Elektronika.lt
 2024 m. balandžio 16 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 04 16, 19:58. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Dviratis - generatorius
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 44
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Dviratis - generatorius
PranešimasParašytas: 2016 06 19, 17:41 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
sopkls
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
O prie ko čia sliekas, jei žinom kad reikės 10X ar didesnio greitinimo ir pasirinksime atitinkamą reduktoriaus tipą?
 Dviratis - generatorius
PranešimasParašytas: 2016 06 19, 18:31 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
gnt
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
prie to, kad Zamolskis buvo teisus dėl sliekinių pavarų, o Digix tam prieštaravo Smile
 Dviratis - generatorius
PranešimasParašytas: 2016 06 19, 19:06 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
gnt rašo:


jei išpildytos reikiamos salygos - perdavimo koeficiento skaičius, trinties kampas, slydimo kampas - sliekinė pavara tampa savistabde ir "atvirkščiai" ją pasukti tampa nebeįmanoma

savistabdės sliekinės pavaros naudojamos labai daug kur - pradedant liftų keltuvais ir baigiant gitaros stygų įtempėjais


manau kad as lygia ta pati pasakiau
jei ispildytos tavo minetos salygos
bet prie atitinkamu salygu betkuri pavara gali tapti savistabde

bet nereikia sakyti kad visos sliekines pavaros yra visada savistabdes.
 Dviratis - generatorius
PranešimasParašytas: 2016 06 19, 23:07 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
andriusa
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Labai jau išplėtojot temą, perdavimas skridiniais bus naudojamas

 Dviratis - generatorius
PranešimasParašytas: 2016 06 19, 23:31 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Evaldas_S
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
gnt rašo:
prie to, kad Zamolskis buvo teisus dėl sliekinių pavarų, o Digix tam prieštaravo Smile
Nežinau, gal klystu ir tingiu skaityt visa trydą, bet man rodos Zamolskis rašė apie visus reduktorius apskritai, ne tik apie sliekinius. Dėl sliekinių manau čia niekam abejonių nekyla ir niekas nesiginčija, bet, kad krumpliaratinis reduktorius turėtų juntamai skirtingus nuostolius didinimo arba mažinimo režime tai yra absoliuti nesąmonė.
Tą pačią nesamonę jis kliedėjo zir.lt forume, tik ten į jį jau seniai niekas dėmesio nekreipia.

_________________
If nobody hates you you're doing something boring
 Dviratis - generatorius
PranešimasParašytas: 2016 06 20, 19:41 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
paskaitykit gnt posta idemiau, jis parase tris salygas, kada sliekine tampa savistabde. as teigiau ir toliau teigiu kad uztenka pirmos gnt suminetos salygos greitinime ir BET KOKS reduktorius tampa savistabdis greitinime. ir yra nulauziama storoji asis. tas procesas principe garantuotai (daugumoje atveju isskyrus labai auksto NK reduktorius - tipo planetiniai) prasideda kazkur nuo 35-40x ir didesnio sugreitinimo. o tos sliekines pavaros tik buvo kaip aiskesnis pvz pateiktas smulkiau aiskinant kas darosi reduktoriuose, ir tiek. nes sliekiniu didzioji dauguma savistabdes - jei tokia matet - tai beveik 100% kad buvo savistabde. nereikia cia visokiu interpretaciju isvedziot.
gryztant prie to dviracio-genero - cia kaip supratau bus greitinimas. ir gana nemazas. konstrukcija bus savadarbe ir greiciausiai nedidelio surinkimo ir pagaminimo tikslumo. nu ir bus achrenenni nuostoliai. aisku ismins greiciausiai - bet generas nieko gero negamins. arba neilgai mins. ir tiek. tiesiog siulau nedaryt nesamoningai. siulau daryt be greitinimo. arba dar geriau - jei gaus super letaeigi genera - idet net letinima. tada bus mechaniskai teisingai. ir tiek. pasidalinau patirtim, kaip teisingai konstruot mechanine dali. o jum kur cia dar skepticizma varot pasiseke suzinot kazka apie reduktorius Laughing Laughing Razz
 Dviratis - generatorius
PranešimasParašytas: 2016 06 21, 00:20 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
gnt
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
zamolskis rašo:
paskaitykit gnt posta idemiau, jis parase tris salygas, kada sliekine tampa savistabde. as teigiau ir toliau teigiu kad uztenka pirmos gnt suminetos salygos greitinime ir BET KOKS reduktorius tampa savistabdis greitinime.

šiap tai čia ne mano sąlygos, aš tik pacitavau, kas rašoma mechanikos vadovėliuose, kurie buvo parašyti gerokai anksčiau prieš mūsų abiejų gimimą Very Happy
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama