hencia rašo:
Matau, kad sopkls bando bhaktatomą užvesti ant kelio, bet nepavyksta Very Happy
Prijungus pagal tokią schemą - signalizacija maitinsis iš pagrindinio akumuliatoriaus (kol jis neišsikraus iki rezervinio akumuliatoriaus lygio)

Kažkaip, manau, kad šitas sprendimas arčiausiai tiesos Smile

Dar su vienu elektroniku kalbėjau, tai minėjo, kad būtų gerai signalizacijos akumuliatoriaus krovimą kontroliuoti pagal jo įtampą t.y. su komparatoriumi, pabandžiau rasti schemą, tai atrodo logiška šita: http://www.electroschematics.com/6079/automatic-battery-charger/ Ar šis sprendimas būtų vertas dėmesio? Kitas variantas manau būtų Hencia pasiūlytas.

Čia visas tas project'as dėl tobulėjimo, ta prasme mašina ne nauja, bet norisi padaryti gerą apsaugą dėl smalsumo ir praktinių žinių.

Dar toks scenarijus (auto eletronikoje aš naujokas, pataisykit jeigu klystu) Pvz. jei vagis duos trumpą aukštos įtampos šuolį ant pagrindinio akumo, kad nukepinti signalizaciją (aišku ir ECU tikriausiai po tokio bandymo bus miręs, bet jį pakeis nauju, kad apeiti gamyklinį imobilaizerį), tada kaip ir apsimokėti signalizaciją maitinti vien iš signalizacijos akumuliatoriaus (kuris važiuojant krautusi nuo generatoriaus, jei būtų nukritęs jo įtampos lygis) ir aišku pačią signalizaciją sumontuoti nestandartinėje vietoje. Turiu omeny.
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 31, 15:50 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
sopkls
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
hencia - bet tai kokia nauda iš tų diodų, jei po pusdienio jau iškrovinėsi abudu akumuliatorius? Suprasčiau dėti normalią schemą su SEPIC keitikliu, kad palaikytų ant papildomo akumuliatoriaus įtampą 13.5V, maždaug 90% SOC, signalizacija maitinasi nuo papildomo, ir kai pagrindinio įtampa nukrenta iki 12.25V (50% SOC), atsijungiam nuo pagrindinio ir perduodam alarmą signalizacijai, kad sėsta akumas (pas jį kaip rašė peidžerinė). Tokiu atveju dar suprantu kad papildomas akumuliatorius pagelbės. Nors jeigu jis ten planuoja peidžerį, signalizaciją ir dar kažkokį gps montuoti, tai vien iš papildomo su kokių 100mA naudojama srove dvi su puse paros veiks iki nusėdimo.
Blogiausia kad temos autorius nesugeba normaliai paaiškinti kodėl jis deda tą papildomą akumuliatorių ir kokio veikimo principo jam reikia.

bhaktatomas rašo:
Sopkls, kaip jau sakiau, po darbo reikės nueiti pasimatuoti.

Tai nereikia čia nieko matuoti. Jei šotkis tai įtampos kritimas 0.3V grubiai. Akumuliatoriaus SOC (state of charge - įkrovos lygis) 100% yra 12.65V, poto 0.2V kritimas yra 25% talpos. Tai sujungus 2 akumuliatorius diodu, tarp jų iškrovimo bus ~30-35% skirtumas.
Apie aukštą įtampą ant akumuliatoriaus išvis nereikėtų svaigti.
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 31, 16:13 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
bhaktatomas
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
sopkls rašo:
Bet tai kokia nauda iš tų diodų, jei po pusdienio jau iškrovinėsi abudu akumuliatorius? Suprasčiau dėti normalią schemą su SEPIC keitikliu, kad palaikytų ant papildomo akumuliatoriaus įtampą 13.5V, maždaug 90% SOC, signalizacija maitinasi nuo papildomo, ir kai pagrindinio įtampa nukrenta iki 12.25V (50% SOC), atsijungiam nuo pagrindinio ir perduodam alarmą signalizacijai, kad sėsta akumas (pas jį kaip rašė peidžerinė). Tokiu atveju dar suprantu kad papildomas akumuliatorius pagelbės. Nors jeigu jis ten planuoja peidžerį, signalizaciją ir dar kažkokį gps montuoti, tai vien iš papildomo su kokių 100mA naudojama srove dvi su puse paros veiks iki nusėdimo.
Blogiausia kad temos autorius nesugeba normaliai paaiškinti kodėl jis deda tą papildomą akumuliatorių ir kokio veikimo principo jam reikia.


Atsiprašau, kad nepaaiškinau Smile Kaip rašiau vienu post'u aukščiau norisi signalizacija izoliuoti nuo automobilio maitinimo, kad ji taptų nepriklausomą, jeigu reikia manau galima parinkti ir didesnį - 20Ah akumuliatorių. O viskas tam, kad sistemos dirbtų bet kokiu atveju kad ir kas būtų daroma su automobilio elektroniką. Savaime suprantama durų užraktai, posukių lempos, sirenos turi valdytis ne tiesiogiai, o per relę, kad išrišti signalizaciją nuo auto elektronikos. Durų bei variklio dangčio daviklius irgi išrišti per kokią mažos srovės pvz. herkoninę relę. Tiesiog tokia įdėja, įgyvendinimas ir tam priemonių parinkimas dabar eigoje.

Čia bandžiau paskaičiuoti, kiek laikytų 20Ah akumuliatorius pastoviai naudojant 150mA:


Skaičiuoklė: http://planetcalc.com/2283/

Tai pagal rezultatą galima būtų daryti išvadą, kad jis laikytų savaitę (7.4 dienos). Toks variantas tenkintų. Žinoma, dar reikia sulaukti kol atkeliaus užsakyta signalizaciją ir pamatuoti, kiek viskas kartu sudėjus naudoja budėjimo režime.

sopkls rašo:
Apie aukštą įtampą ant akumuliatoriaus išvis nereikėtų svaigti.

Nežinau kokį pavyzdį sugalvoti, nevogiu automobilių Smile Bet atsirišti signalizacijos ir automobilio elektroniką dėl šventos ramybės norėtusi, visų situacijų gali neapgalvoti, o išrišimas nuo kažkokių apsaugos.
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 31, 16:32 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
sopkls
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Čia juokais aišku, bet tau reikėtų pas psichiatrą dėl paranojos apsilankyti. O jei rimtai, tai su savo elektronikos žiniom kai primodernizuosi, tai arba užsidegs ta mašina, arba kokia papildoma relė nesuveiks ant blokavimo, ir ardysi mašiną ieškodamas bėdos.
Skaičiuodamas veikimo laiką pagal talpą ir naudojamą srovę tu gauni skaičius idealioms sąlygoms, realybėje tu savo papildomą akumuliatorių pilnai nevisada pakrausi. Starterinis akumas užvedimo metu sunaudoja kokias 2Wh energijos, kai pats akumas turi 500Wh ir daugiau, tai gražinti tą nedidelę sunaudotą energiją užvedimui ir budėjimui užtenka 15 minučių krovimo CV režimu. Pajungus krovimui stipriai iškrautą papildomą akumuliatorių per diodą, jis krausis kur kas ilgiau. Todėl skaičiuojant papildomo akumuliatoriaus darbo laiką reikia į realias eksplotacijos sąlygas žiūrėti, o ne aritmetine dalyba naudotis.
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 06 01, 12:23 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
ramaskinas
Įmonės atstovas
Įmonės atstovas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Man atrodo čia naujas kandidatas į moderatorius Smile Nes jau vieną esamą lenkia Smile
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 06 23, 17:08 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
obalys
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
bhaktatomas rašo:
Dar toks scenarijus (auto eletronikoje aš naujokas, pataisykit jeigu klystu) Pvz. jei vagis duos trumpą aukštos įtampos šuolį ant pagrindinio akumo, kad nukepinti signalizaciją (aišku ir ECU tikriausiai po tokio bandymo bus miręs, bet jį pakeis nauju, kad apeiti gamyklinį imobilaizerį), tada kaip ir apsimokėti signalizaciją maitinti vien iš signalizacijos akumuliatoriaus (kuris važiuojant krautusi nuo generatoriaus, jei būtų nukritęs jo įtampos lygis) ir aišku pačią signalizaciją sumontuoti nestandartinėje vietoje. Turiu omeny.


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Paranoja baisus dalykas. Very Happy

_________________
Design for yourself, not for other people. Don't be afraid to try something. N.Pass
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

TMS ELECTRONICS
TMS ELECTRONICS

www.rslietuva.com – nemokamas elektronikos komponentų pristatymas

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Technologijos.lt

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

„EParašas“ – elektroninio parašo mokymo sistema

CRM sistema – „Hanna CRM“

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

MRO Supply

FS 19 Tractor mods
Farming Simulator 19 Mods, FS 19 Maps, How to install
ATS mods
ATS trailer mods, ATS truck mods, ATS map mods
FS 19 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 19 Maps, FS 19 Trucks
FS19 Maps, FS19 Trucks
Farming Simulator 2019 Mods, FS19 Tractors
FS 19 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS19 Combine, FS19 Maps
FS19 Combines
Farming Simulator 19 Mods, FS19 Trucks, FS 19 Mods
Periodontologija
Endodontija mikroskopu, implantacija, protezavimas
Mobilieji telefonai
Mobilieji telefonai internetu, telefonų dėklai, telefonų priedai
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Farming Simulator 2017 Mods, FS 17 Mods
ls2017.com
„TV programa“ – tiksli
televizijos programa

www.tvprograma.lt
Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras
www.lmnsc.lt
Lietuvių kalba informacinėse technologijose
www.likit.lt
Svarstyklės – čia, matuokliai, laboratorinė įranga
www.moris.lt
Farming Simulator 2019 Mods, LS19 Mods, FS19 Mods
fs19.net
Ets2 mods, ats mods, fs19 mods
allmods.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS 19 Maps, FS 19 Mods
www.fs2017mod.com
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – geriausių lietuviškų tinklalapių katalogas
www.ltv.lt/technologijos/
FS 2019 Mods, FS 2017 Mods, FS 2015 Mods
www.farming2015mods.com
Mokslo populiarinimo projektas „Mokslas verslui ir visuomenei“
www.mokslasplius.lt
Reklama


Reklama