Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 02 20, 03:36. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
kalba eina apie kintamos įtampos vienfazius motoriukus (roletams valdyti). Yra du motorai, vienas jungiklis. Motorai prijungti lygiagrečiai. Kol abu motorai veikia, viskas ok, kai vienas sustoja, sklinda negražūs garsai iš abiejų motorų.
kalba eina apie kintamos įtampos vienfazius motoriukus (roletams valdyti). Yra du motorai, vienas jungiklis. Motorai prijungti lygiagrečiai. Kol abu motorai veikia, viskas ok, kai vienas sustoja, sklinda negražūs garsai iš abiejų motorų.
Ko reikėtų papildomai?
Kažko nedasakai, kažkas ten dar be motorų yra.
_________________ If nobody hates you you're doing something boring
Reikia dvipolių jungiklių (atskirų kontaktų vienam ir kitam varikliui) arba jei tokių jungiklių nėra tai reikia per reles atskirti. Jei aiškiai parašyta, kad negalima jungti lygiagrečiai tai reiškia negalima.
sopkls rašo:
Nusipirk dvigubus mygtukus ir junk.
Aš kiek abejoju ar būna tokių (dvipolių) jungiklių skirtų žaliuzi /roletų valdymui.
_________________ If nobody hates you you're doing something boring
Bet juk vis viena tie motorai susijungia lygiagrečiai (maitinami nuo tos pačios fazės), kai jungiklis (ar rėlė) įjungtas, nelabai supratau esmės
Kolega, nedarykite gėdos projektuotojų gildijai. Nusibraižykite schemą, kad būtų aiškiau ir ją atidžiai išnagrinėkite. Pamatysite ir daugiau sujungimų kurių pagal gamintojo nurodymą neturi būti. Ir daugiau tokių nesąmonių nerašykite.
_________________ If nobody hates you you're doing something boring
O tu pasidomėk kas sudaro asinchroninį vienfazį variklį. Dvi apvijos ir kondensatorius. Paduodi įtampą į vieną apviją, kitoje per kondensatorių jau būna pasukta fazė. Kai galinukas atjungia įtampą, pasukta fazė ateina iš kito variklio, nes jų apvijas tu sujungei lygiagrečiai. Pasibraižyk ir suprasi.
O tu pasidomėk kas sudaro asinchroninį vienfazį variklį. Dvi apvijos ir kondensatorius. Paduodi įtampą į vieną apviją, kitoje per kondensatorių jau būna pasukta fazė. Kai galinukas atjungia įtampą, pasukta fazė ateina iš kito variklio, nes jų apvijas tu sujungei lygiagrečiai. Pasibraižyk ir suprasi.
Čia ne tame reikalas, variklis dviejų krypčių aukštyn/žemyn paduodant įtampą į skirtingus įėjimus ir su elektroniniu "galiniu jungikliu" kuris suveikia pagal srovę, matyt elektronika taip padaryta kad nepakenčia kai kas nors prijungta prie tuo metu laisvo įėjimo. Sakykim kai nuspaustas mygtukas "aukštyn" įėjimas "žemyn" turi būti niekur neprijungtas, o autoriaus atveju jis sujungtas su kitu varikliu.
_________________ If nobody hates you you're doing something boring